Sproetjes zijn ook tof!quote:Op maandag 30 april 2012 21:23 schreef LieLie het volgende:
Ik heb meer sproeten gekregen dan kleur geloof ik..
quote:Op maandag 30 april 2012 21:23 schreef LieLie het volgende:
Krijg ik ook altijdquote:Op maandag 30 april 2012 21:23 schreef LieLie het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:22 schreef Hinder het volgende:
Lekker bezig hier lees ik, ga zo door allen!![]()
Ik heb zelf daarnet missie 1 van Zombies, Run! gelopen (http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/84915810). Best grappig om zo in 't verhaal van een spel te lopen. En het werkt best motiverend, omdat ik nu gewoon benieuwd ben wat er in missie 2 gaat gebeuren.
Ik ook! En de enige kleur die ik krijg.quote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vind mijn sproetjes altijd wel leuk
Ik zit al, dat komt uit een ander topic!quote:
Vandaar dat het een quote isquote:Op maandag 30 april 2012 21:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zit al, dat komt uit een ander topic!
quote:
Ik zat daarop te reageren en ik schakel van topic en plots.. helemaal confuus.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zat daarop te reageren en ik schakel van topic en plots.. helemaal confuus.
Als ik op de bank zit, dan vaak wel (nu bijvoorbeeld nietquote:Op maandag 30 april 2012 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ook! En de enige kleur die ik krijg.
Wel props voor je buikspieren trouwens mo, altijd inhouden. Of ga je van RELIEF wanneer ie ff niet kijkt? (Serieuze vraag)
Goed zo, rustig aan doen *streng kijkt* .quote:Op maandag 30 april 2012 22:58 schreef Nallie het volgende:
Lief zijn jullie
Heb zeker hulp hoor! En mn vader zorgt ook wel dat ik niet teveel doe.
Heb wel zo'n knieband, misschien dat ik die morgen maar ff om moet doen...
Na 6en ben ik denk ik toe aan pauze Perr, we beginnen om 10 uurmaar dank voor de aanbieding!
quote:Op maandag 30 april 2012 23:35 schreef loveli het volgende:
Niet bijgelezen, ik stink en ben een grote vetvlek. Maar heb me wel vermaakt vandaag.
Succes!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:42 schreef Nallie het volgende:
Morning![]()
Nou verhuisdag is aangebroken![]()
Eerst inspectie en notaris en dan dozen sjouwen![]()
On topic: ik heb een voedzaam ontbijtje van havermout met appel erin gegooid
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:14 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
![]()
Het is dat mijn toetsenbord niet zacht genoeg is
Leuke hobby en knap dat je het kanquote:
nah, ik moet vooral veel doen. Dus nu fok! ook maar uitzetten en aan de slag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik was zoooooooo linea recta teruggegaan en het bed ingedoken
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:51 schreef loveli het volgende:
Dag van de Arbeid en iedereen is vrij. Weird..
Spierpijn check. Ik haat Jillian een beetje nuquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuke hobby en knap dat je het kan
Spierpijn check, teveel gesleept met planten enzulks.
*boks*quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Spierpijn check. Ik haat Jillian een beetje nu. Maar ik zet door. Auw.
De fiets is pas vanaf 9 mei 'beschikbaar', maar heb helaas nog niemand kunnen vinden. DHL/FedEx/UPS gaat een dure grap worden, dus we gaan nog even bedenken hoe of wat. Misschien dat Mr.Mo wel een keer met de boot kan als hij zijn werkafspraken wat later plant en hem dan in de auto mee kan nemen. Maar dat moeten we nog even zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:02 schreef Perruche het volgende:
Mo, is het nog gelukt met die fiets over te schepen vanuit NL?
Die zijn 3v0l.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Level 1. En dat je denkt klaar te zijn. En dan komen de bicycle crunches nog.
*koffiefaalboks*quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
Je weet dat je koffie nodig hebt als je het koffieapparaat aanzet maar vergeet te checken of de stekker erin zit, gaat zitten wachten en op het moment dat je graag koffie had gewild daar pas achter komt.
Goed bezig zeg!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:05 schreef Perruche het volgende:
Ik doe trouwens een sportplanning voor de week:
Ma: Evy les 13
Di: Balance
Woe: Pump
Do: Evy les 14
Vrij: niets
Za: Evy les 15
Zo: Combat
Het is een planning he, ben benieuwd of ik het volhoud! Eerst deed ik alleen sportschool 3x in de week, nu met 3x in de week Evy heb ik geen tijd meer voor andere zakenquote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:05 schreef Perruche het volgende:
Ik doe trouwens een sportplanning voor de week:
Ma: Evy les 13
Di: Balance
Woe: Pump
Do: Evy les 14
Vrij: niets
Za: Evy les 15
Zo: Combat
Dat je dan van die dikke enkels naast het displaytje van je weegschaal ziet helpt ook allerminst lijkt mequote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:10 schreef MarMar het volgende:
ja koffie, dat ga ik ook ff doen..
Toch stom hoe die weegschaal mn humeur beinvloed, al weet ik dat het volgende week heus wel weer klaar is.
Jij bent man, aan je post te zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat je dan van die dikke enkels naast het displaytje van je weegschaal ziet helpt ook allerminst lijkt me
Vond het nog een best aardig inlevingsvermogen andersquote:
Werk niet, privéleven (vrienden) en hobbies wel. Maar ja. Vrienden zie ik meestal in het weekend en hobbies heb ik niet echtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Respect voor de volle sportplanningen!Komen jullie hiermee niet in het gedrang qua werk etc?
Zo vatte ik het ook op eigenlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vond het nog een best aardig inlevingsvermogen anders
Mijn bovenarmen zijn slanker geworder. Verder heb ik enorm gespierde dijen, maar flabbert er ook nog wel iets te veel vet rond.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:13 schreef Perruche het volgende:
Ziet er ook goed uit Henksters! Merk je trouwens al verschil in je sportregime? Mijn "abdominal area"ziet er beter uit net als mijn armen en onderbenen, maar mijn bovenbenen, billen en heupen lijken wel dikker te worden
.
Alles wat je doet valt mee!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Man, wat een actieve sporters hierIk was al enigszins trots op mijn Jillian. Na bijna een jaar niet sporten
. Wilde dat hardlopen zou lukken, maar na die heupblessures toch maar niet meer.
Ik werk gewoon 40 uur en aangezien er geen 6 mensen met hongerige ogen naar me zitten te kijken als ik thuis kom, vind ik dat het uitstekend werkt zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Respect voor de volle sportplanningen!Komen jullie hiermee niet in het gedrang qua werk etc?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vond het nog een best aardig inlevingsvermogen anders
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En van een week uit m'n naad bloeden zou ik ook chagrijnig worden!
Ben je nog dronken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En van een week uit m'n naad bloeden zou ik ook chagrijnig worden!
Oh dat is het.quote:
Maar ik ben ook veeeeel langer bezig al! Dit weekend weer eens 8-10-8 gedaan, maar toen liep ik wel te strompelen op het laatst. Dus maar weer een stapje terug en dan eens volhoudenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:25 schreef Perruche het volgende:
Whoei Anna je bent me vet voor met Evy! Gaat het goed?
Zeker net na het ontbijt.quote:
Ik ben een beetje bang daarvoor. Nu zit ik bij 13 en max. 5 minuten, laatste was 4-5-5-4 met tussendoor 3 min lopen. Nu nog 2x dit en dan weer een tandje erbij...!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar ik ben ook veeeeel langer bezig al! Dit weekend weer eens 8-10-8 gedaan, maar toen liep ik wel te strompelen op het laatst. Dus maar weer een stapje terug en dan eens volhouden
Oew, dat klinkt ernstig!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:23 schreef anna82 het volgende:
Sportplannen:
Di: Jillian en Evy 18
Wo: Jillian en wielrennen
Do: Jillian en Evy 19
Vrij: Jillian
Za: Jillian en wielrennen
Zo: Jillian en Evy 20
Ik heb het plan opgevat om 's ochtends voor het werk een lesje Jillian te doen, maar dat betekent rond half zes opstaan. 5:30, dat is voor mij echt nacht. Dus had ik daarnaast bedacht dat ik rond tien uur naar bed ga, maar 22:00 dan begin ik net weer een beetje te leven. Komende weken ga ik dus de strijd aan met mijn bioritme!
Haha, maar ik moet wel! Over twee maanden moet ik de Mont Ventoux opfietsen. Ruim 20 km klimmen en ik heb al zeker 0 klim-kilometers in de benen. Ik maak me daar nog meer zorgen over dan over de Urbanathlon, dat duurt nog zooooo langquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oew, dat klinkt ernstig!
Ik hou heel erg veel van slapen en in bed liggen en niets doen, dus ik vind je echt een held dat je het alleen al overweegt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |