Heel klein kansje vandaag. Zag net deze voorbijkomenquote:Op maandag 30 april 2012 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken naar een mooi stopplekje halverwege de route![]()
Mhaw 200km is behoorlijk hoor.. Maargoed er zal vast een tijd komen dat ik richting de 140/150 ga..
Morgen trouwens kans op beestjes Muis! Kans op supercellen die wel een tijdje zullen leven. Vandaag een kleinere kans op een x aantal tornado's, maar ik heb er niet hele hoge verwachtingen van.
Geen inspiratie Muis?quote:Op maandag 30 april 2012 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heel klein kansje vandaag. Zag net deze voorbijkomen
[ afbeelding ]
Ik wou er eerst Fietsen met Drassss van makenquote:Op maandag 30 april 2012 22:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen inspiratie Muis?
Ah oke. Tja 5% dus wie weet... Ook een aantal chasers op pad. Ik vrees alleen dat ik niet heel lang wakker zal blijven. Morgen toch weer vroeg op (half 8)
Gelukkig, 2 naam TT's is ook niet allesquote:Op maandag 30 april 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wou er eerst Fietsen met Drassss van maken
Ik blijf er ook niet voor op
Altijd hequote:Op maandag 30 april 2012 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hebben jullie een leuke Koninginnedag gehad ?
quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig, 2 naam TT's is ook niet alles
Ik trek tot 12u door dus er moet snel iets gebeuren....
Belgisch cafe gevonden op de route
quote:
Mooi zoquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nog veel beter om goed voorbereid op weg te gaanquote:Op maandag 30 april 2012 22:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
+ een back up cafe als de ander dicht is
Ik ben trots op jequote:Op maandag 30 april 2012 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo morgen van 16.00-21.00 werken
Dat zegt mn moeder ook steedsquote:
Hou ik vanquote:Op maandag 30 april 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog veel beter om goed voorbereid op weg te gaan
Blijf mij verbazen over je goede muzieksmaakquote:
Van?quote:Op maandag 30 april 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Juist de archiefstukken van maart en mei '43 ontbreken, en laat ik nu net die maanden willen inzien
quote:Op maandag 30 april 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijf mij verbazen over je goede muzieksmaak
De transportlijsten van de tewerkgesteldenquote:
quote:Inventarisnrs. 973-975 zijn Nederlandse en inventarisnrs. 976-993 Duitse formulieren. 1943 maart, mei en juli 1 - 19 ontbreekt.
Hmmmz oke.quote:Op maandag 30 april 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De transportlijsten van de tewerkgestelden
[..]
Tja, is de tijd van het jaar dat ik de archieven induikquote:
Heb je een puntquote:Op maandag 30 april 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, is de tijd van het jaar dat ik de archieven induik
De standaard films kijk ik ook niet meer. Heb wel de serie oorlogsgeheimen gevolgd. En moet de Battle for Marjah en Restropo ook nog kijkenquote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je een punt![]()
Interessant onderwerp hoor, daar niet van. Helaas krijg je deze week weer de standaard films op tv.. en na 2 dagen ben ik die ook weer zat.
quote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb zin in wat lekkers![]()
Bedanktquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:38 schreef Drassss het volgende:
Biertje is op.. Ik denk dat ik maar verstandig ga doen.
Nee joh, ik bedoel dat ik niks meer ga pakkenquote:Op maandag 30 april 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten Drassss, veel plezier met fietsen in België morgen
quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee joh, ik bedoel dat ik niks meer ga pakkenNog niet pitten.
daar heb ik het toch ook niet overquote:Op maandag 30 april 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokje
![]()
Maar, maar, de koninging-moeder leeft niet meer
quote:Op maandag 30 april 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar heb ik het toch ook niet over![]()
Goed 's avonds met z'n allen
crispy wings en vissticks in de frituurpanquote:Op maandag 30 april 2012 22:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zal es in de vriezer kijken om te zien als er nog wat lekkers inzit
het was weer geweldigquote:Op maandag 30 april 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Lange Leve de Koningin
![]()
Zo goed?
Avond kokje
Lekker gestocked vandaag?
eh, crispy wings, zijn gefrituurde vleugeltjes van?quote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
crispy wings en vissticks in de frituurpan
struisvogelquote:Op maandag 30 april 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh, crispy wings, zijn gefrituurde vleugeltjes van?
en vissticks zijn toch visafval
kip denk ikquote:Op maandag 30 april 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh, crispy wings, zijn gefrituurde vleugeltjes van?
en vissticks zijn toch visafval
quote:
Ja kloptquote:
Ja, helaas zoveel herrie van Slam/FM dat ik noodgedwongen alle ramen en deuren dicht moest houden en de eigen muziek aanzienlijk harder moest zetten dan ik gewend benquote:Op maandag 30 april 2012 22:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tevens was het mooi weer vandaag
waarquote:Op maandag 30 april 2012 22:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tevens was het mooi weer vandaag
In Leeuwarden vandaagquote:
quote:
Gewoon 1 flinke.quote:Op maandag 30 april 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Morgen ook niet teveel belgische biertjes drinken hè, je moet nog terugfietsen.
quote:Op maandag 30 april 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Had je ook niet de halve dag in de koelcel moeten doorbrengen
Knetter gek die 2.quote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MM en kokje ik raak in de war door jullie
Sorry, johquote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MM en kokje ik raak in de war door jullie
Geeft niksquote:
wie ?quote:Op maandag 30 april 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
off topic, Wat heeft lieke toch een lekker poten onder de kont![]()
Lex?quote:Op maandag 30 april 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
Slapen hoeft niet eens die nacht.quote:Op maandag 30 april 2012 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
eg nie.
Daar wil ik best een keer naast wakker willen worden
quote:Op maandag 30 april 2012 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan idd wel een keer een nachtje overslaan
Nou, ik tennis niet graag in bed.quote:Op maandag 30 april 2012 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan idd wel een keer een nachtje overslaan
quote:Op maandag 30 april 2012 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar je speelt toch wel graag met ballen
Aerosmithquote:
Jaquote:
Dan wil ik niet weten welke lippenquote:
Werkenquote:Op maandag 30 april 2012 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
WWWWEEEEEEEKKKKKKKKKKEEEEEEEEENNNNNNNDDDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
WWWWEEEEEEEKKKKKKKKKKEEEEEEEEENNNNNNNDDDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je kan wel lekker uitslapen morgenquote:
Dat kloptquote:Op maandag 30 april 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar je kan wel lekker uitslapen morgen
Huh, nu al, je brigade is nog maar net van startquote:
Jij zou ook geen *plop* meer doenquote:
4 al meerdere jaren 1 4mnd en 1 twee mnd. Kan het ook voortgangsgesprek noemen. Wij hebben 2 gesprekken per jaarquote:Op maandag 30 april 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, nu al, je brigade is nog maar net van start
Ah, OK, duidelijkquote:Op maandag 30 april 2012 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
4 al meerdere jaren 1 4mnd en 1 twee mnd. Kan het ook voortgangsgesprek noemen. Wij hebben 2 gesprekken per jaar
dat had je al gezegd jaquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, duidelijk
Het zal je niet verbazen dat ik nog steeds geen gewijzigd jaargesprek verslag heb gehad
Dat was al weer een paar weken terug, nu nog steeds nietquote:
Kan je beter naar Lieke's benen kijken, die zijn mooierquote:Op maandag 30 april 2012 23:41 schreef superkokje het volgende:
ik doe er nog een, en dan de binnenkant van mijn ogen bekijken
dinsdag nog gezegdquote:Op maandag 30 april 2012 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was al weer een paar weken terug, nu nog steeds niet
[..]
Kan je beter naar Lieke's benen kijken, die zijn mooier
quote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dinsdag nog gezegd![]()
korsakov![]()
![]()
dat klopt, maar die zie ik met mijn ogen dicht ook wel
ik ben er ook weg van.quote:Op maandag 30 april 2012 23:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapenik zet mn wekker op 10 uur denk ik
. alvast. weltrusten jullie
quote:Op maandag 30 april 2012 23:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben er ook weg van.
Trusten allemaal
quote:Op maandag 30 april 2012 23:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapenik zet mn wekker op 10 uur denk ik
. alvast. weltrusten jullie
quote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]oei, ik was zelfs al vergeten dat Drassss gister had gezegd dat hij vandaag ging ballen en morgen ging fietsen. Gaat niet goed met mij
![]()
quote:
quote:
Helaas niet gegaan.. maatje haakte af.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Drassss
![]()
Als het weer in het zuiden net zo was als hier, dan heb je volgens mij uitstekend fietsweer gehad.
quote:
Ah, OK.... wel jezelf op een Belgisch biertje getrakteerd of zelfs dat niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook niet. Druk geweest vandaag met alles en nog wat. Even een rustdag is ook niet erg
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK.... wel jezelf op een Belgisch biertje getrakteerd of zelfs dat niet?
Sterk plan, ik ga ook even koffie zettenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:26 schreef Drassss het volgende:
[..]Nu aan de koffie, maar ik heb 2 lekkere witte koud staan
Ging toch nog wel los daar in Amerika he. Ik werd om 3u nog wakker door het onweer hier in Nederland en keek even snel naar de radar omgeving Oklahoma.... toch wel wat stormpjes overal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sterk plan, ik ga ook even koffie zetten
Ik heb het gezien ja, maar geen foto's van beestjesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ging toch nog wel los daar in Amerika he. Ik werd om 3u nog wakker door het onweer hier in Nederland en keek even snel naar de radar omgeving Oklahoma.... toch wel wat stormpjes overal.
1tje, heb hem gepostquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja, maar geen foto's van beestjes
Onweer hier in Nederland
Ow, ik had nog niet gekekenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
1tje, heb hem gepost![]()
Jazeker.. het ging best los hier vannacht!
Ja ik was zo half naar de klote, lees in slaap dat ik amper kon genieten van het onweerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik had nog niet gekeken![]()
Niets meegekregen van onweer
Ik wil ook wel een onweersbuitjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik was zo half naar de klote, lees in slaap dat ik amper kon genieten van het onweer
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]eindelijk weer met sneeuwballen gooien
Noquote:
quote:
Chasers in mijn TL zijn nog stilquote:
Jawel maar ik heb geen zin aan kouquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]hou jij niet van sneeuwballen gevechten
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tevens niet gewerkt vandaag
ik werd door de baas gebeld en die zei dat ik niet kon komen vandaag en morgen want ik zou dan tot 9 uur werken maar ze gaan nu voortaan rond 6 uur dichtquote:
Oh, jammer, scheelt je wel geld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik werd door de baas gebeld en die zei dat ik niet kon komen vandaag en morgen want ik zou dan tot 9 uur werken maar ze gaan nu voortaan rond 6 uur dicht
Jup vind het jammer had graag gewerktquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Heeft iemand van jullie een nieuwe monitor nodig ?
*prut*quote:
jammerquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Heeft iemand van jullie een nieuwe monitor nodig ?
quote:
zal ik maar even gaan kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
Dat pannekoekenrestaurant bij Herrie XXL kwam ik vroeger wel met collega's na het werk
Wat is de definitie van zinnigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
heb je nog iets zinnigs gedaan vandaag muis
Ik zit in de archieven te wroeten, maar krijg meer vragen dan antwoordenquote:
wat voor archievenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit in de archieven te wroeten, maar krijg meer vragen dan antwoorden![]()
Ik weet niet of dat een zinnige bezigheid is
Helaas, en daar moet ik echt eens mee stoppen.quote:
Bevolkingsregister, burgelijke stand, militia registers en zoquote:
ben je een boom aanhet plantenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bevolkingsregister, burgelijke stand, militia registers en zo
Huh, boomquote:
Die is in de jaren '80 al voor vaders kant geplant en in de jaren '00 aan moeders kantquote:
das best een eindquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is in de jaren '80 al voor vaders kant geplant en in de jaren '00 aan moeders kant
Beiden gaan 12 generaties terug.
quote:
jammer is dat. Komen er nog bijzonderheden in voorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]aan pa's zijde terug tot 1612 en moeders zijde tot 1636. Verder gaat waarschijnlijk niet lukken, zijn teveel DTB-boeken verloren gegaan bij de beeldenstorm en de spaanse overheersing.
Geen bijzonderheden als moordenaars of zeehelden aangetroffenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
jammer is dat. Komen er nog bijzonderheden in voor
das nou jammerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen bijzonderheden als moordenaars of zeehelden aangetroffen
Heb wel moeten lachen toen ik erachter kwam dat het dat mijn overgrootvader van moeders zijde, in tegenstelling tot wat aangenomen werd, níet van Engelse adel was. Kwam uit een gewoon arbeiders gezien wiens voorouders al 5 generaties in hetzelfde dorp woondequote:
dat hoor je zo vaakquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb wel moeten lachen toen ik erachter kwam dat het dat mijn overgrootvader van moeders zijde, in tegenstelling tot wat aangenomen werd, níet van Engelse adel was. Kwam uit een gewoon arbeiders gezien wiens voorouders al 5 generaties in hetzelfde dorp woonde
Geen passie voor het vak waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef superkokje het volgende:
ik blijf me verbazen hoe er koks kunnen zijn die nog geen bearnaisesaus kunnnen kloppen![]()
Basis van de opleiding. Witte sauzen bruine sauzen en eiersauzen
als het een zeeuwse was, was ze 21quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen passie voor het vak waarschijnlijk?
Vorige week heeft een 19 jarige leerling de halve finale van topchef bereikt mede doordat zij juist alle basisrecepturen zo goed in haar hoofd had zitten
Ik vind het wel leuk om uit te zoekenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat hoor je zo vaak![]()
Een naamgenoot van mij, voor zover bekend geen familie, stamt van russische adel af
Ach, 19 of 21. Dat meiske/vrouwkequote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
als het een zeeuwse was, was ze 21![]()
Daar heb ik met verbazing naar gekeken. Die werkt in een goede keuken
Ik kan op internet 5 generaties terug. Uiteraard naar Friesland een visserquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om uit te zoeken
Ben nu bezig met mijn kwartierstaat (officieel maar vier generaties terug, maar ik de 5e ook al compleet), en kwam vandaag toevallig in de boeken van de kweekschool van de zeevaart eindelijk de namen en geboorte data + plaats van de ouders van een 5e generatie voorouder tegen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik kan op internet 5 generaties terug. Uiteraard naar Friesland een visser
Frieslandquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik kan op internet 5 generaties terug. Uiteraard naar Friesland een visser
voornaam welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zo Fries is jouw naam toch niet. Niets mis mee lijkt mij, en visser zijn is een eerlijk hardwerkend beroep.
Stamvader van vaders kant was een bleker in Heemstede, stamvader van moeders kant een schoolmeester i Dinxperloo
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
voornaam wel
Ben de derde in rij met dezelfde doopnaam en de 5e in rij die de die naam draagt
Niets mis mee neequote:
toch komt mijn achternaam al in 1750 voor in weststellingerwerfquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Weet dat je voornaam Fries is, maar omdat het vanaf midden jaren '60 niet meer gebruikelijk was (in ieder geval hier in de randstad) om te vernoemen, had ik niets achter je voornaam gezocht
Klopt mooi landquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
toch komt mijn achternaam al in 1750 voor in weststellingerwerf
stroopquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb nu trek in een spekpannenkoek met stroop
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb nu trek in een spekpannenkoek met stroop
quote:
quote:
ik zag net een stukje toen ik naar beneden liepquote:
Briljant om te zien hoe zelfs hij kan griezelen bij het eten van dingenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik zag net een stukje toen ik naar beneden liep
waarom niet, zit allemaal tussen de oren, dat is het probleemquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Briljant om te zien hoe zelfs hij kan griezelen bij het eten van dingen
Vorige week met de spin, danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
waarom niet, zit allemaal tussen de oren, dat is het probleem
ik ook denk ik, en dat ei met dat kuiken erin ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vorige week met de spin, dan
De poten lekker knapperig en dan het lijfje een en al bitter. Spuugde die toch maar mooi uit
(zou ik ook doen denk ik)
Oh, dat ei met dat kuiken erin had ik ook niet aangedurfdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook denk ik, en dat ei met dat kuiken erin ook
hoezo? hersenen smaken ongeveer hetzelfde als zwezerikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat ei met dat kuiken erin had ik ook niet aangedurfd
In Maleisië wél het apenvlees durven eten, maar de apenhersenen ook laten staan
Zou het nu wel doen hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoezo? hersenen smaken ongeveer hetzelfde als zwezerik
quote:
Komt goedquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
Gordon heeft nog nooit een rijstkoker gebruikt
![]()
(ik ook niet)
Die gerechten zien er ook wel ergquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die gerechten zien er ook wel erguit
Echt Maleisch is ook wel erg lekker etenquote:
ik zou het je niet kunnen vertellen helaasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt Maleisch is ook wel erg lekker eten
Net als Thais, maar de thaise keuken is veel afwisselender, in het Noorden meer Cantonees, en in het zuiden de gedroogde vissen
quote:
en nog lang weekend ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje slaap
en geniet morgen van je weekend
quote:
Hey Muisquote:
Ik moet nog eten makenquote:
ga je gang, eet smakelijk. Denk wel tot straksquote:
vetpan aangezetquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ga je gang, eet smakelijk. Denk wel tot straks
Die heeft hier ook aangestaan. Gisteren schoongemaakt, dus extra lekkere frites vandaagquote:
Van de week schoongemaakt, vandaag pas nieuwe olie erin gedaan, en daar gaat dus zo de zelfgemaakte frietjes inquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die heeft hier ook aangestaan. Gisteren schoongemaakt, dus extra lekkere frites vandaag
Geniet er lekker van. Ik ga nog even een rondje (op de pc) maken. Kom strakjes nog wel even langsquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van de week schoongemaakt, vandaag pas nieuwe olie erin gedaan, en daar gaat dus zo de zelfgemaakte frietjes in
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Geniet er lekker van. Ik ga nog even een rondje (op de pc) maken. Kom strakjes nog wel even langs
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
valt er hier nog wat te beleven ?
Kaatje is een rondje PC doen, en ik ben het beestjes-draadje aan het updatenquote:
en dat houdt in ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
, en ik ben het beestjes-draadje aan het updaten
ah okequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weeralarm VS #15 Tornado's voor Oklahoma, Kansas & Nebraska
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
morgen van 13.00-17.00 werken
jup geregeldquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mooi, dat is dus geregeld.
Bob Marley
Ga dan lekkerquote:
Mogguhquote:
ik zie dubbel geloof ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
Vuurwerk
Ik geloof dat wat mensen blij zijn hier
dan zal dat schoonmaakmiddel wel als beste getest zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
Vuurwerk
Ik geloof dat wat mensen blij zijn hier
Ik poste daarnet in het verkeerde draadjequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik zie dubbel geloof ik
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan zal dat schoonmaakmiddel wel als beste getest zijn
bobbyquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Is this love is this love is this love
Is this love that I'm feelin'?
Is this love is this love is this love
Is this love that I'm feelin'?
Zit ook onweer in de lucht, heb ik ookquote:
in de betuwe worden al foto's genomenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit ook onweer in de lucht, heb ik ook
Zo te zien gaat het bij mij onderlangs helaasquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
in de betuwe worden al foto's genomen
ik een beetjequote:
op mijn radar zou ij nu hier moeten zijn, en over 1.5 uur bij jou. maar zie het niet gebeurenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het bij mij onderlangs helaas
Laat het mij even weten als je wel voor het raam kunt staanquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
op mijn radar zou ij nu hier moeten zijn, en over 1.5 uur bij jou. maar zie het niet gebeuren
uiteraardquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat het mij even weten als je wel voor het raam kunt staan
\beetje duurquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
http://www.nieuwamsterdam.nl/boekuitgave.aspx?id=2214 wil ik kopen
zijn maar een paar blaadjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
http://www.nieuwamsterdam.nl/boekuitgave.aspx?id=2214 wil ik kopen
quote:
Is een heul dik boek.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef kaatje50 het volgende:
hello, ben ik weer, zoals beloofd. Best wat laat, maar werd bezig gehouden
quote:We've got five years, my brain hurts a lot
Five years, that's all we've got
We've got five years, what a surprise
We've got five years, stuck on my eyes
We've got five years, my brain hurts a lot
Five years, that's all we've got
Hey Muisjequote:
Avond Kaatjequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef kaatje50 het volgende:
hello, ben ik weer, zoals beloofd. Best wat laat, maar werd bezig gehouden
Hey Kokkiequote:
Brotherquote:
oh, zag dat je hoofdpijn had, dus vulde ik dat zomaar inquote:
verkeerde emoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh, zag dat je hoofdpijn had, dus vulde ik dat zomaar in
geen probleem, heb lang weekendquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh, zag dat je hoofdpijn had, dus vulde ik dat zomaar in
hopen dat de hoofdpijn morgen weer over is dan. Is zonde van je weekendquote:
vast wel, anders doet een doosje paracetamol wonderenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hopen dat de hoofdpijn morgen weer over is dan. Is zonde van je weekend
zeker, een heel doosje zal uiteindelijk wel helpenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
vast wel, anders doet een doosje paracetamol wonderen
Ajaxquote:
quote:
hahaquote:
Dat schoonmaakmiddel bedoel jequote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef superkokje het volgende:
ik ga slapen, de fotosessie is gecanceled![]()
truste
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje
weer geen nieuwe foto's van je
trustequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef superkokje het volgende:
truste
heftigquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
Vanmiddag het korte leven van Koen Gezang gezien
slaap zequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef superkokje het volgende:
truste
Klopt, en daarom is het wel goed dat ook jongeren nog steeds leren nadenken over de geschiedenis.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heftig, maar het is wel geschiedenis.
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, en daarom is het wel goed dat ook jongeren nog steeds leren nadenken over de geschiedenis.
Dus, je gaat nu voor de lapo hunten?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef kaatje50 het volgende:
Maken jullie het hier vol. Ik ga slapen. truste
Nee dat doe ik niet meerquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus, je gaat nu voor de lapo hunten?
moet lukkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef kaatje50 het volgende:
Maken jullie het hier vol. Ik ga slapen. truste
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |