Ja iehl dat had ik ook, bah! Bij mij hebben ze dat kleine stukje daarna open gelaten om zelf dicht te groeien, moest ik dus ook nog thuis de douche recht op dat gapende gat zettenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
vandaag heb ik wel een erg nare ervaring achter de rug, er bleek een stukje geïnfecteerd te zijn, ze hebben dat stukje opengemaakt en schoongespoeld, het gekke was dat ik er niet veel van voelde maar zag ze op een gegeven moment gewoon met de pincet 4cm in de wond wroeten. Op dat moment maakte ik me niet druk om het litteken, wat overigens wel volgens de chirurg prachtig zal helen.
yep dat is zeker zoquote:Op maandag 7 mei 2012 17:21 schreef snakelady het volgende:
Zoals ik al eerder schreef ik smeer nog niks, wacht daar zeker nog een aantal weken mee.
Ik heb bio-oil oa gekozen omdat het olie is, en dat leek me zelf gewoon prettiger inmasseren
Wat voor olie je ook gebruiken gaat, ik denk dat je het meeste verschil zal maken met je litteken een paar keer per dag masseren (na een aantal weken inderdaad), zodat je de bloedcirculatie ondersteunt.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:21 schreef snakelady het volgende:
Zoals ik al eerder schreef ik smeer nog niks, wacht daar zeker nog een aantal weken mee.
Ik heb bio-oil oa gekozen omdat het olie is, en dat leek me zelf gewoon prettiger inmasseren
Ik heb sinds december geen groot litteken, maar wel middenin mijn gezicht, ik heb geloof ik wel 2 maanden zo goed als mogelijk spiegels vermeden.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:17 schreef Inlognaam het volgende:
Mijn grote vrees: operaties en blijvende zichtbaarheid door leljke grote littekens.
Ik had al jaren een mini-knobbeltje in mijn wang en dat is gaan ontsteken, ik had toen binnen een paar dagen tijd een knobbel met een doorsnede van zo'n 3-4 cm.quote:
En zo is dat! Van het geld dat ik op deze manier uitspaar koop ik schoenenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:00 schreef snakelady het volgende:
Dat is altijd leuk meegenomen , we blijven Hollanders . :p
mijn gat in mijn wang heeft me anders ruim 200 euro gekostquote:Op maandag 7 mei 2012 22:00 schreef snakelady het volgende:
Dat is altijd leuk meegenomen , we blijven Hollanders . :p
hahaquote:Op maandag 7 mei 2012 22:01 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
En zo is dat! Van het geld dat ik op deze manier uitspaar koop ik schoenen
Mijn buik heeft me helaas nu ook over de 500 euro gekostquote:Op maandag 7 mei 2012 22:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
mijn gat in mijn wang heeft me anders ruim 200 euro gekost
he wat balenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:23 schreef snakelady het volgende:
Niet zo'n goed nieuws gekregen vandaag, mijn navel heeft losgelaten, ik heb nog steeds een open wond en weer nieuwe antibiotica gekregen.
Mocht mijn temperatuur boven de 38,5 graden uitkomen moet ik naar het ziekenhuis voor een antibioticainfuus, dus nu maar hopen dat dat niet gebeurd.
Misschien heb ik ook een hersteloperatie nodig , maar dat is afwachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |