Sproetjes zijn ook tof!quote:Op maandag 30 april 2012 21:23 schreef LieLie het volgende:
Ik heb meer sproeten gekregen dan kleur geloof ik..
quote:Op maandag 30 april 2012 21:23 schreef LieLie het volgende:
Krijg ik ook altijdquote:Op maandag 30 april 2012 21:23 schreef LieLie het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef Hinder het volgende:
Lekker bezig hier lees ik, ga zo door allen!![]()
Ik heb zelf daarnet missie 1 van Zombies, Run! gelopen (http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/84915810). Best grappig om zo in 't verhaal van een spel te lopen. En het werkt best motiverend, omdat ik nu gewoon benieuwd ben wat er in missie 2 gaat gebeuren.
Ik ook! En de enige kleur die ik krijg.quote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vind mijn sproetjes altijd wel leuk
Ik zit al, dat komt uit een ander topic!quote:
Vandaar dat het een quote isquote:Op maandag 30 april 2012 21:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zit al, dat komt uit een ander topic!
quote:
Ik zat daarop te reageren en ik schakel van topic en plots.. helemaal confuus.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zat daarop te reageren en ik schakel van topic en plots.. helemaal confuus.
Als ik op de bank zit, dan vaak wel (nu bijvoorbeeld nietquote:Op maandag 30 april 2012 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ook! En de enige kleur die ik krijg.
Wel props voor je buikspieren trouwens mo, altijd inhouden. Of ga je van RELIEF wanneer ie ff niet kijkt? (Serieuze vraag)
Goed zo, rustig aan doen *streng kijkt* .quote:Op maandag 30 april 2012 22:58 schreef Nallie het volgende:
Lief zijn jullie
Heb zeker hulp hoor! En mn vader zorgt ook wel dat ik niet teveel doe.
Heb wel zo'n knieband, misschien dat ik die morgen maar ff om moet doen...
Na 6en ben ik denk ik toe aan pauze Perr, we beginnen om 10 uurmaar dank voor de aanbieding!
quote:Op maandag 30 april 2012 23:35 schreef loveli het volgende:
Niet bijgelezen, ik stink en ben een grote vetvlek. Maar heb me wel vermaakt vandaag.
Succes!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:42 schreef Nallie het volgende:
Morning![]()
Nou verhuisdag is aangebroken![]()
Eerst inspectie en notaris en dan dozen sjouwen![]()
On topic: ik heb een voedzaam ontbijtje van havermout met appel erin gegooid
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:14 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
![]()
Het is dat mijn toetsenbord niet zacht genoeg is
Leuke hobby en knap dat je het kanquote:
nah, ik moet vooral veel doen. Dus nu fok! ook maar uitzetten en aan de slag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik was zoooooooo linea recta teruggegaan en het bed ingedoken
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:51 schreef loveli het volgende:
Dag van de Arbeid en iedereen is vrij. Weird..
Spierpijn check. Ik haat Jillian een beetje nuquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuke hobby en knap dat je het kan
Spierpijn check, teveel gesleept met planten enzulks.
*boks*quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Spierpijn check. Ik haat Jillian een beetje nu. Maar ik zet door. Auw.
De fiets is pas vanaf 9 mei 'beschikbaar', maar heb helaas nog niemand kunnen vinden. DHL/FedEx/UPS gaat een dure grap worden, dus we gaan nog even bedenken hoe of wat. Misschien dat Mr.Mo wel een keer met de boot kan als hij zijn werkafspraken wat later plant en hem dan in de auto mee kan nemen. Maar dat moeten we nog even zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:02 schreef Perruche het volgende:
Mo, is het nog gelukt met die fiets over te schepen vanuit NL?
Die zijn 3v0l.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Level 1. En dat je denkt klaar te zijn. En dan komen de bicycle crunches nog.
*koffiefaalboks*quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
Je weet dat je koffie nodig hebt als je het koffieapparaat aanzet maar vergeet te checken of de stekker erin zit, gaat zitten wachten en op het moment dat je graag koffie had gewild daar pas achter komt.
Goed bezig zeg!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:05 schreef Perruche het volgende:
Ik doe trouwens een sportplanning voor de week:
Ma: Evy les 13
Di: Balance
Woe: Pump
Do: Evy les 14
Vrij: niets
Za: Evy les 15
Zo: Combat
Het is een planning he, ben benieuwd of ik het volhoud! Eerst deed ik alleen sportschool 3x in de week, nu met 3x in de week Evy heb ik geen tijd meer voor andere zakenquote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:05 schreef Perruche het volgende:
Ik doe trouwens een sportplanning voor de week:
Ma: Evy les 13
Di: Balance
Woe: Pump
Do: Evy les 14
Vrij: niets
Za: Evy les 15
Zo: Combat
Dat je dan van die dikke enkels naast het displaytje van je weegschaal ziet helpt ook allerminst lijkt mequote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:10 schreef MarMar het volgende:
ja koffie, dat ga ik ook ff doen..
Toch stom hoe die weegschaal mn humeur beinvloed, al weet ik dat het volgende week heus wel weer klaar is.
Jij bent man, aan je post te zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat je dan van die dikke enkels naast het displaytje van je weegschaal ziet helpt ook allerminst lijkt me
Vond het nog een best aardig inlevingsvermogen andersquote:
Werk niet, privéleven (vrienden) en hobbies wel. Maar ja. Vrienden zie ik meestal in het weekend en hobbies heb ik niet echtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Respect voor de volle sportplanningen!Komen jullie hiermee niet in het gedrang qua werk etc?
Zo vatte ik het ook op eigenlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vond het nog een best aardig inlevingsvermogen anders
Mijn bovenarmen zijn slanker geworder. Verder heb ik enorm gespierde dijen, maar flabbert er ook nog wel iets te veel vet rond.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:13 schreef Perruche het volgende:
Ziet er ook goed uit Henksters! Merk je trouwens al verschil in je sportregime? Mijn "abdominal area"ziet er beter uit net als mijn armen en onderbenen, maar mijn bovenbenen, billen en heupen lijken wel dikker te worden
.
Alles wat je doet valt mee!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Man, wat een actieve sporters hierIk was al enigszins trots op mijn Jillian. Na bijna een jaar niet sporten
. Wilde dat hardlopen zou lukken, maar na die heupblessures toch maar niet meer.
Ik werk gewoon 40 uur en aangezien er geen 6 mensen met hongerige ogen naar me zitten te kijken als ik thuis kom, vind ik dat het uitstekend werkt zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Respect voor de volle sportplanningen!Komen jullie hiermee niet in het gedrang qua werk etc?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vond het nog een best aardig inlevingsvermogen anders
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En van een week uit m'n naad bloeden zou ik ook chagrijnig worden!
Ben je nog dronken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En van een week uit m'n naad bloeden zou ik ook chagrijnig worden!
Oh dat is het.quote:
Maar ik ben ook veeeeel langer bezig al! Dit weekend weer eens 8-10-8 gedaan, maar toen liep ik wel te strompelen op het laatst. Dus maar weer een stapje terug en dan eens volhoudenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:25 schreef Perruche het volgende:
Whoei Anna je bent me vet voor met Evy! Gaat het goed?
Zeker net na het ontbijt.quote:
Ik ben een beetje bang daarvoor. Nu zit ik bij 13 en max. 5 minuten, laatste was 4-5-5-4 met tussendoor 3 min lopen. Nu nog 2x dit en dan weer een tandje erbij...!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar ik ben ook veeeeel langer bezig al! Dit weekend weer eens 8-10-8 gedaan, maar toen liep ik wel te strompelen op het laatst. Dus maar weer een stapje terug en dan eens volhouden
Oew, dat klinkt ernstig!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:23 schreef anna82 het volgende:
Sportplannen:
Di: Jillian en Evy 18
Wo: Jillian en wielrennen
Do: Jillian en Evy 19
Vrij: Jillian
Za: Jillian en wielrennen
Zo: Jillian en Evy 20
Ik heb het plan opgevat om 's ochtends voor het werk een lesje Jillian te doen, maar dat betekent rond half zes opstaan. 5:30, dat is voor mij echt nacht. Dus had ik daarnaast bedacht dat ik rond tien uur naar bed ga, maar 22:00 dan begin ik net weer een beetje te leven. Komende weken ga ik dus de strijd aan met mijn bioritme!
Haha, maar ik moet wel! Over twee maanden moet ik de Mont Ventoux opfietsen. Ruim 20 km klimmen en ik heb al zeker 0 klim-kilometers in de benen. Ik maak me daar nog meer zorgen over dan over de Urbanathlon, dat duurt nog zooooo langquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oew, dat klinkt ernstig!
Ik hou heel erg veel van slapen en in bed liggen en niets doen, dus ik vind je echt een held dat je het alleen al overweegt!
Ja dat heb ik ook en daarom haak ik steeds af. Zodra ik richting een kwartier ga denk ik "dat gaat nooit lukken" en tot nu toe is dat een self-fulfilling prophecy gebleken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang daarvoor. Nu zit ik bij 13 en max. 5 minuten, laatste was 4-5-5-4 met tussendoor 3 min lopen. Nu nog 2x dit en dan weer een tandje erbij...!
De Urbanathlon is over 20 weken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, maar ik moet wel! Over twee maanden moet ik de Mont Ventoux opfietsen. Ruim 20 km klimmen en ik heb al zeker 0 klim-kilometers in de benen. Ik maak me daar nog meer zorgen over dan over de Urbanathlon, dat duurt nog zooooo lang
Moet aan m'n hindernissen gaan werken. Binnenkort een keer kralingsebos/koopgoot/... doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De Urbanathlon is over 20 weken.
^^^^quote:Ik vind je wel een held dat je de Mont Ventoux gaat doen hoor.
Ik ben voor!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet aan m'n hindernissen gaan werken. Binnenkort een keer kralingsebos/koopgoot/... doen?
[..]
^^^^
Terecht! Zo'n bearwalk zie je niet dagelijks voorbij komen in de koopgoot.quote:
Stoerheid!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, maar ik moet wel! Over twee maanden moet ik de Mont Ventoux opfietsen. Ruim 20 km klimmen en ik heb al zeker 0 klim-kilometers in de benen. Ik maak me daar nog meer zorgen over dan over de Urbanathlon, dat duurt nog zooooo lang
Maastunnel lijkt me minder handig ivm luchtkwaliteit/diep inademen/astma/gezondheid. Wel handig ivm toeschouwersquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben voor!
We kunnen ook de Maastunnel nemen is mij verteld.
Alhoewel dat meer is voor het trappenlopen en niet voor de bearwalks.
Water met wat uitgeknepen citroen drinken? Of groene thee, brandnetelthee, allemaal vochtafdrijvend.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:10 schreef MarMar het volgende:
ja koffie, dat ga ik ook ff doen..
Toch stom hoe die weegschaal mn humeur beinvloed, al weet ik dat het volgende week heus wel weer klaar is.
De voetgangers- en fietstunnel bedoel ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Maastunnel lijkt me minder handig ivm luchtkwaliteit/diep inademen/astma/gezondheid. Wel handig ivm toeschouwers
Doordeweekse avond of op een zondag?
Tx for fixing my amnesia. Heb ik dat wel al betaald?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De voetgangers- en fietstunnel bedoel ik natuurlijk.
Een doordeweekse avond moet ook lukken.Behalve dan dat maandag een no go is ivm vrijwilligerswerk en ik nog 2 avonden sportschool doe.
![]()
En we volgende week woensdag naar een concert gaan in Den Haag (ja, jij ook!) en ik een week later op woensdag op vakantie ga.
De strategie is nu om vooral niet te snel te beginnenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De Urbanathlon is over 20 weken.
Ik vind je wel een held dat je de Mont Ventoux gaat doen hoor.
Heb je al een strategie voor het klimmen bedacht? En ga je nog een poging doen tot trainen voor het klimmen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:06 schreef creepycookie het volgende:
Ik zit met mijn brakke hoofd bij een verkeerd college. Mijn college begint om 15.15.
Kan je niet ook in een sportschool op zo'n spinningfiets oefenen voor de "hoogtes"?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
De strategie is nu om vooral niet te snel te beginnenEn ik moet een hartslagmeter kopen om mijn omslagpunt vast te stellen met als doel daar vooral niet boven te komen. Daarnaast veel kms op het vlakke om zitvlees te kweken en nog een weekend richting Limburg om te oefenen met klimmen. Dat moet het dan maar zijn. Nog 10 weken!
Nee, ik ga alle geplande medebezoekers wel even een berichtje sturen op FB.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Tx for fixing my amnesia. Heb ik dat wel al betaald?
Zit dus al achter een computerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Nou, hup! Aan de studie dan in de tussentijd!
Army urban run in Eindhoven, 20 mei.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet aan m'n hindernissen gaan werken. Binnenkort een keer kralingsebos/koopgoot/... doen?
Als ik niet in Belfast zou zitten, dan zou ik meedoen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Army urban run in Eindhoven, 20 mei.
Echt? Staat je koelkast wel koud genoeg dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oei. Melk t.h.t. 29e. Ik kon een deel niet eens wegspoelen omdat het niet meer gegoten kon wordenBrrrr
Ik vond ook al dat het snel gingquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:19 schreef loveli het volgende:
Die van mij is tht 26/4, net geopend en volledig vloeibaar
Ga ik maar es checken iddquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt? Staat je koelkast wel koud genoeg dan?
Dat is wel heel snel iddquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oei. Melk t.h.t. 29e. Ik kon een deel niet eens wegspoelen omdat het niet meer gegoten kon wordenBrrrr
Melk met klontjes!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Standje 2?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ga ik maar es checken iddEn 29 april uiteraard
Heb hem van standje 1 maar eens op 2 gezet
![]()
![]()
Ach gossie, bang dat ze geknepen werdenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Melk met klontjes!
Daar is overigens ooit een keuringsdienst van waarde aflevering over geweest. De melk van de Lidl kun je 3 weken op het aanrecht laten staan en is dan nog gewoon vloeibaar en drinkbaar.
Ik raakte net op de markt een doosje frambozen aan en toen werd ik heel venijnig terecht gesproken door de marktkoopman! Ik wilde bijna geen frambozen meer kopen, maar toch maar wel gedaan. En ook een doosje aardbeien gekocht.
Ja zoiets!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ach gossie, bang dat ze geknepen werden
Kijkt en huivert: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/980889quote:Ik wil niet weten wat er met die melk gedaan wordt dan
Wegens geen tijd om hele uitzending te kijken, wat deden ze dan met die LIDL-melk? Ik koop daar altijd m'n zuivel..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja zoiets!
Hele nare onvriendelijke man.
Maar wel frambozen, dus toch maar wat gekocht.
[..]
Kijkt en huivert: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/980889
Sinds een paar jaar wordt melk gefilterd, waardoor veel bacterien uit d emelk gehaald worden. Jaar of 8 (?) geleden had Campina 'Puramelk', na een tijdje hebben ze volgens mij alle melk die behandeling gegeven. Houdbaarheid is sindsdien langer geworden. Goedkopere segment krijgt deze behandeling niet en is minder lang houdbaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ach gossie, bang dat ze geknepen werden
Ik wil niet weten wat er met die melk gedaan wordt dan
Dat ben ik vergeten!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:28 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wegens geen tijd om hele uitzending te kijken, wat deden ze dan met die LIDL-melk? Ik koop daar altijd m'n zuivel..
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:35 schreef Sjaapje het volgende:
Joepie Minilot is terug! Heb ik een overvloed aan 'wat klaar te maken' inspiratie!
Lijstje:
O: Appel-Sinasappel met magere kwark en een lepeltje havermout (op bed, gemaakt door vriendje)
L: 2 boterhammen met ricotta, peper, zongedroogde tomaat en basilicum. 2 Boterhammen speculoospasta
T: Wat rauwkost
D: kipfilet met pizzaiola, kruidenricotta en pasta (van hier)
S: Intervaltraining
T: Ik ga nog wat lekkers bedenken
*inspiratieboks*!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:35 schreef Sjaapje het volgende:
Joepie Minilot is terug! Heb ik een overvloed aan 'wat klaar te maken' inspiratie!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weebee Minilot!
Ml: ik word geloof ik ontmaskerd als non-Martha Stewart, ik heb geen ideeLater maar eens opsnorren als ik niet aan het werk ben
Dat is mijn vermoeden ook, maar ze mochten niet kijken bij Lidl iig en ze wilden ook niet vertellen wat ze hebben gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:36 schreef loveli het volgende:
Verhitten ze lidl-melk misschien langer/op hogere temp?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:42 schreef conleche het volgende:
Even zeggen dat ik vind dat XM het heel goed doet en dat ik het knap vind dat ze het volhoudt, ondanks dat ze ziet dat het bij Duuf en haar moeder veel rapper gaat. Zoveel te weinig kcals. krijgt ze niet binnen trouwens, ze eet nu veel 'rijker' dan voorheen en veel meer groenten en er wordt gekookt! Ik zie positieve verandering!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:08 schreef minilot het volgende:
Ik (en met mij de huidige consensus in de wetenschap) geloof niet in de heftigheid van die zogenoemde spaarstand.
Als ik minder eet dan ik verbruik val ik af - zo simpel is het. Heel lang te weinig eten doet best iets met je stofwisseling, maar het effect daarvan is te verwaarlozen, als je denkt dat honderd kcal minder dat het Voedingscentrum voorschrijft al 'te weinig eten' is. We hebben het hier niet over het uithongeren dat een anorexiapatiënt doet.
Crashdieten werken (op de lange termijn) vooral niet omdat de meeste mensen zich vervolgens uit ellende maar weer vol gaan zitten vreten. Als ze dat zouden doen na een verantwoord dieet komen ze net zo goed weer aan.
</stokpaardje>
Volgens mij is de grote vraag of de gevolgen wel of niet permanent zijn. Dar er iets is als de spaarstand (in tijden van schaarste) wordt dacht ik door de wetenschap niet echt betwijfeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even namens Aurum: heb je al wetenschappelijk bewijs gevonden Minilot? Over het niet bestaan van de spaarstand?
En dat nav deze post:
[..]
Als je iets tegen komt met gedroogde mango: ik hoor het graag!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:29 schreef Perruche het volgende:
Ik ben een beetje aan het woggen op foodlog.nl. Nog zoveel dingen die ik wil maken! Vanilleextract, siropen, eigen likeur... bwreh.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:29 schreef Perruche het volgende:
Ik ben een beetje aan het woggen op foodlog.nl. Nog zoveel dingen die ik wil maken! Vanilleextract, siropen, eigen likeur... bwreh.
*wogboks*quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:29 schreef Perruche het volgende:
Och erm...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben moe, huilerig en voel me allround niet fijn. En nee, 't is niet tijd vd maand.
Bwohquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben moe, huilerig en voel me allround niet fijn. En nee, 't is niet tijd vd maand.
In het begin heb ik 8 dagen helemaal geen koffie gedronken, en daarna een paar keer 1 of 2 per dag. Bijvoorbeeld omdat ik met een vriendin bij DE was op een zondag en het gewoon té zonde vond om geen lekkere cappuccino te nemen, da's toch iets heel anders dan cafeïne tanken op een werkdag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:28 schreef minilot het volgende:
O, o, o, en ik heb koffie op in Disneyland Parijs.![]()
Dus ik moet nog een keertje een half uur strafwandelen deze week.
Hoe gaat het met Viz en Mini, qua koffie?
Dan zit ik me thuis sip te voelen. Bah. Nee, blijf wel hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
BwohZiek melden wellicht of trek je het nog op het werk?
heb je al overwogen om het lowcarben aan de wilgen te hangen? Ik heb nou niet het idee dat het lekker gaat voor je.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan zit ik me thuis sip te voelen. Bah. Nee, blijf wel hier.
Zo voel ik me zonder koolhydraten. Sterkte.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
BwohZiek melden wellicht of trek je het nog op het werk?
Vorige week had ik de gesuikerde variant genomen, maar nu dus de ongesuikerde variant.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Och erm...erop!
HPKW, gedroogde mango kan ik hier bij de bio-winkel kopen maar vind ik niet zo lekker. In mexico was het wel lekker, een beetje zurig met chilipeper om het in te dopen.
Uh... geen idee, maar ik ben nu al benieuwd naar het resultaat.quote:Oh nee, nog iets wat ik kan gaan maken. Ik ga alles opschrijven en een blog beginnen, en de echt lekkere dingen verkopen aan huis. Zou dat legaal zijn?
Verse? Gewoon bij de Intratuin of willekeurig welk tuincentrum. Bij mij mislukt lavendel altijdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:06 schreef Perruche het volgende:
Kan je Lavendel gewoon ergens in een pot kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wheehe rood wit blauw![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:14 schreef Perruche het volgende:
Zijn dit leuke zomerjasjes?De rode vind ik wel erg glimmend overkomen (maar model is leuk!), de witte en blauwe niet zo zomers. Ik zou eerder een kort model zomerjas kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wheehe rood wit blauwVenus in pocketformaat
© loveli
In dat geval is de witte het netst + door de kleur toch nog wat zomers.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:18 schreef Perruche het volgende:
Hm ja ik weet niet hoe "glimmend" dat hij is...49% katoen, 41% polyester, 10% nylon, misschien wel glimmend?
Kort model heb ik jetzt (suede caramelkleur), deze is voor werk en evt. voor over een jasje dus wat langer is wel fijn denk ik?
Ik had hiervoor een felrode katoenen die was superleuk, maar kan echt niet meer. Vind zomerjassen superlastig om te kopenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In dat geval is de witte het netst + door de kleur toch nog wat zomers.
Ja dat dacht ik idd ook, terwijl dat bij die lichte juist leuk is (vind ik).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:20 schreef loveli het volgende:
Vind de donkere knopen en biezen 'em wat minder vrouwelijk maken.
als je een snelle hap wilt: ik vind de eazie wok in het genre "snelle wok" erg lekker. je kunt zelf de soort noodles/rijst kiezen, 5 groentes, vlees, en saus. de black chilli (vooral met udon noodles) is erg NOM.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, ik ga alle geplande medebezoekers wel even een berichtje sturen op FB.
En verzinnen waar we dan gaan eten.
SPOILER: gegevens van appje!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik vind het ook leuk! Ik vind de rode dan weer minder vanwege die kraag, doet een beetje sailor moon aan ofzoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik idd ook, terwijl dat bij die lichte juist leuk is (vind ik).
Stoertje!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Ik ga een halve marathon rennen in oktober!![]()
![]()
Hoeveel km is dat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
![]()
Eazie! Die ken ik! Zit ook vlakbij mn werk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je een snelle hap wilt: ik vind de eazie wok in het genre "snelle wok" erg lekker. je kunt zelf de soort noodles/rijst kiezen, 5 groentes, vlees, en saus. de black chilli (vooral met udon noodles) is erg NOM.
(ik vind eigenlijk alle andere wok to go's enzo heel vies...)
http://eazie.nl/
Leuk! Welke?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
![]()
De helft van een gewone marathon natuurlijk!quote:
Wat goed georganiseerd!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eazie! Die ken ik! Zit ook vlakbij mn werk.![]()
Zal even kijken wat handig is, concert begint om half 9.En het voorprogramma zit daar nog voor.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
![]()
Heb die rode niet, maar die blauwe en creme wel besteld. Eens kijken of het wat isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk! Ik vind de rode dan weer minder vanwege die kraag, doet een beetje sailor moon aan ofzo
*sportnoob* Maar idd, ik had kunnen Googelenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De helft van een gewone marathon natuurlijk!
+1!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:49 schreef anna82 het volgende:
Blegh at the office. Ik vind het vandaag een enorme struggle om na een lang weekend weer fatsoenlijk op gang te komen.
Sorryquote:
Goed om me daar nog even aan te herinneren!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even namens Aurum: heb je al wetenschappelijk bewijs gevonden Minilot?
Dat is natuurlijk ook zo. Ik ben ook niet van plan koffie volledig uit te bannen. Als ik ergens ben waar erg lekkere koffie is, dan neem ik dat gewoon - het ging mij ook inderdaad gewoon om de verslaving aan koffie op mijn werk in een poging om steeds weer wakkerder, oplettender en productiever te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef Mini. het volgende:
In het begin heb ik 8 dagen helemaal geen koffie gedronken, en daarna een paar keer 1 of 2 per dag. Bijvoorbeeld omdat ik met een vriendin bij DE was op een zondag en het gewoon té zonde vond om geen lekkere cappuccino te nemen, da's toch iets heel anders dan cafeïne tanken op een werkdag.![]()
Yep!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:36 schreef minilot het volgende:
Dat is natuurlijk ook zo. Ik ben ook niet van plan koffie volledig uit te bannen. Als ik ergens ben waar erg lekkere koffie is, dan neem ik dat gewoon - het ging mij ook inderdaad gewoon om de verslaving aan koffie op mijn werk in een poging om steeds weer wakkerder, oplettender en productiever te zijn.
Ben ik nu vanaf! Jij ook.![]()
![]()
21 kmquote:
Heb je 'm met spoed nodig dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:27 schreef Perruche het volgende:
Whoei ik heb iemand gemaild voor een supermooie slaapbank...! Hopelijk leest 'ie mijn email optijd.
Ik heb geslapenquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb best nog wel wat geld verdiend, op Koninginnedag! Het was echt zo leuk, met z'n tweetjes op de vrijmarkt staan..
Het was een beetje een spontane actie, zondagmiddag verzonnen dat we dat wel konden gaan doen, huis door geweest op zoek naar dingen om te verkopen. Gisterochtend om zes uur opgestaan om er om zeven uur te zijn, maar toen was het natuurlijk al helemaal vol.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]supertof! volgend jaar ga ik misschien ook wel, met gehaakte dingen en brownies en meuk uit ons huis (misschien ooit toch maar mijn my little ponies verkopen, doe er nu ook niks mee
)
Altijd lekker zo;n eerste dag!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat heb ik gedaan!Alleen nog maar introductie gehad enz ik ben nu al gaar met een trillend ooglid en al
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat heb ik gedaan!Alleen nog maar introductie gehad enz ik ben nu al gaar met een trillend ooglid en al
Jawel, al vind ik het wel tegenvallen dat er met papieren dossiers en voorschrijfsysteem gewerkt wordt. Zelfs in het verpleeghuis was het digitaal?!quote:
Leuk projectquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jawel, al vind ik het wel tegenvallen dat er met papieren dossiers en voorschrijfsysteem gewerkt wordt. Zelfs in het verpleeghuis was het digitaal?!
Zomaar, mijn moeder krijgt altijd kadootjes mee van die vriendin als ze hier komt, ook voor de kindjesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een lief gebaar mar. Zomaar? Omdat ze je graag ziet?
Leuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zomaar, mijn moeder krijgt altijd kadootjes mee van die vriendin als ze hier komt, ook voor de kindjes
En dan ook nog vanmiddag een gratis schoonheidsbehandeling aangeboden gekregen voor als ik me weer wat beter voel door iemand die ik helemaal niet ken! Een vriendin van me ging mijn moeder ophalen en moest daarvoor nog even langs bij een kennisje (schoonheidsspecialiste dus), daar vertelde ze voordat ze moest vertrekken dat ze mijn moeder ging halen en dat ik morgen de blokkade heb en toen bood die kennis dat spontaan aan, zo lief!
Oh, morgen dus. Zie je er tegenop?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zomaar, mijn moeder krijgt altijd kadootjes mee van die vriendin als ze hier komt, ook voor de kindjes
En dan ook nog vanmiddag een gratis schoonheidsbehandeling aangeboden gekregen voor als ik me weer wat beter voel door iemand die ik helemaal niet ken! Een vriendin van me ging mijn moeder ophalen en moest daarvoor nog even langs bij een kennisje (schoonheidsspecialiste dus), daar vertelde ze voordat ze moest vertrekken dat ze mijn moeder ging halen en dat ik morgen de blokkade heb en toen bood die kennis dat spontaan aan, zo lief!
*van binnen hard huiltquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef Perruche het volgende:
Ik geloof dat ik dit ga maken dit weekend:
[ afbeelding ]
Mjah, beetje wel, maar aan de andere kant speelt m'n lijf nu zo op dat ik ook zoiets heb van "kom maar op dan" Ik probeer me te focussen op morgenmiddag, want dan is het al voorbij.quote:
Nog even doorzetten!quote:
Oeh, dat ziet er niet verkeerd uit. Ik ga komend weekend het toetje dat ik heb bedacht eens testen, week erna krijg ik negen mensen te eten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef Perruche het volgende:
Ik geloof dat ik dit ga maken dit weekend:
[ afbeelding ]
Oh, dat is fijn inderdaad, dan heb je het maar snel gehad. Sterkte daarmee! Merk je dan meteen verschil? Of heeft dat nog tijd nodig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mjah, beetje wel, maar aan de andere kant speelt m'n lijf nu zo op dat ik ook zoiets heb van "kom maar op dan" Ik probeer me te focussen op morgenmiddag, want dan is het al voorbij.
Heel prettig dat ik morgenochtend gelijk de eerste ben, dan heb ik geen tijd om de hele dag te zenuwen.
Hoe vind je Just Dance?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ik moet ook nog hupsen op mn wii fit en met mn app. Nu nog ergens energie zien te vinden.
Ik vind het stom dat ie niet altijd m'n ubercoole en koele moeeevsss herkent, terwijl ik ze wel doequote:
Het heeft wel wat napijn, maar dat is dan weer peanuts vergeleken bij "mijn eigen" pijn, dus ik heb er wel meteen profijt van. Na ongeveer een weekje werkt het dan goed!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat is fijn inderdaad, dan heb je het maar snel gehad. Sterkte daarmee! Merk je dan meteen verschil? Of heeft dat nog tijd nodig?
Je moet idd nogal overdrijven bij dat spel!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ie niet altijd m'n ubercoole en koele moeeevsss herkent, terwijl ik ze wel doe.
Oe ja ik wil ook nog eens een lam dansspelletje voor de Wii of de PS3! Maar ik weet steeds niet welkequote:
Kom het dan maar een keer voordoenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet idd nogal overdrijven bij dat spel!![]()
Ik heb al bij één dans > 10.000 punten gehaald een keer
.
"quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
MarMar, bijna zover!![]()
XM: helpt het als ik zeg dat ik het er helemaal niet zo lekker uit vind zien?
Dance revolution is stom. Heb ik per ommegaande weer weggedaan. Just dance is wel lollig, maar dus nog best lastigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ja ik wil ook nog eens een lam dansspelletje voor de Wii of de PS3! Maar ik weet steeds niet welkeJust Dance, Dance Revolution, Zumba the Game, weetikveulwatnogmeer...!
Oh, dat is goed, ik kom wel een keer bij jou Just Dancen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kom het dan maar een keer voordoen, want ik zwaai me een ongeluk en dan zegt ie dat ik 'm niet deed
.
Drol associaties?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
MarMar, bijna zover!![]()
XM: helpt het als ik zeg dat ik het er helemaal niet zo lekker uit vind zien?
Ik zou Just Dance doen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ja ik wil ook nog eens een lam dansspelletje voor de Wii of de PS3! Maar ik weet steeds niet welkeJust Dance, Dance Revolution, Zumba the Game, weetikveulwatnogmeer...!
*bookmarktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat is goed, ik kom wel een keer bij jou Just Dancen.![]()
Al durf ik me dan vast niet zo aan te stellen, maar ach, dan doen we gewoon alleen de dansen die ik toch al kan ofzo.
Ik was er na twee weken inderdaad al klaar meequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal blij zijn als deze week voorbij is. Hoe langer ik lowcarb, des te meer trek ik krijg in brood enzo.
Vind brood vooral makkelijk, als ik vergeet eieren te bakken enzulks.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal blij zijn als deze week voorbij is. Hoe langer ik lowcarb, des te meer trek ik krijg in brood enzo.
Je hebt mijn lijstjes recent nog gezien?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind brood vooral makkelijk, als ik vergeet eieren te bakken enzulks.
Eieren mogen ook niet?
Oh nee sorryquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt mijn lijstjes recent nog gezien?
Mijn cholesterol gaat door het dak door al die eieren.
Nu.nlquote:''We proberen maximale druk uit te oefenen'', aldus Rosenthal dinsdag. ''Als de situatie rond de rechtsstaat en de behandeling van gevangenen, in het bijzonder rond Timosjenko, niet zichtbaar verbetert, dan zullen de Nederlandse regering en het Koninklijk Huis niet naar Oekraïne komen [tijdens het EK voetbal, red].''
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:14 schreef An24 het volgende:
En ik heb mezelf heel fout op een Swirl getracteerd!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 2 dikke sneden roggebrood met hummus
T: 2 gekookte eitjes
L: bakje pastasalade met courgette, spinazie, broccoli en rode ui
T: banaan wat ongezouten amandelen
B: fietsen
S: Jillian
T: yoghurt
D: gegrilde asperges met een lamburger op een portobello-broodje en wat potato wedges
2 portobello's, twee kleine hamburgertjes gevuld met gorgonzola en erbij wat creme fraiche met knoflook en wat zoete aardappel
T: glaasje spiced vodka
Na 12 uur werken mag dat wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:14 schreef An24 het volgende:
![]()
Vandaag twaalf uur gewerkt en nog steeds onderweg naar huis. Voordeel treinreis: bijgelezen
En ik heb mezelf heel fout op een Swirl getracteerd!
Jullie hebben nog niet eens een topic volgebabbeld sinds gisteravond
Heerlijk! Me tooquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef An24 het volgende:
Indeed! Ben gesloopt. Morgen genieten van thuis werken
*herkenbaar*quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
we worden steeds lachwekkender.
Leidinggevendenuren goedkeuren die niet gewerkt zijn
Het leven is goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heerlijk! Me too
Althans ik ben nu bezig dan heb ik morgen alleen wat telefoontjes
quote:
Het feest gaat niet doorquote:
Wat bedoel je met uit werkritme?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voordeel tussen werk door rondje Evy doen = in de avond niet hoeven sporten en misbruik maken van het lekkere weer![]()
Nadeel van bovenstaande: omkleden-rennen-douchen-eten = uit werkritme en dus pas kort geleden klaar met werken![]()
Nou kennelijk langer bezig zijn met andere dingen (ook nog boodschappen-koken-eten) dan je denkt en dan ineens na het eten nog anderhalf uur moetenquote:
Ja hequote:
Oh ja zekers! Tussendoortjes enzo no problemo, lunch reken ik onder pauzetijd en telt dus niet mee voor mijn 8-urige werkdagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
Ahja, maar eten doe je @kantoor ook hé?
Wel een beetje soepel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |