abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110983409

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende Meeting
Wie wil?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110983423
Meet in Colombia?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 00:52:22 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110983426
Ik sla graag armen om meisjes heen, maar ik ben te bescheiden om iemand te betasten. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_110983431
Hoi
Rustig aan.
pi_110983441
En strawberry, 23... en je omgeving is dat ook? Echt, mannen/jongens van 23 die jou constant beetpakken?

Ik word oud geloof ik...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_110983465
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vast pakken, dat zeg ik nergens?
Aanraking dan ook verboden...
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zieke shit.

Als ik bierdrink met mannen, sla ik ze gerust op hun schouder. Kom op zeg, dat is gewoon normaal onder mannen. Je hoeft niet bang te zijn dat ik meer met je wil. Ben 100% hetero. :*
Ik ben homo :P

Nee serieus dat moet je bij mij niet doen dat wisten ze op het middelbaar al...
pi_110983468
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:52 schreef debeterebob het volgende:
Meet in Colombia?
Iedereen is welkom. Voor een eurootje of 600-700 heb je een retour.

pi_110983500
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:53 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Aanraking dan ook verboden...

[..]

Ik ben homo :P

Nee serieus dat moet je bij mij niet doen dat wisten ze op het middelbaar al...
Een frigide homo... dat is lastig?!

Ja, als ik jou in de kroeg tegenkom, dan kan ik dat toch niet weten? geef je zulke mensen zomaar uit het niets een ram??

pi_110983502
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:o Sociaal gestoord?

Niet "zou kunnen". Niet "proberen".

DOEN.
Nee, vorig jaar had ik vriendinnen die ik dagelijks zag en waar ik wekelijks leuke dingen mee deed, al was dat alleen de laatste twee jaar van mijn middelbare schooltijd zo. Maar nu wonen ze in andere steden en kom ik alleen maar in aanraking met mensen op mijn werk en die hoef ik eigenlijk niet als vrienden.
Volgende week ga ik naar de kapper overigens, en ik krijg morgen mijn salaris waarvan de helft naar nieuwe kleding voor de zomer zal gaan. Hakschoenen hoef ik met mijn voeten alleen niet te proberen, voor de rest is dat lijstje prima uitvoerbaar alleen zal het soms behoorlijk mislukken aangezien ik last heb van het fenomeen wansmaak.
pi_110983505
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Iedereen is welkom. Voor een eurootje of 600-700 heb je een retour.
Ik pas...
pi_110983520
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het was niet bedoeld als aanval hoor :)
Kan me voorstellen dat dat naar is en dat je nu veel als ongewenst contact bestempelt ook als mannen het niet zo bedoelden door een paar nare ervaringen.
ik zeg niet dat je me aanvalt ik vind het gewoon erg dat jij dit bagatelliseert alsof het niks is dit is wel erger dan een 'paar'nare ervaringen ik heb er jaren mee gezeten .Als ik zeg dat het voelde alsof mijn lichaam nietvan mij was wuif je het weg

inmiddels heb ik het verwerkt maar alleen uit gaan dat nooit meer
i'm just a figment of your imagination
pi_110983527
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een frigide homo... dat is lastig?!

Ja, als ik jou in de kroeg tegenkom, dan kan ik dat toch niet weten? geef je zulke mensen zomaar uit het niets een ram??
1 waarschuwing... 2de keer *oops i did it again*
pi_110983546
Ik heb 1 keer een Tsjech laten weten dat ik het niet vond kunnen dat hij mijn toenmalige vriendin bij haar (grote) borsten en in haar kruis pakte...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_110983549
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

ik zeg niet dat je me aanvalt ik vind het gewoon erg dat jij dit bagatelliseert alsof het niks is dit is wel erger dan een 'paar'nare ervaringen ik heb er jaren mee gezeten .Als ik zeg dat het voelde alsof mijn lichaam nietvan mij was wuif je het weg

Ik bagatelliseerde het naar mijn idee niet, het was bedoeld als grapje en ik kon niet weten dat dit door vervelende ervaringen verkeerd zou vallen bij jou, excuus.
pi_110983551
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

ik zeg niet dat je me aanvalt ik vind het gewoon erg dat jij dit bagatelliseert alsof het niks is dit is wel erger dan een 'paar'nare ervaringen ik heb er jaren mee gezeten .Als ik zeg dat het voelde alsof mijn lichaam nietvan mij was wuif je het weg.

pi_110983574
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:56 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb 1 keer een Tsjech laten weten dat ik het niet vond kunnen dat hij mijn toenmalige vriendin bij haar (grote) borsten en in haar kruis pakte...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijten doe ik niet wel meppen verkopen men heeft geluk dat ik geen auto meer heb :')
pi_110983584
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, vorig jaar had ik vriendinnen die ik dagelijks zag en waar ik wekelijks leuke dingen mee deed, al was dat alleen de laatste twee jaar van mijn middelbare schooltijd zo. Maar nu wonen ze in andere steden en kom ik alleen maar in aanraking met mensen op mijn werk en die hoef ik eigenlijk niet als vrienden.
Volgende week ga ik naar de kapper overigens, en ik krijg morgen mijn salaris waarvan de helft naar nieuwe kleding voor de zomer zal gaan. Hakschoenen hoef ik met mijn voeten alleen niet te proberen, voor de rest is dat lijstje prima uitvoerbaar alleen zal het soms behoorlijk mislukken aangezien ik last heb van het fenomeen wansmaak.
Waarom, heb je klompvoeten ofzo?

Goeie plannen, mits je ze uitvoert. Ik hoor je al bijna een jaar plannen maken. Het gaat om het DOEN.

Wansmaak? Dan vraag je anderen. Of je kijkt in van die vrouwenbladen, net als andere dames.

pi_110983587
dat bedoel ik dus dat je over zoiets grapjes kan maken

quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik bagatelliseerde het naar mijn idee niet, het was bedoeld als grapje en ik kon niet weten dat dit door vervelende ervaringen verkeerd zou vallen bij jou, excuus.
pi_110983617
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Bijten doe ik niet wel meppen verkopen men heeft geluk dat ik geen auto meer heb :')
Vroeger had ik last van de neiging iedereen die me aanraakte een mep te verkopen :')
Hoop problemen haal je je op de hals met dat soort reacties hoor, dat was het mij niet waard, heb er tijden over gedaan het af te leren :')
pi_110983623
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vroeger had ik last van de neiging iedereen die me aanraakte een mep te verkopen :')
Hoop problemen haal je je op de hals met dat soort reacties hoor, dat was het mij niet waard, heb er tijden over gedaan het af te leren :')
ik zeg net dat ik ze meestal niet eens een mep gaf
ik heb KT ook geen mep verkocht maar het GEZEGD
pi_110983663
Rustig aan.
pi_110983670
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is cultuur voor mij :P
pi_110983675
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom, heb je klompvoeten ofzo?

Goeie plannen, mits je ze uitvoert. Ik hoor je al bijna een jaar plannen maken. Het gaat om het DOEN.

Wansmaak? Dan vraag je anderen. Of je kijkt in van die vrouwenbladen, net als andere dames.
Mijn plannen uit mijn situatie te komen waar ik hele dagen in bed bleef liggen en nogal wanhopig was zijn best goed gelukt, ik voel me nu redelijk goed en heb een studiekeuze gemaakt waar ik echt achter sta en dat vond ik belangrijker dan me focussen op mijn uiterlijk.
pi_110983692
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Is cultuur voor mij :P
Voor mensen uit jouw cultuur is dat normaal? Waar kom je vandaan dan?
pi_110983724
quote:
Ik luister al Shostakovich.
pi_110983741
voor mij is het ook cultuur. daarom pas ik ook beter tussen de latino's 8-)

pi_110983758
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Voor mensen uit jouw cultuur is dat normaal? Waar kom je vandaan dan?
Ja en welke cultuur daar laat ik me nooit meer over uit :Y
pi_110983765
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mijn plannen uit mijn situatie te komen waar ik hele dagen in bed bleef liggen en nogal wanhopig was zijn best goed gelukt, ik voel me nu redelijk goed en heb een studiekeuze gemaakt waar ik echt achter sta en dat vond ik belangrijker dan me focussen op mijn uiterlijk.
goedzo. nu doorzetten.

pi_110983773
laat maar jullie snappen het niet ik hou erover op
pi_110983790
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:05 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ja en welke cultuur daar laat ik me nooit meer over uit :Y
:?

zitten hier ECHT alleen maar autisten???

pi_110983803
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:05 schreef strawberry_hill het volgende:
laat maar jullie snappen het niet ik hou erover op
Ben je nog nuchter?
Rustig aan.
pi_110983815
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:?

zitten hier ECHT alleen maar autisten???
Nou autist ben ik niet :')
pi_110983836
Mensen vonden mij autist door dat van-me-afsla-trekje ;)
pi_110983870
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:07 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Nou autist ben ik niet :')
Een Thaise JungleBookhomo! _O-

pi_110983874
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ben je nog nuchter?
wat voor belachelijke vraag is dat nou weer? ik ben volledig nuchter
pi_110983880
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ben je nog nuchter?
Slechts een figment. ;)

pi_110983895
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:10 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

Een belachelijke vraag op Koninginnedag om 1:00 's nachts? Waarom voel jij je zo snel aangevallen?

pi_110983899
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Slechts een figment. ;)
gaan jullie nu met me spotten?
pi_110983917
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een belachelijke vraag op Koninginnedag om 1:00 's nachts? Waarom voel jij je zo snel aangevallen?
omdat ik verwees naar dat aangerand gebeuren
pi_110983919
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:10 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

Ik vond het een dood normale vraag.
Rustig aan.
pi_110983924
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:11 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

gaan jullie nu met me spotten?
Wat betekent je onderschrift? Imagination klinkt goed.

pi_110983926
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een Thaise JungleBookhomo! _O-
Nee Oost-Europese relnicht met een honkbalknuppel O+
pi_110983930
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

omdat ik verwees naar dat aangerand gebeuren
Laat die losers. Niet iedereen is zo. :*

pi_110983944
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Nee Oost-Europese relnicht met een honkbalknuppel O+
Lijkt me geen pretje om daar homo te zijn, eerlijk gezegd...

pi_110983950
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat betekent je onderschrift? Imagination klinkt goed.
ik ben een hersenspinsel,product van je fantasie
pi_110983954
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Lijkt me geen pretje om daar homo te zijn, eerlijk gezegd...
Ik heb dan ook vaker ruzie :')
pi_110983975
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

ik ben een hersenspinsel,product van je fantasie
Het lijkt me dat je jezelf daarmee tekort doet.

Je bedoelt "fragment"? ;)

pi_110983993
Mensen post eens vrouwen met leuke kleding ter inspiratie voor mij
pi_110983999
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:13 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ik heb dan ook vaker ruzie :')
Ik heb nooit meer ruzie. :9

Maar ben je aan de man dan?

pi_110984035
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Rustig aan.
pi_110984037
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:

pi_110984044
Rustig aan.
pi_110984045
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb nooit meer ruzie. :9

Maar ben je aan de man dan?
Nee...
pi_110984049
:')
pi_110984059
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:17 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Nee...
En waarom dan niet nu op Kdag in Amsterdam in de Regulierdwars?

pi_110984074
Rustig aan.
pi_110984101
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
daar loopt het gemiddelde meisje niet in erg odinair
pi_110984104
Ik bedoel niet per se sexy kleding maar kleren waarin ik me op straat/volgend jaar op mijn opleiding kan vertonen zonder dat ik negatief opval.
pi_110984109
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En waarom dan niet nu op Kdag in Amsterdam in de Regulierdwars?
Dat is mijn soort niet _O-
pi_110984112
Goed, ik ga een bakkie koffie doen met date O+ die erg leuke kleding draagt.

Geniet van de avond, allen. :W

pi_110984134
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:19 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

daar loopt het gemiddelde meisje niet in erg odinair
Ik val niet op gemiddelde meisjes. ;)

En ja, dit is erg ordinair, maar dat mag ik wel :9

Iets minder ordinair mag, maar wel sexy en een beetje (niet te) classy.

pi_110984135
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik bedoel niet per se sexy kleding maar kleren waarin ik me op straat/volgend jaar op mijn opleiding kan vertonen zonder dat ik negatief opval.
www.H&M.nl nieuwe collectie das normaal wat voor stijl heb je?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 01:21:52 #63
363701 Y_U_NO
schwarz-rot-gold.
pi_110984143
quote:
Zijn er hier geen mode topics?
pi_110984148
quote:
Met sexy kleding kan je je prima vertonen. Zat vrouwen die dat doen. Maar misschien ben ik gehersenspoeld door de Colombiaansen :9

pi_110984158
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik val niet op gemiddelde meisjes. ;)

En ja, dit is erg ordinair, maar dat mag ik wel :9

Iets minder ordinair mag, maar wel sexy en een beetje (niet te) classy.
zou je met zo iemand een relatie starten of alleen voor de neuk?
pi_110984161
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:21 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

www.H&M.nl nieuwe collectie das normaal wat voor stijl heb je?
Vrij neutraal, gewoon strakke shirts met een spijkerbroek/chino eronder en soms een jasje eroverheen omdat dat gekleder staat.
pi_110984168
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:21 schreef Y_U_NO het volgende:

[..]

Zijn er hier geen mode topics?
Geen idee, weet jij het?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 01:23:40 #68
363701 Y_U_NO
schwarz-rot-gold.
pi_110984183
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Geen idee, weet jij het?
Nee, ik ken alleen dit gedeelte en game gedeelte van het forum.
pi_110984193
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:22 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

zou je met zo iemand een relatie starten of alleen voor de neuk?
''zo iemand''

Je weet niet half hoe die mensen zijn... Gooi ze niet in een hoekje.
Rustig aan.
pi_110984210
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vrij neutraal, gewoon strakke shirts met een spijkerbroek/chino eronder en soms een jasje eroverheen omdat dat gekleder staat.
dan is H&m perfect voor je ik zou voor pastel gaan met je teint zara kan ook bordeauxrode lipstick zou je goed staan denk ik en lichtroze ook voor de naturelle look
pi_110984224
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''zo iemand''

Je weet niet half hoe die mensen zijn... Gooi ze niet in een hoekje.
iemand die er zo uitziet bedoel ik want de outfit schreeuwt sex
pi_110984272
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:25 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

iemand die er zo uitziet bedoel ik want de outfit schreeuwt sex

Whatever...

Niks mis met sex.
Rustig aan.
pi_110984279
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Whatever...

Niks mis met sex.
Hoe weet jij dat?
pi_110984284

Vinden jullie dit leuk?
pi_110984292
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
Zonder sex zou ik er niet zijn.
Rustig aan.
pi_110984327
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Whatever...

Niks mis met sex.
ik vraag me daarom af of een man een serieuze relatie zou beginnen met een vrouw die er zo uitziet
pi_110984335
quote:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F87_0005_592R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.3]&set=key[width],value[2658]&set=key[height],value[3108]&set=key[x],value[1086]&set=key[y],value[288]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Vinden jullie dit leuk?
stoer doch vrouwelijk
  dinsdag 1 mei 2012 @ 01:31:48 #78
363701 Y_U_NO
schwarz-rot-gold.
pi_110984336
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:31 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

ik vraag me daarom af of een man een serieuze relatie zou beginnen met een vrouw die er zo uitziet
Sommige wel ja.
pi_110984338
quote:

[..]

Oh, na het neuken kan hij alsnog op haar karakter verliefd worden en daarom bij haar blijven. Denk ik.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 01:32:10 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_110984342
quote:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F87_0005_592R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.3]&set=key[width],value[2658]&set=key[height],value[3108]&set=key[x],value[1086]&set=key[y],value[288]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Vinden jullie dit leuk?
Maakt mij niks uit wat ze aan trekt, ik vind haar leuk :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_110984360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:31 schreef Y_U_NO het volgende:

[..]

Sommige wel ja.
ja? cool
zijn dat een bepaald type mannen?
sommige niet veel dus of wat?Zou jij een relatie ermee beginnen?
pi_110984373
quote:

[..]

Waarom niet?... Ehh the hack, alsof iemand standaard sexy gekleed gaat...
Rustig aan.
pi_110984374
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, na het neuken kan hij alsnog op haar karakter verliefd worden en daarom bij haar blijven. Denk ik.
mij nooit gebeurd komt wel voor maar zelden denk ik
  dinsdag 1 mei 2012 @ 01:34:58 #84
363701 Y_U_NO
schwarz-rot-gold.
pi_110984382
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:33 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

ja? cool
zijn dat een bepaald type mannen?
sommige niet veel dus of wat?Zou jij een relatie ermee beginnen?
Hoeveel zou ik niet weten. En ik zelf zou eerst meer over het karakter te weten willen komen.
pi_110984393
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In Zuid-Amerika blijkbaar wel
pi_110984396
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

ik had het specifiek over die outfit j hoeft niet zo te reageren hoor
pi_110984399
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Pics?
Rustig aan.
pi_110984403
quote:

[..]

cultuur
pi_110984406
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:36 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

ik had het specifiek over die outfit j hoeft niet zo te reageren hoor
Oki :*
Rustig aan.
pi_110984418
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:34 schreef Y_U_NO het volgende:

[..]

Hoeveel zou ik niet weten. En ik zelf zou eerst meer over het karakter te weten willen komen.
maar je zou niet gelijk denken heuj neuken? wel goed van je
pi_110984431
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:37 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

maar je zou niet gelijk denken heuj neuken?
Dat denken mannen altijd wel volgens mij.
pi_110984433
quote:

[..]

maar je zou niet gelijk denken heuj neuken?
Joh ik denk nooit HEEUJJ neuken.
Rustig aan.
pi_110984435
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

ja? mmh
pi_110984437
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dikke BS dus.
Rustig aan.
pi_110984442
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Joh ik denk nooit HEEUJJ neuken.
wat dan wel?
pi_110984448
quote:

[..]

Nee dank je...
pi_110984450
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:38 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

wat dan wel?
Ik denk niet zoveel.
Rustig aan.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 01:39:36 #98
363701 Y_U_NO
schwarz-rot-gold.
pi_110984453
quote:

[..]

Heuj neuken en een relatie zijn verschillende dingen.
pi_110984456
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dikke BS dus.
Oh. Ik denk dat omdat k altijd hoor dat mannen meer aan seks denken en ik het al zo enorm veel doe.
pi_110984465
Ik heb iemand nodig om me een total make-over te geven :'(
pi_110984472
quote:

[..]

over het algemeen wel, netjes en sexy.

En "een relatie beginnen"? Een relatie groeit. Ik zal geen relatie hebben met een meid die zich helemaal niet sexy kleedt nee.

pi_110984480
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk niet zoveel.
nja wat denk/voel je als je een mooie vrouw ziet?wat gaat er dan in jullie om?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 01:42:42 #103
363701 Y_U_NO
schwarz-rot-gold.
pi_110984491
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:41 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

Damn she is hot. En dat was het dan ook weer.
pi_110984495
quote:

[..]

Ik kijk naar die vrouw, denk niet bewust in woorden maar ik zal wel onder de indruk zijn van haar uiterlijk, thats it.
Rustig aan.
pi_110984496
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb iemand nodig om me een total make-over te geven :'(
zo erg is het echt niet je bent geen monster ofzo je bent gewoon een meisje
pi_110984507
als je zo lelijk was had je ook geen vriend
pi_110984518
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:42 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

zo erg is het echt niet je bent geen monster ofzo je bent gewoon een meisje
Nee, dat is het ook niet maar ik moet 'op weg geholpen' ofzo want ik heb nergens verstand van. Ik weet niet eens wat voor spul je moet kopen om make-up weer van je gezicht af te kunnen halen enzo.
pi_110984522
quote:

[..]

met haar wil ik dansen. Kan ze dat niet, dan ook geen seks. Simpel.

pi_110984527
Ik heb mascara gekocht maar ik weet niet echt wat ik er mee moet doen :')
  dinsdag 1 mei 2012 @ 01:45:25 #110
363701 Y_U_NO
schwarz-rot-gold.
pi_110984536
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
youtube heeft bijna voor alles tutorials.
pi_110984547
Als ik het er nu op probeer te doen kan het er dan afgewassen of moet ik daar spul voor kopen?
pi_110984558
quote:

[..]

Nee, dat is het ook niet maar ik moet 'op weg geholpen' ofzo want ik heb nergens verstand van. Ik weet niet eens wat voor spul je moet kopen om make-up weer van je gezicht af te kunnen halen enzo.
cleanser
www.viva.nl categorie mode en beauty zij hebben ook een forum.
ik draag ook geen make up hoogstens lipstick ofzo
je kan het ook aan Myr vragen
pi_110984571
quote:
je hebt al donkere wimpers van jezelf toch?
pi_110984579
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:47 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

je hebt al donkere wimpers van jezelf toch?
Nee ze zijn vrij kleurloos in daglicht, alleen bij weinig licht lijk ik donker.
pi_110984582
Hoooo, Make up en zo ik kom dadelijk wel terug....
pi_110984596
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik het er nu op probeer te doen kan het er dan afgewassen of moet ik daar spul voor kopen?
nogmaals CLEANSER voor de make up facewash voor je gezicht en chille wattenschijfjes
ik zou geen waterproof kopen gaat er moeilijker van af
  dinsdag 1 mei 2012 @ 01:50:09 #117
361916 Casie
It's in the water
pi_110984601
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ligt eraan wat voor masacara. Waterproof wordt hard poetsen maar lukt wel en normale gaat er vrij makkelijk af. Maar voor je wimpers is een make-up remover beter, dan beschadig je je wimpers niet.
pi_110984625
heb je al op het viva forum gekeken?
pi_110984644
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:48 schreef Sneezeechu het volgende:
Hoooo, Make up en zo ik kom dadelijk wel terug....
Rustig aan.
pi_110984653
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

lol
  dinsdag 1 mei 2012 @ 01:52:59 #121
361916 Casie
It's in the water
pi_110984658
En je hebt in lifestyle ook een make-up topic. Daar kan je alles vragen, ze helpen iedereen graag met tips. Zo kom je ook te weten wat goed bij je past. En ga anders op een rustig moment naar ici paris. Daar geven ze ook graag tips over make-up op doen en doen het voor. Perfect voor een beginner.
pi_110984659
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:51 schreef strawberry_hill het volgende:
heb je al op het viva forum gekeken?
Ik ben nu aan het kijken.
pi_110984670
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:52 schreef Casie het volgende:
En je hebt in lifestyle ook een make-up topic. Daar kan je alles vragen, ze helpen iedereen graag met tips. Zo kom je ook te weten wat goed bij je past. En ga anders op een rustig moment naar ici paris. Daar geven ze ook graag tips over make-up op doen en doen het voor. Perfect voor een beginner.
wist niet dat ze dat ook op fok hadden
pi_110984673
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:52 schreef Casie het volgende:
Dankje, zal het daar ook eens vragen :)
pi_110984776
Nou dat was spannend...

Casie, waar was jij vandaag?
Rustig aan.
pi_110984845
hoelang blijf jij op KT
pi_110984853
Nog wel ff, ik zit wel lekker.
Rustig aan.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 02:08:53 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110984871
Altijd leuk, uitvogelen hoeveel geld je terugkrijgt van de NS.
C'est la vie
  dinsdag 1 mei 2012 @ 02:09:10 #129
361916 Casie
It's in the water
pi_110984875
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:02 schreef kingtoppie het volgende:
Nou dat was spannend...

Casie, waar was jij vandaag?
Gisterenavond/nacht en vandaag in Amsterdam geweest. En jij?
pi_110984890
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
Nog wel ff, ik zit wel lekker.
Ik ook... Heerlijke topic dat ene :')
pi_110984908
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:08 schreef heloef het volgende:
Altijd leuk, uitvogelen hoeveel geld je terugkrijgt van de NS.
klinkt dolletjes
pi_110984923
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:11 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

klinkt dolletjes
Dolletjes je bent toch geen kakkert hoop ik :')
pi_110984943
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:12 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Dolletjes je bent toch geen kakkert hoop ik :')
nee was het maar zo een feest dan zou ik moneys hebben ik was sarcastisch
pi_110984968
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:13 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

nee was het maar zo een feest dan zou ik moneys hebben ik was sarcastisch
Niet alle kakkers hebben geld hoor ^^
pi_110984984
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:15 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Niet alle kakkers hebben geld hoor ^^
de wat? daarom zijn het toch kakkers?
pi_110984990
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:16 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

de wat? daarom zijn het toch kakkers?
Nee hoor ze kunnen zich ook voordoen als kak ;)
pi_110985005
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:17 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Nee hoor ze kunnen zich ook voordoen als kak ;)
waarom zou je dat willen?
pi_110985010
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:18 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

waarom zou je dat willen?
Voor de status en om in het wereldje te kunnen zitten...
pi_110985043
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:19 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Voor de status en om in het wereldje te kunnen zitten...
juist ja
maar ze zien toch dat je arm/modaal bent?
pi_110985055
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:22 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

juist ja
maar ze zien toch dat je arm/modaal bent?
Dat kan je verhullen, Je least een dikke auto koopt een huis via je bedrijfje en zo.
pi_110985064
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:23 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Dat kan je verhullen, Je least een dikke auto koopt een huis via je bedrijfje en zo.
tja ben daar niet zo mee bezig
pi_110985077
kak :r

geld hebben en geen kak zijn O+

koffiedate wordt voetbaldate :9

es kijken hoe dat gaat op 2700 meter hoogte...

pi_110985109
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:24 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

tja ben daar niet zo mee bezig
Ik ook niet :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:

.... :D
pi_110985136
pi_110985152
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:

2700 meter..
pi_110985186
Lalalaalaaa
Rustig aan.
pi_110985194
pi_110985219
Sneezeechu, ze snapt het niet zo goed denk ik.. Mishu.. :o
Rustig aan.
pi_110985221
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik weet.
pi_110985222
pi_110985231
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:41 schreef kingtoppie het volgende:
mishu?wat snap ik nou weer niet?
pi_110985235
Joah, ander topic...
Rustig aan.
pi_110985257
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:32 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

2700 meter..
jep, de op 2 na hoogste hoofdstad ter wereld O+

minder zuurstof en ik moet wel mn best doen natuurlijk... heb publiek. :9

dinsdag 1 mei 2012 @ 06:19:04 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110985895
Ben alweer een tijdje wakker -O- Ga maar douchen en wat nuttigs doen met een lekker muziekje op, voordat ik weer afgeleid word.
pi_110985912
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 06:19 schreef twi het volgende:
Ben alweer een tijdje wakker -O- Ga maar douchen en wat nuttigs doen met een lekker muziekje op, voordat ik weer afgeleid word.
hoi twi
pi_110988079
Mogguh
  dinsdag 1 mei 2012 @ 10:13:30 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110988193
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 06:29 schreef strawberry_hill het volgende:
hoi twi
Hoi straw, ik was even druk met nog een keertje in slaap vallen :P

Ik krijg een pukkel op m'n neus godverdomme. Ja, ik ben een man en ja ik vind het erg.
pi_110988305
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 10:13 schreef twi het volgende:

[..]

Ik krijg een pukkel op m'n neus godverdomme. Ja, ik ben een man en ja ik vind het erg.
Daar heb ik nooit last van gelukkig.
Dat je al zo vroeg op was twi! :o
Heb je nog niet geslapen?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 10:21:44 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110988324
Jawel, van 01.00 tot 04.00 en van 07.00 tot 09.00 :Y)
pi_110988362
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 10:21 schreef twi het volgende:
Jawel, van 01.00 tot 04.00 en van 07.00 tot 09.00 :Y)
Dat zijn toch geen slaaptijden man. Hoe komt dat?

Het klaart hier zo op, dus ga ik toch maar naar hardlopen. Eventjes spullen bij elkaar rapen...
  dinsdag 1 mei 2012 @ 10:39:50 #164
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110988672
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 10:13 schreef twi het volgende:

[..]

Dat krijg je als je te veel met Myra kletst...
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_110988676
Goedemorgen schatjes.
pi_110988692
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat krijg je als je te veel met Myra kletst...
Mensen worden wel eens een beetje gek van mij, misschien is dat ook een soort ziekte, maar van pukkels krijgen door mij heb ik nooit gehoord.
pi_110989740
Net belangrijk telefoontje gehad. Niks hardlopen dus vandaag :')

Naja, ik zie wel wat ik vandaag ga doen. Eerst maar eens even echt wakker worden
pi_110990013
Holy fuck, ik lees voor het eerst de bedragen die die mannen betalen om een bericht te sturen.

40 euro voor 50 credits, voor 50 berichten dus. Dat is echt achterlijk veel. :')
  dinsdag 1 mei 2012 @ 11:33:55 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110990066
De druk op je schouders om kwaliteit te leveren is nu wel een stuk hoger geworden, natuurlijk.
pi_110990079
Ik baalde eerder dat ik er maar zo weinig van zie. :')
Ik moet 500 berichten per week, ze verdienen dus 400 euro aan mij en ik zie er maar 55 euro van.
pi_110990254
Goedemorgen onuitgeslapen heren en creditladies.
pi_110990291
Friend, heb je nog half naakt je benen in je nek gedaan? :9
  dinsdag 1 mei 2012 @ 11:58:49 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110990847
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
Heb ik dat weer gemist? :(
pi_110990946
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
Ehm nee, benen in de nek lukt niet :P
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:03:20 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110991011
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:01 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Wat anders wel?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:05:11 #176
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_110991045
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef Myraela het volgende:
Holy fuck, ik lees voor het eerst de bedragen die die mannen betalen om een bericht te sturen.

40 euro voor 50 credits, voor 50 berichten dus. Dat is echt achterlijk veel. :')
Wat voor berichten?
pi_110991229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:01 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Was je wel halfnaakt. :9
pi_110991236
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:58 schreef twi het volgende:

[..]

Heb ik dat weer gemist? :(
Ik ging slapen toen hij buiten beeld ging oefenen. ;(
pi_110991243
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat voor berichten?
Dating.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:12:09 #180
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_110991292
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dating.
Ah, naieve mannetjes gek maken die denken dat er een date in zit.
Ik dacht dat wel iets meer op zou brengen.
pi_110991324
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Was je wel halfnaakt. :9
Nee, allebei of niet. Aangezien het benen gedeelte al niet lukte hoefde dat tweede ook niet :P

Plus het was al een opmerkelijk avondje genoeg dacht ik zo :P :D
pi_110991361
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:12 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Nee, allebei of niet. Aangezien het benen gedeelte al niet lukte hoefde dat tweede ook niet :P

Plus het was al een opmerkelijk avondje genoeg dacht ik zo :P :D
Opmerkelijk is wel het goede woord.
pi_110991411
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Opmerkelijk is wel het goede woord.
Heb je kunnen slapen? ;(
pi_110991558
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:14 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Heb je kunnen slapen? ;(
Gelukkig viel ik niet met die beelden in m'n hoofd in slaap.
pi_110992123
Zo maar eens naar de sportschool. Na zo'n dagje K-dag even lekker zweten.
pi_110992668
Ik ben zowaar een keer aan het huiswerken aan het begin van een vakantie. :D
pi_110992789
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:54 schreef Myraela het volgende:
ik ook! Ik ga als een speer
zo hard dat ik wel even pauze mocht O-)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_110992913
Net m'n nest uit, nergens zin in :')
pi_110992936
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef Faxie het volgende:
Net m'n nest uit, nergens zin in :')
Zet koffie en eet een boterham.
Rustig aan.
pi_110992967
Hallo daar
pi_110993049
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zet koffie en eet een boterham.
Daar ben ik al mee bezig :')
pi_110993098
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:54 schreef Myraela het volgende:
Waarom heb jij vakantie?
Ik ben niks aan het doen terwijl ik geen vakantie heb c_/.
pi_110993533
quote:
18s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:09 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Waarom heb jij vakantie?
Meivakantie vent!
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_110993571
quote:
18s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:09 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Waarom heb jij vakantie?
Mei vakantie. O+
Ik heb echt achterlijk veel vakantie eigenlijk. Elk kwartaal zit er wel ergens iets van een week vakantie. :')
pi_110993695
Nice, al 3 uurtjes genoteerd in mijn logboek. O+
Lees: 1 uurtje bezig geweest.
pi_110994439
* dyna18 heeft met koninginnedag gezoend.
De laatste keer was 14 jaar geleden, dus best een prestatie waar ik blij mee ben. Vanavond zal ik wel even uitgebreider vertellen.
pi_110994488
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:22 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Meivakantie vent!
Daar doen ze bij ons heul niet aan :')
pi_110994506
Toch maar eens de wekker zetten... Goedemorgen :')
pi_110994510
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:51 schreef dyna18 het volgende:
De laatste keer was 14 jaar geleden, dus best een prestatie waar ik blij mee ben. Vanavond zal ik wel even uitgebreider vertellen.
:)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:53:53 #200
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110994523
quote:
Ik wacht met spanning af.
pi_110994703
quote:
nice!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_110994759
Gaat wel goed met Dyna zo te horen :D
pi_110995028
quote:
Tof! O+

Zoenen. O+ Ik wil ook zoenen. O+
pi_110995056
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tof! O+

:{w Niet voor jou weggelegd ;)
pi_110995058
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tof! O+

Alweer? :O
pi_110995083
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:10 schreef debeterebob het volgende:

[..]

:{w Niet voor jou weggelegd ;)
Hoezo niet. ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

Alweer? :O
Ik heb al een paar dagen niet gezoend. ;(
pi_110995111
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoezo niet. ;(

[..]

okeee kom maar dan.
pi_110995118
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

okeee kom maar dan.
O+
pi_110995162
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:11 schreef Myraela het volgende:

Pfff :')
pi_110995202
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

neger please...
pi_110995236
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

He, ik probeerde je te hosselen op de meet. Maar jij wilde niet zoenen. telkens tegenstribbelen enzo. ;(
pi_110995276
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

He, ik probeerde je te hosselen op de meet. Maar jij wilde niet zoenen. telkens tegenstribbelen enzo. ;(
Niks van gemerkt :')
pi_110995338
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niks van gemerkt :')
Oh. Dan was ik vast te subtiel. :@
pi_110995342
Is er dan niemand die Strawberry_hill heeft gehosseld?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:20:17 #215
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110995350
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
Nee, ze wilde niet.
pi_110995363
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja ik denk het
pi_110995383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ik denk het
Volgende keer zal ik je gewoon meteen bespringen. Hoewel ik eigenlijk helemaal niet zo'n meisje ben.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:21:39 #218
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110995388
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lessen genomen bij Heloef?

quote:
17s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
Nee, ze rende steeds weg voor me.
pi_110995394
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:20 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, ze wilde niet.
Ben je niet lekker genoeg?
pi_110995425
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Lessen genomen bij Heloef?

Dan zou ik beter meteen naar jou kunnen gaan, jij bent toch zijn leermeester?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:24:01 #221
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110995452
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan zou ik beter meteen naar jou kunnen gaan, jij bent toch zijn leermeester?
Ja, maar ik weet dat je geen lessen hebt genomen bij mij.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:25:10 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110995490
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:21 schreef debeterebob het volgende:
Ben je niet lekker genoeg?
Dat moet je aan s_h zelf vragen ;)
pi_110995505
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:01 schreef debeterebob het volgende:
Gaat wel goed met Dyna zo te horen :D
Nou ja, één zwaluw maakt nog geen zomer, enzo.

Maar ik kan wel vertellen dat ik het erg fijn vond. :-)
Mijn eerste keer vond ik niet zo geweldig, omdat zij haar tong zomaar naar binnen stak en als een wasmachine begon rond te draaien. Deze keer was een stuk fijner.
pi_110995526
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:25 schreef twi het volgende:

[..]

Dat moet je aan s_h zelf vragen ;)
Hihi :@
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:27:19 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110995561
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:26 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Hihi :@
Of aan jou, ja. Ben ik lekker genoeg?
pi_110995642
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:25 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nou ja, één zwaluw maakt nog geen zomer, enzo.

Maar ik kan wel vertellen dat ik het erg fijn vond. :-)
Mijn eerste keer vond ik niet zo geweldig, omdat zij haar tong zomaar naar binnen stak en als een wasmachine begon rond te draaien. Deze keer was een stuk fijner.
Mensen die niet kunnen zoenen. :') Keertje een man gehad die dat ook zo hard en snel deed, dat was echt eenmalig. Afschuwelijk.

Maar aan de andere kant zoent iedereen kei anders, en weet ik niet hoe ik zelf zoen. Dus misschien ben ik zelf wel heel slecht. :')

Over het algemeen zoenen meisjes wel zachter dan mannen. :@ :9
pi_110995681
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:27 schreef twi het volgende:

[..]

Of aan jou, ja. Ben ik lekker genoeg?
Uhm hoe zeg ik dit op een nette manier je bent mijn type niet...
pi_110995705
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

:D
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:31:12 #229
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110995706
Jammer twi.
pi_110995710
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mensen die niet kunnen zoenen. :') Keertje een man gehad die dat ook zo hard en snel deed, dat was echt eenmalig. Afschuwelijk.

Maar aan de andere kant zoent iedereen kei anders, en weet ik niet hoe ik zelf zoen. Dus misschien ben ik zelf wel heel slecht. :')

Ik zoen zacht, maar niemand wilt me uitproberen :')
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:31:27 #231
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_110995711
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

:'(
pi_110995730
Jammer Twi :P
pi_110995757
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zoen zacht, maar niemand wilt me uitproberen :')
Nu ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk.
pi_110995773
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat dacht ik al :P
pi_110995775
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:31 schreef debeterebob het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer twi.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:31 schreef twi het volgende:

[..]

:'(
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:31 schreef Faxie het volgende:
Jammer Twi :P
Kan er niks anders van maken sorry...
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:33:18 #236
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110995784
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als dit geen zoenen wordt op de volgende meet...
pi_110995786
quote:

[..]

Jij bent niet zo goed nee. :@
pi_110995809
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als dit geen zoenen wordt op de volgende meet...
Ik durf niet meer naar meets.
pi_110995817
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jij bent niet zo goed nee. :@
Houd je bakkes, het lag aan jou.
pi_110995826
"help mijn kind is te dik" kijken terwijl je een broodje kroket eet. _O_
pi_110995830
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Houd je bakkes, het lag aan jou.
Het ligt nooit aan mij. :{w
pi_110995853
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat zeggen ze allemaal.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:36:18 #243
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110995883
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik durf niet meer naar meets.
Dan kun je mijn pener niet voelen. :@

quote:
15s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

pi_110995891
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dan kun je mijn pener niet voelen. :@

Okay, je hebt me overgehaald. Ik kom wel.
pi_110995903
hellow!!
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
pi_110995919
wie heeft er nu echt iets met wie gedaan trouwens?

ik denk dat jullie je eigen boebiedolijstje (of hoe die kerel ook al weer heette) nodig hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_110995932
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:

ik denk dat jullie je eigen boebiedolijstje (of hoe die kerel ook al weer heette) nodig hebben
Alsof mensen hier seks hebben. :')
pi_110995934
quote:

Niemand heeft een ander gedaan. ;(
pi_110995941
quote:

Ik met niemand maar zou Kaneelstokje wel eens willen raken na alles wat ik hier heb gelezen.
pi_110995963
En ik zou Mowgli graag doen :')
pi_110995970
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Alsof mensen hier seks hebben. :')
nou tongen vind ik ook al prima hoor :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:39:27 #252
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110995980
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Okay, je hebt me overgehaald. Ik kom wel.
_O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:36 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!!
Hoi snarf, we hebben je gemist!
Waar was je zaterdag?

quote:

Dit topic zit vol maagden. :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:38 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ik met niemand maar zou Kaneelstokje wel eens willen raken na alles wat ik hier heb gelezen.
:@
pi_110995989
quote:

Dat valt wel mee hoor ;)
pi_110996004
quote:

[..]

Ja, daar liep ik dus ook tegen aan. Ik had eigenlijk geen idee hoe ik zelf moest zoenen. (in de films die ik kijk wordt zoenen vaak overgeslagen :-P)
Dus ik deed ook maar wat, zonder echt te weten wat ik moest doen.
Sucks om weinig ervaring te hebben.
pi_110996005
Kaneel is nog een maagdje?
pi_110996024
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:40 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ja, daar liep ik dus ook tegen aan. Ik had eigenlijk geen idee hoe ik zelf moest zoenen. (in de films die ik kijk wordt zoenen vaak overgeslagen :-P)
nu je het zegt!! in porn word weinig getongt

maar zoenen doe je op gevoel ;) is niet te leren uit een film
en iedereen houdt van wat anders
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_110996030
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:40 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Maar zoenen gaat best wel vanzelf toch? Dat heb ik tenminste elke keer als ik zoen, niet nadenken en gewoon doen.

Je moet romans kijken, geen porno. :')
pi_110996042
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar zoenen gaat best wel vanzelf toch? Dat heb ik tenminste elke keer als ik zoen, niet nadenken en gewoon doen.

Ik heb daar complexe berekeningen voor. :7
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:41:46 #259
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110996053
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:40 schreef Sneezeechu het volgende:
Nee hoor. :*
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:41:46 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110996055
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:40 schreef Sneezeechu het volgende:
Nee joh, die was zeer raakbaar in de goeden ouden tijd.
C'est la vie
pi_110996066
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoi snarf, we hebben je gemist!
Waar was je zaterdag?

nou t was echt drama met mn schutting.... had eindelijk heel mn grond afgegraven en grote planten enzo verwijdert ... was mega goed bezig en toen ging ik boren, maar gewoon niet sterk genoeg denk ik... de schroeven gingen maar tot de helft de palen in....
en voorboren werkte ook niet,w ant mn boortje vrak gewoon af en t ligt echt niet aan t materiaal (blac&dekker en ook nog een bosch boor geleend) .. dus t zal aan mij liggen
heb nu dus een berg aarde en geen schutting in mn tuin, om half 7 heb ik t maar opgegeven en boodschappen gaan doen en douchen en eten en as toen uitgeput op de bank
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:42:20 #262
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110996076
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zoenen in porno, ik vind het echt hilarisch. :')
C'est la vie
pi_110996091
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat zoenen in porno, ik vind het echt hilarisch. :')
Ik kijk zelden porno, dus ik weet eigenlijk niet. :')
pi_110996094
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee hoor. :*
Ow.

quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Lan lang geleden.

Overigens met zoenen en zo heb altijd de neiging mijn tong erin te duwen :')
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:44:42 #265
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110996168
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef heloef het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

nou t was echt drama met mn schutting.... had eindelijk heel mn grond afgegraven en grote planten enzo verwijdert ... was mega goed bezig en toen ging ik boren, maar gewoon niet sterk genoeg denk ik... de schroeven gingen maar tot de helft de palen in....
en voorboren werkte ook niet,w ant mn boortje vrak gewoon af en t ligt echt niet aan t materiaal (blac&dekker en ook nog een bosch boor geleend) .. dus t zal aan mij liggen
heb nu dus een berg aarde en geen schutting in mn tuin, om half 7 heb ik t maar opgegeven en boodschappen gaan doen en douchen en eten en as toen uitgeput op de bank
Jammer. Wanneer ga je er weer aan werken?

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ow.

[..]

Lan lang geleden.

Teleurgesteld?
pi_110996200
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

ben nu gewoon opzoek naar ene bedrijfje oid wat t super goedkoop kan doen... zijn geen dure schuttingen dus ga echt geen 300 euro neerleggen m ze vast te laten schroeven ;)
pi_110996216
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:45 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

ben nu gewoon opzoek naar ene bedrijfje oid wat t super goedkoop kan doen... zijn geen dure schuttingen dus ga echt geen 300 euro neerleggen m ze vast te laten schroeven ;)
Polen huren.
pi_110996219
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

Wat een kutzooi :(

Naja, ik ging laatst naar de bouwmarkt voor een nieuwe wc-bril en een nieuwe stop voor in je wasbak zodat ik weer kan afwassen (de oude is helemaal stijf geworden en lekt).
Dus ik kom daar aan, eerst naar die stop kijken. Hadden ze allemaal verschillende maten en ik had de oude niet mee. Naja, dan maar voor een wc-bril.
Maar ze hadden zoveel keus, ik kon gewoon geen keus maken.
Dus met niks weer naar huis gegaan :')
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:46:40 #269
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110996238
Niet dat je nu niet raakbaar bent hoor Kaneeltje, daar niet van.
C'est la vie
pi_110996249
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Teleurgesteld?
Nee niet in jou...

quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Polen huren.
Gewoon iemand uit de buurt die niks te doen heeft?
pi_110996259
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Polen huren.
ghehe is misschien nog een idee... woon in een straat met hoop koopwoningen, dus zullen af en toe best busjes langsrijden... er bestaat vast geen website als poolinhuren.nl
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:47:55 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110996280
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kijk zelden porno, dus ik weet eigenlijk niet. :')
Meestal steken ze gewoon hun tong uit en gaan dan om elkaars tong heen draaien. :')
Like, wtf. :')
C'est la vie
pi_110996290
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef Sneezeechu het

[..]

Mij lijkt het juist lekkerder om zonder tong te zoenen. Alleen maar met de lippen elkaar raken zeg maar.
Maar ja, als de ander haar tong meteen naar binnen duwt, kun je die moeilijk terug duwen hè?
pi_110996303
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat een kutzooi :(

Naja, ik ging laatst naar de bouwmarkt voor een nieuwe wc-bril en een nieuwe stop voor in je wasbak zodat ik weer kan afwassen (de oude is helemaal stijf geworden en lekt).
Dus ik kom daar aan, eerst naar die stop kijken. Hadden ze allemaal verschillende maten en ik had de oude niet mee. Naja, dan maar voor een wc-bril.
Maar ze hadden zoveel keus, ik kon gewoon geen keus maken.
Dus met niks weer naar huis gegaan :')
ghehehe herkenbaar...! Ik ging laatst pluggen en schroeven kopen... en wist gewoon niet of mn schroef een maatje kleiner moest zijn dan mn plug (anders past hij niet) of zelfde maat en de dat de maatjes dus al op elkaar afgesteld zijn en je overal dezelfde maat van kan hebben...
pi_110996320
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:47 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

ghehe is misschien nog een idee... woon in een straat met hoop koopwoningen, dus zullen af en toe best busjes langsrijden... er bestaat vast geen website als poolinhuren.nl
Czesc :P
pi_110996323
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:47 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Gewoon iemand uit de buurt die niks te doen heeft?
ja ben idd al aan het rondvragen!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:49:29 #277
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110996335
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:46 schreef heloef het volgende:
Niet dat je nu niet raakbaar bent hoor Kaneeltje, daar niet van.
Dank je wel. :@
pi_110996339
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:48 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Mij lijkt het juist lekkerder om zonder tong te zoenen. Alleen maar met de lippen elkaar raken zeg maar.
Maar ja, als de ander haar tong meteen naar binnen duwt, kun je die moeilijk terug duwen hè?
Juist >:)
pi_110996343
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Meestal steken ze gewoon hun tong uit en gaan dan om elkaars tong heen draaien. :')
Like, wtf. :')
Oh, dat buitenmonds zoenen. Inderdaad een beetje apart. :')
pi_110996371
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

is dat iets serieus... heb t 1x gezien in een comedie.. en dacht dat t als grapje bedoelt werd... maar blijkbaar is t een officiele manier !
pi_110996398
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

is dat iets serieus... heb t 1x gezien in een comedie.. en dacht dat t als grapje bedoelt werd... maar blijkbaar is t een officiele manier !
Ja nee, dat is een soort porno manier. Ik heb het in het echt in ieder geval nooit echt meegemaakt. :')
pi_110996407
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nou ja het is maar wat je apart noemt :@
pi_110996417
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja nee, dat is een soort porno manier. Ik heb het in het echt in ieder geval nooit echt meegemaakt. :')
ik wel. ;( Toen had ik niet meer zo'n zin.
pi_110996426
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:51 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Nou ja het is maar wat je apart noemt :@
Dat zoent heul niet fijn.
pi_110996440
mn ex zoende nooit ex, die deed meer lip-likken...
geen idee of ik uberhaupt nog normaal kan zoenen, kon t altijd wel goed, maar nu faal ik keihard volegns mij
pi_110996443
quote:
16s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zoent heul niet fijn.
Dat kan jij helemaal niet weten! :D
pi_110996462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:52 schreef marbasnarf het volgende:
geen idee of ik uberhaupt nog normaal kan zoenen, kon t altijd wel goed, maar nu faal ik keihard volegns mij
Is testbaar. Moet natuurlijk wel een statistisch juist aantal mannen worden gekozen.
pi_110996467
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:52 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Dat kan jij helemaal niet weten! :D
Jawel. Ik heb het wel geprobeerd hoor, alleen dan was het wel bewust. Ik ken geen mensen die echt denken dat ze zo moeten zoenen.
pi_110996474
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:53 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is testbaar. Moet natuurlijk wel een statistisch juist aantal mannen worden gekozen.
ghehehe
pi_110996483
quote:
Volgens mij pas je jezelf automatisch aan aan degene waarmee je zoent. Falen zal je heus niet
pi_110996488
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jawel. Ik heb het wel geprobeerd hoor, alleen dan was het wel bewust. Ik ken geen mensen die echt denken dat ze zo moeten zoenen.
Niks moet alles mag :@
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:54:13 #292
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_110996489
Ik heb geen zin meer
pi_110996511
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mij pas je jezelf automatisch aan aan degene waarmee je zoent. Falen zal je heus niet
Dat is wat ik steeds deed :@
Naja, geen klachten over gehoord in elk geval dus zal wel goed zijn
pi_110996520
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

ja maar heb dus een jaar gene tong in de mond gestoken, alleen aan lippen gesabbelt, weet niet of je zoiets kan verleren... ? :P
pi_110996527
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

ja maar heb dus een jaar gene tong in de mond gestoken, alleen aan lippen gesabbelt, weet niet of je zoiets kan verleren... ? :P
tuurlijk niet, de eerste zoen ging het toch ook goed. :7
pi_110996528
quote:
Tijd om te testen dan he :9
pi_110996536
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:53 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

ghehehe
Standaarddeviatie en gemiddelde berekenen he :D
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:56:02 #298
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_110996546
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef marbasnarf het volgende:

[..]

Is net als fietsen
pi_110996577
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

tuurlijk niet, de eerste zoen ging het toch ook goed. :7
ja das waar...

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tijd om te testen dan he :9
denk echt dak bij de 1e keer dak weer zoen zo zenuwachtig ben dak t niet kan dat t een soort puberaal festijn wordt... giegelen eznzo... :@
pi_110996658
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:56 schreef marbasnarf het volgende:
denk echt dak bij de 1e keer dak weer zoen zo zenuwachtig ben dak t niet kan dat t een soort puberaal festijn wordt... giegelen eznzo... :@
:') Dan denk ik dat het zoenen er niet van gaat komen. :')
pi_110996670
BAM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')