Dat is zo, vandaar dat ik hem graag dood wil. Omdat hij zo fucking onuitstaanbaar walgelijk isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat jong zet die rol wel heeeel goed neer... Zou het bijna zonde vinden als ie er snel uit vliegt
Ha dat had ik dus ook niet in de gaten tot nu. Van Downton Abbey is er trouwens binnenkort nog iemand te zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:14 schreef Zeroku het volgende:
Wtf. Ik kom er na twee seizoenen Downton Abbey en Game of Thrones pas achter dat Iain Glen in beide series speelt.
Dat wordt dus lastig kiezen :p Of gewoon nog meer mensen redden van the god of lightquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
polliver, dunsen, the tickler, the hound, ser gregor, illyn payne, king joffrey, queen cersei, raf, the sweetling.. zoiets is het geloof ik
Idem. En ook anti Stannisquote:Op maandag 30 april 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook anti Roz. Vind 'r een stomme hoer. En Shae vind ik ook een beetje een zeikwijf.
Hmmm ik vond afl 4 wat meer actie hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Bronn, Brann en Tyrion
Ik vond dit tot nu toe wel een van de beste afleveringen van dit seizoen.
Might be, maar ik vond dat er hier juist heel veel progressie werd geboekt ten opzichte van veel karakters en het verhaal an sich.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm ik vond afl 4 wat meer actie hebben
Dat van Jon vind ik misschien wel t meest interessante verhaalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Might be, maar ik vond dat er hier juist heel veel progressie werd geboekt ten opzichte van veel karakters en het verhaal an sich.
Dat vond ik wel vet en ik ben nu juist bij heel veel karakters benieuwd wat er met ze gaat gebeuren
Jon vind ik trouwens ook een baas.
Eigenlijk alle Starks wel
De Starks ook imo. Maar je weet: de troon is maar een masker van degene die de touwtjes echt in handen hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:57 schreef NDAsilenced het volgende:
Op dit moment heeft ser Jorah Mormont mij overigens overtuigd, Daenerys Targaryen heeft de beste claim voor de troon w.b. de combinatie van rechtmatigheid en geschiktheid.
Hoe hebben de starks een claim? ze willen niet eens de iron throne.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
De Starks ook imo. Maar je weet: de troon is maar een masker van degene die de touwtjes echt in handen hebben
Ze claimen de noordelijke helft van westeros. De starks waren vroeger ook koningen, begreep ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:08 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Hoe hebben de starks een claim? ze willen niet eens de iron throne.
Claim: het aantal handsman dat voor jou wil vechten (of die door jou betaald willen worden). Dus de Starks hebben in The North een goede claim aangezien (bijna) iedereen voor de Starks wil vechten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:08 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Hoe hebben de starks een claim? ze willen niet eens de iron throne.
Ja natuurlijk, maar een claim moet natuurlijk een historische legitimiteit hebben om serieus genomen te worden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Ze claimen de noordelijke helft van westeros. De starks waren vroeger ook koningen, begreep ik.
"Claims" zijn verder lege begrippen. Iedereen kan claimen wat hij wil en zo blijkt ook, met al die koningen
Alles is mogelijk. Ik gok overigens op een slot met een immens gevecht tussen alle clans en uiteindelijk zullen de Tygarians of Starks winnen. Ik gok op de Starksquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:16 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar een claim moet natuurlijk een historische legitimiteit hebben om serieus genomen te worden.
Had Robert Baratheon een geldige claim toen hij de Targaeryens semi-uitroeide? Het is handig om een claim te hebben, maar als een of andere dude met een warhammer en zijn noordelijke vriend samen met genoeg soldaten je familie om komt leggen maakt het niet zoveel uit meer allemaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:16 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar een claim moet natuurlijk een historische legitimiteit hebben om serieus genomen te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |