WTF looking good.quote:Op maandag 30 april 2012 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Beltran naar 205 en (hopelijk) op weg terug naar de UFC
[ afbeelding ]
...and rescheduled for two weeks later at UFC 149 in Calgaryquote:Op dinsdag 1 mei 2012 04:55 schreef THEFXR het volgende:
Michael Bisping Vs. Tim Boetsch Removed From UFC 148
Een huis vol metquote:
Geweldig om te zien hoe die oudere man vecht op pure wilskracht en dat dat jongere ventje heel arrogant denkt en daardoor heel slordig vecht en onnodig veel energie verbruikt.quote:
is van 3 dagen geleden, dus ik dacht dat ik dan niet spoildequote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:03 schreef Hoogstaande het volgende:
WWE graag in het WWE topic
Niet om te mierenneuken, maar wel vanwege spoilers![]()
WTF, boxingskills zijn echt bizar slecht van beide vechters. Ik heb een jaartje gebokst en ik had al een betere techniek zonder veel aanleg te hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:29 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Geweldig om te zien hoe die oudere man vecht op pure wilskracht en dat dat jongere ventje heel arrogant denkt en daardoor heel slordig vecht en onnodig veel energie verbruikt.
Youtube beelden van?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef THEFXR het volgende:
Lesnar verliest op extreme rules van Cena en vernietigt daarna de lockerroom
Ik kijk het altijd wat later maar vermijd dan juist het worstel topic en worstelsitesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is van 3 dagen geleden, dus ik dacht dat ik dan niet spoilde
Het ging om ufc brock met handschoenen aan, die dus echt uitdeelde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:59 schreef Paxlie het volgende:
Kunnen die WWE dingen hier lekker wegblijven? Daar is een pro-wrestling topic voor.
Het is fucking pro-wrestling, eerst werd zijn verleden hier verafschuwd. Ga ook vooral lekker spoileren wat dat betreftquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het ging om ufc brock met handschoenen aan, die dus echt uitdeelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |