Ik heb het spelletje denk ik wel zelf goed gespeeld. 3+ jaar en 38000+ posts verder.
Toen ik hier op FOK! kwam zocht ik om iets te doen. Een hobby. Iets met veel mensen waar ik in mijn vrije tijd veel tijd aan kon besteden, op mijn laptopje. Ik vond FOK!. Na een paar maanden begon ik FOK! te snappen, met z'n eigen taaltje, haha. Voor 7 april 2010 wist ik wat ONZ had moeten betekenen. Maar ik begon het te begrijpen. "Ik ben 12, wat is deze?" kon ik toen letterlijk zeggen. Voor de mensen die goed zijn in wiskunde rekenen gaat nu een belletje rinkelen: "Maar Dalando, je bent toch 21, hoe kun je dan ooit zeggen dat je 12 bent?". Dat mijn beste, is omdat ik heb gelogen.
De Dalando die jullie kennen bestaat niet. Jullie denken dat ik die 21 jarige jongen uit Alphen aan den Rijn ben, die hardstyleverslaafde, die verloofde, die webdevelopende, die met dat sikje. Haha. Dat is niet mijn ware identiteit. Ik ben Willem, 14 jaar. Nogsteeds ben ik wel degene die graag naar hardstyle luistert, een vriendin heeft, van bier houdt en droomt om naar een Q-feest te gaan, waar ik zogezegd: "Nooit tijd voor zou hebben." Eigenlijk mag ik nog gewoon niet. Maarja.
Ik zocht iets om te doen. Ik was 12. Ik was een kneusje. Loner. Brugpieper. Koter. Ik werd uitgelachen omdat ik te volwassen zou doen. Daarom had ik besloten om tussen de volwasenen te gaan zitten. Maar waarom dan mijn alibi op FOK!? Omdat ik er al snel achter kwam dat jonge mensen hier een soort van onderdrukt worden, uitgelachen worden. Ik wou niet bij het groepje zijn dat de hele tijd aan de kant werd geschoven, de hele tijd in bed zou moeten gedrukt worden in de nachtbagger. Ik wou bij de populaire jongens horen. FOK! was daar perfect voor. En in de tijd na Radio ONZ, kreeg ik die populariteit ook op FOK!. Uiteindelijk bleef ik in schooljaar 2010 - 2011 ook zitten omdat ik niets aan schoolwerk deed - FOK! was belangerijker. Veel leuker. Bij school werd ik er aan herinnerd dat ik gepest werd, veel gepest. Bij FOK! was ik tenminste populair, gerespecteerd.
Ik was 13 toen ik bij Radio ONZ kwam. Ik was 13 toen ik mijn KPD rechten kreeg. Ik was 13 toen ik mijn eerste nachtbagger meemaakte. Ik was net 14 toen ik aan UDOWU.nl ging werken. Ik was 14 toen ik mijn abbo kocht.
Veel dingen daarover gaan over ONZ. Dat is ook de plek waar ik de meeste tijd van FOK! op heb gezeten. Daarom post ik dit ook in ONZ, niet dat jullie denken dat dit een dikke troll is. ONZ, mijn thuisbasis zegmaar. ONZ heeft me veel dingen geleerd. Dingen die ik nu in het dagelijkse leven gebruik. Zonder Monopoly zou ik niet weten wat MDMA is. Monopoly is ook iemand waar ik echt liefde voor heb. Deze man heeft me, zonder dat hij het wist, veel dingen geleerd. Dingen die ik nu in het echte leven gebruik. Dingen waardoor ik nu in het echte leven wel populair ben. Ik ben nu ook gerespecteerd in het echte leven. Het leven van die 14 jarige. Een vriendin hebbende, lieve moeder hebbende, hardstyle luisterende, webdevelopende Alphenaar.
ONZ en Monopoly, 2 dingen waar ik echt liefde voor heb. Ook heb ik liefde voor al die users die mij respecteren, ik respecteer hun ook terug. Mensen zoals Spaghettivreter, Ragboer, Dimens, BBQSausage, LompeHork, Rezania, Patje1987, Huppel, Dromenvangertje, Flips, Omdatappel en PamSwynfordDeBeaufort. Dat zijn toch echt de top mensen die ik echt respecteer.
Maar nu ben ik uit de kast gekomen, ik ben niet Dalando. Ik ben gewoon een jochie dat iets zocht om te doen omdat hij geen vrienden had, maar door FOK! vrienden heeft gekregen. Nu hebben sommigen van jullie gemerkt dat ik ook steeds minder op FOK! ben. Daarom dus, niet omdat ik zogezegd met mijn trouwerij bezig zou zijn.
Nu wordt dit account misschien gebanned, omdat ik toch KPD rechten kreeg op mijn 13e, maar alsnog, ik hoop dat als dit account niet gebanned wordt, en ik jullie dit goed opvangen, en ik in de toekomst nog tijd heb, dat ik gewoon de nachtbagger in kan duiken. Helaas wel zonder tieten, maar wel met bier wat mijn broer voor me gekocht heeft. Hertog jan uiteraard.
xoxo~
Dalando.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121