Je doet echt je best om je eigen persoonsbeschrijving (intelligent, wo-mentaliteit, etc.) om zeep te helpen, niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Mishu het volgende:
Verder bewijst dit topic maar weer eens dat MBO-ers domme impulsieve mensen zijn die alleen maar goed zijn in andere mensen kleineren ipv een intelligent gesprek voeren over iets.
en wo-ers zullen nooit gelukkig wordenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Mishu het volgende:
Verder bewijst dit topic maar weer eens dat MBO-ers domme impulsieve mensen zijn die alleen maar goed zijn in andere mensen kleineren ipv een intelligent gesprek voeren over iets.
Of ben je onzeker over jezelf in het algemeen, maar lijkt dat gevoel overzichtelijker wanneer je het alleen op dit gebied projecteert?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Mishu het volgende:
Zou eigenlijk meer moeten doen maarja. Vind het ook moeilijk om mezelf out there te krijgen enzo. Ben ook best onzeker denk ik, zeker op dit gebied.
Heb je wel vriend(inn)en waar je mee gaat stappen in het weekend? Of studiegenoten om naar feestjes van de uni te gaan? Scheelt al een hoop.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Mishu het volgende:
Ehm nouja ik doe niet super veel op het gebied van daten omdat ik veel werk en studeer en ik dus vaak moe ben in het weekend...
Zou eigenlijk meer moeten doen maarja. Vind het ook moeilijk om mezelf out there te krijgen enzo. Ben ook best onzeker denk ik, zeker op dit gebied.
Maar is dat dan niet gewoon het probleem? Persoonlijk zou ik gewoon lekker er weer uit gaan. Ik ben er van overtuigd dat daten iets is van de grote getallen, dat je best wel wat mensen moet tegenkomen om een klik te krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Mishu het volgende:
Ehm nouja ik doe niet super veel op het gebied van daten omdat ik veel werk en studeer en ik dus vaak moe ben in het weekend...
Omgekeerde wereld; het eisen stellen en het illusie dat wanneer je daar dan zou voldoen dat je dan 'goed' zou zijn ontstaat uit onzekerheid. Simpel gezegd; iemand die met plezier zijn zichzelf is heeft dat soort dingen niet nodig en besteed/verspild daar ook geen aandacht en energie aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:
Logisch, als je jezelf zulke eisen oplegt. Daar wordt iedereen onzeker van.
Wat denk je toch vreselijk zwart-wit. Dat zal de leeftijd hopelijk zijn, maar ik zou echt eens gaan werken aan het zien van heel veel nuances grijs.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:24 schreef Mishu het volgende:
Ik heb overigens wel (zeer) laaggeschoolde vrienden, dat vinden mijn hoogopgeleide vrienden weer raar. Maar ik heb steeds meer zoiets dat ik daarmee moet opletten want hun levensstijl wordt wel steeds meer normaal (vroeg kinderen krijgen, uitkering trekken) en op de lange termijn gaat dat niet voor mij werken en wil ik niet zo'n leven. Dat realiseer ik me steeds meer.
Ik wil het leven van mijn ouders, het bekende, met verantwoorde keuzes en intellectuele stimulatie van en voor mijn kinderen. Hoe ouder ik word hoe sterker dit wordt, dat ik teruggrijp op hoe mijn ouders het gedaan hebben en wat normaal was in mijn milieu.
Ik zie het bijv. niet zitten dat ik een kroegtijger als man heb. Zo'n rokende Andre Hazes.
Hoezo moet je daarmee op letten? Wat voor invloed geloof je dat dat op jou zal/kan hebben?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:24 schreef Mishu het volgende:
Ik heb overigens wel (zeer) laaggeschoolde vrienden, dat vinden mijn hoogopgeleide vrienden weer raar. Maar ik heb steeds meer zoiets dat ik daarmee moet opletten want hun levensstijl wordt wel steeds meer normaal (vroeg kinderen krijgen, uitkering trekken) en op de lange termijn gaat dat niet voor mij werken en wil ik niet zo'n leven. Dat realiseer ik me steeds meer.
Een paar goede studievrienden, weinig interessante uni-feestjes want ze zijn meer voor eerstejaars bedoeld. Weinig voor meerderejaars.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je wel vriend(inn)en waar je mee gaat stappen in het weekend? Of studiegenoten om naar feestjes van de uni te gaan? Scheelt al een hoop.
Met wat voor bekrompte mensen ga jij om dat je zo'n beeld van de samenleving hebt en jezelf zo stigmatiseerd?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:24 schreef Mishu het volgende:
Ik heb overigens wel (zeer) laaggeschoolde vrienden, dat vinden mijn hoogopgeleide vrienden weer raar.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:28 schreef Mishu het volgende:
[..]
Een paar goede studievrienden, weinig interessante uni-feestjes want ze zijn meer voor eerstejaars bedoeld. Weinig voor meerderejaars.
Iedereen is érgens goed in!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Serieus; je kijkt echt op alles en iedereen neer he...
Ja maar voor je het weet ben je 35 en kan je geen kinderen meer krijgen. En wil eerst leuke dingen doen met iemand en dan echt gaan settelen. Maar verlang nu naar dat samen reizen en ontdekken enzo.quote:
Dan zul je toch echt eerst je houding ten opzichte van anderen mensen moeten veranderen, Dat jij alleen wilt settelen met iemand die hoogopgeleid is omdat jij dat ook bent, en je denkt dat je alleen dan de PERFECTE relatie kunt hebben, dat is prima, is jouw keuze, maar je zult echt eens moeten stoppen met dat neerkijken op andere mensen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja maar voor je het weet ben je 35 en kan je geen kinderen meer krijgen. En wil eerst leuke dingen doen met iemand en dan echt gaan settelen. Maar verlang nu naar dat samen reizen en ontdekken enzo.
Nee joh, ze huurt een hoogopgeleide au-pair in, straks besmet je 't kind nog.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt eerst je houding ten opzichte van anderen mensen moeten veranderen, Dat jij alleen wilt settelen met iemand die hoogopgeleid is omdat jij dat ook bent, en je denkt dat je alleen dan de PERFECTE relatie kunt hebben, dat is prima, is jouw keuze, maar je zult echt eens moeten stoppen met dat neerkijken op andere mensen.
Even een simpele vraag he, Stel je vind de man van je wensen, en jullie krijgen kinderen, dan willen jullie allebei blijven werken, want daar heb je tenslotte voor geleerd, Dus dan moet je opvang regelen voor de kinderen, Waar denk jij dat je kinderen terecht komen? Precies! Op de groep bij domme MBO-ers zoals ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |