Precies iedereen zijn eigen keuze. De een heeft het voor zijn/haar gevoel ook sneller warm. Boven de 15graden maakt het toch niet uit wat je aan trekt. Onder de 15graden in kort trainen is gewoon slecht voor de knieën.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:04 schreef SuperWeber het volgende:
Ik fiets btw ook behoorlijk lang met arm- en beenstukken, simpelweg omdat mijn knieen het slecht trekken om zonder te fietsen. Kun je wel krampachtig over gaan zitten doen, maar ik heb er weinig zin in om met pijnlijke knieen thuis te gaan zitten...
Mag niet volgens de geboden van de soigne-politiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Liever iets te warme benen dan te koud, armen heb ik graag bloot, knieen ben ik heel conservatief.
Denk ook dat het te maken heeft met de manier waarop je fietst. Wedstrijdrenners trainen niet altijd volle bak maar doen ook genoeg rustige duurtrainingen etc met lage hartslag.Dan wil je niet te koud gekleed zijn. De toerders fietsen zo'n 1a2x per week en willen dan natuurlijk ook ff volle bak rammen. Dan is het lekkerder om wat minder kleding aan te hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:30 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik rijd ook nog met beenstukken ben net pas van korte broek overgestapt naar beenstukken. Alleen in de koers rijd ik met korte broek.
Onzin.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:43 schreef Patroon het volgende:
Mag niet volgens de geboden van de soigne-politie
Nee, die van een baanfiets zijn korter. Je kan een bladboutje voor een gewone koersfiets wel afvijlen. Dan moet ´t wel lukken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:37 schreef vault_tec het volgende:
Zijn kettingblad bouten een universele maat? Gisteren met monteren van ketting blad 1 boutje kapot gedraait. Moet nu een nieuwe kopen. Gaat in dit geval om een baan fiets.
let op ook de bladmoer is vaak korter te lange bouten krijg je de boel meestal nog wel goed mee vast maar te lange moer geeft echt problemen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, die van een baanfiets zijn korter. Je kan een bladboutje voor een gewone koersfiets wel afvijlen. Dan moet ´t wel lukken.
Maar goed ook. Want dan weet ik nog wel een paar dames die door ome Gripper en Kaas de schavot ingetrapt te wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Gelukkig was de soignee politie er afgelopen zondag niet...
Ja jijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar goed ook. Want dan weet ik nog wel een paar dames die door ome Gripper en Kaas de schavot ingetrapt te worden
Ik liep geheel volgens de allerlaatste fotograafsoigneeregels in 't rond. Camera in de hand. Kijken naar alle dames of er nog 1 tussen zat die fotogeniek was en meer van dat soort dingen.quote:
Die beweging blijft er dus inzitten. En als je denkt dat het over is, na het eerste beste buiitje is het weer prijs.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb op m'n krakelingstuur van die schuimrubber handvaten, ze met een beethe afwasmiddel als glijmiddel opgezet, maar er zit nog steeds beweging in. Hoe lang durt dat meestal voor het vast zit, iemand soms ervaring hiermee?
Wat is jouw doel dan? Ik wil 4000 km fietsen. Sommige doen dat in 2 brevetten, ik hoop 't in een jaar te doenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik al over de 30%, misschien moet ik het doel bijstellen.
5.000, net als vorig jaar. Maar lig al ruim voor op vorig jaar, dus kan me best voorstellen dat ik eerder richting de 7.000 ga.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is jouw doel dan? Ik wil 4000 km fietsen. Sommige doen dat in 2 brevetten, ik hoop 't in een jaar te doen
Dan mag je wel snel gaan beginnen, het jaar is al op 1/3 en met 10% zit je ergens virtueel in februari ...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is jouw doel dan? Ik wil 4000 km fietsen. Sommige doen dat in 2 brevetten, ik hoop 't in een jaar te doen
Ik ben een mooiweerrijder. Heb vorig jaar 2500 of 3000 gefietst denk ik. Dus ditjaar moet er wel meer inzitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan mag je wel snel gaan beginnen, het jaar is al op 1/3 en met 10% zit je ergens virtueel in februari ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |