Dat komt dan echt voor jouw instelling, dat jij eenzaam zonder opleiding, want ondertussen viel je in een emotioneel dal, thuis zit, zonder man..quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja maar voor je het weet ben je 35 en kan je geen kinderen meer krijgen. En wil eerst leuke dingen doen met iemand en dan echt gaan settelen. Maar verlang nu naar dat samen reizen en ontdekken enzo.
Oh mijn god...quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Mishu het volgende:
Verder bewijst dit topic maar weer eens dat MBO-ers domme impulsieve mensen zijn die alleen maar goed zijn in andere mensen kleineren ipv een intelligent gesprek voeren over iets.
Dan zal ze er volgens eigen zeggen ook van houden!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, ze huurt een hoogopgeleide au-pair in, straks besmet je 't kind nog.
Wat ik me dan wel weer afvraag: wat nou, TS, als je kindje niet zo intelligent blijkt en maximaal vmbo aan kan. Wat dan?
mandje voor de kerkquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh, ze huurt een hoogopgeleide au-pair in, straks besmet je 't kind nog.
Wat ik me dan wel weer afvraag: wat nou, TS, als je kindje niet zo intelligent blijkt en maximaal vmbo aan kan. Wat dan?
Onmogelijk dit. Het moet gewoon perfect zijn. HET MOET PERFECT ZIJN HOOR JE ME? PERFECT!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Maar serieus, ik vraag me af wat dat dan met TS doet.
Alles 'perfect' willen doen met termen als: 'intelligente man voor de goede genenpoel', 'goed salaris', 'koophuis', 'voorbeeldmilieu' en ga zo maar door.
En dan produceer je met je intelligente man een 'foutje' en zit TS straks vol frustratie tegen 'Ster' te schreeuwen dat 'OPTELLEN HEUS ZO MOEILIJK NIET IS!!! KIJK DAN! HOE DOM KUN JE ZIJN??' of Ster zet zich (begrijpelijk) af tegen al die 'perfectheid' en stopt met haar best doen op het vwo en zakt via de cannabis af naar het vmbo alwaar ze 'Ricardo' leert kennen, op haar 19e zwanger wordt van de tweeling 'Rachelle' en 'Rochelle' en de rest van haar leven als schoonmaakster slijt.
Het leven is niet 'perfect', het leven is zoals je het opgediend krijgt. Niet in hapklare brokken, je moet er zelf nog wat smaak aan toevoegen en ervan genieten; hoe je het dan opdient boeit niet zoveel. Hutspot ziet er ook niet uit, maar kan wel héérlijk zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Alles 'perfect' willen doen met termen als: 'intelligente man voor de goede genenpoel', 'goed salaris', 'koophuis', 'voorbeeldmilieu' en ga zo maar door.
En dan produceer je met je intelligente man een 'foutje' en zit TS straks vol frustratie tegen 'Ster' te schreeuwen dat 'OPTELLEN HEUS ZO MOEILIJK NIET IS!!! KIJK DAN! HOE DOM KUN JE ZIJN??' of Ster zet zich (begrijpelijk) af tegen al die 'perfectheid' en stopt met haar best doen op het vwo en zakt via de cannabis af naar het vmbo alwaar ze 'Ricardo' leert kennen, op haar 19e zwanger wordt van de tweeling 'Rachelle' en 'Rochelle' en de rest van haar leven als schoonmaakster slijt.
Het leven is niet 'perfect', het leven is zoals je het opgediend krijgt. Niet in hapklare brokken, je moet er zelf nog wat smaak aan toevoegen en ervan genieten; hoe je het dan opdient boeit niet zoveel. Hutspot ziet er ook niet uit, maar kan wel héérlijk zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Het leven is niet 'perfect', het leven is zoals je het opgediend krijgt. Meestal niet in hapklare brokken, en als het je niet zint moet je er zelf nog wat smaak aan toevoegen en ervan genieten; hoe je het dan opdient boeit niet zoveel. Hutspot ziet er ook niet uit, maar kan wel héérlijk zijn.
Niks tegen een goed salaris, koophuis en voorbeeldmilieu he!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
En het leuke is, het 'slechte leven' van Ster kan óók perfect zijn: als je maar gelukkig bent met wie je je leven deelt en door wie je omringd wordt en tegen de spiegel kan zeggen 'dat hebben we maar goed voor elkaar'.
Ik trek nog een biertje open, hoeveel belasting betaal je nou voor mijn uitkering?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niks tegen een goed salaris, koophuis en voorbeeldmilieu he!
Even spieken op mijn salarisbriefje........1300 eurotjes gaan naar de BD.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik trek nog een biertje open, hoeveel belasting betaal je nou voor mijn uitkering?
Aggreren? Bedoel je ageren?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:51 schreef Sneezeechu het volgende:
TS mag trouwens gewoon blij zijn dat ze die WO opleiding kan doen er zijn er genoeg die het niet eens kunnen door hun financiële situatie. En dan nog zo aggregeren naar lager opgeleiden.
Dan kan Ster Ricardo dus ook bij Vrijetijdswetenschappen tegenkomenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Aggreren? Bedoel je ageren?
Maar in Nederland kan iedereen studeren. Ook als je uit een tokkiemilieu komt.
Ik vind jouw UI echtquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:51 schreef Sneezeechu het volgende:
TS mag trouwens gewoon blij zijn dat ze die WO opleiding kan doen er zijn er genoeg die het niet eens kunnen door hun financiële situatie. En dan nog zo aggregeren naar lager opgeleiden.
BS man...quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Aggreren? Bedoel je ageren?
Maar in Nederland kan iedereen studeren. Ook als je uit een tokkiemilieu komt.
Dank jequote:
Je zeikt tenminste niet op lager opgeleiden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |