Je hoeft haar alleen maar te bevruchten hoor, niet er de rest van je leven mee samen te zijnquote:Op maandag 30 april 2012 20:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik weet niet of ik dat wel zie zitten hoor
Nee, huuu. Al dat geld geef ik liever uit aan speelgoed voor mij zelfquote:Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bovendien willen de mensen die het hardst van niet roepen het het liefste.
Ik vind tien jaar met mijn mini's vastleggen al gruwelijk lang. En dan vallen de kosten nog wel mee...quote:
Ik heb laatst nog een pakje room geklopt en zo gegeten omdat hij een week over de datum wasquote:Op maandag 30 april 2012 20:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb trek in slagroom. Gelukkig staat er nog een enorme bak in de koelkast
koters klinkt beter iddquote:
Je bent nog zo jong. Ze gaan echt vanzelf rammelenquote:Op maandag 30 april 2012 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, huuu. Al dat geld geef ik liever uit aan speelgoed voor mij zelf.
[..]
Ik vind tien jaar met mijn mini's vastleggen al gruwelijk lang. En dan vallen de kosten nog wel mee...
Ik heb een pak van een halve liter gekloptquote:Op maandag 30 april 2012 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een pakje room geklopt en zo gegeten omdat hij een week over de datum was.
Neh. Ik wil gewoon echt mijn genen niet doorgeven. Adopteren wil ik opzich nog best wel heel hard over nadenkenquote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent nog zo jong. Ze gaan echt vanzelf rammelen
erg hèquote:
Hier 200 ml in twee dagen opquote:Op maandag 30 april 2012 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een pak van een halve liter geklopt
Leen een eicel van een anderquote:Op maandag 30 april 2012 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neh. Ik wil gewoon echt mijn genen niet doorgeven. Adopteren wil ik opzich nog best wel heel hard over nadenken. Maar eigenlijk bespaar ik mezelf liever alle drama
![]()
.
Die 500 bij mij overleven het ook niet langerquote:Op maandag 30 april 2012 20:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier 200 ml in twee dagen op. Viel me nog mee, ik dacht dat dat met lucht enorm veel zou worden.
Ik zit me ook wel af te vragen of het het wel waard is. Al die tijd en zorgen enzo. Het is toch wel een hele onderneming enzo. Mijn bunnies zijn al soms teveel werk imo. Dus, dat gaat gewoon toffer zijn als ik al die tijd liggend op de bank kan doorbrengen enzoquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neh. Ik wil gewoon echt mijn genen niet doorgeven. Adopteren wil ik opzich nog best wel heel hard over nadenken. Maar eigenlijk bespaar ik mezelf liever alle drama
![]()
.
Nee, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Oom zijn is meer dan voldoendequote:
Ja dat denk ik ook. Alle fun stuff doe ik wel met de mini's van mijn zussen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Oom zijn is meer dan voldoende
Het is even een investering, maar na een paar jaar heb je gratis butler en hulp in de huishoudingquote:Op maandag 30 april 2012 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit me ook wel af te vragen of het het wel waard is. Al die tijd en zorgen enzo. Het is toch wel een hele onderneming enzo. Mijn bunnies zijn al soms teveel werk imo. Dus, dat gaat gewoon toffer zijn als ik al die tijd liggend op de bank kan doorbrengen enzo.
je bedoelt zo'n vervelende puber die niks opruimt en om niks boos wordt. En als het meezit drugs verkoopt of coma zuipt?quote:Op maandag 30 april 2012 20:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is even een investering, maar na een paar jaar heb je gratis butler en hulp in de huishouding
Met de technieken van tegenwoordig...quote:Op maandag 30 april 2012 20:14 schreef Tegan het volgende:
Even snel 45 worden dan vragen mensen iig niet meer waar ze blijven.
Nee joh, met 6 jaar zijn ze rijp.quote:Op maandag 30 april 2012 20:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bedoelt zo'n vervelende puber die niks opruimt en om niks boos wordt. En als het meezit drugs verkoopt of coma zuipt?
Maar wel een butler waar je voor thuis moet blijven en ervoor moet zorgen dat ze niet doodgaat enzo. Om nog even te vergeten dat je bang moet gaan worden voor pedo's en kinderlokkers (kost ook kopzorgen). En, dan ook nog alle zorgen die je je bespaart door niet te twijfelen of je je mini wel goed opvoedt. Om niet eens te beginnen over de financiele kant van het verhaal.quote:Op maandag 30 april 2012 20:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is even een investering, maar na een paar jaar heb je gratis butler en hulp in de huishouding
Het is al lange tijd mogelijk om ze er via een keizersnee eruit te halen, dus dat komt goed.quote:
voor het comazuipen jaquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is al lange tijd mogelijk om ze er via een keizersnee eruit te halen, dus dat komt goed.Ik zie je nieuwe nick al voor mij MeMoMaMa!
MeMo jr. zou wel een briljante nick hier op FOK! zijnquote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]! het is beter voor de menschheid als er geen MeMo's jr komen
je bent te goed voor de wereldquote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef Tegan het volgende:
Ja, voor ieder kind dat ik niet neem kan iemand anders er weer een teveel nemen en toch geen overbevolking.
Ja mini's maken is een keuze niet een verplichting.quote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef Partingglass het volgende:
het raarste vind ik altijd dat men wel altijd vraagt waarom je er geen wilt maar niet waarom je er wel wilt. Terwijl ik toch rijen mensen zie reproduceren en slingeren waarvan ik denk tsjuuuu die zouden een fokverbod gekregen moeten hebben
Heb het jaren moeten uitleggen waarom niet. Gaat echt vervelen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja mini's maken is een keuze niet een verplichting.
Onzin! Vanuit de natuur gezien is je enige bestaansrecht voortplanting, niks meer, niks minder.quote:Op maandag 30 april 2012 20:19 schreef Tegan het volgende:
Ja mini's maken is een keuze niet een verplichting.
World would be a better placequote:
Je moet het gewoon omdraaien en aan iedereen met kinderen vragen waarom ze dat in hemelsnaam gedaan hebbenquote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Heb het jaren moeten uitleggen waarom niet. Gaat echt vervelen.
We tarten de natuur op vele manierenquote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onzin! Vanuit de natuur gezien is je enige bestaansrecht voortplanting, niks meer, niks minder.
Mja, ik had liever gehad dat ik dat recht niet had gehad. Maar dat is voor mij besloten. Dat ik moest bestaanquote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onzin! Vanuit de natuur gezien is je enige bestaansrecht voortplanting, niks meer, niks minder.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:
Je moet het gewoon omdraaien en aan iedereen met kinderen vragen waarom ze dat in hemelsnaam gedaan hebben
quote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef AirwiN het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Wie zorgt er dan voor m'n pantoffeldiertjes?
ik vind het leuk dat je bestaatquote:Op maandag 30 april 2012 20:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik had liever gehad dat ik dat recht niet had gehad. Maar dat is voor mij besloten. Dat ik moest bestaan.
Dat deed ik ook. hilarische taferelen soms. stotterende mannen, boze moeders.quote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet het gewoon omdraaien en aan iedereen met kinderen vragen waarom ze dat in hemelsnaam gedaan hebben
daar kun je op zich zelf een einde aan maken als het zo erg isquote:Op maandag 30 april 2012 20:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik had liever gehad dat ik dat recht niet had gehad. Maar dat is voor mij besloten. Dat ik moest bestaan.
Zo zie je maar, de keuzevrijheid die je pretendeert te hebben, is één grote illusie.quote:Op maandag 30 april 2012 20:22 schreef Tegan het volgende:
hoe oud ben je?quote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Bij meerdere vrouwen zelfs. Ook dat is dat natuur.quote:
hij heeft zeker verkeringquote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
en je hebt dus wel verkering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
Met MeMo!quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
hoezo? Dat het een optie is en dieren het doen wil niet zeggen dat het de zin van het leven isquote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben 30. kom uit een relatie van 13,5 jaar waarvan 7 jaar getrouwd.quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
Niet alleen hier hoor. Het is wel rhu.quote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef rubbereend het volgende:
je hebt veel gemist hier de laatste tijd hè
Jeetje, als ik daarmee het hele probleem had opgelost zonder andere problemen te veroorzaken had ik dat zeker al tien jaar geleden gedaan.quote:Op maandag 30 april 2012 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar kun je op zich zelf een einde aan maken als het zo erg is
Mijn mini!quote:Op maandag 30 april 2012 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Wie zorgt er dan voor m'n pantoffeldiertjes?
Noem eens één andere legitieme reden dan?quote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
hoezo? Dat het een optie is en dieren het doen wil niet zeggen dat het de zin van het leven is
nee ik wist het wel maar was het even kwijt... ik funtioneer maar half vandaagquote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]je hebt veel gemist hier de laatste tijd hè
maar van die problemen merk jij dan niks meer heurquote:Op maandag 30 april 2012 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jeetje, als ik daarmee het hele probleem had opgelost zonder andere problemen te veroorzaken had ik dat zeker al tien jaar geleden gedaan.
Drank mixen met sapquote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik wist het wel maar was het even kwijt... ik funtioneer maar half vandaag
gister was er namelijk geen sap in huis om mijn drank mee te miksen dus heb ik het gemixt met drank... beetje spijt van
Are you serious? Dus als jij iemand vermoord is het niet erg zolang je niet wordt gepakt? Want dan heb je er geen last van.quote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar van die problemen merk jij dan niks meer heur
oftewel doe niet zo jankzakkenwant zo erg is t blijkbaar niet
Kwestie van tijd voordat één of ander virus muteert en niet te bestrijden blijkt. Dan decimeert de mensheid ook zonder problemen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef Tegan het volgende:
Nouja idd. In de natuur planten de toffe dieren zich voort en de rest gaat vroeg dood. Kan ik me prima in vinden.
geen idee maar het gebrek aan een andere reden maakt jou statement ook niet waarquote:Op maandag 30 april 2012 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem eens één andere legitieme reden dan?
ik dacht dat je t over je eigen bestaansrecht hadquote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Are you serious? Dus als jij iemand vermoord is het niet erg zolang je niet wordt gepakt? Want dan heb je er geen last van.
alle groene dingen die we haddenquote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Drank mixen met sap
drank puur![]()
maar wat heb je allemaal gemixt?
quote:
Je moet niks hequote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik doe geen statement, ik kijk om mij heen en zie wat ieder ander levend wezen doet: voortplanten. Dat de mensheid zodanig is door 'ontwikkeld' en daarom meent een keuze te hebben, maakt je bestaansrecht niet minder waar.quote:Op maandag 30 april 2012 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
geen idee maar het gebrek aan een andere reden maakt jou statement ook niet waar
Ik heb wel eens gehoord van iemand waartegen gezegd was dat ze egoistisch was omdat ze geen kinderen wilde. Like WTF???quote:Op maandag 30 april 2012 20:23 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. hilarische taferelen soms. stotterende mannen, boze moeders.
de optie zeggen ik zie bij jullie hoe het gegaan is dus nu hoef ik ze niet. is nog iets extremener....
Goede deal, datquote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
Doe zoals Lit, die heeft nu uit het niets twee bijna volwassen kinderen.
Nouja, ik zie zelfmoord niet als een goede oplossing voor mijn probleem. De enige goede was dat ik nooit had bestaan. Nu moet ik het er maar mee doen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dacht dat je t over je eigen bestaansrecht had
quote:
zoveel heb je er trouwens niet van opquote:
daarom -> puurquote:
WTF? Het tegenovergestelde is vaker waar volgens mij...quote:Op maandag 30 april 2012 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord van iemand waartegen gezegd was dat ze egoistisch was omdat ze geen kinderen wilde. Like WTF???
Die is idd wel erg WTF?quote:Op maandag 30 april 2012 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord van iemand waartegen gezegd was dat ze egoistisch was omdat ze geen kinderen wilde. Like WTF???
maar goed ookquote:Op maandag 30 april 2012 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoveel heb je er trouwens niet van op
jaar ervoor ook al niet, die fles moet toch echt een keer opquote:
dus jij claimde niet net dat voortplanten je beataamsrecht is? Gebaseert op wat?quote:Op maandag 30 april 2012 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe geen statement, ik kijk om mij heen en zie wat ieder ander levend wezen doet: voortplanten. Dat de mensheid zodanig is door 'ontwikkeld' en daarom meent een keuze te hebben, maakt je bestaansrecht niet minder waar.
Hoe groot is die fles wel niet als je er een jaar mee doet?quote:Op maandag 30 april 2012 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaar ervoor ook al niet, die fles moet toch echt een keer op
Een betere encyclopedie dan ik zo kan vinden?quote:Op maandag 30 april 2012 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus jij claimde niet net dat voortplanten je beataamsrecht is? Gebaseert op wat?
Op het moment is de balans dusdanig out of shape dat geen mini's maken in alle opzichten beter is voor de toekomst.quote:Op maandag 30 april 2012 20:32 schreef Tegan het volgende:
Nouja, mini's maken is opzich ook wel nodig heh.
Gelukkig wordt het al massaal gedaan.
Gebaseerd op het gegeven dat de natuur al honderden miljoenen jaren zo werkt?quote:Op maandag 30 april 2012 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
dus jij claimde niet net dat voortplanten je beataamsrecht is? Gebaseert op wat?
is mij ook wel eens gezegd ja... en vanuit economisch perspectief valt er wat voor te zeggenquote:Op maandag 30 april 2012 20:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
WTF? Het tegenovergestelde is vaker waar volgens mij...
ik drink het nietquote:Op maandag 30 april 2012 20:34 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Hoe groot is die fles wel niet als je er een jaar mee doet?
De ellende daarmee is alleen dat vooral domme mensen daar maling aan zullen hebben... Hallo omgekeerde revolutiequote:Op maandag 30 april 2012 20:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op het moment is de balans dusdanig out of shape dat geen mini's maken in alle opzichten beter is voor de toekomst.
Klinkt wel interresantquote:
Onze economie is gebaseerd op oneindige groei. Dat is sowieso een ongezond model waar we vanaf moeten.quote:Op maandag 30 april 2012 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is mij ook wel eens gezegd ja... en vanuit economisch perspectief valt er wat voor te zeggen
dat wil nog niet zeggen dat het dan automatisch de reden van het bestaan vam de natuur en die cyclus isquote:Op maandag 30 april 2012 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gebaseerd op het gegeven dat de natuur al honderden miljoenen jaren zo werkt?
ben ik met je eens maar vanuit het huidige systeem bekeken kan het een argument zijn om iemand die geen kinderen wil egoistisch te noemenquote:Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Onze economie is gebaseerd op oneindige groei. Dat is sowieso een ongezond model waar we vanaf moeten.
Ik laat mij graag overtuigen met andere argumenten.quote:Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
dat wil nog niet zeggen dat het dan automatisch de reden van het bestaan vam de natuur en die cyclus is
Dan moeten we eend plus collectie eens uitnodigen voor een vande befaamde kleinklingerbergbbq's daar gaat alles op. hahahaquote:Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Eend haalt elk jaar met zn verjaardag alle drank naar boven in de hoop dat t eens opraakt
Waarom dan toch Lit in huis gehaald?quote:Op maandag 30 april 2012 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben wel blij dat niet iedereen kinderen wil, ben zelf zo egoistisch geweest en wou er twee of meer.... dat laatste nu dus niet meer.
Omdat ik twee kinderen had(heb), tijdelijk een derde op een gegeven moment..dat het toch niet echt was en toen maar een man (Lit) heb genomen.quote:
kom opquote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat mij graag overtuigen met andere argumenten.
Ah, ik had de volgordelijkheid van 'dat laatste nu dus niet meer.' niet rechtstreeks gerelateerd aan jouw toetreding tot het grotere geheel.quote:
B. ook niet, gegeven haar bijdragequote:Op maandag 30 april 2012 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik had de volgordelijkheid van 'dat laatste nu dus niet meer.' niet rechtstreeks gerelateerd aan jouw toetreding tot het grotere geheel.
Wat denk je? Inhoudelijk kan ik er niks tegenin brengen dus ik speel maar op de persoon? Wat een zwaktebod.quote:Op maandag 30 april 2012 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
kom op
Dat is het zelfde als geloven in god omdat niemand ooit heeft kunnen bewijzen dat ie niet bestaat
ja er is een cyclus in de natuur maar het bestaan van die cyclus is niet automatisch de reden van het bestaan
ik had echt wel wat meer van je verwacht
nee hoor ik heb prima uitgelegd waarom je beredenatie niet kloptquote:Op maandag 30 april 2012 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je? Inhoudelijk kan ik er niks tegenin brengen dus ik speel maar op de persoon? Wat een zwaktebod.
Hoe dan? Je maakt een vergelijk met God, een fenomeen dat is verzonnen door de mensheid. De natuur is niet verzonnen door de mensheid. Die bestaat, zelfs al langer dan de mensheid ooit heeft bestaan. En waar je ook om je heen kijkt, is die natuur zichtbaar. Oftewel, je vergelijking gaat niet op.quote:Op maandag 30 april 2012 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
nee hoor ik heb prima uitgelegd waarom je beredenatie niet klopt
ik had gewoon serieus wel wat meer van je verwacht
ik vergeleek je manier van beredeneren met de manier die gebruikt word om god aan te tonenquote:Op maandag 30 april 2012 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe dan? Je maakt een vergelijk met God, een fenomeen dat is verzonnen door de mensheid. De natuur is niet verzonnen door de mensheid. Die bestaat, zelfs al langer dan de mensheid ooit heeft bestaan. En waar je ook om je heen kijkt, is die natuur zichtbaar. Oftewel, je vergelijking gaat niet op.
Rhu, maak je niet zo dik. Je denkt toch niet dat je Air hier iets nieuws vertelt?quote:Op maandag 30 april 2012 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
iets observeren is niet meteen het aantonen van de reden achter de observatie
Gun mij nou ook ff een pleziertje.quote:Op maandag 30 april 2012 20:52 schreef Litpho het volgende:
Rhu, maak je niet zo dik. Je denkt toch niet dat je Air hier iets nieuws vertelt?
ik maak me niet dik ik voer een discussiequote:Op maandag 30 april 2012 20:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Rhu, maak je niet zo dik. Je denkt toch niet dat je Air hier iets nieuws vertelt?
Dit pleziertje begint oud te wordenquote:
Noem je Rhu nou oud?quote:Op maandag 30 april 2012 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit pleziertje begint oud te worden.
Oh, en dat.quote:
Noem jij Rhu Air's pleziertje?quote:
Ja maar Rhu hapt zo lekker, ze redeneert niet alleen als een niet-nader-te-noemen politicus, ze blijft ook immer zo lekker happen op eenzelfde onderwerp.quote:
echt? Tnx!quote:
En ze heeft gegarandeerd beter haar.quote:Op maandag 30 april 2012 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja maar Rhu hapt zo lekker, ze redeneert niet alleen als een niet-nader-te-noemen politicus, ze blijft ook immer zo lekker happen op eenzelfde onderwerp.
Dat absoluut... En figuur ook.quote:
ik heb wel altijd gelijkquote:Op maandag 30 april 2012 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja maar Rhu hapt zo lekker, ze redeneert niet alleen als een niet-nader-te-noemen politicus, ze blijft ook immer zo lekker happen op eenzelfde onderwerp.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
WTF? Het tegenovergestelde is vaker waar volgens mij...
Opmerking zal wel gemaakt zijn door iemand van het type dat beter geen kinderen zou kunnen krijgenquote:
Jouw gelijk is net als God. Het feit dat er mensen zijn die er in geloven, maakt nog niet dat het waar is.quote:Op maandag 30 april 2012 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb wel altijd gelijk
en dit leert vast wat lurkers een discussie voeren (en winnen)
Owh, die ken ikquote:Op maandag 30 april 2012 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
Er komt een realitysoap over een gezin met 17 kinderen, volgens mij allemaal met een naam beginnende met een J.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
En dat maakt nog niet dat het niet waar is.quote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw gelijk is net als God. Het feit dat er mensen zijn die er in geloven, maakt nog niet dat het waar is.
Ik vond 3 J's al meer dan genoegquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef MissMSX het volgende:
Owh enne...TOch gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Owh enne...gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Dat zie je mij ook nergens beweren.quote:Op maandag 30 april 2012 21:03 schreef CherryLips het volgende:
En dat maakt nog niet dat het niet waar is.
Owh enne...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij gaat er over een tijdje ook weer een nichtje werpen. En volgens mij is de moederkoek dan wel op.Tap tap tap
Owh enne...WoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
quote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw gelijk is net als God. Het feit dat er mensen zijn die er in geloven, maakt nog niet dat het waar is.
Owh enne...Proficiat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's nog geeneens 1% van de totale wereldbevolking.quote:
Hoeveel % is nodig om het een feit te maken dat de aarde plat is?quote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's nog geeneens 1% van de totale wereldbevolking.
Het is een album uit 1958, toen kwam dat een stuk dichter in de buurtquote:Op maandag 30 april 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's nog geeneens 1% van de totale wereldbevolking.
En we hebben een topickillquote:Op maandag 30 april 2012 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Er zit echt een enorme puist in m'n nek.
Picsquote:Op maandag 30 april 2012 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Er zit echt een enorme puist in m'n nek.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Iedereen zit nu te wachten tot iemand anders de "dat is je hoofd"-grap maakt.
Goede zaak, dat.quote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]was erg rustig. En warm. Weinig Oranje geneuzel.
Weet je ook direkt hoe betrouwbaar die krullen zijn.quote:
Hij heeft nu alleen zijn blauwe ogen nog om op terug te vallenquote:Op maandag 30 april 2012 21:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet je ook direkt hoe betrouwbaar die krullen zijn.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben toch teleurgesteld in je.
*pout*
Die loopt niet weg.quote:Op maandag 30 april 2012 21:50 schreef rubbereend het volgende:
Is grrrrrrr al gesignaleerd? Ik heb een complete maaltijd op Lowlands verdiend
Wees toch niet zo ongezellig, Anquote:Op maandag 30 april 2012 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
Vuurwerk. Doe dat even in je eigen omgeving
ben je in Maastricht?quote:Op maandag 30 april 2012 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
Vuurwerk. Doe dat even in je eigen omgeving
Nu is je straat ineens saai terwijl er nogal wat gebeurd lees ik hier altijdquote:
pleonasmequote:
iedereen was terug naar z'n ouders?quote:Op maandag 30 april 2012 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was ik de enige van de straat die dit weekend thuis was
waarmee?quote:Op maandag 30 april 2012 21:50 schreef rubbereend het volgende:
Is grrrrrrr al gesignaleerd? Ik heb een complete maaltijd op Lowlands verdiend
weddenschapjequote:
Of Mark van Bommel terug naar PSV zou komen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ja zo ver was ik ook
bedoelde meer waar over
You just hate conversation don't you?quote:Op maandag 30 april 2012 23:18 schreef CherryLips het volgende:
O, ik dacht dat m'n nek rood was omdat ik aan die puist had lopen pulken, maar ik ben gewoon verbrand
En direkt loopt de NS weer over van de storingenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:21 schreef Pheno het volgende:
Het is gisteren dan ook 20+ graden geweest, dat betekent onweer, regen en meer de dag erop. Want dat kan echt niet!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
En direkt loopt de NS weer over van de storingen.
En in Utrecht!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt leuk in Wageningen zaterdag
wie weetnis ze veranderdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:01 schreef Tally het volgende:
Ik heb een oude vriendin een Facebook verzoek gestuurd. Die vriendschap is niet op zo'n leuke manier af gelopen. Ik vond/vind dat ze me heeft laten zakken. En was er toen goed klaar mee.
Waarom ik haar nu een verzoek heb verstuurd weet ik eigenlijk niet
Ik zie dat ze gescheiden is inmiddels, misschien daarom. Haar vent was een tiran.
Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Stom ben ik eigenlijk he. Gewoon weer dat gezeik op zoeken
Mja. Ik dacht eerst: Vind mij maar en kijk maar of jij contact wil. Zij is degene die mij aan de kant heeft gezet (met dwang van haar vent). En ze vertelde net dat ze me overal heeft gezocht maar niet kon vinden. Mja. Ik gebruik dan ook mijn mans naamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie weetnis ze veranderd
ik ben ook ooit gigantisch genaait door een vriendin en dat was einde vroendschap maar een jaar of vijf later zocht ze weer contact
nu gaan we weer vriendschappelijk met elkaar om
(niet zo als toen want daar is het gat te groot voor en zijn we allebei te veranderd maar het voelt als een fijner 'eind' dan het was)
hey! Hoe is het met jou en je babe?quote:
Goed hoorquote:
Ahhuh. Maar ook wel moeilijk hoorquote:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh. Maar ook wel moeilijk hoor. Soms.
Welnee joh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n kind waarschijnlijk allang laten vallen
Ja. Hang eens terug!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Het is tijd voor lunch trouwens.
En wie heeft de zon verstopt?
succes!quote:
Nijs!! Succesquote:
Asjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een nagelakje gekregen.Dankje.
Ja dat is goed gegaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AsjeIs hij heel aangekomen? Het was even proppen
Niet?quote:
Ja ik twijfeldequote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat is goed gegaan.
[..]
Niet?Dacht dat die wel via fb te vinden was.
Christelijke scholen zijn altijd wel een beetje streng ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
waar ga je solliciteren KT?
ik heb een brief gestuurd naar een christelijke school
Nou ja ik word vast toch niet uitgenodigd
Junior Web developer heet de functiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
waar ga je solliciteren KT?
ik heb een brief gestuurd naar een christelijke school
Nou ja ik word vast toch niet uitgenodigd
Als ik mezelf google vind ik eerst mijn eigen website waar op staat hoe goed ik ben, en dan nog wat nietszeggend blablaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb net ook even mezelf gegoogled want dat doen ze natuurlijk ook als je een brief stuurt
maar niks te vinden gelukkig haha
het voordeel van een veel voorkomende naam
Ik ook! Elke ochtend bidden en bijbel lezen. Aan het einde van de dag. Bidden en bijbel lezenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:16 schreef Q. het volgende:
Ik heb altijd op gristelijke scholen gezeten, het psalm van de week wat je uit je hoofd moest leren, elke dag bidden, heerlijk!!
Ik heb maar één naamgenoot kunnen vinden van mezelf.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb net ook even mezelf gegoogled want dat doen ze natuurlijk ook als je een brief stuurt
maar niks te vinden gelukkig haha
het voordeel van een veel voorkomende naam
Mijn opa en oma waren ook katholiek en die opa kon inderdaad goed vloekenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Die school van mijn moeder was heel verbaasd dat ze niet de hele dag liep te vloeken, want ze is katholiek en katholieken vloeken altijd. Vonden ze daar.
Handig!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:32 schreef MissMSX het volgende:
Pfffff, koop je kleding, vergeet de kassamiep dat antidiefstalding eraf te halen. En daar kom je thuis pas achter
Ik ook niet. Beetje verhaaltjes over Jezus lezen met kerst, dat was het wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Katholieke basisschool gehad, eigenlijk nooit iets van gemerkt.
Ja, die katholieken weten dat allemaal goed te verbergen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Katholieke basisschool gehad, eigenlijk nooit iets van gemerkt.
Veel te druk met zuipen en vloeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die katholieken weten dat allemaal goed te verbergen.
Dat heb ik een tijdje geleden ook gehadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:32 schreef MissMSX het volgende:
Pfffff, koop je kleding, vergeet de kassamiep dat antidiefstalding eraf te halen. En daar kom je thuis pas achter
Is toch stom? Zit er dan geen alarm op of werkt zoiets in 2 stappen? Alarm eraf en daarna het ding zelf eraf?quote:
Ding uitschakelen en dan apparaat eraf halen geloof ik. Ze zal hem wel over de magneet hebben gehaald maar is m vergeten los te klikken en dat kun je zelf dus niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch stom? Zit er dan geen alarm op of werkt zoiets in 2 stappen? Alarm eraf en daarna het ding zelf eraf?
Dat laatste weet ik, daarom ben ik ook zo pissed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ding uitschakelen en dan apparaat eraf halen geloof ik. Ze zal hem wel over de magneet hebben gehaald maar is m vergeten los te klikken en dat kun je zelf dus niet.
Sommige kun je op een bepaalde manier houden en dan gaat er geen alarm af.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch stom? Zit er dan geen alarm op of werkt zoiets in 2 stappen? Alarm eraf en daarna het ding zelf eraf?
Ik zocht een tweedehands caafje maar als ik op de website van de asiels kijk dan staat er nooit een zoekoptie voor locatie bij en dan krijg ik allemaal caafs uit het uiterste puntje van Friesland.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
haha dat doe ik ook altijd ja
maar op de website van het asiel
http://www.dierenasiels.com/quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zocht een tweedehands caafje maar als ik op de website van de asiels kijk dan staat er nooit een zoekoptie voor locatie bij en dan krijg ik allemaal caafs uit het uiterste puntje van Friesland.
Op plaats ook? Want op die website kijk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://www.dierenasiels.com/
hier kun je op beest en op plaats zoeken
Maakt wel bijna hetzelfde geluid als een Chihuahua.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had deze gezien namelijk
http://www.dierenasiels.com/data/373/_star.jpg
De eerste keer tante?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:56 schreef MissMSX het volgende:
Oooooooooooowh, ik ben zo hyper en stuiterig dat ik tante word. *rammeldebammel*
Ik ga straks echt helemaal los op de kleding
Wel van de warme kantquote:
quote:
Ah leuk, hier is alleen maar warme kant.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel van de warme kant
En van de koude kant ben ik ook tante, maar toen ik Air leerde kennen was nichtje al 2.
Het is andersquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah leuk, hier is alleen maar warme kant.Is toch iets leuker he.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen prutsen ze daar met antidiefstaldingen
V&D heeft/had ook oranje en groen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef MissMSX het volgende:
Wat ik alleen wel zo vreselijk vind aan babykleding is dat er bijna niets anders te krijgen is dan blauw of roze. En dan vaak ook nog zo supertruttig met beertjes enzo
quote:
Maar V&D heeft stomme matenquote:
Oi pup, ik heb wat gemistquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
Veel plezier met zoeken.![]()
Ik ga pup eens klaarmaken voor haar DA bezoek.
Wanneer hoor je meer?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij ging het wel aardig. Nu ff hopen op goed bericht
Dat komt omdat ze allemaal anders zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop altijd te klooien met babymaten
Knobbeltje, mogelijk een plek waar een teek heeft gezeten. Maar toch even voor de zekerheid naar laten kijken.quote:
Zojuist al. Morgen contract tekenenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer hoor je meer?
En ben je zelf ook nog enthousiast na het gesprek?
Heb ik nooit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop altijd te klooien met babymaten
[R&P SC] met kids voor bij de beestjesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens ziet het er naar uit dat je een maaltijd op LL van me te goed hebt Eend.
en drinkenquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Veel verder dan een uitsmijter, broodjes hamburger en friet kom ik zelden op LL bedenk ik me net.
Broodjes hamburger.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Veel verder dan een uitsmijter, broodjes hamburger en friet kom ik zelden op LL bedenk ik me net.
So true. Toen hadden ze ook nog van die goddelijke broodjes beenham.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:11 schreef rubbereend het volgende:
Broodjes hamburger op Lowlands waren pak hem beet een jaar of 6 geleden vele malen beter
ik mis de everzwijnhammetjesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:12 schreef Q. het volgende:
[..]
So true. Toen hadden ze ook nog van die goddelijke broodjes beenham.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |