Dan zit je dichtbij mijn DIY-droom autoquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:52 schreef Fiorano het volgende:
Ik wil ook wel eens wat. Waarom zou je niet gelijk zelf een vrachtwagen gaan maken? Das veel stoerder
En eerst was het nog helemaal op 0 beginnenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:11 schreef beverstraat het volgende:
Ik wil een stomme wagen ombouwen tot een coole bak
Nee, doe nou niet, je faalt!quote:Op zondag 6 mei 2012 19:11 schreef beverstraat het volgende:
Ik wil een stomme wagen ombouwen tot een coole bak
jij maakt je ook belachelijk hoor,met altijd zo de seurieuse zeurpiet uit te hangenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:24 schreef DrSnuggle het volgende:
Het lijkt mij ook wel gaaf om zoiets een keer te doen, maar dan wil ik dat doen als ik teveel geld/tijd/ruimte heb.
En mocht ik er dan een topic over openen, dan zou ik toch iets meer mijn best ervoor doen, niet zoals dit, dit is gewoon jezelf belachelijk maken.
mja dit topic is geen hoogtepuntje he.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef beverstraat het volgende:
[..]
jij maakt je ook belachelijk hoor,met altijd zo de seurieuse zeurpiet uit te hangen
tja, het komt wat fout over...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja dit topic is geen hoogtepuntje he.
Dan ben ik maar een serieuze zeurpiet, beter dat dan iemand die faalt in het leven door met dingen te komen als "een eigen wielerploeg" of een "eigen auto maken", en dan niet eens moeite in je OP doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef beverstraat het volgende:
[..]
jij maakt je ook belachelijk hoor,met altijd zo de seurieuse zeurpiet uit te hangen
Een Burton is 1 van de mooiste zo niet DE mooiste kitcar op basis van de 2cv. Toch zou ik liever niet zo'n kit kopen. Ik hoor vrij consequent nogal wat minder fraaie verhalen over het bedrijf.quote:
Oh?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een Burton is 1 van de mooiste zo niet DE mooiste kitcar op basis van de 2cv. Toch zou ik liever niet zo'n kit kopen. Ik hoor vrij consequent nogal wat minder fraaie verhalen over het bedrijf.
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:01 schreef beverstraat het volgende:
Heb besloten om géén! auto te bouwen wegens tijdsgebrek,ik had even op internet gezocht,en wat op papier gezet...alleeen dat heeft me 7u gekost!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |