quote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Laat el hamdahoer tegen vvv op zuid staan, kijken hoe stoer ie dan is
Kloptquote:
vorige topic ging het over die kakkerlakquote:
Ik sta tochquote:Op zondag 29 april 2012 21:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Moet je wel je stoeltje opofferen, denk ik.
Juistquote:
Ajax, godenzonen superJODENquote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef SillyWalks het volgende:
Dat joden gedoe altijd...
Gewoon Ajax en Ajacieden. Laat dat hele neppe joden gedoe er buiten.
31 titels en iedereen blijft ons haten,heeeeeeerlijkquote:
Ik ben joodsquote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef SillyWalks het volgende:
Dat joden gedoe altijd...
Gewoon Ajax en Ajacieden. Laat dat hele neppe joden gedoe er buiten.
Het is de 1e keer sinds 95 ofzo dat Ajax 2x achter elkaar kampioen gaat worden.quote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
31 titels en iedereen blijft ons haten,heeeeeeerlijk
no one likes us, we don't care
Ik ga geeneens meer een broek aan trekken zodat ik kan fappen op al die haatreactiesquote:Op zondag 29 april 2012 22:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het is de 1e keer sinds 95 ofzo dat Ajax 2x achter elkaar kampioen gaat worden.
Man man man wat moeten de afgelopen weken en komende weken zwaar zijn voor bepaalde mensen.
Woensdagavond maar thuisblijven i.p.v. naar de ArenA gaan.quote:Op zondag 29 april 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga geeneens meer een broek aan trekken zodat ik kan fappen op al die haatreacties
Laptop mee en FOK! volgenquote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Woensdagavond maar thuisblijven i.p.v. naar de ArenA gaan.
quote:Op zondag 29 april 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga geeneens meer een broek aan trekken zodat ik kan fappen op al die haatreacties
Dan moet je ad.nl wat vaker bezoeken, dé krant van Rotterdam. Heerlijk, al die zure reacties bij Ajax artikelen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |