Tof!quote:
Jubal Zwolle zeker?quote:Op maandag 30 april 2012 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!
Kwam vanochtend ook een corps onder ons kantoor door, ik vond het sfeerverhogend
Oeh, geen idee... Heb een foto gemaakt en op Twitter gekwakt, maar ik kan niet lezen wat er op die grote trom staat...quote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jubal Zwolle zeker?
Dat is ook echt een showkorps, wij niet.
Halloquote:
Zat de hele dag binnen met m'n vest aanquote:Op maandag 30 april 2012 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, dat was weer een gezellige dag, en de hele dag zon!
Vond het wel meevallen hier, lekker temperatuurtje (rond 17.30quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat de hele dag binnen met m'n vest aan![]()
En toen was ik vrij en smolt ik m'n auto uit... Geen idee dat het zo warm was![]()
Geen idee wat de temperatuur was, vond het broeierig... En m'n bakkie stond de hele dag in de zon te bakken, de volgende keer gaat 'ie een verdieping lagerquote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen hier, lekker temperatuurtje (rond 17.30)
Ja hij wist het publiek helemaal los te krijgenquote:
Michiel vanmiddagtwitter:Rutger_zelf twitterde op maandag 30-04-2012 om 22:06:12'Hee Rutger lul, jij ook hier man.' Haha kijk vriend Mark eens effe demissionair staan te zijn hier.
reageer retweet
Tof! Zag al een foto van hem, was drukjes daarquote:Op maandag 30 april 2012 22:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja hij wist het publiek helemaal los te krijgen
quote:Op maandag 30 april 2012 22:08 schreef hole1988 het volgende:
onze Markie.Michiel vanmiddagtwitter:Rutger_zelf twitterde op maandag 30-04-2012 om 22:06:12'Hee Rutger lul, jij ook hier man.' Haha kijk vriend Mark eens effe demissionair staan te zijn hier. [ link | afbeelding ] reageer retweet
in ieder geval dragelijker dan 2 uur toppertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |