abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:18:30 #151
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_111040901
Ehm nouja ik doe niet super veel op het gebied van daten omdat ik veel werk en studeer en ik dus vaak moe ben in het weekend...

Zou eigenlijk meer moeten doen maarja. Vind het ook moeilijk om mezelf out there te krijgen enzo. Ben ook best onzeker denk ik, zeker op dit gebied.
pi_111040921
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Mishu het volgende:
Verder bewijst dit topic maar weer eens dat MBO-ers domme impulsieve mensen zijn die alleen maar goed zijn in andere mensen kleineren ipv een intelligent gesprek voeren over iets.
Je doet echt je best om je eigen persoonsbeschrijving (intelligent, wo-mentaliteit, etc.) om zeep te helpen, niet?
Ja doei.
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:19:35 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111040942
Logisch, als je jezelf zulke eisen oplegt. Daar wordt iedereen onzeker van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:19:40 #154
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111040946
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Mishu het volgende:
Verder bewijst dit topic maar weer eens dat MBO-ers domme impulsieve mensen zijn die alleen maar goed zijn in andere mensen kleineren ipv een intelligent gesprek voeren over iets.
en wo-ers zullen nooit gelukkig worden
pi_111040947
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Mishu het volgende:
Zou eigenlijk meer moeten doen maarja. Vind het ook moeilijk om mezelf out there te krijgen enzo. Ben ook best onzeker denk ik, zeker op dit gebied.
Of ben je onzeker over jezelf in het algemeen, maar lijkt dat gevoel overzichtelijker wanneer je het alleen op dit gebied projecteert?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_111040951
quote:
Ehm nouja ik doe niet super veel op het gebied van daten omdat ik veel werk en studeer en ik dus vaak moe ben in het weekend...

Heb je wel vriend(inn)en waar je mee gaat stappen in het weekend? Of studiegenoten om naar feestjes van de uni te gaan? Scheelt al een hoop.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:20:50 #157
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111040984
Trouwens heeft iemand je al vertelt dat je niet perse maar meteen moet trouwen maar ook gewoon single mag blijven?
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:21:10 #158
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111040998
quote:

Maar is dat dan niet gewoon het probleem? Persoonlijk zou ik gewoon lekker er weer uit gaan. Ik ben er van overtuigd dat daten iets is van de grote getallen, dat je best wel wat mensen moet tegenkomen om een klik te krijgen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_111041004
quote:
Ben ook best onzeker denk ik
Voila, join de club en zo. Ligt daar niet de oorzaak?
pi_111041005
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:
Logisch, als je jezelf zulke eisen oplegt. Daar wordt iedereen onzeker van.
Omgekeerde wereld; het eisen stellen en het illusie dat wanneer je daar dan zou voldoen dat je dan 'goed' zou zijn ontstaat uit onzekerheid. Simpel gezegd; iemand die met plezier zijn zichzelf is heeft dat soort dingen niet nodig en besteed/verspild daar ook geen aandacht en energie aan.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_111041050
Och jee mishu, voel je nu in een hoekje gedrukt, omdat mensen het niet met je eens zijn! Mensen die kiezen voor zichzelf een op hun eigen manier een 'rijk' leven opbouwen zijn niet minder dan jij met je WO!

En ja dit komt van een domme mbo-er, maar wel een domme mbo-er die gelukkig is met haar diploma, werk doet waar ze blij van wordt, een fijne relatie heeft, en blij is dat ze naar mensen kan kijken ipv naar hun diploma's!
S. 2014
J. 2016
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:24:29 #162
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_111041186
Ik heb overigens wel (zeer) laaggeschoolde vrienden, dat vinden mijn hoogopgeleide vrienden weer raar. Maar ik heb steeds meer zoiets dat ik daarmee moet opletten want hun levensstijl wordt wel steeds meer normaal (vroeg kinderen krijgen, uitkering trekken) en op de lange termijn gaat dat niet voor mij werken en wil ik niet zo'n leven. Dat realiseer ik me steeds meer.

Ik wil het leven van mijn ouders, het bekende, met verantwoorde keuzes en intellectuele stimulatie van en voor mijn kinderen. Hoe ouder ik word hoe sterker dit wordt, dat ik teruggrijp op hoe mijn ouders het gedaan hebben en wat normaal was in mijn milieu.

Ik zie het bijv. niet zitten dat ik een kroegtijger als man heb. Zo'n rokende Andre Hazes.
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:25:48 #163
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111041249
dafawk gurl, je bent 23 niet 38 :')
  Moderator woensdag 2 mei 2012 @ 15:27:00 #164
5428 crew  miss_sly
pi_111041311
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:24 schreef Mishu het volgende:
Ik heb overigens wel (zeer) laaggeschoolde vrienden, dat vinden mijn hoogopgeleide vrienden weer raar. Maar ik heb steeds meer zoiets dat ik daarmee moet opletten want hun levensstijl wordt wel steeds meer normaal (vroeg kinderen krijgen, uitkering trekken) en op de lange termijn gaat dat niet voor mij werken en wil ik niet zo'n leven. Dat realiseer ik me steeds meer.

Ik wil het leven van mijn ouders, het bekende, met verantwoorde keuzes en intellectuele stimulatie van en voor mijn kinderen. Hoe ouder ik word hoe sterker dit wordt, dat ik teruggrijp op hoe mijn ouders het gedaan hebben en wat normaal was in mijn milieu.

Ik zie het bijv. niet zitten dat ik een kroegtijger als man heb. Zo'n rokende Andre Hazes.
Wat denk je toch vreselijk zwart-wit. Dat zal de leeftijd hopelijk zijn, maar ik zou echt eens gaan werken aan het zien van heel veel nuances grijs.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_111041350
quote:
Hoezo moet je daarmee op letten? Wat voor invloed geloof je dat dat op jou zal/kan hebben?
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:28:12 #166
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_111041361
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Heb je wel vriend(inn)en waar je mee gaat stappen in het weekend? Of studiegenoten om naar feestjes van de uni te gaan? Scheelt al een hoop.
Een paar goede studievrienden, weinig interessante uni-feestjes want ze zijn meer voor eerstejaars bedoeld. Weinig voor meerderejaars.
pi_111041382
quote:
Ik heb overigens wel (zeer) laaggeschoolde vrienden, dat vinden mijn hoogopgeleide vrienden weer raar.
Met wat voor bekrompte mensen ga jij om dat je zo'n beeld van de samenleving hebt en jezelf zo stigmatiseerd? :?
pi_111041427
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:28 schreef Mishu het volgende:

[..]

Een paar goede studievrienden, weinig interessante uni-feestjes want ze zijn meer voor eerstejaars bedoeld. Weinig voor meerderejaars.
:')

Serieus; je kijkt echt op alles en iedereen neer he...
pi_111041445
quote:
17s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

:')

Serieus; je kijkt echt op alles en iedereen neer he...
Iedereen is érgens goed in! :)
Ja doei.
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:30:18 #170
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_111041454
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:25 schreef Life2.0 het volgende:
dafawk gurl, je bent 23 niet 38 :')
Ja maar voor je het weet ben je 35 en kan je geen kinderen meer krijgen. En wil eerst leuke dingen doen met iemand en dan echt gaan settelen. Maar verlang nu naar dat samen reizen en ontdekken enzo.
pi_111041616
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:30 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja maar voor je het weet ben je 35 en kan je geen kinderen meer krijgen. En wil eerst leuke dingen doen met iemand en dan echt gaan settelen. Maar verlang nu naar dat samen reizen en ontdekken enzo.
Dan zul je toch echt eerst je houding ten opzichte van anderen mensen moeten veranderen, Dat jij alleen wilt settelen met iemand die hoogopgeleid is omdat jij dat ook bent, en je denkt dat je alleen dan de PERFECTE relatie kunt hebben, dat is prima, is jouw keuze, maar je zult echt eens moeten stoppen met dat neerkijken op andere mensen.

Even een simpele vraag he, Stel je vind de man van je wensen, en jullie krijgen kinderen, dan willen jullie allebei blijven werken, want daar heb je tenslotte voor geleerd, Dus dan moet je opvang regelen voor de kinderen, Waar denk jij dat je kinderen terecht komen? Precies! Op de groep bij domme MBO-ers zoals ik! })
S. 2014
J. 2016
pi_111041618
De tering, de kwaliteit van het Nederlandse onderwijs wordt niet lager, de leerlingen worden steeds dommer. Als deze ts al WO doet :')
pi_111041658
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dan zul je toch echt eerst je houding ten opzichte van anderen mensen moeten veranderen, Dat jij alleen wilt settelen met iemand die hoogopgeleid is omdat jij dat ook bent, en je denkt dat je alleen dan de PERFECTE relatie kunt hebben, dat is prima, is jouw keuze, maar je zult echt eens moeten stoppen met dat neerkijken op andere mensen.

Even een simpele vraag he, Stel je vind de man van je wensen, en jullie krijgen kinderen, dan willen jullie allebei blijven werken, want daar heb je tenslotte voor geleerd, Dus dan moet je opvang regelen voor de kinderen, Waar denk jij dat je kinderen terecht komen? Precies! Op de groep bij domme MBO-ers zoals ik! })
Nee joh, ze huurt een hoogopgeleide au-pair in, straks besmet je 't kind nog.

Wat ik me dan wel weer afvraag: wat nou, TS, als je kindje niet zo intelligent blijkt en maximaal vmbo aan kan. Wat dan?
Ja doei.
pi_111041670
Uiteindelijk geen flikker met je leven doen, omdat je op iedereen en alles neerkijkt. Lijkt verdorie wel op die fokautisten die van elke gelegenheid gebruik maken om te klagen over 'gemaakte gezelligheid', 'stomme mbo'ers' en meer van dat soort dingen.
pi_111041718
Ik denk dat je grootste probleem is dat jij zelf zo bekrompen bent om mensen alleen op basis van opleiding te beoordelen. Er zijn veel mensen die dat doen en blijkbaar ben jij daar een van.

Wat ik dan wel ietwat dom vind, is dat een WO-student zelf niet doorheeft dat hij zichzelf een minderwaardigheidscomplex aanpraat door zijn eigen tunnelvisie. Wie is hier nu dom? ;)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')