Hannover ook wel trouwensquote:Op maandag 30 april 2012 15:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zo. Roodeschool lag er weer mooi bij.
Whaha, in in 2006 hing die L ook al half los zo te zienquote:Op maandag 30 april 2012 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
2006:
[ afbeelding ]
2012:
[ afbeelding ]
De tand des tijds...
Soundbite-timequote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:04 schreef DriekOplopers het volgende:
Een spoorsysteem dat niet tegen een onweersbuitje bestand is, is ongeschikt voor wat dan ook.
Het spoorsysteem is ook niet bestand tegen overstroming. Wat nou als de dijken breken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:04 schreef DriekOplopers het volgende:
Het zou gisteravond gaan onweren. Het KNMI heeft dat uitgesteld tot vanmorgen.![]()
Geen treinen tussen Weesp en Almere/Lelystad. Als dat gisteravond was gebeurd, dan was het leed niet te overzien geweest, met vele duizenden oranjeklanten gestrand in Weesp. Een spoorsysteem dat niet tegen een onweersbuitje bestand is, is ongeschikt voor wat dan ook.
Dat onze ongerustheid (waar we door sommigen hard op zijn aangevallen) niet bewaarheid is geworden, is dus meer geluk dan wijsheid.
Lellystad -> muziekwijk is bijzonder kut -> bittere ellendequote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:53 schreef Litpho het volgende:
En in het kader van het evacueren van de arme Lelystedelingen naar Muziekwijk (regen/drup lijkt me) wordt er nog vrolijk in de Sprinter omgeroepen (en aangegeven op de borden) dat men naar Den Haag gaat. Zó moeilijk is dat beetje informatievoorziening toch niet?.
Kan wel, niet 100%, maar veel beter dan nu. Alleen lastig met het huidige systeem.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:52 schreef Fixers het volgende:
Ik vind dat je hier weer eens enorm de plank misslaat Driek. Blikseminslagen gebeuren nu eenmaal. Daar kan je weinig tegen doen, ik heb er niet veel verstand van maar er zullen genoeg delen van de infrastructuur zijn die je niet kunt beschermen met bliksemafleiders.
Sommige dingen gebeuren nu eenmaal. Dat heet overmacht, in de engelse taal (en die term wordt nog steeds gebruikt in verzekeringspolissen) "an act of god."
Bliksem in de bovenleiding is bijna nooit een probleem. Het is het seinwezengebeuren dat stuk gaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:43 schreef James1988 het volgende:
Er hangen tenslotte heel veel koperdraden boven het spoor die bliksem prima geleiden. En die bliksem kan wel eens wat apparatuur slopen.
En wat is daar dan op dit moment het grootste hiaat aan ten opzichte van bliksem?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bliksem in de bovenleiding is bijna nooit een probleem. Het is het seinwezengebeuren dat stuk gaat.
Goede vraag. Ik weet het niet precies.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En wat is daar dan op dit moment het grootste hiaat aan ten opzichte van bliksem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |