Inderdaad. TS, is het niet gewoon zo dat je lelijk gevonden wordt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat jongens ook zo redeneren met het hele lang studeer/klaploper verhaal.
Nee, niet echt. Anders zouden laagopgeleide mannen me niet nog steeds willen... Maar voor hoogopgeleide mannen is dit echt een probleem.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. TS, is het niet gewoon zo dat je lelijk gevonden wordt?
Nouja je kan wel naief zijn, maar voor veel mensen werkt het toch zo in de wereld. Mijn vrienden herkennen ook het verhaal dat je iemand gaat zoeken met hetzelfde opleidingsniveau enzo omdat je eenzelfde toekomst dan voor ogen hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:03 schreef motorbloempje het volgende:
is dit serieus?
Zo ja: ik denk dat je je 'stigma' niet de schuld van je vrijgezel zijn moet geven. Eerder je gewenste arrogantie en oppervlakkigheid. Met je 'dan moet ik het weer uitmaken omdat ik dan in waarde en status gestegen ben'. Vind 't eerder knap waardeloos.
Wat ben jij een simpel ding zegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Anders zouden laagopgeleide mannen me niet nog steeds willen... Maar voor hoogopgeleide mannen is dit echt een probleem.
qua persoonlijkheid ben ik meer een MTS mens, met een beetje OU en een vleugje basisschoolquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef Mishu het volgende:
Toch bleef het knagen dat ik uiteindelijk een HBO zou afronden, waar ik echt een WO mens ben qua persoonlijkheid.
Hoe staat de AEX van de liefde vandaag? Met drie punten gezakt hoor ik?quote:Ik zou het dan uit moeten maken zodra ik mijn studie heb afgerond en ik opeens in status en marktwaarde stijg.
Correct, je dient eerst level 70 te halen. Of 39 studiepunten. Of 30000 euro spaargeld. Dacht ik.quote:Ik heb een behoefte om nu iets op te bouwen met iemand maar dat kan nog niet omdat ik achterloop.
Welja, want als je in een niet-werkomgeving bent dan bezig je natuurlijk nog steeds werk-termen. Want dat staat lekker interessantquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:09 schreef Mishu het volgende:
En termen als marktwaarde e.d. komen omdat ik vaak moet analyseren voor mijn studie met dat soort termen
Tuurlijk. Maar de illusie hebben dat je alle eigenschappen in iemand gaat vinden die je zoekt is een mooie... Illusie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef Mishu het volgende:
Nouja uiterlijk telt toch ook mee in hoe aantrekkelijk je bent als partner. Ja dat is oppervlakkig maar het telt wel mee.
Een uiterlijk hebben is wel handig inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef Mishu het volgende:
Nouja uiterlijk telt toch ook mee in hoe aantrekkelijk je bent als partner. Ja dat is oppervlakkig maar het telt wel mee.
Zozo, I am impressedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:09 schreef Mishu het volgende:
En termen als marktwaarde e.d. komen omdat ik vaak moet analyseren voor mijn studie met dat soort termen
Uiterlijk + innerlijk ja. Maar je bent in beginsel geïnteresseerd in het uiterlijk. Laten we eerlijk zijn, in beginsel stap je niet op iemand af omdat je wil weten of hij/zij jou de stelling van Pythagoras kan uitleggen, maar omdat je hem of haar gewoon aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef Mishu het volgende:
Jij ziet vriendjes als koopwaar ofzo?quote:. Ik zou het dan uit moeten maken zodra ik mijn studie heb afgerond en ik opeens in status en marktwaarde stijg.
Ik ben eerlijk gezegd niet op zoek naar iemand die slechts een trophy wife wilt... Daar ben ik denk ik wat te mondig voorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:20 schreef Puntenjager het volgende:
TS, als je een vent was geweest, dan had je misschien nog een punt in de verte. Echter je bent een vrouw => lekker wezen = geneukt worden. Daarvoor maakt het het echt niet uit of je tokkie bent of op je 21ste cum laude bent afgstudeerd. Sterker nog, een niet TE goed 'cv' helpt je eerder als vrouw.
Eerlijk gezegd vind ik opleiding wel een factor, maar het is niet het doorslaggevende factor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:20 schreef Puntenjager het volgende:
TS, als je een vent was geweest, dan had je misschien nog een punt in de verte. Echter je bent een vrouw => lekker wezen = geneukt worden. Daarvoor maakt het het echt niet uit of je tokkie bent of op je 21ste cum laude bent afgstudeerd. Sterker nog, een niet TE goed 'cv' helpt je eerder als vrouw.
Maar je zoekt wel een trophy man?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:22 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd niet op zoek naar iemand die slechts een trophy wife wilt... Daar ben ik denk ik wat te mondig voor
Een trophy wife moet vooral lekker zijn. Ik denk dat 't 'm daar aan schort. Overigens, een trophy wife is niet gelijk aan 'geneukt worden' he.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:22 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd niet op zoek naar iemand die slechts een trophy wife wilt... Daar ben ik denk ik wat te mondig voor
Iets is geen trophy als je het zelf ook bent. De basis is altijd je eigen prestaties, je moet niet op de prestaties van een ander leunen.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik heb wel gewoon een vriendin. Dat heeft iedere Fokker toch? Ik wil gewoon eens een keer een triootje doen en daarom nodig ik TS uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Je doet alsof je iemand gaat dumpen als jij klaar bent met je opleiding omdat je ''markt waarde gestegen is''quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Iets is geen trophy als je het zelf ook bent. De basis is altijd je eigen prestaties, je moet niet op de prestaties van een ander leunen.
Ik moet die intelligentie eerst nog bewijzen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een trophy wife moet vooral lekker zijn. Ik denk dat 't 'm daar aan schort. Overigens, een trophy wife is niet gelijk aan 'geneukt worden' he.
Jij stelt dat de wat intelligentere mannen je niet willen. Dus je bent niet lekker genoeg om de arrogantie te compenseren, en je bent ook niet intelligent genoeg blijkbaar voor mannen om verder te kijken dan je uiterlijk. Ik weet niet hoor. Ik blijf er toch bij dat je jezelf schromelijk overschat.
aha, gelijkwaardig en evenredig als jezelf. Je mag dus niet verliefd worden op een lagere of hogere klasse. Dat mag, dat recht heb je. Of het ook zo gaat uitpakken is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Iets is geen trophy als je het zelf ook bent. De basis is altijd je eigen prestaties, je moet niet op de prestaties van een ander leunen.
Dat bewijs je niet met een papiertje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik moet die intelligentie eerst nog bewijzen...
Ooow, mannen wachten even om te kijken of jij je papiertje wel haalt, en zo niet, 'nope, niet intelligent genoeg'?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik moet die intelligentie eerst nog bewijzen...
Nee, ik niet. Maar ik heb het wel zien gebeuren in mijn omgeving. Omdat de ene persoon dan het gevoel had dat de ander niet begreep waar zij of hij mee bezig was.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je doet alsof je iemand gaat dumpen als jij klaar bent met je opleiding omdat je ''markt waarde gestegen is''
Dat is niet normaal hoor?
Heeft niks met een papiertje te maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar ik heb het wel zien gebeuren in mijn omgeving. Omdat de ene persoon dan het gevoel had dat de ander niet begreep waar zij of hij mee bezig was.
Opleiding levert status. Daar zijn heel veel wetenschappers het over eens. Maatschappijleer boek 1.
Maar status is niet zaligmakend. Ik denk dat je een over het paard getilde muts bent die niet kan handelen dat mannen je gewoon niet boeiend genoeg vinden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar ik heb het wel zien gebeuren in mijn omgeving. Omdat de ene persoon dan het gevoel had dat de ander niet begreep waar zij of hij mee bezig was.
Opleiding levert status. Daar zijn heel veel wetenschappers het over eens. Maatschappijleer boek 1.
Voor de waarde van de gemiddelde vrouw zijn dat toch echt bijzaken. Een vrouw kan geen status ontlenen aan haar hoge(re) opleiding. En al zeker niet in relationele of seksistische sferen bij andere hoogopgeleide mannen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zo een OP zoals jij schreef daar valt best wat informatie uit te halen over hoe jij over dingen denkt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat is gewoon een domme diskwalificatie want je kent me niet eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Ik krijg helaas wel soms dergelijke opmerkingen. Omdat veel mensen denken dat het normaal is om 1 studie te kiezen en deze in 4 jaar af te ronden en klaar is Kees. In de echte wereld werkt het niet altijd zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:34 schreef Picchia het volgende:
Je bent nog lang geen langstudeerder. Op je 23e is het nog heel normaal om te studeren en er is niemand die daar een zier om geeft. Rutte studeerde zeven jaar. Verhagen 11 jaar. Dat is langstuderen.
Hebben die mensen zelf wel een studie afgerond?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:39 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik krijg helaas wel soms dergelijke opmerkingen. Omdat veel mensen denken dat het normaal is om 1 studie te kiezen en deze in 4 jaar af te ronden en klaar is Kees. In de echte wereld werkt het niet altijd zo.
Vaak MBO of HBO. Dat is toch anders. Ik heb soms het idee dat je op het WO veel sneller studievertraging oploopt. Bij mijn HBO opleiding haalde iedereen zijn p in 1 jaar, al dan niet met wat hulp van bovenaf. Maar bij de WO-opleidingen haalde maar 20% in 1 keer zijn p.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hebben die mensen zelf wel een studie afgerond?
Dat is eigenlijk ook zo en het is niet iets waar je je voor moet schamen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:44 schreef Mishu het volgende:
Ik heb soms het idee dat je op het WO veel sneller studievertraging oploopt.
Ja, dat klopt, als je boven je niveau studeert gaat 't allemaal wat trager ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Vaak MBO of HBO. Dat is toch anders. Ik heb soms het idee dat je op het WO veel sneller studievertraging oploopt.
Op het HBO wisselen veel studenten wel een keer van opleiding hoor. Dat komt omdat de middelbare school niet aansluit. Bij InHolland is het zelfs 28%.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Vaak MBO of HBO. Dat is toch anders. Ik heb soms het idee dat je op het WO veel sneller studievertraging oploopt.
So what? Who cares? Laat die eierstokken lekker rinkelen. Kan jou het schelen. Beter dan je laten nemen door Hendrik-Jan en dan thuis op de bank zitten met je dikke buik en je afgeronde rechtenstudie met de vraag van is dit het dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Vaak MBO of HBO. Dat is toch anders. Ik heb soms het idee dat je op het WO veel sneller studievertraging oploopt. Bij mijn HBO opleiding haalde iedereen zijn p in 1 jaar, al dan niet met wat hulp van bovenaf. Maar bij de WO-opleidingen haalde maar 20% in 1 keer zijn p.
In haar wereld draait het alleen om een papiertje met wat letters erop ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen getuigen niet van niveau hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |