Trustten Fannquote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_openhartig__.html
Zo dan, de OP even matchend met de TT gemaakt
![]()
Trusten !
Dat weet je natuurlijk nooit hè, maar dat weet je ook niet als je elkaar al jaren kent en dán pas gaat samenwonen/trouwen.quote:
Ja we blijven mensen met eigen wensen, gewoontes en eigenaardigheidjes....quote:Op maandag 30 april 2012 23:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit hè, maar dat weet je ook niet als je elkaar al jaren kent en dán pas gaat samenwonen/trouwen.
Tja, en met mijn ex woonde ik 6 jaar samen en we deden er wat langer over om te gaan samenwonen en we waren supergek op elkaar en die kende ik niet via internet, maar uiteindelijk ging dat toch ook fout. Dus je weet gewoon nooit of het voor lang zal zijn.quote:Op maandag 30 april 2012 23:27 schreef chufi het volgende:
Ja we blijven mensen met eigen wensen, gewoontes en eigenaardigheidjes....
Ik dacht meer aan de verveling in dat dorp. Dat moet toch op te lossen zijn?quote:Op maandag 30 april 2012 23:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit hè, maar dat weet je ook niet als je elkaar al jaren kent en dán pas gaat samenwonen/trouwen.
Als Joi echt van hem houdt en het is wederzijds is het een kwestie van tijd en aanpasssen of het moet wel een heel erg streng/heftig dorp of zo zijn .....quote:Op maandag 30 april 2012 23:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de verveling in dat dorp. Dat moet toch op te lossen zijn?
Ik hoop dat ik eraan ga wennen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht meer aan de verveling in dat dorp. Dat moet toch op te lossen zijn?
Dat is het.quote:Op maandag 30 april 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
Als Joi echt van hem houdt en het is wederzijds is het een kwestie van tijd en aanpasssen of het moet wel een heel erg streng/heftig dorp of zo zijn .....
Tja, ik vind het wel moeilijk soms, want ik ben een Indo (mengelmoes Chinees-Indonesisch-Nederlands) en heel veel ingrediënten (die ik gewoon normaal vind) verkopen ze hier niet eens, die laat ik dan af en toe door mijn familie opsturen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:43 schreef Lienekien het volgende:
Als D 'm is, dan is hij dat ook in een ander dorp dat wel in de buurt van een treinstation ligt.
Ja dan kijken ze nog eens dubbel aan volgens mij .... Online bestellen een optie ?quote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Tja, ik vind het wel moeilijk soms, want ik ben een Indo (mengelmoes Chinees-Indonesisch-Nederlands) en heel veel ingrediënten (die ik gewoon normaal vind) verkopen ze hier niet eens, die laat ik dan af en toe door mijn familie opsturen.
Boerendorpen...
Oh, dat is wel op te lossen, gelukkig! Je kunt ook alles wel online krijgen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Tja, ik vind het wel moeilijk soms, want ik ben een Indo (mengelmoes Chinees-Indonesisch-Nederlands) en heel veel ingrediënten (die ik gewoon normaal vind) verkopen ze hier niet eens, die laat ik dan af en toe door mijn familie opsturen.
Boerendorpen...
Dat filmpje.quote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_openhartig__.html
Nee, want dat vertrouw ik niet qua versheid.quote:Op maandag 30 april 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
Ja dan kijken ze nog eens dubbel aan volgens mij .... Online bestellen een optie ?
Nee, want dat vind ik onbetrouwbaar.quote:Op maandag 30 april 2012 23:52 schreef Lienekien het volgende:
Oh, dat is wel op te lossen, gelukkig! Je kunt ook alles wel online krijgen.
Als het door familie wordt opgestuurd is het toch ook niet echt vers meer?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, want dat vind ik onbetrouwbaar.
Maar dan weet ik wel dat het o.k. is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:03 schreef Tarado het volgende:
Als het door familie wordt opgestuurd is het toch ook niet echt vers meer?
Ik krijg er wel trek van.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:04 schreef chufi het volgende:
Anders gewoon naar de toko in de dichtsbijzijnde stad/groter dorp dan maar
Ja, neem je weleens saté?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |