Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Hoe ik speel wel.quote:Op zondag 29 april 2012 22:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je cdms houden toch nooit een bal tegen?
ok ik heb positie gekozenquote:Op zondag 29 april 2012 22:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Kom wij spelen dan gewoon zonder hun
Jaquote:Op zondag 29 april 2012 22:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ok ik heb positie gekozen
Wat houdt any dan? Moet je dan alle posities sdpelen?
Vakantie?quote:Op zondag 29 april 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sorry mannen, maar ik moet morgen ook vroeg op. Kan morgenavond tot zaterdag nacht clubben
The same hieroquote:Op zondag 29 april 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sorry mannen, maar ik moet morgen ook vroeg op. Kan morgenavond tot zaterdag nacht clubben
Morgen naar Walibiquote:
Me.quote:Op zondag 29 april 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie heeft er allemaal skype?
Is veel beter dan ps3 headset
Niet hier over clubs posten aub, ivm anderenquote:
Jij wilde ook regelmatig meeclubben he?quote:
Shit dan kan ik niet met me teamgenoten communicerenquote:Op zondag 29 april 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet hier over clubs posten aub, ivm anderen
is goed voor mij jaquote:Op zondag 29 april 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij wilde ook regelmatig meeclubben he?
Daarom skypequote:Op zondag 29 april 2012 22:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Shit dan kan ik niet met me teamgenoten communiceren
Dm je skype maarquote:
Niet nodig headsetquote:Op zondag 29 april 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[FIFA 12 algemeen] #16 Nieuwe update is sjiek.
Hier voor clubtalk
Mijne is kapot.quote:
0-4 voor Barca, maar het gaat toch nergens meer om nu helaas.quote:
I knowquote:Op zondag 29 april 2012 23:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
0-4 voor Barca, maar het gaat toch nergens meer om nu helaas.
Goedenavondquote:
Ik ben nu even ultimate team aan het doen. Als ik zin krijg ga ik wel naar clubs menu jaquote:Op zondag 29 april 2012 23:14 schreef Thorb het volgende:
ja je moet zo gewoon naar clubs menuals je mee wil doen
Jo, ik speel bijna geen clubs omdat ik daar fucking slecht in benquote:Op zondag 29 april 2012 22:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Vandermar jij bent toch XBOX?
nodig me dan eens uit in een club als je speelt
Dat had jequote:Op zondag 29 april 2012 23:14 schreef Pobberd het volgende:
GJE, zei jij toen dat ik router-achter-router had? Of moest ik dat juist hebben?
oh dacht ik omdat jij altijd van die uitnodiging berichten hebtquote:Op zondag 29 april 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jo, ik speel bijna geen clubs omdat ik daar fucking slecht in ben
O lol, weet ik niets vanquote:Op zondag 29 april 2012 23:19 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
oh dacht ik omdat jij altijd van die uitnodiging berichten hebt
O lol, weet ik niets vanquote:Op zondag 29 april 2012 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
hij bedoelt van want friends to play fifa denk ik
O lol, weet ik niets vanquote:Op zondag 29 april 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
O lol, weet ik niets van
Torres speelde trouwens wel een prima potje.
3 hattricks.quote:Op zondag 29 april 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
O lol, weet ik niets van
Torres speelde trouwens wel een prima potje.
Ehhhm.quote:
Heb ze allebei gehad, Gibson iets beter. Vond Frimpong op die positie nog chiller, tankje.quote:Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
Guthrie of Gibson als meest centrale middenvelder in 4-3-2-1?
Non shinyquote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ze allebei gehad, Gibson iets beter. Vond Frimpong op die positie nog chiller, tankje.
Ik zou eerst wel gaan, maar voelde me niet lekker en had ook niet echt veel zinquote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
Moeten jullie niet op stap? Koninginnenacht? Ik sla helaas over dit jaar, geen geld, niet zo fit en mijn kop staat er niet naar.
Ben Arfa > Elke andere budget BPL RWquote:Op zondag 29 april 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
Liever een slechte shiny dan een goede non shiny
15quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
Moeten jullie niet op stap? Koninginnenacht? Ik sla helaas over dit jaar, geen geld, niet zo fit en mijn kop staat er niet naar.
DIe heb ik dan weer wel omdat hij bizar goed isquote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben Arfa > Elke andere budget BPL RW
nee ik heb autismequote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
Wegwezen met je non-shiny haatquote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe heb ik dan weer wel omdat hij bizar goed is
Ik heb niets met koninginnenacht en dag. Commerciële klote zooi is het. Je gaat toch gewoon liever op een normale dag een biertje drinken en los gaan met maten ipv dat het je opgedrongen word?quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
Mijn eerste poging was toen ik 15 was, kwam nergens inquote:
Hier is het wel leuk, paar DJ's.quote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb niets met koninginnenacht en dag. Commerciële klote zooi is het. Je gaat toch gewoon liever op een normale dag een biertje drinken en los gaan met maten ipv dat het je opgedrongen word?
Weet niet waar jij woont, maar ik kom niet binnen(16+)quote:
Daar heb je wel gelijk in ja, maar hier is het gewoon op de marktquote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Weet niet waar jij woont, maar ik kom niet binnen(16+)
Jij woont in LWD toch? WInkels zijn gewoon open op de nieuwstad hoorquote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zou met vriend morgen voetbalschoenen kopen maar bedenk me nu dat winkels dicht zijn.
Bazige mensen teren op stufiquote:Op zondag 29 april 2012 23:39 schreef GuRBuH het volgende:
Normale mensen moeten morgen gewoon werken voor 200% loon
Bavaria 0,0. Die voel je na 2 flesjes echt goedquote:
Ben daar niet.quote:Op zondag 29 april 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij woont in LWD toch? WInkels zijn gewoon open op de nieuwstad hoor
wait what?quote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bavaria 0,0. Die voel je na 2 flesjes echt goed
Brings back memories van mijn oude werkquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bavaria 0,0. Die voel je na 2 flesjes echt goed
Proeft naar pis met prikquote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef marcie216 het volgende:
Nee ff serieus malt ofso? nog nooit gehad hahah waar proeft dat naar misschien is x proberen.
Sukkelquote:
Wicky is echt fakking lekkerquote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Brings back memories van mijn oude werkhilarische avond gehad waarin we echt geniale opmerkingen bedachten met Wicky
prachtige tijd.
Wicky is wel voor de ekte bazen, dus jaquote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Brings back memories van mijn oude werkhilarische avond gehad waarin we echt geniale opmerkingen bedachten met Wicky
prachtige tijd.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef marcie216 het volgende:
Nee ff serieus malt ofso? nog nooit gehad hahah waar proeft dat naar misschien is x proberen.
0,0
Alcoholische versnaperingenquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
NON-Alcoholische versnaperingen
quote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alcoholische versnaperingen slootwater in het geval van GJE
Ja dat is baas, hoe oud ben jequote:
Als ik wil en niet wil?quote:Op zondag 29 april 2012 23:43 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Als je dat wil, ja.
Als je het niet wil, nee.
104, daarom twijfel ikquote:
Dan gewoon doen, je loopt ze er allemaal uitquote:
zaterdag geloof ikquote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
Als je op zondag gaat niet doen, 's ochtends voetballen met een kater
zaterdag gewoon niet uitgaan danquote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
Als je op zondag gaat niet doen, 's ochtends voetballen met een kater
Alleen doen als het team leuk is, teams met alleen maar ouderenquote:
Ik ben tyfusslecht in zaalvoetbal.quote:
Ik speel CAMquote:Op zondag 29 april 2012 23:45 schreef marcie216 het volgende:
Wat is jullie positie en welke klasse spelen jullie als ik vragen mag (en welk team B/A1?)
Kom waarschijnlijk bij een vriend. Effe regelen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen doen als het team leuk is, teams met alleen maar ouderendat heb ik wel gemerkt als het niet om prestatie gaat.
op fut ja...quote:
Clubsquote:
Het hoogste wat ik heb gespeeld is 2divisie, CAM en aanvoederquote:Op zondag 29 april 2012 23:45 schreef marcie216 het volgende:
Wat is jullie positie en welke klasse spelen jullie als ik vragen mag (en welk team B/A1?)
doe geen moeitequote:Op zondag 29 april 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Helaas dit jaar 5e klasse reserve omdat ik wat aangekomen ben en totaal niet in vorm ben doordat ik anderhalf jaar geen reet heb uitgevoerd behalve op stap gaannu alles eraf trainen om over een jaar in het 1e te komen
Succes ermeequote:Op zondag 29 april 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Helaas dit jaar 5e klasse reserve omdat ik wat aangekomen ben en totaal niet in vorm ben doordat ik anderhalf jaar geen reet heb uitgevoerd behalve op stap gaannu alles eraf trainen om over een jaar in het 1e te komen
2equote:Op zondag 29 april 2012 23:47 schreef marcie216 het volgende:
welke klasse IsaasCuenca?
Ik sta CV en heb dit seizoen gewoon niet gescoord. ik ben laatste man en ga niet zo vaak mee met corners.
ooh niet slecht, veel goals voor een rb zegquote:
Run fatboy runquote:Op zondag 29 april 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Juist wel, ik kan het niveau makkelijk aan en dat wil ik ook anderen laten zienquote:
klopt , daarom word ik gescout binnekortquote:Op zondag 29 april 2012 23:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ooh niet slecht, veel goals voor een rb zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |