Goed. Ik ga dus een studie volgen waarmee ik later in ieder geval een redelijk inkomen heb waardoor ik kan leven.quote:Op maandag 30 april 2012 20:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom zou je filosofie überhaupt willen correleren aan maatschappelijke ambitie? Genoeg andere studies die daar wel aan bij sluiten.
waarom vervloek jij jezelf?quote:Op maandag 30 april 2012 20:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godverdomme wat zijn die dokters hier toch een ongelofelijk stelletje eikels
Ik vind Arabisch dus echt zo bleeeghhh klinken hè...quote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef AliceWonder het volgende:
Ik weet niet wat hij zegt. Maar het klinkt best mooi. Rustgevende stem ook.
Nee, maar dat is omdat mijn vader eenquote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef Slayage het volgende:
ff een vraag aan al die mensen, die ratelslangetje steunen in het links laten liggen van haar vader doordat hij een oerdomme opmerking maakt, zouden deze mensen ook hetzelfde doen, bij hun eigen vader?
Mijn vader is een klootzak. Door zijn daden en opmerkingen. Dus ja, hem heb ik links laten liggen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef Slayage het volgende:
ff een vraag aan al die mensen, die ratelslangetje steunen in het links laten liggen van haar vader doordat hij een oerdomme opmerking maakt, zouden deze mensen ook hetzelfde doen, bij hun eigen vader?
Juist.quote:Op maandag 30 april 2012 20:13 schreef Ayca het volgende:
Iraans klinkt toch veel mooier dan Arabisch....
Jij hebt het over 'opmerking'. Het gaat véél verder dan alleen opmerkingen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef Slayage het volgende:
Ja.quote:Op maandag 30 april 2012 20:18 schreef Slayage het volgende:
Kan je Turks?quote:Op maandag 30 april 2012 20:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, maar dat is omdat mijn vader een![]()
is. Sowieso is mijn vader niet zo onnozel. Al zou ik tienermoeder worden en rondneuken. Ik weet dat hij me zal blijven steunen.
ze zegt door die opmerkingquote:Op maandag 30 april 2012 20:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt het over 'opmerking'. Het gaat véél verder dan alleen opmerkingen.
Hij heeft me gekwetst en niet zo'n beetje ook.quote:
Dank jequote:Op maandag 30 april 2012 20:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Erg jammer van je vader. Een vader hoort je te steunen in zulke moeilijke tijden. Ik heb ook geen contact meer met mijn vader omdat ik hem niet heb vergeven. In ieder geval wel heel goed dat je je eigen leven leidt ondanks wat je ouders vinden. Ik vind jou een hele sterke vrouw.
Voor of na welgemeende, emotionele excuses?quote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef Ayca het volgende:
De relatie die zij met haar vader heeft gehad is niet dezelfde als die ik met me vader heb... kan het me niet voorstellen dat mijn vader zoiets zou zeggen maar ik zou hem wel vergeven ja.
Hm. (Blijkbaar tekst door elkaar gehaald.)quote:
Maakt niet uit.quote:Op maandag 30 april 2012 20:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Voor of na welgemeende, emotionele excuses?
Nee joh.quote:Op maandag 30 april 2012 20:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind Arabisch dus echt zo bleeeghhh klinken hè...
heeft hij zijn excuses aangeboden?quote:Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hij heeft me gekwetst en niet zo'n beetje ook.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:22 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee joh.. Sowieso heeft elke taal wel iets. Alleen vind ik Arabisch wat je op straat hoort minder mooi dan op tv ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |