Slaap lekkerquote:Op maandag 30 april 2012 00:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik duik maar eens m'n bed in trouwens. Even vergeten dat de arbeid morgen roept
quote:
Geen idee....normaal zijn we niet thuis en tot nu toe vole ik me niet geroepen om er op uit te gaanquote:Op maandag 30 april 2012 10:38 schreef IrishBastard het volgende:
Moggel
Nog mensen die iets Koninginnedagachtigs gaan doen vandaag?
Whaha.quote:
Tis wel mooi weerquote:Op maandag 30 april 2012 11:08 schreef IrishBastard het volgende:
Yashi moet vandaag aan d'r scriptie, en ik had heel het weekend geen zin om iets speciaals te gaan doen vandaag. Nou is het opeens behoorlijk goed weer, maar heb ik geen zin om alleen de stad in te gaan
Studerenquote:Op maandag 30 april 2012 10:38 schreef IrishBastard het volgende:
Moggel
Nou je kan toch best wel even een uurtje naar buiten...zo'n mooie dag..morgen gaat het weer regenenquote:Op maandag 30 april 2012 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Me bijna laten verleiden om mee te gaan met IB naar de Goffert maar ik moet helaas echt even verstandig zijn
Ik voel op het moment zo'n weerstand tegen mezelf en de scriptie.. Echt heel irritant.. Nu maar de inleiding aan het verbeteren om te proberen over die weerstand heen te gaan..
Dat! Jezelf doodstaren op je scriptie is ook niet alles! Dus ochtend studeren, even naar de vrijmarkt, terug en weer met frisse moed verder!quote:Op maandag 30 april 2012 12:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou je kan toch best wel even een uurtje naar buiten...zo'n mooie dag..morgen gaat het weer regenen
Ah Moblo geeft me gelijkquote:Op maandag 30 april 2012 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat! Jezelf doodstaren op je scriptie is ook niet alles! Dus ochtend studeren, even naar de vrijmarkt, terug en weer met frisse moed verder!Ga ik straks ook doen, maar dan met hardlopen ipv vrijmarkt
Ik ga als dragqueen in een oranje jurk republikeinen klappen terwijl ik het Wilhelmus zing met mijn prins uit mijn broek.quote:Op maandag 30 april 2012 10:38 schreef IrishBastard het volgende:
Moggel
Zwijn! Hoe maakt u het heden ten dage?quote:
Wij gaan zo ook even kijkenquote:Op maandag 30 april 2012 12:36 schreef Rituals het volgende:
Ik ben net terug van 't Goffertpark. Wat een weer.
Swine! Hoe is het met jou?
Leuk! Het is druk (johquote:
En dan je man verkopen aan de hoogste bieder?quote:Op maandag 30 april 2012 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
We hadden al bedacht zelf hier in de stad op een kleedje te gaan zitten!
Je kreeg er niet voor wat je vroeg?quote:
Ze hadden echt alleen zooiquote:Op maandag 30 april 2012 12:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk! Het is druk (joh), maar als je je daar even op instelt is het wel lekker om daar even rond te lopen (/slenteren
) in het zonnetje, mensen te kijken en leuke spulletjes proberen te spotten
.
Ik heb een kattenmandje, fruitschaal en een simpel schaaltje/bakje gekochtquote:
Wij hadden bijna een draak van een communiejurkje gekocht, maar die vonden we te duur. Prima, jurk voor de nichtjes op prinsesje mee te spelen.quote:Op maandag 30 april 2012 14:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb een kattenmandje, fruitschaal en een simpel schaaltje/bakje gekocht. Zag ook nog een ontzettend leuke lamp, maar daar kon ik geen goede plek voor bedenken
.
quote:Op maandag 30 april 2012 15:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij hadden bijna een draak van een communiejurkje gekocht, maar die vonden we te duur. Prima, jurk voor de nichtjes op prinsesje mee te spelen.
quote:Op maandag 30 april 2012 17:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb hardloopschoenen gekocht! Ik weet niet of ik erof
achter moet zetten
. Morgen maar eens uitproberen.
En de markt dan en de parken?quote:Op maandag 30 april 2012 17:04 schreef IrishBastard het volgende:
Ook nog even in de stad geweest, grappig hoe de verschillende pleinen/locaties heel ander volk trekken
Koningsplein is 20-30 met een voorkeur voor 90's/Nederlandstalig, Molenstraat is tokkies en buitenlanders en ieder ander die komt voor de dronken ruzie aan het eind van de avond en dan nog het Valkhof voor de hipsters en overjarige hippies
Volgens mij was Koningsplein op zich het meest gezellig, of daar zat in ieder geval de sfeer er het meeste in. Valkhof hebben we het langst gestaan, gewoon leuk om al die mensen te bekijken
Kwam ook Morgane daar nog tegen
Scheelt wel dat we nu niet hoeven te kiezen welk nichtje em ging krijgenquote:Op maandag 30 april 2012 17:06 schreef Rituals het volgende:
[..]. Jammer van de prijs.
Ik heb hardloopschoenen gekocht! Ik weet niet of ik erof
achter moet zetten
. Morgen maar eens uitproberen.
De markt ben ik niet geweest, alleen daar die kruising met de grote winkelstraat, en dan over de Burchtstraat naar het Valkhof. Daar was alleen winkelend volk, niet één slag mensen ofzo.quote:Op maandag 30 april 2012 17:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de markt dan en de parken?
[..]
Scheelt wel dat we nu niet hoeven te kiezen welk nichtje em ging krijgen
Dus je was niet samen met IB ff de stad in?quote:Op maandag 30 april 2012 17:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, de inleiding verbeterd en al één subparagraaf afop naar de tweede en dan heb ik de eerste paragraaf af
Dat was mijn doelstelling voor vandaag, dus
![]()
(alhoewel de eerste paragraaf oorspronkelijk een andere onderwerp had, dan wat ik nu aan het schrijven ben
)
Neequote:Op maandag 30 april 2012 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus je was niet samen met IB ff de stad in?
Meesterchef zat toevallig ook aan zijn scriptie te werken. Ik vind dat wel super-duper te toevallig!quote:Op maandag 30 april 2012 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik hier toch al, dat ik me dat vandaag niet kon veroorloven
goede keus geweest dus want ben wel productief geweest. Niet zo productief als gewenst maar dat is altijd natuurlijk
IB is met een vriend ff weggeweestquote:Op maandag 30 april 2012 18:04 schreef Laysa het volgende:
Ik dacht dat ik las dat IB het over ''wij'' had. dus ik dacht dat je jezelf alsnog een verzetje had gegund...That's all
Koningsplein was op zich nog wel te doen, maar ook daar was de schwung op een gegeven moment wel af, was er toen wel al een paar uur. Toen nog even op Oranjepop geweest maar dat was te hippie, dus vervolgens de aftocht geblazenquote:Op maandag 30 april 2012 17:04 schreef IrishBastard het volgende:
Ook nog even in de stad geweest, grappig hoe de verschillende pleinen/locaties heel ander volk trekken
Koningsplein is 20-30 met een voorkeur voor 90's/Nederlandstalig, Molenstraat is tokkies en buitenlanders en ieder ander die komt voor de dronken ruzie aan het eind van de avond en dan nog het Valkhof voor de hipsters en overjarige hippies
Volgens mij was Koningsplein op zich het meest gezellig, of daar zat in ieder geval de sfeer er het meeste in. Valkhof hebben we het langst gestaan, gewoon leuk om al die mensen te bekijken
Kwam ook Morgane daar nog tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |