Aanraking dan ook verboden...quote:
Ik ben homoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zieke shit.
Als ik bierdrink met mannen, sla ik ze gerust op hun schouder. Kom op zeg, dat is gewoon normaal onder mannen. Je hoeft niet bang te zijn dat ik meer met je wil. Ben 100% hetero.
Iedereen is welkom. Voor een eurootje of 600-700 heb je een retour.quote:
Een frigide homo... dat is lastig?!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:53 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Aanraking dan ook verboden...
[..]
Ik ben homo![]()
Nee serieus dat moet je bij mij niet doen dat wisten ze op het middelbaar al...
Nee, vorig jaar had ik vriendinnen die ik dagelijks zag en waar ik wekelijks leuke dingen mee deed, al was dat alleen de laatste twee jaar van mijn middelbare schooltijd zo. Maar nu wonen ze in andere steden en kom ik alleen maar in aanraking met mensen op mijn werk en die hoef ik eigenlijk niet als vrienden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]Sociaal gestoord?
Niet "zou kunnen". Niet "proberen".
DOEN.
Ik pas...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Voor een eurootje of 600-700 heb je een retour.
ik zeg niet dat je me aanvalt ik vind het gewoon erg dat jij dit bagatelliseert alsof het niks is dit is wel erger dan een 'paar'nare ervaringen ik heb er jaren mee gezeten .Als ik zeg dat het voelde alsof mijn lichaam nietvan mij was wuif je het wegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als aanval hoor
Kan me voorstellen dat dat naar is en dat je nu veel als ongewenst contact bestempelt ook als mannen het niet zo bedoelden door een paar nare ervaringen.
1 waarschuwing... 2de keer *oops i did it again*quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een frigide homo... dat is lastig?!
Ja, als ik jou in de kroeg tegenkom, dan kan ik dat toch niet weten? geef je zulke mensen zomaar uit het niets een ram??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik bagatelliseerde het naar mijn idee niet, het was bedoeld als grapje en ik kon niet weten dat dit door vervelende ervaringen verkeerd zou vallen bij jou, excuus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je me aanvalt ik vind het gewoon erg dat jij dit bagatelliseert alsof het niks is dit is wel erger dan een 'paar'nare ervaringen ik heb er jaren mee gezeten .Als ik zeg dat het voelde alsof mijn lichaam nietvan mij was wuif je het weg
inmiddels heb ik het verwerkt maar alleen uit gaan dat nooit meer
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je me aanvalt ik vind het gewoon erg dat jij dit bagatelliseert alsof het niks is dit is wel erger dan een 'paar'nare ervaringen ik heb er jaren mee gezeten .Als ik zeg dat het voelde alsof mijn lichaam nietvan mij was wuif je het weg.
inmiddels heb ik het verwerkt maar alleen uit gaan dat nooit meer
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:56 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb 1 keer een Tsjech laten weten dat ik het niet vond kunnen dat hij mijn toenmalige vriendin bij haar (grote) borsten en in haar kruis pakte...Bijten doe ik niet wel meppen verkopen men heeft geluk dat ik geen auto meer hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom, heb je klompvoeten ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar had ik vriendinnen die ik dagelijks zag en waar ik wekelijks leuke dingen mee deed, al was dat alleen de laatste twee jaar van mijn middelbare schooltijd zo. Maar nu wonen ze in andere steden en kom ik alleen maar in aanraking met mensen op mijn werk en die hoef ik eigenlijk niet als vrienden.
Volgende week ga ik naar de kapper overigens, en ik krijg morgen mijn salaris waarvan de helft naar nieuwe kleding voor de zomer zal gaan. Hakschoenen hoef ik met mijn voeten alleen niet te proberen, voor de rest is dat lijstje prima uitvoerbaar alleen zal het soms behoorlijk mislukken aangezien ik last heb van het fenomeen wansmaak.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bagatelliseerde het naar mijn idee niet, het was bedoeld als grapje en ik kon niet weten dat dit door vervelende ervaringen verkeerd zou vallen bij jou, excuus.
Vroeger had ik last van de neiging iedereen die me aanraakte een mep te verkopenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Bijten doe ik niet wel meppen verkopen men heeft geluk dat ik geen auto meer heb
ik zeg net dat ik ze meestal niet eens een mep gafquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vroeger had ik last van de neiging iedereen die me aanraakte een mep te verkopen
Hoop problemen haal je je op de hals met dat soort reacties hoor, dat was het mij niet waard, heb er tijden over gedaan het af te leren
Is cultuur voor mijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vroeger had ik last van de neiging iedereen die me aanraakte een mep te verkopen
Hoop problemen haal je je op de hals met dat soort reacties hoor, dat was het mij niet waard, heb er tijden over gedaan het af te leren
Mijn plannen uit mijn situatie te komen waar ik hele dagen in bed bleef liggen en nogal wanhopig was zijn best goed gelukt, ik voel me nu redelijk goed en heb een studiekeuze gemaakt waar ik echt achter sta en dat vond ik belangrijker dan me focussen op mijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom, heb je klompvoeten ofzo?
Goeie plannen, mits je ze uitvoert. Ik hoor je al bijna een jaar plannen maken. Het gaat om het DOEN.
Wansmaak? Dan vraag je anderen. Of je kijkt in van die vrouwenbladen, net als andere dames.
Ik luister al Shostakovich.quote:
Ja en welke cultuur daar laat ik me nooit meer over uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor mensen uit jouw cultuur is dat normaal? Waar kom je vandaan dan?
goedzo. nu doorzetten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn plannen uit mijn situatie te komen waar ik hele dagen in bed bleef liggen en nogal wanhopig was zijn best goed gelukt, ik voel me nu redelijk goed en heb een studiekeuze gemaakt waar ik echt achter sta en dat vond ik belangrijker dan me focussen op mijn uiterlijk.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja en welke cultuur daar laat ik me nooit meer over uit
Ben je nog nuchter?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:05 schreef strawberry_hill het volgende:
laat maar jullie snappen het niet ik hou erover op
Nou autist ben ik nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
zitten hier ECHT alleen maar autisten???
Een Thaise JungleBookhomo!quote:
wat voor belachelijke vraag is dat nou weer? ik ben volledig nuchterquote:
Slechts een figment.quote:
Een belachelijke vraag op Koninginnedag om 1:00 's nachts? Waarom voel jij je zo snel aangevallen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat voor belachelijke vraag is dat nou weer? ik ben volledig nuchter
omdat ik verwees naar dat aangerand gebeurenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een belachelijke vraag op Koninginnedag om 1:00 's nachts? Waarom voel jij je zo snel aangevallen?
Ik vond het een dood normale vraag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat voor belachelijke vraag is dat nou weer? ik ben volledig nuchter
Wat betekent je onderschrift? Imagination klinkt goed.quote:
Laat die losers. Niet iedereen is zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
omdat ik verwees naar dat aangerand gebeuren
Lijkt me geen pretje om daar homo te zijn, eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee Oost-Europese relnicht met een honkbalknuppel
ik ben een hersenspinsel,product van je fantasiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat betekent je onderschrift? Imagination klinkt goed.
Ik heb dan ook vaker ruziequote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje om daar homo te zijn, eerlijk gezegd...
Het lijkt me dat je jezelf daarmee tekort doet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben een hersenspinsel,product van je fantasie
Ik heb nooit meer ruzie.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen post eens vrouwen met leuke kleding ter inspiratie voor mij
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen post eens vrouwen met leuke kleding ter inspiratie voor mij
Nee...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer ruzie.![]()
Maar ben je aan de man dan?
En waarom dan niet nu op Kdag in Amsterdam in de Regulierdwars?quote:
Dat is mijn soort nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En waarom dan niet nu op Kdag in Amsterdam in de Regulierdwars?
Ik val niet op gemiddelde meisjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:19 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
daar loopt het gemiddelde meisje niet in erg odinair
www.H&M.nl nieuwe collectie das normaal wat voor stijl heb je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik bedoel niet per se sexy kleding maar kleren waarin ik me op straat/volgend jaar op mijn opleiding kan vertonen zonder dat ik negatief opval.
Zijn er hier geen mode topics?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik bedoel niet per se sexy kleding maar kleren waarin ik me op straat/volgend jaar op mijn opleiding kan vertonen zonder dat ik negatief opval.
Met sexy kleding kan je je prima vertonen. Zat vrouwen die dat doen. Maar misschien ben ik gehersenspoeld door de Colombiaansenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
zou je met zo iemand een relatie starten of alleen voor de neuk?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik val niet op gemiddelde meisjes.
En ja, dit is erg ordinair, maar dat mag ik wel
Iets minder ordinair mag, maar wel sexy en een beetje (niet te) classy.
Vrij neutraal, gewoon strakke shirts met een spijkerbroek/chino eronder en soms een jasje eroverheen omdat dat gekleder staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:21 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
www.H&M.nl nieuwe collectie das normaal wat voor stijl heb je?
''zo iemand''quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zou je met zo iemand een relatie starten of alleen voor de neuk?
dan is H&m perfect voor je ik zou voor pastel gaan met je teint zara kan ook bordeauxrode lipstick zou je goed staan denk ik en lichtroze ook voor de naturelle lookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrij neutraal, gewoon strakke shirts met een spijkerbroek/chino eronder en soms een jasje eroverheen omdat dat gekleder staat.
iemand die er zo uitziet bedoel ik want de outfit schreeuwt sexquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''zo iemand''
Je weet niet half hoe die mensen zijn... Gooi ze niet in een hoekje.
Whatever...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
iemand die er zo uitziet bedoel ik want de outfit schreeuwt sex
ik vraag me daarom af of een man een serieuze relatie zou beginnen met een vrouw die er zo uitzietquote:
stoer doch vrouwelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F87_0005_592R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.3]&set=key[width],value[2658]&set=key[height],value[3108]&set=key[x],value[1086]&set=key[y],value[288]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Vinden jullie dit leuk?
Sommige wel ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik vraag me daarom af of een man een serieuze relatie zou beginnen met een vrouw die er zo uitziet
Oh, na het neuken kan hij alsnog op haar karakter verliefd worden en daarom bij haar blijven. Denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik vraag me daarom af of een man een serieuze relatie zou beginnen met een vrouw die er zo uitziet
Maakt mij niks uit wat ze aan trekt, ik vind haar leukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F87_0005_592R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.3]&set=key[width],value[2658]&set=key[height],value[3108]&set=key[x],value[1086]&set=key[y],value[288]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Vinden jullie dit leuk?
ja? coolquote:
Waarom niet?... Ehh the hack, alsof iemand standaard sexy gekleed gaat...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
mij nooit gebeurd komt wel voor maar zelden denk ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, na het neuken kan hij alsnog op haar karakter verliefd worden en daarom bij haar blijven. Denk ik.
Hoeveel zou ik niet weten. En ik zelf zou eerst meer over het karakter te weten willen komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja? cool
zijn dat een bepaald type mannen?
sommige niet veel dus of wat?Zou jij een relatie ermee beginnen?
In Zuid-Amerika blijkbaar welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom niet?... Ehh the hack, alsof iemand standaard sexy gekleed gaat...
ik had het specifiek over die outfit j hoeft niet zo te reageren hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom niet?... Ehh the hack, alsof iemand standaard sexy gekleed gaat...
Okiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik had het specifiek over die outfit j hoeft niet zo te reageren hoor
maar je zou niet gelijk denken heuj neuken? wel goed van jequote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:34 schreef Y_U_NO het volgende:
[..]
Hoeveel zou ik niet weten. En ik zelf zou eerst meer over het karakter te weten willen komen.
Dat denken mannen altijd wel volgens mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
maar je zou niet gelijk denken heuj neuken?
Joh ik denk nooit HEEUJJ neuken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
maar je zou niet gelijk denken heuj neuken?
ja? mmhquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat denken mannen altijd wel volgens mij.
Dikke BS dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat denken mannen altijd wel volgens mij.
Nee dank je...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
maar je zou niet gelijk denken heuj neuken? wel goed van je
Heuj neuken en een relatie zijn verschillende dingen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
maar je zou niet gelijk denken heuj neuken? wel goed van je
Oh. Ik denk dat omdat k altijd hoor dat mannen meer aan seks denken en ik het al zo enorm veel doe.quote:
over het algemeen wel, netjes en sexy.quote:
nja wat denk/voel je als je een mooie vrouw ziet?wat gaat er dan in jullie om?quote:
Damn she is hot. En dat was het dan ook weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nja wat denk/voel je als je een mooie vrouw ziet?wat gaat er dan in jullie om?
Ik kijk naar die vrouw, denk niet bewust in woorden maar ik zal wel onder de indruk zijn van haar uiterlijk, thats it.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zo erg is het echt niet je bent geen monster ofzo je bent gewoon een meisjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb iemand nodig om me een total make-over te geven
Nee, dat is het ook niet maar ik moet 'op weg geholpen' ofzo want ik heb nergens verstand van. Ik weet niet eens wat voor spul je moet kopen om make-up weer van je gezicht af te kunnen halen enzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:42 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zo erg is het echt niet je bent geen monster ofzo je bent gewoon een meisje
met haar wil ik dansen. Kan ze dat niet, dan ook geen seks. Simpel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
youtube heeft bijna voor alles tutorials.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mascara gekocht maar ik weet niet echt wat ik er mee moet doen
cleanserquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook niet maar ik moet 'op weg geholpen' ofzo want ik heb nergens verstand van. Ik weet niet eens wat voor spul je moet kopen om make-up weer van je gezicht af te kunnen halen enzo.
je hebt al donkere wimpers van jezelf toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mascara gekocht maar ik weet niet echt wat ik er mee moet doen
Nee ze zijn vrij kleurloos in daglicht, alleen bij weinig licht lijk ik donker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:47 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je hebt al donkere wimpers van jezelf toch?
nogmaals CLEANSER voor de make up facewash voor je gezicht en chille wattenschijfjesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik het er nu op probeer te doen kan het er dan afgewassen of moet ik daar spul voor kopen?
Ligt eraan wat voor masacara. Waterproof wordt hard poetsen maar lukt wel en normale gaat er vrij makkelijk af. Maar voor je wimpers is een make-up remover beter, dan beschadig je je wimpers niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik het er nu op probeer te doen kan het er dan afgewassen of moet ik daar spul voor kopen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:48 schreef Sneezeechu het volgende:
Hoooo, Make up en zo ik kom dadelijk wel terug....
Ik ben nu aan het kijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:51 schreef strawberry_hill het volgende:
heb je al op het viva forum gekeken?
wist niet dat ze dat ook op fok haddenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:52 schreef Casie het volgende:
En je hebt in lifestyle ook een make-up topic. Daar kan je alles vragen, ze helpen iedereen graag met tips. Zo kom je ook te weten wat goed bij je past. En ga anders op een rustig moment naar ici paris. Daar geven ze ook graag tips over make-up op doen en doen het voor. Perfect voor een beginner.
Dankje, zal het daar ook eens vragenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:52 schreef Casie het volgende:
En je hebt in lifestyle ook een make-up topic. Daar kan je alles vragen, ze helpen iedereen graag met tips. Zo kom je ook te weten wat goed bij je past. En ga anders op een rustig moment naar ici paris. Daar geven ze ook graag tips over make-up op doen en doen het voor. Perfect voor een beginner.
Gisterenavond/nacht en vandaag in Amsterdam geweest. En jij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:02 schreef kingtoppie het volgende:
Nou dat was spannend...
Casie, waar was jij vandaag?
klinkt dolletjesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:08 schreef heloef het volgende:
Altijd leuk, uitvogelen hoeveel geld je terugkrijgt van de NS.
nee was het maar zo een feest dan zou ik moneys hebben ik was sarcastischquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dolletjes je bent toch geen kakkert hoop ik
Niet alle kakkers hebben geld hoor ^^quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:13 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee was het maar zo een feest dan zou ik moneys hebben ik was sarcastisch
de wat? daarom zijn het toch kakkers?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niet alle kakkers hebben geld hoor ^^
Nee hoor ze kunnen zich ook voordoen als kakquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:16 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
de wat? daarom zijn het toch kakkers?
waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:17 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee hoor ze kunnen zich ook voordoen als kak
juist jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Voor de status en om in het wereldje te kunnen zitten...
Dat kan je verhullen, Je least een dikke auto koopt een huis via je bedrijfje en zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
juist ja
maar ze zien toch dat je arm/modaal bent?
tja ben daar niet zo mee bezigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:23 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat kan je verhullen, Je least een dikke auto koopt een huis via je bedrijfje en zo.
Ik ook nietquote:
....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:
kak
geld hebben en geen kak zijn
koffiedate wordt voetbaldate
es kijken hoe dat gaat op 2700 meter hoogte...
2700 meter..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:
kak
geld hebben en geen kak zijn
koffiedate wordt voetbaldate
es kijken hoe dat gaat op 2700 meter hoogte...
Ik weet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:41 schreef kingtoppie het volgende:
Sneezeechu, ze snapt het niet zo goed denk ik.. Mishu..
mishu?wat snap ik nou weer niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:41 schreef kingtoppie het volgende:
Sneezeechu, ze snapt het niet zo goed denk ik.. Mishu..
quote:
Dit klinkt wel lief eigenlijkquote:
jep, de op 2 na hoogste hoofdstad ter wereldquote:
hoi twiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 06:19 schreef twi het volgende:
Ben alweer een tijdje wakkerGa maar douchen en wat nuttigs doen met een lekker muziekje op, voordat ik weer afgeleid word.
Hoi straw, ik was even druk met nog een keertje in slaap vallenquote:
Daar heb ik nooit last van gelukkig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:13 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi straw, ik was even druk met nog een keertje in slaap vallen
Ik krijg een pukkel op m'n neus godverdomme. Ja, ik ben een man en ja ik vind het erg.
Dat zijn toch geen slaaptijden man. Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:21 schreef twi het volgende:
Jawel, van 01.00 tot 04.00 en van 07.00 tot 09.00
Dat krijg je als je te veel met Myra kletst...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:13 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi straw, ik was even druk met nog een keertje in slaap vallen
Ik krijg een pukkel op m'n neus godverdomme. Ja, ik ben een man en ja ik vind het erg.
Mensen worden wel eens een beetje gek van mij, misschien is dat ook een soort ziekte, maar van pukkels krijgen door mij heb ik nooit gehoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat krijg je als je te veel met Myra kletst...
Heb ik dat weer gemist?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
Friend, heb je nog half naakt je benen in je nek gedaan?
Ehm nee, benen in de nek lukt nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
Friend, heb je nog half naakt je benen in je nek gedaan?
Wat voor berichten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef Myraela het volgende:
Holy fuck, ik lees voor het eerst de bedragen die die mannen betalen om een bericht te sturen.
40 euro voor 50 credits, voor 50 berichten dus. Dat is echt achterlijk veel.
Ah, naieve mannetjes gek maken die denken dat er een date in zit.quote:
Nee, allebei of niet. Aangezien het benen gedeelte al niet lukte hoefde dat tweede ook nietquote:
Opmerkelijk is wel het goede woord.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, allebei of niet. Aangezien het benen gedeelte al niet lukte hoefde dat tweede ook niet
Plus het was al een opmerkelijk avondje genoeg dacht ik zo![]()
ik ook! Ik ga als een speerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zowaar een keer aan het huiswerken aan het begin van een vakantie.
Waarom heb jij vakantie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zowaar een keer aan het huiswerken aan het begin van een vakantie.
Meivakantie vent!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Waarom heb jij vakantie?
Ik ben niks aan het doen terwijl ik geen vakantie heb.
Mei vakantie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Waarom heb jij vakantie?
Ik ben niks aan het doen terwijl ik geen vakantie heb.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:51 schreef dyna18 het volgende:
* dyna18 heeft met koninginnedag gezoend.
De laatste keer was 14 jaar geleden, dus best een prestatie waar ik blij mee ben. Vanavond zal ik wel even uitgebreider vertellen.
Ik wacht met spanning af.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:51 schreef dyna18 het volgende:
De laatste keer was 14 jaar geleden, dus best een prestatie waar ik blij mee ben. Vanavond zal ik wel even uitgebreider vertellen.
nice!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:51 schreef dyna18 het volgende:
Tof!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:51 schreef dyna18 het volgende:
okeee kom maar dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo niet.
[..]
Ik heb al een paar dagen niet gezoend.
He, ik probeerde je te hosselen op de meet. Maar jij wilde niet zoenen. telkens tegenstribbelen enzo.quote:
Niks van gemerktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, ik probeerde je te hosselen op de meet. Maar jij wilde niet zoenen. telkens tegenstribbelen enzo.
Nee, ze wilde niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
Is er dan niemand die Strawberry_hill heeft gehosseld?
Volgende keer zal ik je gewoon meteen bespringen. Hoewel ik eigenlijk helemaal niet zo'n meisje ben.quote:
Lessen genomen bij Heloef?quote:
Nee, ze rende steeds weg voor me.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
Is er dan niemand die Strawberry_hill heeft gehosseld?
Ja, maar ik weet dat je geen lessen hebt genomen bij mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik beter meteen naar jou kunnen gaan, jij bent toch zijn leermeester?
Nou ja, één zwaluw maakt nog geen zomer, enzo.quote:
Mensen die niet kunnen zoenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou ja, één zwaluw maakt nog geen zomer, enzo.
Maar ik kan wel vertellen dat ik het erg fijn vond. :-)
Mijn eerste keer vond ik niet zo geweldig, omdat zij haar tong zomaar naar binnen stak en als een wasmachine begon rond te draaien. Deze keer was een stuk fijner.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Uhm hoe zeg ik dit op een nette manier je bent mijn type niet...
Ik zoen zacht, maar niemand wilt me uitproberenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen zoenen.Keertje een man gehad die dat ook zo hard en snel deed, dat was echt eenmalig. Afschuwelijk.
Maar aan de andere kant zoent iedereen kei anders, en weet ik niet hoe ik zelf zoen. Dus misschien ben ik zelf wel heel slecht.![]()
Over het algemeen zoenen meisjes wel zachter dan mannen.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Uhm hoe zeg ik dit op een nette manier je bent mijn type niet...
Nu ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zoen zacht, maar niemand wilt me uitproberen
Jij bent niet zo goed nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen zoenen.Keertje een man gehad die dat ook zo hard en snel deed, dat was echt eenmalig. Afschuwelijk.
Maar aan de andere kant zoent iedereen kei anders, en weet ik niet hoe ik zelf zoen. Dus misschien ben ik zelf wel heel slecht.![]()
Ik durf niet meer naar meets.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dit geen zoenen wordt op de volgende meet...
Okay, je hebt me overgehaald. Ik kom wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun je mijn pener niet voelen.
Alsof mensen hier seks hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
wie heeft er nu echt iets met wie gedaan trouwens?
ik denk dat jullie je eigen boebiedolijstje (of hoe die kerel ook al weer heette) nodig hebben
Niemand heeft een ander gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat jullie je eigen boebiedolijstje (of hoe die kerel ook al weer heette) nodig hebben
Ik met niemand maar zou Kaneelstokje wel eens willen raken na alles wat ik hier heb gelezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
nou tongen vind ik ook al prima hoorquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, je hebt me overgehaald. Ik kom wel.
Hoi snarf, we hebben je gemist!quote:
Dit topic zit vol maagden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik met niemand maar zou Kaneelstokje wel eens willen raken na alles wat ik hier heb gelezen.
Dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, daar liep ik dus ook tegen aan. Ik had eigenlijk geen idee hoe ik zelf moest zoenen. (in de films die ik kijk wordt zoenen vaak overgeslagen :-P)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
nu je het zegt!! in porn word weinig getongtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:40 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, daar liep ik dus ook tegen aan. Ik had eigenlijk geen idee hoe ik zelf moest zoenen. (in de films die ik kijk wordt zoenen vaak overgeslagen :-P)
Dus ik deed ook maar wat, zonder echt te weten wat ik moest doen.
Sucks om weinig ervaring te hebben.
Maar zoenen gaat best wel vanzelf toch? Dat heb ik tenminste elke keer als ik zoen, niet nadenken en gewoon doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:40 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, daar liep ik dus ook tegen aan. Ik had eigenlijk geen idee hoe ik zelf moest zoenen. (in de films die ik kijk wordt zoenen vaak overgeslagen :-P)
Dus ik deed ook maar wat, zonder echt te weten wat ik moest doen.
Sucks om weinig ervaring te hebben.
Ik heb daar complexe berekeningen voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zoenen gaat best wel vanzelf toch? Dat heb ik tenminste elke keer als ik zoen, niet nadenken en gewoon doen.
Je moet romans kijken, geen porno.
Nee joh, die was zeer raakbaar in de goeden ouden tijd.quote:
nou t was echt drama met mn schutting.... had eindelijk heel mn grond afgegraven en grote planten enzo verwijdert ... was mega goed bezig en toen ging ik boren, maar gewoon niet sterk genoeg denk ik... de schroeven gingen maar tot de helft de palen in....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi snarf, we hebben je gemist!
Waar was je zaterdag?
Dat zoenen in porno, ik vind het echt hilarisch.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zoenen gaat best wel vanzelf toch? Dat heb ik tenminste elke keer als ik zoen, niet nadenken en gewoon doen.
Je moet romans kijken, geen porno.
Ik kijk zelden porno, dus ik weet eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zoenen in porno, ik vind het echt hilarisch.
Ow.quote:
Lan lang geleden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, die was zeer raakbaar in de goeden ouden tijd.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, die was zeer raakbaar in de goeden ouden tijd.
Jammer. Wanneer ga je er weer aan werken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou t was echt drama met mn schutting.... had eindelijk heel mn grond afgegraven en grote planten enzo verwijdert ... was mega goed bezig en toen ging ik boren, maar gewoon niet sterk genoeg denk ik... de schroeven gingen maar tot de helft de palen in....
en voorboren werkte ook niet,w ant mn boortje vrak gewoon af en t ligt echt niet aan t materiaal (blac&dekker en ook nog een bosch boor geleend) .. dus t zal aan mij liggen
heb nu dus een berg aarde en geen schutting in mn tuin, om half 7 heb ik t maar opgegeven en boodschappen gaan doen en douchen en eten en as toen uitgeput op de bank
Teleurgesteld?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ow.
[..]
Lan lang geleden.
Overigens met zoenen en zo heb altijd de neiging mijn tong erin te duwen
ben nu gewoon opzoek naar ene bedrijfje oid wat t super goedkoop kan doen... zijn geen dure schuttingen dus ga echt geen 300 euro neerleggen m ze vast te laten schroevenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Wanneer ga je er weer aan werken?
Polen huren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben nu gewoon opzoek naar ene bedrijfje oid wat t super goedkoop kan doen... zijn geen dure schuttingen dus ga echt geen 300 euro neerleggen m ze vast te laten schroeven
Wat een kutzooiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou t was echt drama met mn schutting.... had eindelijk heel mn grond afgegraven en grote planten enzo verwijdert ... was mega goed bezig en toen ging ik boren, maar gewoon niet sterk genoeg denk ik... de schroeven gingen maar tot de helft de palen in....
en voorboren werkte ook niet,w ant mn boortje vrak gewoon af en t ligt echt niet aan t materiaal (blac&dekker en ook nog een bosch boor geleend) .. dus t zal aan mij liggen
heb nu dus een berg aarde en geen schutting in mn tuin, om half 7 heb ik t maar opgegeven en boodschappen gaan doen en douchen en eten en as toen uitgeput op de bank
Nee niet in jou...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jammer. Wanneer ga je er weer aan werken?
[..]
Teleurgesteld?
Gewoon iemand uit de buurt die niks te doen heeft?quote:
ghehe is misschien nog een idee... woon in een straat met hoop koopwoningen, dus zullen af en toe best busjes langsrijden... er bestaat vast geen website als poolinhuren.nlquote:
Meestal steken ze gewoon hun tong uit en gaan dan om elkaars tong heen draaien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk zelden porno, dus ik weet eigenlijk niet.
Mij lijkt het juist lekkerder om zonder tong te zoenen. Alleen maar met de lippen elkaar raken zeg maar.quote:[b]Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef Sneezeechu het
[..]
Overigens met zoenen en zo heb altijd de neiging mijn tong erin te duwen
ghehehe herkenbaar...! Ik ging laatst pluggen en schroeven kopen... en wist gewoon niet of mn schroef een maatje kleiner moest zijn dan mn plug (anders past hij niet) of zelfde maat en de dat de maatjes dus al op elkaar afgesteld zijn en je overal dezelfde maat van kan hebben...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een kutzooi
Naja, ik ging laatst naar de bouwmarkt voor een nieuwe wc-bril en een nieuwe stop voor in je wasbak zodat ik weer kan afwassen (de oude is helemaal stijf geworden en lekt).
Dus ik kom daar aan, eerst naar die stop kijken. Hadden ze allemaal verschillende maten en ik had de oude niet mee. Naja, dan maar voor een wc-bril.
Maar ze hadden zoveel keus, ik kon gewoon geen keus maken.
Dus met niks weer naar huis gegaan
Czescquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe is misschien nog een idee... woon in een straat met hoop koopwoningen, dus zullen af en toe best busjes langsrijden... er bestaat vast geen website als poolinhuren.nl
ja ben idd al aan het rondvragen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:47 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Gewoon iemand uit de buurt die niks te doen heeft?
Dank je wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:46 schreef heloef het volgende:
Niet dat je nu niet raakbaar bent hoor Kaneeltje, daar niet van.
Juistquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Mij lijkt het juist lekkerder om zonder tong te zoenen. Alleen maar met de lippen elkaar raken zeg maar.
Maar ja, als de ander haar tong meteen naar binnen duwt, kun je die moeilijk terug duwen hè?
Oh, dat buitenmonds zoenen. Inderdaad een beetje apart.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal steken ze gewoon hun tong uit en gaan dan om elkaars tong heen draaien.
Like, wtf.
is dat iets serieus... heb t 1x gezien in een comedie.. en dacht dat t als grapje bedoelt werd... maar blijkbaar is t een officiele manier !quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat buitenmonds zoenen. Inderdaad een beetje apart.
Ja nee, dat is een soort porno manier. Ik heb het in het echt in ieder geval nooit echt meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is dat iets serieus... heb t 1x gezien in een comedie.. en dacht dat t als grapje bedoelt werd... maar blijkbaar is t een officiele manier !
Nou ja het is maar wat je apart noemtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat buitenmonds zoenen. Inderdaad een beetje apart.
ik wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nee, dat is een soort porno manier. Ik heb het in het echt in ieder geval nooit echt meegemaakt.
Dat zoent heul niet fijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:51 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nou ja het is maar wat je apart noemt
Is testbaar. Moet natuurlijk wel een statistisch juist aantal mannen worden gekozen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:52 schreef marbasnarf het volgende:
mn ex zoende nooit ex, die deed meer lip-likken...
geen idee of ik uberhaupt nog normaal kan zoenen, kon t altijd wel goed, maar nu faal ik keihard volegns mij
Jawel. Ik heb het wel geprobeerd hoor, alleen dan was het wel bewust. Ik ken geen mensen die echt denken dat ze zo moeten zoenen.quote:
ghehehequote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is testbaar. Moet natuurlijk wel een statistisch juist aantal mannen worden gekozen.
Volgens mij pas je jezelf automatisch aan aan degene waarmee je zoent. Falen zal je heus nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:52 schreef marbasnarf het volgende:
geen idee of ik uberhaupt nog normaal kan zoenen, kon t altijd wel goed, maar nu faal ik keihard volegns mij
Niks moet alles magquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb het wel geprobeerd hoor, alleen dan was het wel bewust. Ik ken geen mensen die echt denken dat ze zo moeten zoenen.
Dat is wat ik steeds deedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij pas je jezelf automatisch aan aan degene waarmee je zoent. Falen zal je heus niet
ja maar heb dus een jaar gene tong in de mond gestoken, alleen aan lippen gesabbelt, weet niet of je zoiets kan verleren... ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij pas je jezelf automatisch aan aan degene waarmee je zoent. Falen zal je heus niet
tuurlijk niet, de eerste zoen ging het toch ook goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja maar heb dus een jaar gene tong in de mond gestoken, alleen aan lippen gesabbelt, weet niet of je zoiets kan verleren... ?
Tijd om te testen dan hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:52 schreef marbasnarf het volgende:
Is net als fietsenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja maar heb dus een jaar gene tong in de mond gestoken, alleen aan lippen gesabbelt, weet niet of je zoiets kan verleren... ?
ja das waar...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
tuurlijk niet, de eerste zoen ging het toch ook goed.
denk echt dak bij de 1e keer dak weer zoen zo zenuwachtig ben dak t niet kan dat t een soort puberaal festijn wordt... giegelen eznzo...quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:56 schreef marbasnarf het volgende:
denk echt dak bij de 1e keer dak weer zoen zo zenuwachtig ben dak t niet kan dat t een soort puberaal festijn wordt... giegelen eznzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |