abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:36:22 #176
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111041756
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:30 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja maar voor je het weet ben je 35 en kan je geen kinderen meer krijgen. En wil eerst leuke dingen doen met iemand en dan echt gaan settelen. Maar verlang nu naar dat samen reizen en ontdekken enzo.
Dat komt dan echt voor jouw instelling, dat jij eenzaam zonder opleiding, want ondertussen viel je in een emotioneel dal, thuis zit, zonder man..
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:37:00 #177
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111041795
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Mishu het volgende:
Verder bewijst dit topic maar weer eens dat MBO-ers domme impulsieve mensen zijn die alleen maar goed zijn in andere mensen kleineren ipv een intelligent gesprek voeren over iets.
Oh mijn god... :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_111041796
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee joh, ze huurt een hoogopgeleide au-pair in, straks besmet je 't kind nog.

Wat ik me dan wel weer afvraag: wat nou, TS, als je kindje niet zo intelligent blijkt en maximaal vmbo aan kan. Wat dan?
Dan zal ze er volgens eigen zeggen ook van houden! :')
S. 2014
J. 2016
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:37:02 #179
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111041798
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee joh, ze huurt een hoogopgeleide au-pair in, straks besmet je 't kind nog.

Wat ik me dan wel weer afvraag: wat nou, TS, als je kindje niet zo intelligent blijkt en maximaal vmbo aan kan. Wat dan?
mandje voor de kerk :Y
pi_111041818
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:37 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

mandje voor de kerk :Y
Ná de CITO nog?
Ja doei.
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:39:30 #181
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111041925
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ná de CITO nog?
het is maar een vmbo kind, wat is dat nou waard toch?
pi_111041996
En eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe TS de toekomst met kinderen voor zich ziet?

Realiseer je je wel dat een kind meer nodig heeft dan een ouder met universitaire opleiding?
TLC is ook belangrijk!

Mijn pa is een dropout, en daarna is hij jaren een rokende, smartlapluisterende vrachtwagenchauffeur geweest, om uiteindelijk te eindigen als hoofdvertegenwoordiger is een groothandel, En mijn ma is huisvrouw geweest tot mijn zus en ik allebei naar de middelbare gingen, Geen hoogopgeleide ouders, maar ik ben gek op die mensen, Zij hebben mij gemaakt tot wie ik ben, Mij gestimuleerd in de dingen die IK wilde doen, en er was altijd tijd voor ons! O+ Geweldige mensen!
S. 2014
J. 2016
pi_111042071
Meid, je mag dan misschien WO studie volgen, emotioneel gezien ben je nog geen eens op het niveau van een 18jarige aanbeland. Logisch dat mannen niks in je zien, je hebt ze simpelweg niks te bieden op dat vlak.
pi_111042171
Maar serieus, ik vraag me af wat dat dan met TS doet.

Alles 'perfect' willen doen met termen als: 'intelligente man voor de goede genenpoel', 'goed salaris', 'koophuis', 'voorbeeldmilieu' en ga zo maar door.

En dan produceer je met je intelligente man een 'foutje' en zit TS straks vol frustratie tegen 'Ster' te schreeuwen dat 'OPTELLEN HEUS ZO MOEILIJK NIET IS!!! KIJK DAN! HOE DOM KUN JE ZIJN??' of Ster zet zich (begrijpelijk) af tegen al die 'perfectheid' en stopt met haar best doen op het vwo en zakt via de cannabis af naar het vmbo alwaar ze 'Ricardo' leert kennen, op haar 19e zwanger wordt van de tweeling 'Rachelle' en 'Rochelle' en de rest van haar leven als schoonmaakster slijt.

Het leven is niet 'perfect', het leven is zoals je het opgediend krijgt. Meestal niet in hapklare brokken, en als het je niet zint moet je er zelf nog wat smaak aan toevoegen en ervan genieten; hoe je het dan opdient boeit niet zoveel. Hutspot ziet er ook niet uit, maar kan wel héérlijk zijn.
Ja doei.
pi_111042280
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef motorbloempje het volgende:

Alles 'perfect' willen doen met termen als: 'intelligente man voor de goede genenpoel', 'goed salaris', 'koophuis', 'voorbeeldmilieu' en ga zo maar door.

En dan produceer je met je intelligente man een 'foutje' en zit TS straks vol frustratie tegen 'Ster' te schreeuwen dat 'OPTELLEN HEUS ZO MOEILIJK NIET IS!!! KIJK DAN! HOE DOM KUN JE ZIJN??' of Ster zet zich (begrijpelijk) af tegen al die 'perfectheid' en stopt met haar best doen op het vwo en zakt via de cannabis af naar het vmbo alwaar ze 'Ricardo' leert kennen, op haar 19e zwanger wordt van de tweeling 'Rachelle' en 'Rochelle' en de rest van haar leven als schoonmaakster slijt.

Het leven is niet 'perfect', het leven is zoals je het opgediend krijgt. Niet in hapklare brokken, je moet er zelf nog wat smaak aan toevoegen en ervan genieten; hoe je het dan opdient boeit niet zoveel. Hutspot ziet er ook niet uit, maar kan wel héérlijk zijn.
Onmogelijk dit. Het moet gewoon perfect zijn. HET MOET PERFECT ZIJN HOOR JE ME? PERFECT!!!
pi_111042337
quote:

Het leven is niet 'perfect', het leven is zoals je het opgediend krijgt. Niet in hapklare brokken, je moet er zelf nog wat smaak aan toevoegen en ervan genieten; hoe je het dan opdient boeit niet zoveel. Hutspot ziet er ook niet uit, maar kan wel héérlijk zijn.
_O_ _O_

Ik wilde ook een koophuis met een mega-tuin, en een rijke vent, Maar het liep anders, Ik woon nu met een geweldige, maar niet zo'n rijke man op 6 hoog in Rotterdam, met 2 hondjes en een kat, en ik ben supergelukkig! Die hutspot was zo slecht nog niet ;)
S. 2014
J. 2016
pi_111042339
En het leuke is, het 'slechte leven' van Ster kan óók perfect zijn: als je maar gelukkig bent met wie je je leven deelt en door wie je omringd wordt en tegen de spiegel kan zeggen 'dat hebben we maar goed voor elkaar'.
Ja doei.
pi_111042362
quote:

Het leven is niet 'perfect', het leven is zoals je het opgediend krijgt. Meestal niet in hapklare brokken, en als het je niet zint moet je er zelf nog wat smaak aan toevoegen en ervan genieten; hoe je het dan opdient boeit niet zoveel. Hutspot ziet er ook niet uit, maar kan wel héérlijk zijn.
_O- _O_

Niks tegen cannabis hè :{w
pi_111042405
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
En het leuke is, het 'slechte leven' van Ster kan óók perfect zijn: als je maar gelukkig bent met wie je je leven deelt en door wie je omringd wordt en tegen de spiegel kan zeggen 'dat hebben we maar goed voor elkaar'.
Niks tegen een goed salaris, koophuis en voorbeeldmilieu he! :(
pi_111042437
quote:
9s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niks tegen een goed salaris, koophuis en voorbeeldmilieu he! :(
Ik trek nog een biertje open, hoeveel belasting betaal je nou voor mijn uitkering?
pi_111042470
quote:
5s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:50 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik trek nog een biertje open, hoeveel belasting betaal je nou voor mijn uitkering?
Even spieken op mijn salarisbriefje........1300 eurotjes gaan naar de BD.
pi_111042501
TS mag trouwens gewoon blij zijn dat ze die WO opleiding kan doen er zijn er genoeg die het niet eens kunnen door hun financiële situatie. En dan nog zo aggregeren naar lager opgeleiden.
pi_111042531
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:51 schreef Sneezeechu het volgende:
TS mag trouwens gewoon blij zijn dat ze die WO opleiding kan doen er zijn er genoeg die het niet eens kunnen door hun financiële situatie. En dan nog zo aggregeren naar lager opgeleiden.
Aggreren? Bedoel je ageren?

Maar in Nederland kan iedereen studeren. Ook als je uit een tokkiemilieu komt.
pi_111042554
quote:
17s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dan kan Ster Ricardo dus ook bij Vrijetijdswetenschappen tegenkomen O+
Ja doei.
pi_111042556
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:51 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik vind jouw UI echt O+ mowgli!!!
S. 2014
J. 2016
pi_111042584
Ik ben trouwens ook langstudeerder :@ ;(
Ja doei.
pi_111042612
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik straks ook :')
pi_111042626
quote:
17s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

BS man...

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik vind jouw UI echt O+ mowgli!!!
Dank je O+
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Je zeikt tenminste niet op lager opgeleiden.
pi_111042671
Hoezo bull shit? Ik doe het ook zonder steun van mijn ouders.
pi_111042729
TS durft niet meer te reageren ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')