abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110983409

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende Meeting
Wie wil?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_110983423
Meet in Colombia?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 00:52:22 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110983426
Ik sla graag armen om meisjes heen, maar ik ben te bescheiden om iemand te betasten. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_110983431
Hoi
Rustig aan.
pi_110983441
En strawberry, 23... en je omgeving is dat ook? Echt, mannen/jongens van 23 die jou constant beetpakken?

Ik word oud geloof ik...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_110983465
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vast pakken, dat zeg ik nergens?
Aanraking dan ook verboden...
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zieke shit.

Als ik bierdrink met mannen, sla ik ze gerust op hun schouder. Kom op zeg, dat is gewoon normaal onder mannen. Je hoeft niet bang te zijn dat ik meer met je wil. Ben 100% hetero. :*
Ik ben homo :P

Nee serieus dat moet je bij mij niet doen dat wisten ze op het middelbaar al...
pi_110983468
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:52 schreef debeterebob het volgende:
Meet in Colombia?
Iedereen is welkom. Voor een eurootje of 600-700 heb je een retour.

pi_110983500
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:53 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Aanraking dan ook verboden...

[..]

Ik ben homo :P

Nee serieus dat moet je bij mij niet doen dat wisten ze op het middelbaar al...
Een frigide homo... dat is lastig?!

Ja, als ik jou in de kroeg tegenkom, dan kan ik dat toch niet weten? geef je zulke mensen zomaar uit het niets een ram??

pi_110983502
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:o Sociaal gestoord?

Niet "zou kunnen". Niet "proberen".

DOEN.
Nee, vorig jaar had ik vriendinnen die ik dagelijks zag en waar ik wekelijks leuke dingen mee deed, al was dat alleen de laatste twee jaar van mijn middelbare schooltijd zo. Maar nu wonen ze in andere steden en kom ik alleen maar in aanraking met mensen op mijn werk en die hoef ik eigenlijk niet als vrienden.
Volgende week ga ik naar de kapper overigens, en ik krijg morgen mijn salaris waarvan de helft naar nieuwe kleding voor de zomer zal gaan. Hakschoenen hoef ik met mijn voeten alleen niet te proberen, voor de rest is dat lijstje prima uitvoerbaar alleen zal het soms behoorlijk mislukken aangezien ik last heb van het fenomeen wansmaak.
pi_110983505
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Iedereen is welkom. Voor een eurootje of 600-700 heb je een retour.
Ik pas...
pi_110983520
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het was niet bedoeld als aanval hoor :)
Kan me voorstellen dat dat naar is en dat je nu veel als ongewenst contact bestempelt ook als mannen het niet zo bedoelden door een paar nare ervaringen.
ik zeg niet dat je me aanvalt ik vind het gewoon erg dat jij dit bagatelliseert alsof het niks is dit is wel erger dan een 'paar'nare ervaringen ik heb er jaren mee gezeten .Als ik zeg dat het voelde alsof mijn lichaam nietvan mij was wuif je het weg

inmiddels heb ik het verwerkt maar alleen uit gaan dat nooit meer
i'm just a figment of your imagination
pi_110983527
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een frigide homo... dat is lastig?!

Ja, als ik jou in de kroeg tegenkom, dan kan ik dat toch niet weten? geef je zulke mensen zomaar uit het niets een ram??
1 waarschuwing... 2de keer *oops i did it again*
pi_110983546
Ik heb 1 keer een Tsjech laten weten dat ik het niet vond kunnen dat hij mijn toenmalige vriendin bij haar (grote) borsten en in haar kruis pakte...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_110983549
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

ik zeg niet dat je me aanvalt ik vind het gewoon erg dat jij dit bagatelliseert alsof het niks is dit is wel erger dan een 'paar'nare ervaringen ik heb er jaren mee gezeten .Als ik zeg dat het voelde alsof mijn lichaam nietvan mij was wuif je het weg

Ik bagatelliseerde het naar mijn idee niet, het was bedoeld als grapje en ik kon niet weten dat dit door vervelende ervaringen verkeerd zou vallen bij jou, excuus.
pi_110983551
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:55 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

ik zeg niet dat je me aanvalt ik vind het gewoon erg dat jij dit bagatelliseert alsof het niks is dit is wel erger dan een 'paar'nare ervaringen ik heb er jaren mee gezeten .Als ik zeg dat het voelde alsof mijn lichaam nietvan mij was wuif je het weg.

pi_110983574
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:56 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb 1 keer een Tsjech laten weten dat ik het niet vond kunnen dat hij mijn toenmalige vriendin bij haar (grote) borsten en in haar kruis pakte...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijten doe ik niet wel meppen verkopen men heeft geluk dat ik geen auto meer heb :')
pi_110983584
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, vorig jaar had ik vriendinnen die ik dagelijks zag en waar ik wekelijks leuke dingen mee deed, al was dat alleen de laatste twee jaar van mijn middelbare schooltijd zo. Maar nu wonen ze in andere steden en kom ik alleen maar in aanraking met mensen op mijn werk en die hoef ik eigenlijk niet als vrienden.
Volgende week ga ik naar de kapper overigens, en ik krijg morgen mijn salaris waarvan de helft naar nieuwe kleding voor de zomer zal gaan. Hakschoenen hoef ik met mijn voeten alleen niet te proberen, voor de rest is dat lijstje prima uitvoerbaar alleen zal het soms behoorlijk mislukken aangezien ik last heb van het fenomeen wansmaak.
Waarom, heb je klompvoeten ofzo?

Goeie plannen, mits je ze uitvoert. Ik hoor je al bijna een jaar plannen maken. Het gaat om het DOEN.

Wansmaak? Dan vraag je anderen. Of je kijkt in van die vrouwenbladen, net als andere dames.

pi_110983587
dat bedoel ik dus dat je over zoiets grapjes kan maken

quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik bagatelliseerde het naar mijn idee niet, het was bedoeld als grapje en ik kon niet weten dat dit door vervelende ervaringen verkeerd zou vallen bij jou, excuus.
pi_110983617
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:57 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Bijten doe ik niet wel meppen verkopen men heeft geluk dat ik geen auto meer heb :')
Vroeger had ik last van de neiging iedereen die me aanraakte een mep te verkopen :')
Hoop problemen haal je je op de hals met dat soort reacties hoor, dat was het mij niet waard, heb er tijden over gedaan het af te leren :')
pi_110983623
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vroeger had ik last van de neiging iedereen die me aanraakte een mep te verkopen :')
Hoop problemen haal je je op de hals met dat soort reacties hoor, dat was het mij niet waard, heb er tijden over gedaan het af te leren :')
ik zeg net dat ik ze meestal niet eens een mep gaf
ik heb KT ook geen mep verkocht maar het GEZEGD
pi_110983663
Rustig aan.
pi_110983670
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is cultuur voor mij :P
pi_110983675
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom, heb je klompvoeten ofzo?

Goeie plannen, mits je ze uitvoert. Ik hoor je al bijna een jaar plannen maken. Het gaat om het DOEN.

Wansmaak? Dan vraag je anderen. Of je kijkt in van die vrouwenbladen, net als andere dames.
Mijn plannen uit mijn situatie te komen waar ik hele dagen in bed bleef liggen en nogal wanhopig was zijn best goed gelukt, ik voel me nu redelijk goed en heb een studiekeuze gemaakt waar ik echt achter sta en dat vond ik belangrijker dan me focussen op mijn uiterlijk.
pi_110983692
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Is cultuur voor mij :P
Voor mensen uit jouw cultuur is dat normaal? Waar kom je vandaan dan?
pi_110983724
quote:
Ik luister al Shostakovich.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')