Jij trekt indirect een lijn tussen verzonnen verhalen en de koran, hoe kan ik me niet beledigd voelen?quote:Op maandag 30 april 2012 17:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, jij vat het op als een belediging.
Hoe kan ik een Donald Duck nou beledigen.
Omdat het een boek is?...quote:Op maandag 30 april 2012 17:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij trekt indirect een lijn tussen verzonnen verhalen en de koran, hoe kan ik me niet beledigd voelen?
Dan heb jij blijkbaar niet zo'n hechte band met je club, tevens een slecht argument omdat jij een levensfilosofie vergelijkt met je lokale ballentrappers.quote:Op maandag 30 april 2012 17:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat het een boek is?...![]()
Als voorbeeld: ik voel mij toch ook niet beledigd als iemand Ajax een kutclub noemt. Diegene beledigt namelijk mijn favoriete club, niet mij.
Ben je nou aan het trollen of?...
Niet.quote:Op maandag 30 april 2012 17:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe kan ik een Donald Duck nou beledigen.
Jawel hoor. Ik kan alleen wel onderscheid maken tussen een belediging gericht op 'mijn cluppie', of een belediging gericht op mezelf.quote:Op maandag 30 april 2012 17:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan heb jij blijkbaar niet zo'n hechte band met je club
Mag jij vinden. Ik vind het een prima vergelijking.quote:tevens een slecht argument omdat jij een levensfilosofie vergelijkt met je lokale ballentrappers.
Of hij kan relativeren en laat zich niet gek maken door iemand die het nodig vindt om zulke dingen te zeggen.quote:Op maandag 30 april 2012 17:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan heb jij blijkbaar niet zo'n hechte band met je club,
Helemaal niet. Voor de een is islam zijn religie, voor de ander zijn voetbalclub.quote:tevens een slecht argument omdat jij een levensfilosofie vergelijkt met je lokale ballentrappers.
Zeer zekerquote:Op maandag 30 april 2012 17:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet.![]()
De Donald Duck is ook nog eens super tof om te lezen. Ik las vorige week nog een oude dikke in bed.
Fok is zieker.quote:Op maandag 30 april 2012 17:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij komt op FOK! om verzonnen verhalen te lezen?
Waarom koop je niet gewoon een Donald Duck, Koran of Bijbel of zo? Veel leukere verhalen en bespaart je ook elektriciteit.
quote:Op maandag 30 april 2012 17:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Zeer zeker
Heb helaas mijn abo moeten opzeggen. Gewoonweg geen ruimte meer voor nieuwe DuckiesEn mijn vriendin lacht mij vierkant uit
Doe normaal manquote:
Ik dacht dat jij gestopt was met Fok!.quote:Op maandag 30 april 2012 17:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet.![]()
De Donald Duck is ook nog eens super tof om te lezen. Ik las vorige week nog een oude dikke in bed.
Hij plaatst iets wat ik hoger plaats dan mezelf op hetzelfde niveau als een voetbalclub, je mag zoveel relativeren als je wilt, neemt niet weg wat er in zijn bericht staat.quote:Op maandag 30 april 2012 17:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of hij kan relativeren en laat zich niet gek maken door iemand die het nodig vindt om zulke dingen te zeggen.
[..]
Helemaal niet. Voor de een is islam zijn religie, voor de ander zijn voetbalclub.
Njaaa. Zolang FOK!kers maar niet weer op mijn werk verschijnen blijf ik posten.quote:Op maandag 30 april 2012 17:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gestopt was met Fok!.
Waar werk je dan?quote:Op maandag 30 april 2012 17:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Njaaa. Zolang FOK!kers maar niet weer op mijn werk verschijnen blijf ik posten.
Wat jij vanuit jouw beleving waarneemt is niet hetzelfde bij de ander. Dat jij het hoger plaats dan jezelf doet er niet aan toe voor de ander. Jij kijkt duidelijk anders naar een voetbalclub en dat is dus precies wat hij doet bij hetgeen belangrijk voor jou is.quote:Op maandag 30 april 2012 17:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij plaatst iets wat ik hoger plaats dan mezelf op hetzelfde niveau als een voetbalclub, je mag zoveel relativeren als je wilt, neemt niet weg wat er in zijn bericht staat.
Ja, heb ik wel van geleerd. Ik vertel hier nooit meer waar ik werk/op welke school ik zit enzovoort. FOK! mensen zijn erg.quote:
Ik bedoel het puur voor educatieve doeleinden.quote:Op maandag 30 april 2012 17:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel van geleerd. Ik vertel hier nooit meer waar ik werk/op welke school ik zit enzovoort. FOK! mensen zijn erg.
quote:Op maandag 30 april 2012 17:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Njaaa. Zolang FOK!kers maar niet weer op mijn werk verschijnen blijf ik posten.
Serieus?...quote:Op maandag 30 april 2012 17:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel van geleerd. Ik vertel hier nooit meer waar ik werk/op welke school ik zit enzovoort. FOK! mensen zijn erg.
Wie zegt dat ik zelf geen voetbalfanaat ben? Vergelijk het aantal mensen hetgene ze zouden doen voor hun overtuiging en het aantal mensen dat wat ze zouden doen voor hun voetbalclub, de verschillen zijn gigantisch - hoe iemand iets ziet is niet belangrijk wanneer het maatschappelijk denken daarover in wezen al groot verschilt. Persoonlijke waarden en meningen over hoeveel waarde er aan iets gehecht moet worden doen er niet toe wanneer de kwantiteit van een mening overheersen in een sociaal ethische zaak - we discussiëren hier immers geen wetenschap. Iemand die écht niet wilt beledigen gaat geen controverse opzoeken en het is zeker niet iets wat ik had verwacht van msnk, maar soit, zand erover. Ik zal mijn hand in mijn boezem steken - mijn aanpak was wellicht fout.quote:Op maandag 30 april 2012 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat jij vanuit jouw beleving waarneemt is niet hetzelfde bij de ander. Dat jij het hoger plaats dan jezelf doet er niet aan toe voor de ander. Jij kijkt duidelijk anders naar een voetbalclub en dat is dus precies wat hij doet bij hetgeen belangrijk voor jou is.
Jup, je bent gewoon een Turk.quote:Op maandag 30 april 2012 18:01 schreef Mercan het volgende:
Klopt het dat wanneer je bijvoorbeeld op Istanbul landt je met de combinatie van een NL id-kaart en een TR kimlik geen visum hoeft te kopen?
Mashallah broeder. Wist niet dat jij zulke lange teksten kon schrijven.quote:Op maandag 30 april 2012 18:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik zelf geen voetbalfanaat ben? Vergelijk het aantal mensen hetgene ze zouden doen voor hun overtuiging en het aantal mensen dat wat ze zouden doen voor hun voetbalclub, de verschillen zijn gigantisch - hoe iemand iets ziet is niet belangrijk wanneer het maatschappelijk denken daarover in wezen al groot verschilt. Persoonlijke waarden en meningen over hoeveel waarde er aan iets gehecht moet worden doen er niet toe wanneer de kwantiteit van een mening overheersen in een sociaal ethische zaak - we discussiëren hier immers geen wetenschap. Iemand die écht niet wilt beledigen gaat geen controverse opzoeken en het is zeker niet iets wat ik had verwacht van msnk, maar soit, zand erover. Ik zal mijn hand in mijn boezem steken - mijn aanpak was wellicht fout.
quote:Op maandag 30 april 2012 18:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mashallah broeder. Wist niet dat jij zulke lange teksten kon schrijven.
[..]
Hm, leg 's uit?quote:Op maandag 30 april 2012 18:00 schreef Ayca het volgende:
Er is wel eens puur op mijn naam plus woonplaats geraden wie ik was. In het openbaar, dus andere mensen hebben het ook gehoord![]()
[..]
Nee. Ik werkte in een kledingwinkel en dat had ik wel eens vermeld op FOK! (achteraf stom). En aangezien mijn woonplaats ook zichtbaar was en dat de enige winkel in die woonplaats is, was het makkelijk om mij op te zoeken. Het is alleen te gek voor woorden dat mensen je dan letterlijk komen opzoeken eigenlijk. Ik had het niet verwacht.quote:Op maandag 30 april 2012 17:55 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Serieus?...
Zonder bedrijfsnaam ook? Puur functie/branche?
Een klasgenoot kwam naar me toe en vroeg 'zit jij op Fok?'quote:Op maandag 30 april 2012 18:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Hm, leg 's uit?Wat was er precies gebeurd?
Hoe heet jij?quote:Op maandag 30 april 2012 18:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een klasgenoot kwam naar me toe en vroeg 'zit jij op Fok?'toen ik vroeg hoe hij dat wist zei hij door mn naam en omdat ik alkmaar in mn profiel had staan
![]()
Maargoed, maakt me niet echt uit, zoveel mensen weten het
Ah, op die manier...quote:Op maandag 30 april 2012 18:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Ik werkte in een kledingwinkel en dat had ik wel eens vermeld op FOK! (achteraf stom). En aangezien mijn woonplaats ook zichtbaar was en dat de enige winkel in die woonplaats is, was het makkelijk om mij op te zoeken. Het is alleen te gek voor woorden dat mensen je dan letterlijk komen opzoeken eigenlijk. Ik had het niet verwacht.
quote:Op maandag 30 april 2012 18:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een klasgenoot kwam naar me toe en vroeg 'zit jij op Fok?'toen ik vroeg hoe hij dat wist zei hij door mn naam en omdat ik alkmaar in mn profiel had staan
![]()
Maargoed, maakt me niet echt uit, zoveel mensen weten het
Waarheidquote:Op maandag 30 april 2012 18:15 schreef Weissman het volgende:
Veel mensen onderschatten de informatie die ze op internet zetten. Als je een beetje handig kan zoeken en verbindingen kan leggen is er echt heel veel mogelijk voor een beetje stalker.
Inderdaad bizar. Ik had ook geen idee dat doordat ik zulke informatie deelde, ik echt te vinden was. Of ja, natuurlijk wel, maar ik dacht niet dat mensen zo ver zouden gaan. KLB user ja. Ik post daar dus nooit meer veel.quote:Op maandag 30 april 2012 18:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah, op die manier...
Is ook bizar natuurlijkWaren het op z'n minst users die je mag/mocht? Of willekeurig KLB/ONZ-klapvolk?
Wie was het!quote:Op maandag 30 april 2012 18:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Inderdaad bizar. Ik had ook geen idee dat doordat ik zulke informatie deelde, ik echt te vinden was. Of ja, natuurlijk wel, maar ik dacht niet dat mensen zo ver zouden gaan. KLB user ja. Ik post daar dus nooit meer veel.![]()
Daar deed hij heel moeilijk over maar uiteindelijk wel achter gekomen.quote:Op maandag 30 april 2012 18:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah, op die manier...
Is ook bizar natuurlijkWaren het op z'n minst users die je mag/mocht? Of willekeurig KLB/ONZ-klapvolk?
[..]
Zei die ook wat zijn username is?![]()
Maar die lurkt dus mee in de Turken- of Gitaristentopics of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |