Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
iksdeequote:Op maandag 30 april 2012 12:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand OP afpakken en dan zomaar wat neerkrabbelen, TR gemacht.
Je moet 18 spelers van 18 verschillende clubs hebben.quote:Op maandag 30 april 2012 12:56 schreef denthemen het volgende:
Wat is nou de bedoeling bij dat Work it out toernooi? Ik word er niet wijs van wanneer ik mee kan doen
Ok, thanks!quote:Op maandag 30 april 2012 13:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet 18 spelers van 18 verschillende clubs hebben.
Komt 9 uur pasquote:Op maandag 30 april 2012 13:08 schreef Pobberd het volgende:
Komt Man C - Man U gratis op Sport1 ofwat?
Als je sport1 hebt wel.quote:Op maandag 30 april 2012 13:08 schreef Pobberd het volgende:
Komt Man C - Man U gratis op Sport1 ofwat?
Bier drinken in de stadquote:
Ja, dan gooien we het op een akkoordje met Feyenoord. Maar schat de kans dat het nodig is niet zo groot is. Zullen wel pakkie krijgen van Twentequote:Op maandag 30 april 2012 12:20 schreef vandermar het volgende:
Gurbuh, stel dat Heerenveen woensdag wint en Feyenoord wint van Heracles en PSV wint ook, hoop je dan dat Heerenveen zondag verliest?
Als Heerenveen namelijk wint wordt PSV 2e en heeft Heerenveen geen Europees voetbal
IK ga dit jaar al bijna niet op stap en mijn vrienden zitten altijd in Groningen en zie ze eigenlijk alleen met feestjes dus vandaarquote:
5-1 vorig jaar hoppa Assaidi 3x Dost 3x bom erop.quote:Op maandag 30 april 2012 13:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, dan gooien we het op een akkoordje met Feyenoord. Maar schat de kans dat het nodig is niet zo groot is. Zullen wel pakkie krijgen van Twente
Tegen de minst gepasseerde verdediging van NLquote:Op maandag 30 april 2012 13:14 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
5-1 vorig jaar hoppa Assaidi 3x Dost 3x bom erop.
3x assaidi en 3x dost?quote:Op maandag 30 april 2012 13:14 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
5-1 vorig jaar hoppa Assaidi 3x Dost 3x bom erop.
Heerenveen had ook nog 2 x rood.quote:Op maandag 30 april 2012 13:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tegen de minst gepasseerde verdediging van NLIn de Kuip had H'veen zoveel mazzel, Feyenoord was zoveel beter maar 2 counters
Kevin Hofland schiet de bal er anders wel in
Doe even normaal man. Ga niet zielig doen op een Forum.quote:Op maandag 30 april 2012 13:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
3x assaidi en 3x dost?. bom erop? gast wat ben je kansloos
Ja en gewoon terect rood maar 100 kansen gingen er niet inquote:Op maandag 30 april 2012 13:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heerenveen had ook nog 2 x rood.
als er iemand zielig aan het doen is dan ben jij het wel.quote:Op maandag 30 april 2012 13:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Doe even normaal man. Ga niet zielig doen op een Forum.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 30 april 2012 13:17 schreef Pobberd het volgende:
Is het nou zo dat als je tegenstander ragequit, en er dan bij je spelers wel 1 wedstrijd bij komt, maar geen doelpunten?
Ik scheld toch niemand uit of noem toch niemand kansloos? Wat is je probleem?quote:Op maandag 30 april 2012 13:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
als er iemand zielig aan het doen is dan ben jij het wel.
lees je tekst nogmaals. bom erop?quote:Op maandag 30 april 2012 13:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik scheld toch niemand uit of noem toch niemand kansloos? Wat is je probleem?
Tegen Twente bedoel ik.quote:Op maandag 30 april 2012 13:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
lees je tekst nogmaals. bom erop?altijd lekker om dat te noemen tegen een club uit rotterdam toch
Zo bedoelt hij het niet denk ikquote:Op maandag 30 april 2012 13:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
lees je tekst nogmaals. bom erop?altijd lekker om dat te noemen tegen een club uit rotterdam toch
Ging over de wedstrijd Heerenveen - Twente die vorig seizoen eindigde in 5-1..quote:Op maandag 30 april 2012 13:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2012 13:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee oke, dan is het goed. Mijn excuses
Gewoon negeren.quote:
Rasistquote:
Nee dan jouw UI.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |