SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Leuken ondertitel, ik zie hem nu pas.quote:Op maandag 30 april 2012 21:46 schreef Trollscience het volgende:
Homoseksualiteit in dit topique is zojuist met 340% gestegen.
Kan wel bij mij idd. Woensdag? Ouders zijn toch niet thuisquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Leuken ondertitel, ik zie hem nu pas.
quote:
Welke bedoel je?quote:orgie
or` gie , ` or - gie ( «Grieks) de -woord (vrouwelijk) orgieën, ` orgiën 1 extatisch godsdienstig feest bij de antieke mysteriën; 2 losbandig drinkgelag, zwelgpartij; ook seksfestijn; 3 overdadige weelde
Woensdag zien ik Rez weer, dus dat komt mooi uit.quote:Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan wel bij mij idd. Woensdag? Ouders zijn toch niet thuis
Kom dan Groningen jong.quote:Op maandag 30 april 2012 21:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Woensdag zien ik Rez weer, dus dat komt mooi uit..
Splendid, let's sit and enjoy the show.quote:Op maandag 30 april 2012 21:53 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, I got the cheese plate. Our Being Bobby Brown marathon can officially begin.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:53 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, I got the cheese plate. Our Being Bobby Brown marathon can officially begin.
Dat is Glee toch?quote:Op maandag 30 april 2012 21:53 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even fappen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:55 schreef Renesite het volgende:
Okeeee: http://cookingwithkyle.tu(...)urage-some-damn-tmis .
Heb even geduld met het inladen van depagina.
Iewl, mannen die vrijen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:55 schreef Renesite het volgende:
quote:
bah gadverdamme man kussende mannen ielquote:Op maandag 30 april 2012 21:55 schreef Renesite het volgende:
Hihihihi!quote:Op maandag 30 april 2012 21:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
bah gadverdamme man kussende mannen ielben toch geen homo man idioot, dat hoef ik toch niet te zien
Karen Walker.quote:Op maandag 30 april 2012 21:59 schreef Rezania het volgende:
http://cookingwithkyle.tumblr.com/post/21878403629
Hehe.
Met een tranny?quote:Op maandag 30 april 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
even het gay gehalte tegengaan
ze houdt haar buik inquote:Op maandag 30 april 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
5/10 te kleine bh zou niet rakenquote:Op maandag 30 april 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
scherpe ellebogen 3/10 zou niet rakenquote:Op maandag 30 april 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 april 2012 22:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
5/10 te kleine bh zou niet raken
Pzquote:Op maandag 30 april 2012 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
scherpe ellebogen 3/10 zou niet raken
ze heeft een naamquote:Op maandag 30 april 2012 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze een pot was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |