Aanraking dan ook verboden...quote:
Ik ben homoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zieke shit.
Als ik bierdrink met mannen, sla ik ze gerust op hun schouder. Kom op zeg, dat is gewoon normaal onder mannen. Je hoeft niet bang te zijn dat ik meer met je wil. Ben 100% hetero.
Iedereen is welkom. Voor een eurootje of 600-700 heb je een retour.quote:
Een frigide homo... dat is lastig?!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:53 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Aanraking dan ook verboden...
[..]
Ik ben homo![]()
Nee serieus dat moet je bij mij niet doen dat wisten ze op het middelbaar al...
Nee, vorig jaar had ik vriendinnen die ik dagelijks zag en waar ik wekelijks leuke dingen mee deed, al was dat alleen de laatste twee jaar van mijn middelbare schooltijd zo. Maar nu wonen ze in andere steden en kom ik alleen maar in aanraking met mensen op mijn werk en die hoef ik eigenlijk niet als vrienden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]Sociaal gestoord?
Niet "zou kunnen". Niet "proberen".
DOEN.
Ik pas...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Voor een eurootje of 600-700 heb je een retour.
ik zeg niet dat je me aanvalt ik vind het gewoon erg dat jij dit bagatelliseert alsof het niks is dit is wel erger dan een 'paar'nare ervaringen ik heb er jaren mee gezeten .Als ik zeg dat het voelde alsof mijn lichaam nietvan mij was wuif je het wegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als aanval hoor
Kan me voorstellen dat dat naar is en dat je nu veel als ongewenst contact bestempelt ook als mannen het niet zo bedoelden door een paar nare ervaringen.
1 waarschuwing... 2de keer *oops i did it again*quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een frigide homo... dat is lastig?!
Ja, als ik jou in de kroeg tegenkom, dan kan ik dat toch niet weten? geef je zulke mensen zomaar uit het niets een ram??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik bagatelliseerde het naar mijn idee niet, het was bedoeld als grapje en ik kon niet weten dat dit door vervelende ervaringen verkeerd zou vallen bij jou, excuus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je me aanvalt ik vind het gewoon erg dat jij dit bagatelliseert alsof het niks is dit is wel erger dan een 'paar'nare ervaringen ik heb er jaren mee gezeten .Als ik zeg dat het voelde alsof mijn lichaam nietvan mij was wuif je het weg
inmiddels heb ik het verwerkt maar alleen uit gaan dat nooit meer
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je me aanvalt ik vind het gewoon erg dat jij dit bagatelliseert alsof het niks is dit is wel erger dan een 'paar'nare ervaringen ik heb er jaren mee gezeten .Als ik zeg dat het voelde alsof mijn lichaam nietvan mij was wuif je het weg.
inmiddels heb ik het verwerkt maar alleen uit gaan dat nooit meer
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:56 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb 1 keer een Tsjech laten weten dat ik het niet vond kunnen dat hij mijn toenmalige vriendin bij haar (grote) borsten en in haar kruis pakte...Bijten doe ik niet wel meppen verkopen men heeft geluk dat ik geen auto meer hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom, heb je klompvoeten ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar had ik vriendinnen die ik dagelijks zag en waar ik wekelijks leuke dingen mee deed, al was dat alleen de laatste twee jaar van mijn middelbare schooltijd zo. Maar nu wonen ze in andere steden en kom ik alleen maar in aanraking met mensen op mijn werk en die hoef ik eigenlijk niet als vrienden.
Volgende week ga ik naar de kapper overigens, en ik krijg morgen mijn salaris waarvan de helft naar nieuwe kleding voor de zomer zal gaan. Hakschoenen hoef ik met mijn voeten alleen niet te proberen, voor de rest is dat lijstje prima uitvoerbaar alleen zal het soms behoorlijk mislukken aangezien ik last heb van het fenomeen wansmaak.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bagatelliseerde het naar mijn idee niet, het was bedoeld als grapje en ik kon niet weten dat dit door vervelende ervaringen verkeerd zou vallen bij jou, excuus.
Vroeger had ik last van de neiging iedereen die me aanraakte een mep te verkopenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Bijten doe ik niet wel meppen verkopen men heeft geluk dat ik geen auto meer heb
ik zeg net dat ik ze meestal niet eens een mep gafquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vroeger had ik last van de neiging iedereen die me aanraakte een mep te verkopen
Hoop problemen haal je je op de hals met dat soort reacties hoor, dat was het mij niet waard, heb er tijden over gedaan het af te leren
Is cultuur voor mijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vroeger had ik last van de neiging iedereen die me aanraakte een mep te verkopen
Hoop problemen haal je je op de hals met dat soort reacties hoor, dat was het mij niet waard, heb er tijden over gedaan het af te leren
Mijn plannen uit mijn situatie te komen waar ik hele dagen in bed bleef liggen en nogal wanhopig was zijn best goed gelukt, ik voel me nu redelijk goed en heb een studiekeuze gemaakt waar ik echt achter sta en dat vond ik belangrijker dan me focussen op mijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom, heb je klompvoeten ofzo?
Goeie plannen, mits je ze uitvoert. Ik hoor je al bijna een jaar plannen maken. Het gaat om het DOEN.
Wansmaak? Dan vraag je anderen. Of je kijkt in van die vrouwenbladen, net als andere dames.
Ik luister al Shostakovich.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |