Waar?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:48 schreef AliceWonder het volgende:
Heb je trouwens die foto gezien van EL_Presidente gezien met zijn vriendin? Zou hij dat echt zijn denk je.
Een reactie:quote:
quote:[quote]Op dinsdag 17 april 2012 20:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Volgens mij echt fake jij staat ook in kPD
Zekerquote:
Ik denk omdat iedereen hier dacht dat die gay was, ging die maar ff met zijn zus op de fotoquote:Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef xminator het volgende:
Wel weer een andere persoon dan daarvoor
Vind je? Ik vind zijn hoofd even eng.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef xminator het volgende:
Wel weer een andere persoon dan daarvoor
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik denk omdat iedereen hier dacht dat die gay was, ging die maar ff met zijn zus op de foto
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik denk omdat iedereen hier dacht dat die gay was, ging die maar ff met zijn zus op de foto
Ik dacht precies hetzelfde. Hmm.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ken haar ergens van maar kan het niet plaatsen
EL_Presidente is een mooi voorbeeld van iemand die nooit - maar dan ook echt nooit! - zijn foto op FOK! zal posten.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:48 schreef AliceWonder het volgende:
Heb je trouwens die foto gezien van EL_Presidente gezien met zijn vriendin? Zou hij dat echt zijn denk je.
Wel in KPD volgens andere fokkersquote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
EL_Presidente is een mooi voorbeeld van iemand die nooit - maar dan ook echt nooit! - zijn foto op FOK! zal posten.
Ik geloof er ook geen snars van eigenlijk. Hij is echt zo'n typische troll.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
EL_Presidente is een mooi voorbeeld van iemand die nooit - maar dan ook echt nooit! - zijn foto op FOK! zal posten.
Meen je niet.quote:
quote:
Wie gaat op zoekquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Volgens mij echt fake jij staat ook in kPD
T.C'ye saygisizlik oluyor ama die man is een legend.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij heeft ook wel wat van Tecavüzcü Coskun over zich heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |