Naar Vlieland, bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:53 schreef sacha het volgende:
dan ga je de volgende keer maar lekker in ons tenthuis, zo'n bootreis overleven je benen wel
Heb jij het topic gelezen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Marmaris turkije, ergens in hoogzomertijd geloof ik.
Heb jij vakantie plannen?
Ja, of je gaat met je zgn. 19 jaar niet in een bejaardenreeks hangen op FOK! om daar werkelijk alle dames aan te schrijven. Je zou het eens bij leeftijdgenoten kunnen zoeken. Als je dat lef niet hebt, ja houdt het ook op he? Wees dan maar fan van Patricia Paay.quote:Op maandag 30 april 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, dunno....
Het lijkt voor mij haast ook alsof vrouwen van 30 eerder op iemand van mijn leeftijd vallen dan iemand van 20...
Zoals meerdere vrouwen zeiden in dit topic: Dan gaan meisjes achter mannen aan van 5-10 jaar ouder
Dus wellicht voel ik ook gewoon meer aantrekkingskracht vanuit die vrouwen uit.. En val ik eerder op die vrouwen dan meisjes van 5 jaar jonger?
quote:
Ben jij niet atheistisch dan? En wat geloof je dan precies? Belangstelling.quote:Op maandag 30 april 2012 22:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Op FOK!? Heel veel mensen. Zie F&L en TRU.
Maar in TRU mag ik niet meer posten, mijn (atheïstische) vriend wel, maar die is iets genuanceerder dan dat ik ben.
Ik had gegoogeld op tenthuis en Vlieland.quote:
Hou ze vast he? Niet dat ze het forum oprollen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:03 schreef sacha het volgende:
hangt er van af wanneer je komt, voor en naseizoen ben ik flexibel, hoogseizoen / schoolvakanties moet je rekenen op 525 per week maar dan heb je ook wat
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, of je gaat met je zgn. 19 jaar niet in een bejaardenreeks hangen op FOK! om daar werkelijk alle dames aan te schrijven. Je zou het eens bij leeftijdgenoten kunnen zoeken. Als je dat lef niet hebt, ja houdt het ook op he? Wees dan maar fan van Patricia Paay.
Je bent hopelijk niet dement?quote:
Je post komt erg aanvallend op me over, alsof ik hier zit om de vrouwen te versieren ofzo...quote:
19 toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |