SPOILER! hij wordt gechanteerd door de Starks ... op deze manier krijgt hij Jaime terugquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:12 schreef Sheepcidus het volgende:
Tywin Lannister heeft ook meerdere kanten
Ik hoor juist ook mensen zeggen dat het te langzaam gaat. Ach ja, smaken verschillen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:57 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Leuk dat mensen bij series van 20 afleveringen zegt dat ze er eigenlijk maar 10 moeten maken, en bij series van 10 afleveringen is het weer te kort en moeten er 20 komen.
Waarschijnlijk is GoT zo goed omdat het wat beknopter moet.
In vergelijking met seizoen 1 is de progressie en de actie wat minder, maar dat lijkt mij een logisch gevolg van de introductie van meer partijen en personen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:17 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik hoor juist ook mensen zeggen dat het te langzaam gaat. Ach ja, smaken verschillen.
Een spoiler is pas als we gaan roepen dat ik boek 3 die flamoes van Melissandre inmiddels zo groot is van al die legers schaduwwezens die er uit blijven ploppen als poppels dat ze in 1 zucht heel king's landing opslokt met d'r My cunt is dark and full of terror. DAT is pas een spoiler!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef Klauz het volgende:
[..]
SPOILER! hij wordt gechanteerd door de Starks ... op deze manier krijgt hij Jaime terug
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een spoiler is pas als we gaan roepen dat ik boek 3 die flamoes van Melissandre inmiddels zo groot is van al die legers schaduwwezens die er uit blijven ploppen als poppels dat ze in 1 zucht heel king's landing opslokt met d'r My cunt is dark and full of terror. DAT is pas een spoiler!
Waarschijnlijk wel, maar ook vanwege de diversiteit. Dit is gewoon mijn favo gerne, een middeleeuwse setting, kletterende zwaarden en hoererende koningen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:57 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Leuk dat mensen bij series van 20 afleveringen zegt dat ze er eigenlijk maar 10 moeten maken, en bij series van 10 afleveringen is het weer te kort en moeten er 20 komen.
Waarschijnlijk is GoT zo goed omdat het wat beknopter moet.
Scheen dat niet gigantisch mee te vallen in vergelijking met andere succesvolle series die nu ook draaien? Ik meende ergens gelezen te hebben dat GoT zelfs een van de goedkopere series is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:51 schreef Sjapoela het volgende:
Maarja, ik wil niet weten wat de productiekosten nu zijn, laat staan wanneer het aantal afleveringen verdubbelt wordt.
gvd verrekquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:12 schreef Sheepcidus het volgende:
Tywin Lannister heeft ook meerdere kanten
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:51 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ook vanwege de diversiteit. Dit is gewoon mijn favo gerne, een middeleeuwse setting, kletterende zwaarden en hoererende koningen.
Voor mijn part snijden ze alle boeken in 2en, dan komt er vanzelf meer ontwikkeling in de personages, met als gevolg dat je nog meer meegezogen wordt.
Maarja, ik wil niet weten wat de productiekosten nu zijn, laat staan wanneer het aantal afleveringen verdubbelt wordt.
Tyrion, Jon en Arya
http://www.torontosun.com/2012/03/30/game-on-for-game-of-thronesquote:With an estimated budget of $6 million US per episode, Game of Thrones is one of the most expensive TV series ever made. Massive sets, hundreds of cast and crew members, shoots on location in Northern Ireland, Croatia and Iceland ... this stuff doesn't come cheap.
Plus hij is nogal wispelturig en druk. Komt ook tot uiting in zijn wolf Shaggydog. Neem bijvoorbeeld de aflevering dat de wolf Bran + Osha soort van aanvalt in de kerkers van Winterfell.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja Rickon is nog een kereltje van 5/6 (misschien iets ouder in de serie) die het maar frusti vindt om zo lang stil te moeten zitten.
Dat laatste.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
O ok.
Nouja dan nog blijft het de vraag, wil je de boeken verfilmen of wil je simpelweg een goede serie neerzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |