Ik meende iets opgepikt te hebben dat het sb labeltje straks gewoon geschrapt wordt om minder onderscheid tussen 6.0 en sb te krijgen. Zullen veel mensen niet blij mee zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 23:15 schreef vault_tec het volgende:
nike sb bestond niet meer ofzo... kreeg ik te horen... twijfel alleen nog of ik die lunar woven flows ga halen of niet. wil ze of beide of niet want ik kan niet kiezen.![]()
pick up:
[ afbeelding ]
Is ook oude info hoor, maar kon n-sb.org wel eens geweest zijn. Wel een beetje jammer, maar heel veel toffe releases zijn er de laatste tijd niet meer. De rode koston's vielen me irl wel tegen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef Nezhi het volgende:
Dat heb ik gelezen... in een thread van bijna 2 jaar oud op n-sb.
Beetje jammer.quote:Op zondag 29 april 2012 23:45 schreef vault_tec het volgende:
lees mijn post. Staan nu ook in janoski's (inleg zool) geen nike sb meer maar ZOOM AIR
Ik vind het jammer iig.quote:Op zondag 29 april 2012 23:56 schreef vault_tec het volgende:
iig, was met de levering van deze maand. Wilde wat dingen van deze maand halen maar zaten lijm vlekken op. Maar wel de doos gezien en er maar naar gevraagd. Gewoon kartonnen doos is het.
hier:
http://www.nikeblog.com/2(...)n-sport-red-preview/
De kleur van die koston's is ook heel flets irl. Dacht dat het veel feller rood zou zijn en van suède. Beide niet het geval. De nieuwe grijze zijn dan wel weer oké. Enige dat ik mis bij de koston's is wat meer ventilatie.quote:Op maandag 30 april 2012 09:14 schreef Atta-boy het volgende:
Zonde. Die kleur rood van die kostons is btw ook echt heel lelijk op die foto.
Zullen skateshops blij mee zijn, dat er modellen van de normale nike sb lijn nu ook in andere winkels komen te liggen.
Zaterdag zag ik staan. Vind de colourway tof. Doet mij denken aan Rotterdam namelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef Atta-boy het volgende:
Zijn toch al uit? Zag ze al voorbij komen op lacebag.
Zijn idd erg nice. Had ze wel willen kopen maar heb nu deze af1's al gekocht en word anders te veel van het goede.
Volgens mij overal in-store toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef don-diablo het volgende:
De 24 kilates gel saga zijn zeker niet slecht. Mensen hier die ze gaan halen? Ik ga zaterdag online even qua of ik ze kan halen.
Yes. Zoals woei. Ga zaterdag misschien wel ff langs. Eerst ff online kijken.quote:
Ik ga er iig niet voor in de rij staan. Vind ze zeker tof en het is een leuke aanvulling op m'n SNS GLII, maar niet dat ik in de rij moet gaan staan of wat dan ook. Volgens mij is hier ook beduidend minder buzz over.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:07 schreef HAL9000S het volgende:
Vind de kilates ook wel tof maar geen zin om er moeite voor te doen. Heb liever flyknits verdorie.
Wat vinden we van deze schoen?
[ afbeelding ]
Camo is altijd nice, vind het in combinatie met die zool alleen minder werken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:07 schreef HAL9000S het volgende:
Vind de kilates ook wel tof maar geen zin om er moeite voor te doen. Heb liever flyknits verdorie.
[ afbeelding ]
De vactec af1 camo vind ik daarentegen wel nice.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Camo is altijd nice, vind het in combinatie met die zool alleen minder werken.
Ben ik het mee eens. Zou er persoonlijk max 180 aan uitgeven.quote:
Ik ga morgen even langs woei. Ook even checken of de kilates er dan nog liggen. Ga er niet van uit, maar kan dan gelijk die af1 zien. Die prijs is echt een nee, maar dat vond ik ook van the year of the dragon editie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:13 schreef Atta-boy het volgende:
Die camo af1's zien liggen bij woei. Hadden maar vanaf us8 binnen bekregen maar had ze anders ook niet meer gekocht denk ik. Wel leuke schoen maar retail prijs is killing.
Top, thanks voor de snelle reactie. Echter, vind het een beetje std. kleurencombi. Zoek een beetje lichte, effen kleuren.quote:
Ik heb ook niet gezegd dat ik ze heel tof vind. Zijn gewoon over priced.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:19 schreef HAL9000S het volgende:
YOTD vind ik echt lelijk, kitcherige details
UK 9 is 44 toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:05 schreef Intermec het volgende:
Munchens zijn true to size.
dus wil je 43, pak je UK9
Ben je geweest? Nu al te koop?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:10 schreef Atta-boy het volgende:
Adidas valt volgens mij best groot.
Die asics hebben ze niet in m'n maat bij woei dus heb niks gemist
Ik dacht al. Zag zaterdag staan namelijk. Ik heb 9,5 à 10 dus moet lukken qua maat, maar tegen de tijd dat ik er ben zijn ze vast op. Kijk wel even.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:22 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nee, gaan de 5e pas de verkoop in.
Woei heeft ze vanaf 8,5
camo good. Op een bootschoen vind ik deze minder.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:07 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck, die zijn dope!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
camo good. Op een bootschoen vind ik deze minder.
[ link | afbeelding ]
WDYWT Maharishi Zig Zag Tiger Stripe Camo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
not sure if serious.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:22 schreef Atta-boy het volgende:
Je moet ook ff langs die winkel naast woei als je daar toch bent.
Lag gisteren die nike x supreme af1 die ik gekocht had.
Ze doen daar een soort Consignment ofzo. Liggen ook nds schoenen. Wel vooral kleine maten. Heb ik eindelijk eens geluk met mijn maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:08 schreef HAL9000S het volgende:
Ik wil deze graag scoren, dikke discoschoenen voor op italofeesten....
[ afbeelding ]
David Hasselhoff droeg ze ook:
[ afbeelding ]
iemand een idee of ze nog ergens verkrijgbaar zijn? Kan ze alleen voor veel vinden @ de baai.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
not sure if serious.
@HAL
[ afbeelding ]Ja ik vind ze echt hard.... MJ droeg ze ook. De OG's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vintage NIKE Night Track Made in USA by Mey Mee, on Flickr
als iemand ze spot, please let me know..... de retro's dan. Retro's zijn vind ik ook erg goed gelukt. En colette krijgt de 15e ter ere van iets een editie met blauw... fap!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
not sure if serious.
@HAL
[ afbeelding ]Is toch een collabo met supreme of ben ik nou stom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat ook op de doos.
@ hal: ik vind de cw dope maar hou niet zo van dat model.
@ vault: ben je al afgestudeerd nu dan? Nice! Succes maandagFaka G
supreme is een kwaliteit. Op sommige janoski dozen staat ook supreme bij mij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is toch een collabo met supreme of ben ik nou stom?staat ook op de doos.
@ hal: ik vind de cw dope maar hou niet zo van dat model.
@ vault: ben je al afgestudeerd nu dan? Nice! Succes maandag
Is toch uit de safari pack?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:13 schreef Atta-boy het volgende:
Ok nice. Ik 18 juli als het goed is![]()
Heb ik ze dus voor niks gekocht![]()
Kwaliteit is wel awesome zeg, leer is lekker buttery.
Een goed zittend pak laat je altijd dunner lijken. Overhemden simpel houden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:02 schreef vault_tec het volgende:
net 2 paar lunar woven flows besteld. Ook een overhemd gescoord om te gaan solliciteren maandag. als je wat dikker bent dan zitten overhemden ook echt kut... Hopelijk gaat het goed maandag. 18e nog een gesprek bij een ander bedrijf... Kijken waar ik meer kan verdienen
Vind die AT1 safari ook niet verkeerd btw:quote:
Ik ga solliciteren voor een technische functie. Collega's zeiden ook dat een pak teveel was. Spijkerbroek, overhemd en nette schoenen (janoski's waddup) genoeg was.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een goed zittend pak laat je altijd dunner lijken. Overhemden simpel houden.
Das waar ook. Proces operator of iets dergelijks. Zou je een cardigan of iets dergelijks bij aan doen zodat het wat meer afkleed en nettere schoenen zijn dan altijd goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ga solliciteren voor een technische functie. Collega's zeiden ook dat een pak teveel was. Spijkerbroek, overhemd en nette schoenen (janoski's waddup) genoeg was.
O ja, dat bestaat natuurlijk ook nog gewoon! Ik dacht misschien heeft iemand hier meteen het goede antwoord, maar even passen ergens, daar kan niets tegenop.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:03 schreef vault_tec het volgende:
je kan AM 1 overal in nl passen... waarom doe je dat niet?
EBay. Is al een tijdje geleden immers.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:47 schreef Bryan181 het volgende:
weet iemand waar ik de puma states turqouise kan krijgen? Thankss
Die wilde ik echt heel graag hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef SHOOOTO het volgende:
vorig jaar had je nog de AJ1 "banned" maar die kwamen in de outlets terecht. Misschien was dat ook de intentie van Nike.
[ afbeelding ]
quote:The Nike Blazer is about to celebrate its 40th anniversary, and there’s a good reason even people who’ve never set their feet to griptape absolutely love the Nike SB drops. The Blazer is an icon of timeless basketball style, but vulcanized soles are also a whole heckuvalot more comfy when they’re aided by Zoom Air inserts as in the case of those SBs. And we’ve seen the 6.0 Action Sports division trot out a similar embedded cushion made of LunarLon recently, but what would happen if the Swoosh’s original b-ball design got a full-on tech refresh? It’d look something like the photos Tung Ho just tweeted wherein a mesh-uppered Blazer hightop is depicted atop a LunarRacer-like sole that both makes obvious its upgrade and ties in perfectly with the ‘Dunkman’-leaning colorup. These aren’t expected to see the light of day at retail, but if Nike Sportswear ended up selling these, would you buy a pair?
quote:BRON: Sneaker News
Like of niet, het is een interessante tech schoen geworden iig. Wil nog steeds weer een keer een sb blazer erbij, maar wil teveel nu en moet ff rustig aan doen met geld.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:59 schreef HAL9000S het volgende:
Fuck je was me net voor SHOOOOOTO.... not sure if like maar ik denk het wel.
In Engeland heb je ze ook voor zulke prijzen te vinden, maar wat cpt zegt. Allstars zijn gewoon full retail dik over priced in NL.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:35 schreef SHOOOTO het volgende:
lol 46 euro. Retail in HK is ~ 23 euro [ afbeelding ]
30 euro bij America Todayquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:44 schreef Cpt. het volgende:
Maar voor minder dan dat ga je ze in Nederland niet krijgen
ben al een tijdje niet meer geweest maar dit was vorig jaar december.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:45 schreef Cpt. het volgende:
In Rotterdam niet hoor, kijk er regelmatig voor goedkope chucks. Anders ga ik morgen direct een paar halen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ben al een tijdje niet meer geweest maar dit was vorig jaar december.BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand dit nog eens ziet DM aub
![]()
quote:After a special make-up Nike SB Dunk Low Premium had surfaced last year, produced for TV show Entourage, a Quickstrike version of the sneaker is releasing right now in limited quantities. They did some nice updates to the original design, adding a gum outer sole and gold Nike logo on the heel.
quote:BRON: highsnobiety
Zara, H&M of andere random kledingzaken die ook schoenen verkopen?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Sandous het volgende:
Okee, deze zijn saaaai vergeleken met die van jullie.
Maar ben op zoek naar soortgelijks:
[ afbeelding ]
Zo laag mogelijk en het liefst helemaal in een kleur (geen zwarte/witte neus oid) Ik wil ze dragen met alles ook met rokjes/jurken enzo.
Tips?
Mag van alles zijn dus ook andere merken enzooo
I love my Google Reader :pquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:12 schreef HAL9000S het volgende:
Verdomme, SHOOTO is me weer voor... fucking ninja.
Maareh.... want!!! Deze vond ik ook wel interessant btw:
[ afbeelding ]
zal wel weer dikke hype worden, rijen, alles....
Moet een interessante schoen worden, maar ik heb geen zin om te campen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
I love my Google Reader :p
mensen gaan campen voor de WOEI x GL3.
Gefeliciteerd man. Indien ik je in de stad zie verwacht ik een biertje van je.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:29 schreef vault_tec het volgende:
Net een baan aangeboden gekregen bij Shell... Mijn schoenen budget wordt nu een stuk groter![]()
![]()
![]()
Ga je prspct dan? of was het op die opmerking van don? Mocht er een FOK! sneakermeeting komen geef ik eerste rondje (mits ik tegen die tijd mijn eerste salaris heb ontvangen) ben nu nog skeer door stage.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:26 schreef Atta-boy het volgende:
Nice letates.
Als ik je zie verwacht ik een speakertje van je![]()
Die woei x asics collabo wist ik al een tijdje. Vraag me af of het wat word.
Was op die opmerking van donquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:29 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ga je prspct dan? of was het op die opmerking van don? Mocht er een FOK! sneakermeeting komen geef ik eerste rondje (mits ik tegen die tijd mijn eerste salaris heb ontvangen) ben nu nog skeer door stage.
Hosselboy.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:50 schreef vault_tec het volgende:
woei zijn eerste schoen collabo toch? Denk niet dat die dat verziekt.
Prspct... lekker met pimsnickers dansen <3
Van wat ik weet wordt het model een beetje aangepast, maar dat was het dan ook het enige dat ik weet. Afhankelijk van de hype kom ik s ochtends misschien wel. Rotterdam sneaker meet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:39 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Was op die opmerking van donga niet naar prspct denk ik.
Fok sneakermeet ik zeg doen!
Ik hoorde dat die asics dope gaan worden idd, weet verder niet hoe die er uit gaat zien.
Laatste weekend van deze of volgende maand iig. Ik hoop op genoeg paartjes en geen mega drukte. Heb geen trek om in m'n eentje daar uren te staan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef vault_tec het volgende:
Mits ik money heb om te kopen en vrij heb kom ik ook!
Hmmm, dat shape....quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:19 schreef SHOOOTO het volgende:
Je hebt nog wel even de tijd [ afbeelding ]
New Balance 998 Blue Denim
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:23 schreef Bajskorv het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Als iemand deze in 40-40.5 tegen komt... pm mij plz.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:23 schreef Bajskorv het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Die vind ik ook zeker te pruimen. Woei heeft ze.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:38 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als iemand deze in 40-40.5 tegen komt... pm mij plz.
Ik ga morgen ook langs. Hopelijk werkt gummeezy... kortingquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die vind ik ook zeker te pruimen. Woei heeft ze.
Heb je ze naar een feestje aan gedaan? If yes eigen schuld.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:40 schreef thethoryd het volgende:
Net nieuwe suede Samba´s, gelijk verkloot. Hele suede vies en ik krijg het niet meer schoonVolgende keer maar geen suede schoenen kopen, rotmateriaal.
Moet morgen werken plus die dunks doen mij vrij weinig. Die lunar wovens maken mij blij. En in de avond met wifey vieren dat ik werk heb gekregen en dan zaterdag middag weer werken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef Atta-boy het volgende:
Niet campen bij benG morgen? Weet nog steeds niet of ik ga.
M'n moeder is een hipster btw, ze loopt freshcotton en fixed gear fietsen te checken.
Ja het is mijn eigen schuld maar ik verwacht wel van schoenen dat ze een beetje schoon te krijgen zijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Heb je ze naar een feestje aan gedaan? If yes eigen schuld.
Idd en dat maakt het soms wel lastig. Regen en denim bleed is de reden dat ik m'n Asics x SNS GLII weinig draag. Laatste tijd (bij redelijk weer) wel weer wat vaker m'n adidas Copepan aan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:49 schreef vault_tec het volgende:
suede is juistAlleen niet aantrekken naar feestjes oid of als het regent.
Wilde ik net gaan postenquote:
Mother of god wat nice... wanneer komen ze uit?quote:
Geen idee, als gummer morgen werkt dan vraag ik het.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mother of god wat nice... wanneer komen ze uit?
Kan wel wat gefixt worden toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:19 schreef vault_tec het volgende:
jammer dat de toebox geen mesh is maar mooi schoentje. Alleen geen geld voor op hetmoment
Mag van mij, i'll try my luck.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:34 schreef HAL9000S het volgende:
Als het rond de 24ste is van een willekeurige maand zeg ik fok campoutHopelijk geen raffle bullshit.
wow, wat een heerlijk schoentjequote:
waar heb je ze vandaan en wat kosten deze?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:19 schreef SHOOOTO het volgende:
Je hebt nog wel even de tijd [ afbeelding ]
New Balance 998 Blue Denim
[ afbeelding ]
Deze foto heb ik van hypebeast dus het is niet mijn paartje. Waarschijnlijk komen deze bij seventyfive denk ik..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:31 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
waar heb je ze vandaan en wat kosten deze?
Dope! Waar gekocht?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:41 schreef serqie het volgende:
[ afbeelding ]
na lang zoeken, eindelijk gekocht
iemand enig idee hoe dit model heet? als ik op asics sneakers google, krijg ik allemaal rotzooiquote:
ik vind dit echt het allermooiste sneakermodel voor mannen momenteelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Deze gekocht in Alkmaar afgelopen week.
[ afbeelding ]
Lol @ deze hippe vogelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:33 schreef vault_tec het volgende:
dope page dit. Had een begroting gemaakt en geen geld deze maand voor die lunar wovens dus niet langs woei/gummeezy gegaan. Lol at die gast die hyped op woei x asics en golf wang plaatje heeft
Wat is er mis met Golf Wang?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:33 schreef vault_tec het volgende:
dope page dit. Had een begroting gemaakt en geen geld deze maand voor die lunar wovens dus niet langs woei/gummeezy gegaan. Lol at die gast die hyped op woei x asics en golf wang plaatje heeft
Niks vind het tof. alleen net als op LB komen er veel leden bij als er een collabo komt en posten ze daarna niks meer. Zie yeezy en patta x parra topic.quote:
Ja man ben super hyped omdat ik vraag of er iets bekend is over releasedate en ook nog een of plaatje!!! Whoehahaha, wat leuk!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:33 schreef vault_tec het volgende:
schoen is een jaar oud...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:35 schreef fespo het volgende:
heeft iemand een tip om deze schoenen in het grijs te vinden?
als ik zoek op Nike Capri II Mid grey
krijg ik weinig resultaten op Google (of uitverkocht)
[ afbeelding ]
na een week heb ik meestal een mini pilequote:Op zondag 13 mei 2012 14:59 schreef HAL9000S het volgende:
Zou echt baws zijn als ze gewoon altijd zo op een hoop liggenNice pic!
Wat voor sneakers heb je nu dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat ik maat 46/47 heb met al die kekke Nikies.
Ik vind de CW wel lekker, shape van am1 is natuurlijk niet meer zo als hij geweest is.. achjaquote:
CW is echt wel lekker, ik zelf had hem zo besteld als ik geld over had tenminstequote:Op zondag 13 mei 2012 20:18 schreef iRemco het volgende:
[ afbeelding ]
Wil op zich deze nog wel bestellen, wat vinden jullie ervan?
Vaak Vans, maar ik vind Maxjes echt boten lijken vanaf maat 42.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat voor sneakers heb je nu dan?
Ik heb ook 46 maar kan leuke sneakers vinden hoor.
wie ben jij op LB? EN die schoen oogt fakequote:Op maandag 14 mei 2012 14:58 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
CW is echt wel lekker, ik zelf had hem zo besteld als ik geld over had tenminste
http://www.highsnobiety.c(...)ackgrey-summer-2012/quote:Op maandag 14 mei 2012 15:23 schreef vault_tec het volgende:
[..]
wie ben jij op LB? EN die schoen oogt fakemateriaal ziet er ook cheap uit.
Wie ben jij op LB? Tevens weet ik dat die schoon niet fake is maar die materialen zien er zo kut uit, net als de CW, dat die fake lijkt imo. Als je al zo lang op LB zit zou je moeten weten dat ik geen n00b benquote:Op maandag 14 mei 2012 16:56 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
http://www.highsnobiety.c(...)ackgrey-summer-2012/
Ik hoop alsnog dat je ape bent... ape <3 Of booyyd, die is ook tofquote:Op maandag 14 mei 2012 17:23 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat je een noob bent. En ik zit al jaren op LB, wat niet wil zeggen dat ik een heel actieve user ben.
Sorry, nee ik ben niet tofquote:Op maandag 14 mei 2012 17:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik hoop alsnog dat je ape bent... ape <3 Of booyyd, die is ook tof
valt wel mee, gewoon slecht licht. Ik heb deze in slechtere staat gezien, 83% Gusto rating was er niks bij.quote:
Doe een prijs check op LB Heb je meestal wel snel antwoord.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:06 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks voor de check
Zijn ds. Zal wel aan de foto liggen denk ik.
Maar weet een van jullie wat die dingen waard zijn? Heb geen verstand van air max, maar de laatste tijd ben ik een beetje van ze gaan houden
Trade voor die jordan cavs is geloof ik best een goede deal of niet?
Ow dit gaat enkel over Nikes? Ik las enkel Sneakers enzo!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:52 schreef vault_tec het volgende:
dan ben je hier op de verkeerde plek voor advies denk ik...
Als ik jou was zou ik kijken voor Floris van Bommel of iets dergelijks. Weet er niet zoveel van af. De meesten hier, ikzelf incluis, dragen veel 'echte' sneakers als ik het zo mag noemen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow dit gaat enkel over Nikes? Ik las enkel Sneakers enzo!
Ok, wil je me eventueel enlightenen en mij wat advies geven? Ik ben oprecht geinteresseerd!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik kijken voor Floris van Bommel of iets dergelijks. Weet er niet zoveel van af. De meesten hier, ikzelf incluis, dragen veel 'echte' sneakers als ik het zo mag noemen.
Ik weet niet waar je woont maar nike sb janoski is altijd een goede keus.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ok, wil je me eventueel enlightenen en mij wat advies geven? Ik ben oprecht geinteresseerd!
En je mag het zo noemen hoor;)
Die zijn inderdaad erg mooi! Is hier ook een variant van dat het logo niet groot op de zijkant staat? Mooie schoen idd!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont maar nike sb janoski is altijd een goede keus.
[ afbeelding ]
Waarom doe je me dit aan, nu wil ik weer een paar.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zijn niet te krijgne. Zijn al oud. Zwart wit zijn altijd te krijgen in skateshops met een sb account en elke maand komen er nieuwe in andere kleuren.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad erg mooi! Is hier ook een variant van dat het logo niet groot op de zijkant staat? Mooie schoen idd!
edit : site was blijkbaar fake.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Deze zijn niet te krijgne. Zijn al oud. Zwart wit zijn altijd te krijgen in skateshops met een sb account en elke maand komen er nieuwe in andere kleuren.
Thanks, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Doe een prijs check op LB Heb je meestal wel snel antwoord.
Die bovenstequote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekocht voor de zomerrr
zijn converse x parra , release van tijdje terug. Had ze voor 52euro in roermond outlet gekocht. Ze staan o.a. nog wel te koop op patta.nlquote:Op maandag 14 mei 2012 21:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die bovenste
Waar vandaan en voor how much?
Zijn ze nog steeds voor die prijs bij die outlet? Dat kan ik niet opmaken uit je postquote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef nexusje het volgende:
[..]
zijn converse x parra , release van tijdje terug. Had ze voor 52euro in roermond outlet gekocht. Ze staan o.a. nog wel te koop op patta.nl
IK Had het laatste paarquote:Op maandag 14 mei 2012 22:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zijn ze nog steeds voor die prijs bij die outlet? Dat kan ik niet opmaken uit je post
nee heb ik van ebayquote:Op dinsdag 15 mei 2012 06:18 schreef Atta-boy het volgende:
Bij patta zijn ze nu ook in de sale voor ¤60 dus dat kun je ook proberen![]()
Lagen die andere cons ook in de outlet nexusje?
Ja, IV Caves zijn lelijk. AM1 Safari's niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:06 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks voor de check
Zijn ds. Zal wel aan de foto liggen denk ik.
Maar weet een van jullie wat die dingen waard zijn? Heb geen verstand van air max, maar de laatste tijd ben ik een beetje van ze gaan houden
Trade voor die jordan cavs is geloof ik best een goede deal of niet?
Heerlijk die Tiffany Janoski, heb ze ook nog. Fris kleurtje voor in de zomerquote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, wil alleen niet eerst/tegelijk versturen. Laatste keer dat ik dat deed was ik voor $500 aan schoenen kwijt en kreeg ik m'n tokyo 5's nooit binnenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:17 schreef HAL9000S het volgende:
Dat is echt een supergoede deal, de AM1's zijn dope en vrij prijzig/gezocht in DS staat.
Valt wel mee in NL. Alleen laatste jaren is het wel steeds erger geworden. Moet zelf werken en geen geld nodig dus ik pas yeezy's.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:35 schreef Nuggets het volgende:
Sowieso moet je toch wel een flink aantal dagen gaan liggen voor die Yeezy's?
Ik pas ook. Eraan verdienen door resell interesseert me nu ff niet. Ga liever in een rij staan om iets te halen wat ik ga dragen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Valt wel mee in NL. Alleen laatste jaren is het wel steeds erger geworden. Moet zelf werken en geen geld nodig dus ik pas yeezy's.
Sell het dan voor retailprijs +10 euro aan mij. Dan voelt het minder kut voor jequote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:33 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Kan de money wel gebruiken, maar krijg resellen altijd zo moeilijk over me hart
nou dan weet ik niet hoeveel er naar nederland komen maar dan ga ik begin juni al liggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef matthijst het volgende:
Yeezy's 50 paar voor heel Australie las ik?
WTF
En daarnaast is een vrije dag me meer waard.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:34 schreef vault_tec het volgende:
Als je meer dan 1 dag moet campen dan kan je beter resell prijs payen.
24 uur * je uur loon... Ik kom dan al rond de 350 euro
1 paar per maat in 2 cw's heb ikergens gelezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:30 schreef nexusje het volgende:
[..]
nou dan weet ik niet hoeveel er naar nederland komen maar dan ga ik begin juni al liggen.
Maar je hebt ook extra kosten, campen is kut etc. Denk dat 350 + de 200 die je al wilde neer leggen voor die schoen genoeg is om voor 550 hem te kopen als de prijzen weer gaan zakken over een half jaartje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:36 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
1 paar per maat in 2 cw's heb ikergens gelezen.
Hufquakes die ik wilde kopen verkocht![]()
Duitser die niet meer mailed![]()
PostNL dat altijd kut is![]()
Letates frustratie momentje vanavond.
350 euro gaat toch ook lang niet genoeg zijn om ze voor resselprijs te kopen? Volgens mij moet je er dan wel 600 bij doen ofzo.
nog steeds?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:53 schreef vault_tec het volgende:
enige wat ik nog binnen hoor te krijgen zijn fiets onderdelen...
lolquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:49 schreef nexusje het volgende:
kom op zeg, ze kunnen er toch wel iets van 150release in nederland..
True that, wat ik er mee wil zeggen, ze kunnen er toch wat meer maken in het algemeen..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
lol
want NL is zo belangrijk voor Nike (behalve belasting technisch dan..).
Yeezy 2's komen misschien in drie steden uit, genoeg kans om even een avond door te halen.
Zet gewoon hoog in na aankoop. Mensen willen hun set compleet maken dus geld wordt gehosseld in Juni.
ja, dat kan. Maar dan verlies je je "exclusiviteit" bij een Yeezy.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:29 schreef nexusje het volgende:
[..]
True that, wat ik er mee wil zeggen, ze kunnen er toch wat meer maken in het algemeen..
Dan ga je toch niet? Je bent niet verplicht om te gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:00 schreef nexusje het volgende:
Stel de yeezy's sell dan op bij 1 winkel ipv 3 verschillende. Geen zin om te gaan vechten voor een paartje wanneer er 100mensen voor een winkel staan waar er 15 verkocht worden..
Dan moet je maar twee dagen van te voren in de rij gaan staan of flink betalen na de release. Het is maar hoe graag je ze wilt.quote:
Als je even terug zoekt heb je mijn lijstje van een tripje Tokyo in dit voorjaar. Puur en alleen voor sneakers heb ik het vooral in Harajuku gevonden. Er is een klein straatje daar waar je direct een stuk of 6-7 aardige sneakershops kunt vinden. Ook een shop van Supreme, etc. `quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:55 schreef zeedrager het volgende:
Hey gasten, zijn jullie een beetje bekend met Tokio?
Ik verblijf hier nu al een tijdje en ben op zoek naar de beste sneakerstores, ik ken Beams en Chapter world, maar voor de rest weet ik niet heel veel. Zijn er trouwens bepaalde collabs of exclusives die ik moet checken?
alvast bedankt.
lol wat zijn de prijzen van sneakers daar ?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:46 schreef zeedrager het volgende:
Oke ja die straat ken ik al. Daar ben ik vandaag toevallig nog even geweest:p. Hele gebied is veel te vinden idd. Als iemand nog webshops (of rakuten-webshops) kent of andere winkels kent hoor ik t graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |