SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Voor mij was het dubbel idioot. Ik gooi 'm én weg én ik pak die van Julis niet op.![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Voor mij was het dubbel idioot. Ik gooi 'm én weg én ik pak die van Julis niet op.![]()
Ja, deed ik in de eerste potjes, maar later vergeten te doen.quote:Op maandag 30 april 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
Volgende keer dubbelklikken op een okey. Dan draait het steentje om, voorkomt zulke blunders..
Ik was op een trouwfeest en daar kreeg ik alleen overdatum vliegtuigvoedsel aangeboden, kwam met maagproblemen thuis. Dus heb alles bijna niks verteerd weer uit mijn lichaam gekregen, te laat om nog iets te koken, dan maar bestellen.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 01:50 schreef msnk het volgende:
Bir sey soylemeseydim.
Vallaha ik ben het vergetenMaar ik schrok wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog veel meer aan uitleg (o.a. de punteltelling), maar eerst de basis maar eens.
Uitleg kan gaar zijn, het is immers bijna 3 uur in de nacht. Geef het aan als je iets niet begrijpt of als iets vaag is beschreven.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2012 02:47:20 ]
Daar hebben we wel vaker last van jaquote:Op maandag 30 april 2012 01:37 schreef xminator het volgende:
Nou dat was alkmaar.
Of kinderen of bejaarden. Hop naar amsterdam
That tonight's gonna be a good night.quote:Op maandag 30 april 2012 05:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja leuk, nu zit dat nummer in mn hoofd.
We!?! Jij bent toch ook nog een kindjequote:
Jaja.quote:Op maandag 30 april 2012 09:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was om een wig tussen jullie chemie te drijven man.
Te vroeg voor filosofie.quote:Op maandag 30 april 2012 09:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zoiets als aan de leugenaar vragen of hij liegt?
Het is mooi hier. Probeer het maarquote:
Jawel.quote:Op maandag 30 april 2012 10:19 schreef AliceWonder het volgende:
Stelletje zolderkamer nerds. Gaat niemand wat doen op Koninginnedag ?
Ga je iets verkopen?quote:
Maakt niks meer uit, Arya heeft he al afgestaan san niks 0+quote:Op maandag 30 april 2012 10:26 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik heb niks met Trig te maken, ben geen kloon
Wilde een grap maken, maar durfde niet meerquote:Op maandag 30 april 2012 10:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ga je iets verkopen?Of gewoon feestvieren?
Flauwquote:Op maandag 30 april 2012 10:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wilde een grap maken, maar durfde niet meer
Ik ben gewoon meerderjarig hoor.quote:Op maandag 30 april 2012 05:15 schreef xminator het volgende:
[..]
We!?! Jij bent toch ook nog een kindje.
Alkmaar was beter dan amsterdam, allemaal mocros en negers daar.
Maarr je krijgt wel 200% ofzo tochquote:Op maandag 30 april 2012 10:39 schreef AliceWonder het volgende:
Ik moet eerder beginnen met werken. Ik mis alle zon
.
Veel plezier alvastquote:
Dat wel jaquote:
Sjielugquote:Op maandag 30 april 2012 10:39 schreef AliceWonder het volgende:
Ik moet eerder beginnen met werken. Ik mis alle zon
.
quote:Op maandag 30 april 2012 11:12 schreef msnk het volgende:
Worldwide trending topics:
#FENERGOLGOLGOLSAMPIYONLUKGELIYOR
#matchfixingislegalinturkey
#UEFAbanturkey
Happy Queensday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die de OP blijkbaar veranderenquote:
Stond daar geen ban op?quote:Op maandag 30 april 2012 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mensen die de OP blijkbaar veranderen
Is in overleg gegaan?quote:Op maandag 30 april 2012 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mensen die de OP blijkbaar veranderen
Ik weet van niks.quote:Op maandag 30 april 2012 16:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is in overleg gegaan?Reguliere posters is eruit, maar die was toch outdated. En een overbodig kaartje.
Jij komt op FOK! om verzonnen verhalen te lezen?quote:Op maandag 30 april 2012 17:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Onhygiënische vrouwen
Voor dit soort topics kom ik op Fok![]()
![]()
Je beledigt.quote:Op maandag 30 april 2012 17:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij komt op FOK! om verzonnen verhalen te lezen?
Waarom koop je niet gewoon een Donald Duck, Koran of Bijbel of zo? Veel leukere verhalen en bespaart je ook elektriciteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |