Zo beetje wat sneezu zegtquote:
Heb vorige week geen flikker uitgevoerd, dus er ligt nog wat werk. En ik volgend weekend ook al dingen gepland staan. Begin denk ik uitgaansmoe te wordenquote:
Ik zie mogelijkhedenquote:
Nee seks, eerst mag sneezu of bartje je zwanger maken en dan wil ik wel seks met je hebben.quote:
Ik wil er eigenlijk stiekem 5 als ik een partner zou hebben in me eentje niet meer als 2quote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
ik wel in ieder geval
Ik houd je wel op de lijst sneez
ehm ja en mijn eigen man dan? Of heeft die niets te zeggenquote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee seks, eerst mag sneezu of bartje je zwanger maken en dan wil ik wel seks met je hebben.
dmv is dat veel leuker voor beide dus gewoon seks hebbenquote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Maar ik wil geen sex alleen maar mijn zaadjes erin stoppen
Oh detroit mag natuurlijk ookquote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ehm ja en mijn eigen man dan? Of heeft die niets te zeggen
En over de sex wil ik wel wat zeggen
Nee ik lust geen mosselsquote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dmv is dat veel leuker voor beide dus gewoon seks hebben
doe maar niet straks stopt sneez zijn zaadjes in het verkeerde gat. Kan, maar gebeurd over 9 maanden niet zoveelquote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dmv is dat veel leuker voor beide dus gewoon seks hebben
Hoeveel kindjes wil je?quote:Op zondag 29 april 2012 21:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
doe maar niet straks stopt sneez zijn zaadjes in het verkeerde gat. Kan, maar gebeurd over 9 maanden niet zoveel
dat is niet de bedoeling inderdaad.quote:Op zondag 29 april 2012 21:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
doe maar niet straks stopt sneez zijn zaadjes in het verkeerde gat. Kan, maar gebeurd over 9 maanden niet zoveel
Pssst ik wacht op je danquote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nog niet hoor maar ik vrees daten ik over 2 jaar een fikse discussie gaan krijgen
Potentieel rammelende eierstokken dus...quote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nog niet hoor maar ik vrees daten ik over 2 jaar een fikse discussie gaan krijgen
Dan duw de kindjes maar deze kant opquote:Op zondag 29 april 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
Als ik ooit een relatie krijg vrees ik dat die eierstok gedoe wel eens een dealbreker kan zijn
Enige leuke aan kinderen vind ik het maken daarna vind ik het niet leuk meerquote:Op zondag 29 april 2012 22:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan duw de kindjes maar deze kant op
Lastige vraag meer omdat het dan toch jou kindje is met iemand anders...quote:Op zondag 29 april 2012 22:01 schreef Cassandra87 het volgende:
maar sneez, jij zou bekende donor willen zijn? In het algemeen?
Nicht van mij die lesbisch en een relatie heeft die heeft met een homo koppel een kind gekregen. Zoals ik het begrijp wordt het kind door beide koppels opgevoed. Zoiets voor jou?quote:Op zondag 29 april 2012 22:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Lastige vraag meer omdat het dan toch jou kindje is met iemand anders...
Dat klopt maar ik zou het gevoelsmatig niet kunnen te weten dat een kind dat geboren is uit mijn genen door andere word opgevoed en geloof me het kind kind zal op later leeftijd daar veel moeite mee krijgen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
ja maar een stel dat kiest voor een donoroptie gaat niet voor een kindje met iemand anders, maar een kindje met hulp van iemand anders dat toch van dat stel alleen is
Zou ik niet willen of ik adopteer en zie het zo ik zou graag een BAP willen wordenquote:Op zondag 29 april 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nicht van mij die lesbisch en een relatie heeft die heeft met een homo koppel een kind gekregen. Zoals ik het begrijp wordt het kind door beide koppels opgevoed. Zoiets voor jou?
BAP?quote:Op zondag 29 april 2012 22:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik zou het gevoelsmatig niet kunnen te weten dat een kind dat geboren is uit mijn genen door andere word opgevoed en geloof me het kind kind zal op later leeftijd daar veel moeite mee krijgen.
[..]
Zou ik niet willen of ik adopteer en zie het zo ik zou graag een BAP willen worden
dan had ik toch niets aan jouw zaadjes gehadquote:Op zondag 29 april 2012 22:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik zou het gevoelsmatig niet kunnen te weten dat een kind dat geboren is uit mijn genen door andere word opgevoed en geloof me het kind kind zal op later leeftijd daar veel moeite mee krijgen.
[..]
Zou ik niet willen of ik adopteer en zie het zo ik zou graag een BAP willen worden
We kunne altijd ruilenquote:Op zondag 29 april 2012 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dan had ik toch niets aan jouw zaadjes gehad
Maak 2 kinderen jij 1 ik 1quote:Op zondag 29 april 2012 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
huh? voor een appel en een ei ofzo
Wat doe je met de moeder?quote:
Eigenlijk ook niet, adoptie blijft het beste al is dat zeer kostbaar en moeilijk vooral als man is dat vrijwel onmogelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat zou je wel kunnen?Dat zou ik als moeder zijnde weer niet kunnen
Daar zit het hele probleem... Adoptie is vrijwel onmogelijk andere manieren vind ik vrij oneerlijk jegens een van de partijen of het kind.quote:
Cas...quote:Op zondag 29 april 2012 22:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
die brengt ie om en dumpt haar in een koffer in een sloot
Adoptie is de key enkel door alle regels en wetten en hoeveel het wel niet kost onmogelijkquote:Op zondag 29 april 2012 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja sorry was echt zo'n vraag vanenige antwoord wat ik kon verzinnen
Wat denk jij dat hij zou moeten doen?quote:
Ik wou dus dezelfde flauwe grap makenquote:Op zondag 29 april 2012 22:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
die brengt ie om en dumpt haar in een koffer in een sloot
draagmoeder zoekenquote:Op zondag 29 april 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat denk jij dat hij zou moeten doen?
gmtaquote:Op zondag 29 april 2012 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wou dus dezelfde flauwe grap maken
Jij een kinderwens?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |