Exact. En bij tegensputteren diezelfde 25cm zo hop, droog die endeldarm in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zodra ze daarover begint stopt het alpha mannetje 25 centimeter puur vleesgenot in haar mond. Dat leert haar snel genoeg dat ze geen discussies met een superieur mannetje moet aangaan.
Indeed!quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef Scorpie het volgende:
Aftakelende studentes - bierkonten en ander ergs
Pareltje van een reactie dit. Check de frustratie van TS in dat topic. Bwhehehe.
EDIT:
Haar posthistory is hilarisch![]()
Had je maar een vak moeten leren!quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zouden jullie er even rekening mee willen houden dat deze slaaf over een half uur eten moet gaan koken voor haarzelf en haar man, Anders moet ik vanavond zoveel bijlezen terwijl ik ook nog moet wassen
Klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Indeed!
Maar even een korte profielschets, so far weten we dus dat TS een omhooggevallen WO-studentje is met de wereldwijsheid van een 12-jarige en een te dikke kont vanwege het vele bierdrinken tijdens studie. Klopt wel ongeveer toch?
Correct, met een gruwelijke hekel aan, maar tegelijkertijd ook een onverzadigbaar verlangen naar, hele grote piemels in haar natte grot.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Indeed!
Maar even een korte profielschets, so far weten we dus dat TS een omhooggevallen WO-studentje is met de wereldwijsheid van een 12-jarige en een te dikke kont vanwege het vele bierdrinken tijdens studie. Klopt wel ongeveer toch?
Vroeger heette dat gewoon nog een feministe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Correct, met een gruwelijke hekel aan, maar tegelijkertijd ook een onverzadigbaar verlangen naar, hele grote piemels in haar natte grot.
Ja, ze komt ook bijna niet uit de keuken. D'r vent houdt d'r kort. Zoals 't hoort.quote:
Waarom precies "wij vs zij"? Kijk, ik ben een WO'er maar ik heb niet zulke extreme eisen en ik maak niet zulke extreme verdelingen. Ik wil graag een meid die ongeveer net zo ver is als ik, dus bijna klaar met WO, HBO afgerond of MBO afgerond. Verder is mijn enige eis dat ze respect heeft voor mijn bezigheden en dat ze respect heeft voor anderen. De meeste mensen hebben MBO gedaan, dus de kans dat je met een MBO'er eindigt is aanzienlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat weet je niet en dat kan je niet aan de hand van een topic beoordelen. Vrij 'dom' dus.
Ik heb het idee dat veel mensen wel zo denken die WO doen, je stopt immers veel moeite in die studie en deels omdat je hogerop wil komen.
Ik heb een oplossing: wat als de HBO'ers en MBO'ers nou eens gewoon onderling zouden gaan daten? Dan is er toch geen probleem meer? Wij ons ding, jullie jullie ding.
Of willen jullie soms stiekem mee kunnen profiteren van een moeilijke studie?
Het was een grapje hoor, mind the PI.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ze komt ook bijna niet uit de keuken. D'r vent houdt d'r kort. Zoals 't hoort.
Ik heb een hele grote piemel, ik ben alleen bang dat ts naar mijn opleiding gaat vragenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Correct, met een gruwelijke hekel aan, maar tegelijkertijd ook een onverzadigbaar verlangen naar, hele grote piemels in haar natte grot.
Are you kidding me???/quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat weet je niet en dat kan je niet aan de hand van een topic beoordelen. Vrij 'dom' dus.
Ik heb het idee dat veel mensen wel zo denken die WO doen, je stopt immers veel moeite in die studie en deels omdat je hogerop wil komen.
Ik heb een oplossing: wat als de HBO'ers en MBO'ers nou eens gewoon onderling zouden gaan daten? Dan is er toch geen probleem meer? Wij ons ding, jullie jullie ding.
Of willen jullie soms stiekem mee kunnen profiteren van een moeilijke studie?
Ja, maar wel naar voetbal, want hij beslist wat op tv komt. Jij mag er gewoon naar kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]En als ik heel braaf ben mag ik vanavond even tv kijken na de seks!
en mijn mond houden!quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar wel naar voetbal, want hij beslist wat op tv komt. Jij mag er gewoon naar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |