Rechtsom, maar kan het zelf besturen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef zarGon het volgende:
Welke kant zie jij het meisje op draaien?. Wat is het bij jullie?
Linksom.quote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef zarGon het volgende:
Linksom.quote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef zarGon het volgende:
Wtf :/quote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee. Het enige was dat hij niet wist dat zijn zussen het ook hadden gehad. Meer niet.
Ik wil niet dramatisch doen maar speciaal voor jou zal ik nog een voorbeeld geven van zijn gedrag. (2 maanden ziekenhuis heeft mn vaders prioriteiten heel duidelijk gemaakt)
Vader zou langskomen in het ziekenhuis en hoe zwak ik ook was, ik heb een hele fucking dag (ook na bezoektijd) op een houten stoeltje voor het raam zitten turen of ik hem aan zag komen rijden.
Volgende dag belde hij dat ie niet was gekomen want er was iets belangrijks tussen gekomen. Een festiviteit in een stichting.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:18 schreef NumberSeven het volgende:
Wat ik nu ga schrijven is me erg vaak overkomen, denk min. zo'n 30 x in mijn leven en ben heel erg benieuwd of anderen dit ook regelmatig meemaken.
Laats was ik in een winkel, ik zag een donkere man op een afstand en dacht dat het een bekende was. Dus ik loop richting hem en zie dan dat het hem niet was. 1 min. later komt precies diegene (waarvan ik dacht dat ik 'm dus in de winkel zag) de winkel inlopen. Ik had diegene iets van een jaar niet gezien, de kans dat dat zou gebeuren was denk net zo klein als het winnen van de lotto. En exact zo is het me veel vaker gebeurd, de kans is amper 1% dat het gebeurt maar toch gebeurt het steeds weer. Sterker nog, soms zie ik dus iemand, denk ik hem te herkennen maar is het hem niet, dan ga ik er al vanuit dat ik diegene zal tegenkomen binnen 5min. en soms gebeurde het ook exact zo. Ok, is een beetje lang verhaal geworden maar moest echt even weten of anderen dit zo nu en dan meemaken.
En nu rechtsom.quote:Op maandag 30 april 2012 21:25 schreef zarGon het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weinigen zullen mijn grap begrijpen
Van jou, slayage en Weismann weet ik het sowieso zeker idd.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rechtsom, maar kan het zelf besturen.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rechtsom, maar kan het zelf besturen.
Hayirdir?quote:
Apart lijstje van namen?quote:Op maandag 30 april 2012 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van jou, slayage en Weismann weet ik het sowieso zeker idd.
Toch geen burn-out?quote:
Oh... Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 30 april 2012 21:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG, weismann en Slayage hebben het weleens over Sirlar Dunyasi gehad.
Dan had je mijn grap wel begrepenquote:Op maandag 30 april 2012 21:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Toch geen burn-out?
[..]
Oh... Nog nooit van gehoord
Dunno. Het lijkt wel alsof ik al 3 jaar in een burn out zit. Maar nee, gelukkig nietquote:
Euh, nee, linksom dusquote:Op maandag 30 april 2012 21:31 schreef Ziba het volgende:
Ik zie gewoon geen linksom. Hoe kan je dat in godsnaam besturen? Je ziet gewoon dat ze maar één kant op gaat en dat is rechts. Ik word sowieso gek van dat plaatje.
Is het een leuke grap?quote:Op maandag 30 april 2012 21:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan had je mijn grap wel begrepen
Duh, komt van mij.quote:Op maandag 30 april 2012 21:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Euh, nee, linksom dusIets anders kan niet!
[..]
Is het een leuke grap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |