Ja dat viel mij dus ook al op, die jongen ziet er opeens een stuk ouder uit. Ik dacht even dat ze een andere acteur hadden ingezet...quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef WheeleE het volgende:
Flink genoten gisteravond!
In de eerste paar minuten al een "Holy Crap!"-moment met Renly. Jammer dat hij dood is, ik vond m wel leuk, zeker samen met Loras en z'n bride-to-be.
Tyrion was ook weer geweldig met z'n quasi verontwaardiging t.o. die comedian.
Wat me erg opviel is hoe ouder Bran er ineens uitziet. ik dacht hij een jaar of 10 was, maar in de scene waar hij op z'n paard werd gehesen leek ie ineens al een schaduw op z'n bovenlip te hebben
Ik vond het wel een mooie ontwikkeling trouwens. Je ziet hem, zij het snel, groeien in zijn rol als achterblijver en man of the house.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:13 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ja dat viel mij dus ook al op, die jongen ziet er opeens een stuk ouder uit. Ik dacht even dat ze een andere acteur hadden ingezet...
En inderdaad de eerste tekenen van een dappere snor
[ afbeelding ]
Mwa mwa, vond het iets te snel gaan eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie ontwikkeling trouwens. Je ziet hem, zij het snel, groeien in zijn rol als achterblijver en man of the house.
Snap ik, maar hij zat daar opeens ontzettend zelfverzekerd even de leiding te nemen. Ik had hem liever zien groeien in zijn rol. Maar het is ook goed zo, daar niet van.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:26 schreef Angelof9 het volgende:
Waaneer had hij dat leer proces moeten doorgaan dan? Zijn vader is dood, zijn broer vertrokken. Hij heeft geen keus, hij heeft geen tijd om te leren.
Ik zou ook liever zien dat een seizoen 20 afleveringen had om dat soort processen wat meer ruimte te geven (bijvoorbeeld ook het proces van Theonquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
Snap ik, maar hij zat daar opeens ontzettend zelfverzekerd even de leiding te nemen. Ik had hem liever zien groeien in zijn rol. Maar het is ook goed zo, daar niet van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), maar het mag helaas niet zo zijn......
Ja precies, dat vind ik eigenlijk wel goed neergezet zo. Ouders, broers en zussen weg, hij is nu plots de man van het huis en moet het maar doen, klaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:26 schreef Angelof9 het volgende:
Waaneer had hij dat leer proces moeten doorgaan dan? Zijn vader is dood, zijn broer vertrokken. Hij heeft geen keus, hij heeft geen tijd om te leren.
Kortom als je ontwikkeling wil moet je gewoon lekker de boeken lezen. Als je 10 uur per seizoen enterained wil worden moet je gewoon de serie kijken en niet teveel zeikenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja precies, dat vind ik eigenlijk wel goed neergezet zo. Ouders, broers en zussen weg, hij is nu plots de man van het huis en moet het maar doen, klaar.
En daarnaast is de serie te kort om dat allemaal naar voren te laten komen denk ik.
Klopt..met dat verzoek om extra metselaars, toch ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:05 schreef Angelof9 het volgende:
Er was al een aflevering waar Bran ongemakkelijk op z'n stoel zat. 1 of 2 geloof ik.
Ik vond het ook de beste tot nu toe.
Ah, dat heb ik dan gemist...quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:05 schreef Angelof9 het volgende:
Er was al een aflevering waar Bran ongemakkelijk op z'n stoel zat. 1 of 2 geloof ik.
Ik vond het ook de beste tot nu toe.
Waarom deed hij dat? Gewoon een beetje frusti?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:14 schreef Thijz het volgende:
Ook tof dat Rickon naast Bran zat te kloten met die walnoten. Erg tof detail.
En dat z'n pa dood is en de rest van z'n familie de hort op is natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja Rickon is nog een kereltje van 5/6 (misschien iets ouder in de serie) die het maar frusti vindt om zo lang stil te moeten zitten.
Lekker makkelijk geoordeeld vanaf de zijkant. Er zat natuurlijk wel wat meer achter dan alleen eigenbelang, je zou het boek eens moeten lezenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En de actie van Jaime Lannister om de Mad King the vermoorden was er ook vooral één uit eigen belang. Kijk dat gesprek tussen Jaime en Eddard in het begin van seizoen 1 nog maar eens terug dan proef je de ondertoon van Eddard wel:
-"You served him well when serving was safe."
Klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:30 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Lekker makkelijk geoordeeld vanaf de zijkant. Er zat natuurlijk wel wat meer achter dan alleen eigenbelang, je zou het boek eens moeten lezen
Jaime is een van mijn favo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Wow, das vetquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Achtergrond informatie over roberts rebellion vanuit het lannister perspectief (van de DVD box?). Zelfde user heeft meer handige filmpjes geupload. De filmpjes zelf bevatten geen spoilers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |