Misschien een idee langs de huisarts te gaan een keer, even voorleggen? Gecmis olsun in ieder geval, als dat van toepassing isquote:Op maandag 30 april 2012 21:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dunno. Het lijkt wel alsof ik al 3 jaar in een burn out zit. Maar nee, gelukkig niet...denk ik
Ik herhaal: is het een leuke grap dan?quote:
Kijk het eens.quote:Op maandag 30 april 2012 21:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Euh, nee, linksom dusIets anders kan niet!
[..]
Is het een leuke grap?
Jaquote:Op maandag 30 april 2012 21:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien een idee langs de huisarts te gaan een keer, even voorleggen? Gecmis olsun in ieder geval, als dat van toepassing is
[..]
Ik herhaal: is het een leuke grap dan?![]()
Ik ga me op deze leeftijd geen burnout aan laten pratenquote:Op maandag 30 april 2012 21:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien een idee langs de huisarts te gaan een keer, even voorleggen? Gecmis olsun in ieder geval, als dat van toepassing is
trieste pa heb jequote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee. Het enige was dat hij niet wist dat zijn zussen het ook hadden gehad. Meer niet.
Ik wil niet dramatisch doen maar speciaal voor jou zal ik nog een voorbeeld geven van zijn gedrag. (2 maanden ziekenhuis heeft mn vaders prioriteiten heel duidelijk gemaakt)
Vader zou langskomen in het ziekenhuis en hoe zwak ik ook was, ik heb een hele fucking dag (ook na bezoektijd) op een houten stoeltje voor het raam zitten turen of ik hem aan zag komen rijden.
Volgende dag belde hij dat ie niet was gekomen want er was iets belangrijks tussen gekomen. Een festiviteit in een stichting.
Behzat C, bir Ankara polisiyesi.quote:Op maandag 30 april 2012 21:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor diziler.
Alleen Adanali en Cicek Taksi waren wel leuk
Het is niet echt een dizi, meer aparte verhalen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor diziler.
Alleen Adanali en Cicek Taksi waren wel leuk
Mjaaaaquote:Op maandag 30 april 2012 21:32 schreef AryaMehr het volgende:
Ik word ook een beetje geil van dat meisje/plaatje.
welke grap?quote:Op maandag 30 april 2012 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van jou, slayage en Weismann weet ik het sowieso zeker idd.
24.quote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Ziba het volgende:
Mjaaaaik krijg d'r echt hoofdpij van. Vertel nou eens je ware leeftijd enzo
had de post niet gelezen waarop je reageerdequote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turken op FOK! #742 Dan open ik hem maar, stelletje luilakken #81
Maar ik zat je maar te plagen. Ik vind je helemaal geen naïef, idealistisch en oppervlakkig meisje.quote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mjaaaaik krijg d'r echt hoofdpij van. Vertel nou eens je ware leeftijd enzo
Yorgunum, yorgunuuuuum.quote:Op maandag 30 april 2012 21:43 schreef xaban06 het volgende:
Ula Irakli collega var, ibrahim tatlises den baska bisey dinlemiyo, pfff
Bekrompen en kwetstend zijn betere woorden. In de zin van dat meiden die veel uitgaan alle ellende (en ziektes als kanker) over zichzelf afroepen. Maar goed, genoeg drama geweest. Ben blij dat ik even mn hart heb kunnen luchten.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weinigen zullen mijn grap begrijpen
daar zijn we ook voorquote:Op maandag 30 april 2012 21:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bekrompen en kwetstend zijn betere woorden. In de zin van dat meiden die veel uitgaan alle ellende (en ziektes als kanker) over zichzelf afroepen. Maar goed, genoeg drama geweest. Ben blij dat ik even mn hart heb kunnen luchten.
Ondanks bekrompen paps....Turken
Vind het knap van je hoe je ermee omgaat. Zou ik niet kunnen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bekrompen en kwetstend zijn betere woorden. In de zin van dat meiden die veel uitgaan alle ellende (en ziektes als kanker) over zichzelf afroepen. Maar goed, genoeg drama geweest. Ben blij dat ik even mn hart heb kunnen luchten.
Ondanks bekrompen paps....Turken
Neither can I.quote:Op maandag 30 april 2012 21:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Vind het knap van je hoe je ermee omgaat. Zou ik niet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |