SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je signature?quote:Op maandag 30 april 2012 20:23 schreef Ziba het volgende:
Nouuuu een beetje. Ik verleer het wel steeds meer omdat ik niet meer met Turken omga. Ik moest laatst zelfs nadenken over wat efendim (!) ook alweer betekende, zegt genoeg toch?Hoezo?
EL_Presidente.quote:
Denk je dat hij zo veel foto's heeft van een willekeurig persoon op internet? Of dat hij het zelf is. Het leek er wel op trouwensquote:
Zelfde gezicht als de foto waarop hij met een bang meisje stond in ieder gevalquote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
EL_Presidente.. Vorige keer had-ie een ander gezicht geloof ik.
Hij had in KLP ook zogenaamd een foto van zijn 'penis' gepost toen iemand hem liet zien dat hij die foto ook weer gestolen had op het internet.quote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
EL_Presidente.. Vorige keer had-ie een ander gezicht geloof ik.
Ja, wat is daarmee? Kan jij Turks dan? N.a.v. je mooie zin.quote:
Waarom gestolen? Omdat hij knap is?quote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Denk je dat hij zo veel foto's heeft van een willekeurig persoon op internet? Of dat hij het zelf is. Het leek er wel op trouwens.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Denk je dat hij zo veel foto's heeft van een willekeurig persoon op internet? Of dat hij het zelf is. Het leek er wel op trouwens.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
EL_Presidente is een mooi voorbeeld van iemand die nooit - maar dan ook echt nooit! - zijn foto op FOK! zal posten.
Waarom een Turks signature wanneer je de taal niet kan? Ik kan alles.quote:Op maandag 30 april 2012 20:30 schreef Ziba het volgende:
Ja, wat is daarmee? Kan jij Turks dan? N.a.v. je mooie zin.
Haha nee. Omdat hij een troll is en zijn eigen foto niet durft te laten zien. En dus een foto van het internet steelt van een Turk.quote:Op maandag 30 april 2012 20:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, wat is daarmee? Kan jij Turks dan? N.a.v. je mooie zin.
[..]
Waarom gestolen? Omdat hij knap is?
Lijkt me ook niet waarschijnlijk. Misschien is hij echt een zolderkamer nerd.quote:
Voetbal.quote:
Zo Turks vind ik die gast op die foto er niet eens uitzienquote:Op maandag 30 april 2012 20:31 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Haha nee. Omdat hij een troll is en zijn eigen foto niet durft te laten zien. En dus een foto van het internet steelt van een Turk.
Zijn neus wel.quote:Op maandag 30 april 2012 20:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo Turks vind ik die gast op die foto er niet eens uitzien
Welke Turk? Is de echte gevonden dan? Want op FOK! wordt te snel troll genoemd (vind ik).quote:Op maandag 30 april 2012 20:31 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Haha nee. Omdat hij een troll is en zijn eigen foto niet durft te laten zien. En dus een foto van het internet steelt van een Turk.
Dan kan ik ook alles.quote:Op maandag 30 april 2012 20:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom een Turks signature wanneer je de taal niet kan? Ik kan alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |