Heel klein kansje vandaag. Zag net deze voorbijkomenquote:Op maandag 30 april 2012 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken naar een mooi stopplekje halverwege de route![]()
Mhaw 200km is behoorlijk hoor.. Maargoed er zal vast een tijd komen dat ik richting de 140/150 ga..
Morgen trouwens kans op beestjes Muis! Kans op supercellen die wel een tijdje zullen leven. Vandaag een kleinere kans op een x aantal tornado's, maar ik heb er niet hele hoge verwachtingen van.
Geen inspiratie Muis?quote:Op maandag 30 april 2012 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heel klein kansje vandaag. Zag net deze voorbijkomen
[ afbeelding ]
Ik wou er eerst Fietsen met Drassss van makenquote:Op maandag 30 april 2012 22:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen inspiratie Muis?
Ah oke. Tja 5% dus wie weet... Ook een aantal chasers op pad. Ik vrees alleen dat ik niet heel lang wakker zal blijven. Morgen toch weer vroeg op (half 8)
Gelukkig, 2 naam TT's is ook niet allesquote:Op maandag 30 april 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wou er eerst Fietsen met Drassss van maken
Ik blijf er ook niet voor op
Altijd hequote:Op maandag 30 april 2012 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hebben jullie een leuke Koninginnedag gehad ?
quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig, 2 naam TT's is ook niet alles
Ik trek tot 12u door dus er moet snel iets gebeuren....
Belgisch cafe gevonden op de route
quote:
Mooi zoquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nog veel beter om goed voorbereid op weg te gaanquote:Op maandag 30 april 2012 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
+ een back up cafe als de ander dicht is
Ik ben trots op jequote:Op maandag 30 april 2012 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo morgen van 16.00-21.00 werken
Dat zegt mn moeder ook steedsquote:
Hou ik vanquote:Op maandag 30 april 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog veel beter om goed voorbereid op weg te gaan
Blijf mij verbazen over je goede muzieksmaakquote:
Van?quote:Op maandag 30 april 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Juist de archiefstukken van maart en mei '43 ontbreken, en laat ik nu net die maanden willen inzien
quote:Op maandag 30 april 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijf mij verbazen over je goede muzieksmaak
De transportlijsten van de tewerkgesteldenquote:
quote:Inventarisnrs. 973-975 zijn Nederlandse en inventarisnrs. 976-993 Duitse formulieren. 1943 maart, mei en juli 1 - 19 ontbreekt.
Hmmmz oke.quote:Op maandag 30 april 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De transportlijsten van de tewerkgestelden
[..]
Tja, is de tijd van het jaar dat ik de archieven induikquote:
Heb je een puntquote:Op maandag 30 april 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, is de tijd van het jaar dat ik de archieven induik
De standaard films kijk ik ook niet meer. Heb wel de serie oorlogsgeheimen gevolgd. En moet de Battle for Marjah en Restropo ook nog kijkenquote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je een punt![]()
Interessant onderwerp hoor, daar niet van. Helaas krijg je deze week weer de standaard films op tv.. en na 2 dagen ben ik die ook weer zat.
quote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb zin in wat lekkers![]()
Bedanktquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:38 schreef Drassss het volgende:
Biertje is op.. Ik denk dat ik maar verstandig ga doen.
Nee joh, ik bedoel dat ik niks meer ga pakkenquote:Op maandag 30 april 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten Drassss, veel plezier met fietsen in België morgen
quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee joh, ik bedoel dat ik niks meer ga pakkenNog niet pitten.
daar heb ik het toch ook niet overquote:Op maandag 30 april 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokje
![]()
Maar, maar, de koninging-moeder leeft niet meer
quote:Op maandag 30 april 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar heb ik het toch ook niet over![]()
Goed 's avonds met z'n allen
crispy wings en vissticks in de frituurpanquote:Op maandag 30 april 2012 22:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zal es in de vriezer kijken om te zien als er nog wat lekkers inzit
het was weer geweldigquote:Op maandag 30 april 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Lange Leve de Koningin
![]()
Zo goed?
Avond kokje
Lekker gestocked vandaag?
eh, crispy wings, zijn gefrituurde vleugeltjes van?quote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
crispy wings en vissticks in de frituurpan
struisvogelquote:Op maandag 30 april 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh, crispy wings, zijn gefrituurde vleugeltjes van?
en vissticks zijn toch visafval
kip denk ikquote:Op maandag 30 april 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh, crispy wings, zijn gefrituurde vleugeltjes van?
en vissticks zijn toch visafval
quote:
Ja kloptquote:
Ja, helaas zoveel herrie van Slam/FM dat ik noodgedwongen alle ramen en deuren dicht moest houden en de eigen muziek aanzienlijk harder moest zetten dan ik gewend benquote:Op maandag 30 april 2012 22:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tevens was het mooi weer vandaag
waarquote:Op maandag 30 april 2012 22:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tevens was het mooi weer vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |