Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Hoe ik speel wel.quote:Op zondag 29 april 2012 22:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je cdms houden toch nooit een bal tegen?
ok ik heb positie gekozenquote:Op zondag 29 april 2012 22:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Kom wij spelen dan gewoon zonder hun
Jaquote:Op zondag 29 april 2012 22:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ok ik heb positie gekozen
Wat houdt any dan? Moet je dan alle posities sdpelen?
Vakantie?quote:Op zondag 29 april 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sorry mannen, maar ik moet morgen ook vroeg op. Kan morgenavond tot zaterdag nacht clubben
The same hieroquote:Op zondag 29 april 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sorry mannen, maar ik moet morgen ook vroeg op. Kan morgenavond tot zaterdag nacht clubben
Morgen naar Walibiquote:
Me.quote:Op zondag 29 april 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie heeft er allemaal skype?
Is veel beter dan ps3 headset
Niet hier over clubs posten aub, ivm anderenquote:
Jij wilde ook regelmatig meeclubben he?quote:
Shit dan kan ik niet met me teamgenoten communicerenquote:Op zondag 29 april 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet hier over clubs posten aub, ivm anderen
is goed voor mij jaquote:Op zondag 29 april 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij wilde ook regelmatig meeclubben he?
Daarom skypequote:Op zondag 29 april 2012 22:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Shit dan kan ik niet met me teamgenoten communiceren
Dm je skype maarquote:
Niet nodig headsetquote:Op zondag 29 april 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[FIFA 12 algemeen] #16 Nieuwe update is sjiek.
Hier voor clubtalk
Mijne is kapot.quote:
0-4 voor Barca, maar het gaat toch nergens meer om nu helaas.quote:
I knowquote:Op zondag 29 april 2012 23:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
0-4 voor Barca, maar het gaat toch nergens meer om nu helaas.
Goedenavondquote:
Ik ben nu even ultimate team aan het doen. Als ik zin krijg ga ik wel naar clubs menu jaquote:Op zondag 29 april 2012 23:14 schreef Thorb het volgende:
ja je moet zo gewoon naar clubs menuals je mee wil doen
Jo, ik speel bijna geen clubs omdat ik daar fucking slecht in benquote:Op zondag 29 april 2012 22:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Vandermar jij bent toch XBOX?
nodig me dan eens uit in een club als je speelt
Dat had jequote:Op zondag 29 april 2012 23:14 schreef Pobberd het volgende:
GJE, zei jij toen dat ik router-achter-router had? Of moest ik dat juist hebben?
oh dacht ik omdat jij altijd van die uitnodiging berichten hebtquote:Op zondag 29 april 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jo, ik speel bijna geen clubs omdat ik daar fucking slecht in ben
O lol, weet ik niets vanquote:Op zondag 29 april 2012 23:19 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
oh dacht ik omdat jij altijd van die uitnodiging berichten hebt
O lol, weet ik niets vanquote:Op zondag 29 april 2012 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
hij bedoelt van want friends to play fifa denk ik
O lol, weet ik niets vanquote:Op zondag 29 april 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
O lol, weet ik niets van
Torres speelde trouwens wel een prima potje.
3 hattricks.quote:Op zondag 29 april 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
O lol, weet ik niets van
Torres speelde trouwens wel een prima potje.
Ehhhm.quote:
Heb ze allebei gehad, Gibson iets beter. Vond Frimpong op die positie nog chiller, tankje.quote:Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
Guthrie of Gibson als meest centrale middenvelder in 4-3-2-1?
Non shinyquote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ze allebei gehad, Gibson iets beter. Vond Frimpong op die positie nog chiller, tankje.
Ik zou eerst wel gaan, maar voelde me niet lekker en had ook niet echt veel zinquote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
Moeten jullie niet op stap? Koninginnenacht? Ik sla helaas over dit jaar, geen geld, niet zo fit en mijn kop staat er niet naar.
Ben Arfa > Elke andere budget BPL RWquote:Op zondag 29 april 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
Liever een slechte shiny dan een goede non shiny
15quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
Moeten jullie niet op stap? Koninginnenacht? Ik sla helaas over dit jaar, geen geld, niet zo fit en mijn kop staat er niet naar.
DIe heb ik dan weer wel omdat hij bizar goed isquote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben Arfa > Elke andere budget BPL RW
nee ik heb autismequote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
Wegwezen met je non-shiny haatquote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe heb ik dan weer wel omdat hij bizar goed is
Ik heb niets met koninginnenacht en dag. Commerciële klote zooi is het. Je gaat toch gewoon liever op een normale dag een biertje drinken en los gaan met maten ipv dat het je opgedrongen word?quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
Mijn eerste poging was toen ik 15 was, kwam nergens inquote:
Hier is het wel leuk, paar DJ's.quote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb niets met koninginnenacht en dag. Commerciële klote zooi is het. Je gaat toch gewoon liever op een normale dag een biertje drinken en los gaan met maten ipv dat het je opgedrongen word?
Weet niet waar jij woont, maar ik kom niet binnen(16+)quote:
Daar heb je wel gelijk in ja, maar hier is het gewoon op de marktquote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Weet niet waar jij woont, maar ik kom niet binnen(16+)
Jij woont in LWD toch? WInkels zijn gewoon open op de nieuwstad hoorquote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zou met vriend morgen voetbalschoenen kopen maar bedenk me nu dat winkels dicht zijn.
Bazige mensen teren op stufiquote:Op zondag 29 april 2012 23:39 schreef GuRBuH het volgende:
Normale mensen moeten morgen gewoon werken voor 200% loon
Bavaria 0,0. Die voel je na 2 flesjes echt goedquote:
Ben daar niet.quote:Op zondag 29 april 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij woont in LWD toch? WInkels zijn gewoon open op de nieuwstad hoor
wait what?quote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bavaria 0,0. Die voel je na 2 flesjes echt goed
Brings back memories van mijn oude werkquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bavaria 0,0. Die voel je na 2 flesjes echt goed
Proeft naar pis met prikquote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef marcie216 het volgende:
Nee ff serieus malt ofso? nog nooit gehad hahah waar proeft dat naar misschien is x proberen.
Sukkelquote:
Wicky is echt fakking lekkerquote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Brings back memories van mijn oude werkhilarische avond gehad waarin we echt geniale opmerkingen bedachten met Wicky
prachtige tijd.
Wicky is wel voor de ekte bazen, dus jaquote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Brings back memories van mijn oude werkhilarische avond gehad waarin we echt geniale opmerkingen bedachten met Wicky
prachtige tijd.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef marcie216 het volgende:
Nee ff serieus malt ofso? nog nooit gehad hahah waar proeft dat naar misschien is x proberen.
0,0
Alcoholische versnaperingenquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
NON-Alcoholische versnaperingen
quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alcoholische versnaperingen slootwater in het geval van GJE
Ja dat is baas, hoe oud ben jequote:
Als ik wil en niet wil?quote:Op zondag 29 april 2012 23:43 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Als je dat wil, ja.
Als je het niet wil, nee.
104, daarom twijfel ikquote:
Dan gewoon doen, je loopt ze er allemaal uitquote:
zaterdag geloof ikquote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
Als je op zondag gaat niet doen, 's ochtends voetballen met een kater
zaterdag gewoon niet uitgaan danquote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
Als je op zondag gaat niet doen, 's ochtends voetballen met een kater
Alleen doen als het team leuk is, teams met alleen maar ouderenquote:
Ik ben tyfusslecht in zaalvoetbal.quote:
Ik speel CAMquote:Op zondag 29 april 2012 23:45 schreef marcie216 het volgende:
Wat is jullie positie en welke klasse spelen jullie als ik vragen mag (en welk team B/A1?)
Kom waarschijnlijk bij een vriend. Effe regelen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen doen als het team leuk is, teams met alleen maar ouderendat heb ik wel gemerkt als het niet om prestatie gaat.
op fut ja...quote:
Clubsquote:
Het hoogste wat ik heb gespeeld is 2divisie, CAM en aanvoederquote:Op zondag 29 april 2012 23:45 schreef marcie216 het volgende:
Wat is jullie positie en welke klasse spelen jullie als ik vragen mag (en welk team B/A1?)
doe geen moeitequote:Op zondag 29 april 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Helaas dit jaar 5e klasse reserve omdat ik wat aangekomen ben en totaal niet in vorm ben doordat ik anderhalf jaar geen reet heb uitgevoerd behalve op stap gaannu alles eraf trainen om over een jaar in het 1e te komen
Succes ermeequote:Op zondag 29 april 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Helaas dit jaar 5e klasse reserve omdat ik wat aangekomen ben en totaal niet in vorm ben doordat ik anderhalf jaar geen reet heb uitgevoerd behalve op stap gaannu alles eraf trainen om over een jaar in het 1e te komen
2equote:Op zondag 29 april 2012 23:47 schreef marcie216 het volgende:
welke klasse IsaasCuenca?
Ik sta CV en heb dit seizoen gewoon niet gescoord. ik ben laatste man en ga niet zo vaak mee met corners.
ooh niet slecht, veel goals voor een rb zegquote:
Run fatboy runquote:Op zondag 29 april 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Juist wel, ik kan het niveau makkelijk aan en dat wil ik ook anderen laten zienquote:
klopt , daarom word ik gescout binnekortquote:Op zondag 29 april 2012 23:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ooh niet slecht, veel goals voor een rb zeg
Nee en nooit geweest maar dat hoeft ook niet, inzicht is belangrijker.quote:
Oke we gaan het meemakenquote:Op zondag 29 april 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Juist wel, ik kan het niveau makkelijk aan en dat wil ik ook anderen laten zienIk vind voetbal leuk maar er moet een leuke sfeer zijn of het moet prestatie gericht zijn.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:50 schreef Fuszy het volgende:
Jeugd RKC, maar zelf gekozen om te stoppen. Heb er nog steeds spijt van
Ik heb het een naar beste niveau gehaald, waarom stoppen:Pquote:Op zondag 29 april 2012 23:50 schreef Fuszy het volgende:
Jeugd RKC, maar zelf gekozen om te stoppen. Heb er nog steeds spijt van
Ik heb beidequote:Op zondag 29 april 2012 23:50 schreef marcie216 het volgende:
Juist, inzicht is veel belangrijker als snelheid
Mij in elkaar tikken red je nietquote:Op zondag 29 april 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee en nooit geweest maar dat hoeft ook niet, inzicht is belangrijker.
GJE, ga maar haten ik tik je inelkaar en ga op je zitten hoer!
Grapjurk hihi.quote:
Beide moet je hebben.quote:Op zondag 29 april 2012 23:50 schreef marcie216 het volgende:
Juist, inzicht is veel belangrijker als snelheid
Ik heb Yvonne op mijn hand, die geeft je een pak slaag.quote:Op zondag 29 april 2012 23:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mij in elkaar tikken red je niet
Ik heb de FOK! Knokploeg altijd nog achter de hand
Kinkyquote:Op zondag 29 april 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb Yvonne op mijn hand, die geeft je een pak slaag.
Ja maar ga ik verkopen, hoerespel.quote:
Omdat ik het ruik dat je liegtquote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet kunnen hebben
Das niet genoeg, je hebt een rode kaart veroorzaakt. Je was nergens, constant buitenspel, verder 2x verloren door jouquote:Op zondag 29 april 2012 23:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hey ik had wel een prachtige goal gemaakt dus
Oke zullen we nu dan potje fifa spelen gewoon vriendschappelijk?quote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar ga ik verkopen, hoerespel.
[..]
Omdat ik het ruik dat je liegt
Denk dat die eerder jou tikken.quote:Op zondag 29 april 2012 23:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mij in elkaar tikken red je niet
Ik heb de FOK! Knokploeg altijd nog achter de hand
Neequote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oke zullen we nu dan potje fifa spelen gewoon vriendschappelijk?
Wat zijn we weer verdomme aardigquote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Das niet genoeg, je hebt een rode kaart veroorzaakt. Je was nergens, constant buitenspel, verder 2x verloren door jou
Ik ben de opper-vechtbaas. Ik heb Michielos altijd nogquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Needinsdag ofzo, heb nu geen zin meer. Ik kijk lekker voetbal dus
Mietjequote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben de opper-vechtbaas. Ik heb Michielos altijd nog
1.006 ajajaquote:
Waaromquote:
quote:
Wow, in de buurtquote:Op zondag 29 april 2012 23:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom
Tevens heb ik Lindgren. ook nog, die woont in de buurt
Geen, ik zet die klereherrie uit en luister eigen muziek.quote:Op zondag 29 april 2012 23:55 schreef tochweerhenk het volgende:
wat is jullie lievelingsliedje van de fifa soundtrack
Hands van the ting tings en die openingstrack, maar daar ben ik de naam even van kwijt.quote:Op zondag 29 april 2012 23:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Niet te groot doen mattie, je weet hoe wij rollen in de hoodquote:Op zondag 29 april 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wow, in de buurtIk heb ook mensen in de buurt wonen
Geenquote:Op zondag 29 april 2012 23:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Hands van the ting tingsquote:Op zondag 29 april 2012 23:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hands van the ting tings en die openingstrack, maar daar ben ik de naam even van kwijt.
Paar keer gedaan, beetje saaiquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wow, in de buurtIk heb ook mensen in de buurt wonen
Jij snap het spelletje gewoon.quote:
Ik lieg niet manquote:Op zondag 29 april 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar ga ik verkopen, hoerespel.
[..]
Omdat ik het ruik dat je liegt
/carequote:
We zitten op 1 lijn. Tevens heb ik Pino ook nog, die is echt vechtersbaasjequote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]![]()
En GJE, alsof Lindgren. jou gaat verdedigen
Is goed pik, kijken wel wanneerquote:Op zondag 29 april 2012 23:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Ik dacht misschien eens samen, je moet wennen.
1.70quote:Op maandag 30 april 2012 00:00 schreef marcie216 het volgende:
Wat is eigenlijk een normale lengte voor een 15 jarige?
Wodan is gewoon beter dan DBSquote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef marcie216 het volgende:
Gekkezuiden, Wodan
Lelijke turken club,
Ik speel bij DBS
Moeilijke tijdenquote:Op maandag 30 april 2012 00:00 schreef Fuszy het volgende:
GJE moet posts inhalen omdat hij een weekje verplicht heeft moeten afkicken
Succesquote:Op maandag 30 april 2012 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan weer een wedstrijd spelen, net 3-2 gewonnen in de 90e minuut. Nu de finale van het bronzen toernooi, eerder verloor ik die met mijn MLS bronzes (2-1 na verlenging) Ik schoot nog 2 keer op de paal, het had 2-2 moeten zijn.
Ik zet Zakaria op je af..quote:Op maandag 30 april 2012 00:02 schreef marcie216 het volgende:
Dankje Isaac hoe weet je dit?
GekkeZuiden.
We moesten in de competite tegen hun en ook in de beker.
Wat zijn die turken irritant zeg, gaf ik ze een schop(perongeluk) gaan ze duwen en schelden en al die shit, schop ik ze nog een keer gaan ze dreigen dat ze me na de wedstrijd in elkaar gaan slaan
Schopte ik nog een keer ging hij aan mij shirtje trekken werd hij er af gehaald. ahahhaah heb een hekel aan dat soort buitenlanders, ik weet niet welke leeftijd jou broertje heeft
Ervaring.quote:Op maandag 30 april 2012 00:02 schreef marcie216 het volgende:
GekkeZuiden.
Wat zijn die turken irritant zeg, gaf ik ze een schop(perongeluk) gaan ze duwen en schelden en al die shit, schop ik ze nog een keer gaan ze dreigen dat ze me na de wedstrijd in elkaar gaan slaan
Schopte ik nog een keer ging hij aan mij shirtje trekken werd hij er af gehaald. ahahhaah heb een hekel aan dat soort buitenlanders, ik weet niet welke leeftijd jou broertje heeft
In het begin werd ik alleen maar doodgemaakt en had ik een K/d van onder de 0.40, dusjaquote:Op maandag 30 april 2012 00:04 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Is niet te best hé, voor een 12de prestige
Hij is 16. Ik snap wat je bedoelt, maar niet elke buitenlander is zoquote:Op maandag 30 april 2012 00:02 schreef marcie216 het volgende:
GekkeZuiden.
Iets? hij droomt rechtop denk ik!quote:Op maandag 30 april 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iets zegt me dat Cuenca gewoon onzin lult
quote:Op maandag 30 april 2012 00:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ervaring.
Ik heb dat ook een keer gehad, moest ik tegen een team dat 3 turken in de basisopstelling had, die gasten waren de hele tijd ruig aan het doen, toen kwam ik, f*cking harde tackle op de been van die gast, die been was door midden, en toen schopte ik een andere turk die in een diameter van 7 meter stond, en die andere turk deed ik een hi-jump kick op. die turk waar ik een harde tackle op deed kon nooit meer voetballen, ik kreeg rood en was geschorst voor 50 wedstrijden, maar toen een tucht commisie ingegaan en wat geld betaald en werd verlaagd naa 20, dat seizoen degradeerde wij, toen kwam ik terug en bam alles ging weer goed niggur, ik scoorde 28 goals in 37 wedstrijden en werd toen gescout door de club waar ik nu zit niggur
xD Kan best zo zijn. DBS is trouwens best wel slecht. Wodan speelt gewoon 3divisie etc.quote:Op maandag 30 april 2012 00:07 schreef marcie216 het volgende:
of niet, high kick hahahah
GekkeZuiden, nee ik weet het maar heb tegen ze gespeeld en was niet veel goeds, niet alleen bij WODAN ook bij Brabantia zijn er een eental grootneuzen.
Maar wodan lijkt wel klein turkije man
is prima jongenquote:Op maandag 30 april 2012 00:12 schreef marcie216 het volgende:
maar is 1.70 voor een 15 jarige echt normaal? ik ben uit mijn voetbalteam bijna de kleinste 3 ofso kleiner.
Sommige zijn net 16 ik wordt september 16.
Ik ben 1,75 ofso maar de meeste zijn groter als mij?
Is wel redelijk hoor, ben ook 15 en 184cm dus echt niets verkeerd met 175 hoorquote:Op maandag 30 april 2012 00:12 schreef marcie216 het volgende:
maar is 1.70 voor een 15 jarige echt normaal? ik ben uit mijn voetbalteam bijna de kleinste 3 ofso kleiner.
Je bent al groter dan messiquote:Op maandag 30 april 2012 00:12 schreef marcie216 het volgende:
Echt he, fuck lengte man, het gaat om de musclesquote:Op maandag 30 april 2012 00:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je bent al groter dan messi. Maak je niet druk ik was tot me 17: 1.76 ben nu 1.85. Gewoon normale lengte I think. Verder wat maakt lengte uit?
Waarom zou je daar last van hebbenquote:Op maandag 30 april 2012 00:19 schreef marcie216 het volgende:
oke, best klein dus? heb je daar geen last van ofso, ben jij sinds je 16 nog gegroeid?
ja maar weet je wat het isquote:Op maandag 30 april 2012 00:19 schreef marcie216 het volgende:
oke, best klein dus? heb je daar geen last van ofso, ben jij sinds je 16 nog gegroeid?
Ik joke maar ;P ik ben 1.80quote:Op maandag 30 april 2012 00:19 schreef marcie216 het volgende:
met je vriendin ofso, maar laat maar zitten
slaapzequote:Op maandag 30 april 2012 00:21 schreef marcie216 het volgende:
mooie lengte![]()
Maar ga slapen naughtyboys
Welterustenquote:Op maandag 30 april 2012 00:21 schreef marcie216 het volgende:
mooie lengte![]()
Maar ga slapen naughtyboys
Om het redelijk Ontopic te houdenquote:Op maandag 30 april 2012 00:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
TOTY komt toch gewoon woensdag om 7uur toch?
Ik pimp net met m'n lengte.quote:Op maandag 30 april 2012 00:22 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Om het redelijk Ontopic te houden
Basketbal of voetbal?quote:Op maandag 30 april 2012 00:24 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Laatste man op aanvaardbaar niveau
Voetbalquote:Op maandag 30 april 2012 00:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Basketbal of voetbal?![]()
Ont: Iemand die weet of er een Happy Hour aan komt?
Ik heb laatst een doumbie voor 1k verkochtquote:Op maandag 30 april 2012 00:27 schreef GuRBuH het volgende:
Er staat een Doumbia 4-2-3-1 op voor 2k bin met nog 10 minuten te gaan. Zelf heb ik niet zoveel cash maar wie hem wil kan hem binnenhalen, koopje! Normale prijs is 2,5-3k.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:27 schreef GuRBuH het volgende:
Er staat een Doumbia 4-2-3-1 op voor 2k bin met nog 10 minuten te gaan. Zelf heb ik niet zoveel cash maar wie hem wil kan hem binnenhalen, koopje! Normale prijs is 2,5-3k.
Het was een moeilijke wedstrijd, hij had minder goede spelers maar hij scoorde 2x uit 2 kansen. Ik maakte nog net de 2-2 in de 85e minuut en na verlenging won ik met 2-4. Ik ben best goed met bronzes maar ik win de finale nooit makkelijkquote:
mooi domquote:Op maandag 30 april 2012 00:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb laatst een doumbie voor 1k verkocht
quote:Op maandag 30 april 2012 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was een moeilijke wedstrijd, hij had minder goede spelers maar hij scoorde 2x uit 2 kansen. Ik maakte nog net de 2-2 in de 85e minuut en na verlenging won ik met 2-4. Ik ben best goed met bronzes maar ik win de finale nooit makkelijk
heb ik, 2de bundesliga, speelt heerlijkquote:Op maandag 30 april 2012 00:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Je hebt gewonnen, Ik heb 3x Bronze toernooi gewonnen en dat met teams onder de 60chem
. Teams met MLS of zaha en Tello win ik nooit de beker. misschien maar eens een duits team maken
Met mijn Engelse bronzes win ik hem bijna altijd, met mijn andere teams bijna nooit. Ik heb hem al heel vaak gewonnenquote:Op maandag 30 april 2012 00:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Je hebt gewonnen, Ik heb 3x Bronze toernooi gewonnen en dat met teams onder de 60chem
. Teams met MLS of zaha en Tello win ik nooit de beker. misschien maar eens een duits team maken
Je moet eens een team met Zaha en Tello makenquote:Op maandag 30 april 2012 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met mijn Engelse bronzes win ik hem bijna altijd, met mijn andere teams bijna nooit. Ik heb hem al heel vaak gewonnen
Nu probeer ik het weer met mijn BPL bronzes.
Als het voor jezelf is wel.quote:Op maandag 30 april 2012 00:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
Als je een Modric voor 26K kan oppikken moet je dat dan doen?
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:FOK! is over enkele minuten onbereikbaar voor klein onderhoud. Sla een eventuele post op voordat je hem verstuurt, en kom over een half nog eens kijken.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
HALF WAT? HALF UUR?? HALF MINUUT>? HALF JAAR?? HALF MAAND!!!?? HALF EUUW NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!11quote:Op maandag 30 april 2012 00:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ze hebben een foutje gemaakt had ik gelezen. Ze hadden de kalender niet naar onze telling gezet. Dit jaar zijn we veiligquote:Op maandag 30 april 2012 00:45 schreef GuRBuH het volgende:
Deze moet vol voor het einde van de Fok! Maya calender
Kom over een half jaar nog eens kijkenquote:Op maandag 30 april 2012 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HALF WAT? HALF UUR?? HALF MINUUT>? HALF JAAR?? HALF MAAND!!!?? HALF EUUW NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!11
Voor sommige mensen zou dat een ramp zijnquote:Op maandag 30 april 2012 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kom over een half jaar nog eens kijken![]()
*U so funny*quote:Op maandag 30 april 2012 00:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
doublepain als fok down gaat zal je dan double pain hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |