Ik dacht dat dit het Twente topic was? Waarom dan toch Ajax er bij halen?quote:Op zondag 29 april 2012 18:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker. Part of the game...
Donderdag. Kom je ook?quote:Op zondag 29 april 2012 18:58 schreef d1ce het volgende:
Volgens mij is het hier gezelliger dan in hun eigen topic, waar is jullie kampioensfeessie jongens?
Woensdag pasquote:Op zondag 29 april 2012 18:58 schreef d1ce het volgende:
Volgens mij is het hier gezelliger dan in hun eigen topic, waar is jullie kampioensfeessie jongens?
Bij Twente zit je in de luwte, dat scheelt toch een hoop.quote:Op zondag 29 april 2012 18:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker. Part of the game...
Behalve de doorgestreepten ben ik het met je eensquote:Op zondag 29 april 2012 18:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wisgerhof, Brama, Janssen, Bajrami, Plet, Tiendalli, Cornelisse, Bengtsson, J. John. Komen allemaal te kort als Twente in de top wil blijven.
Hmmm, Steve moet zich eens achter de oren krabben over zijn tactiek (rustig aan, tikkie terug, tikkie breed etc). Dat voorzichtige heeft niemand wat aan, Twente moet weer met lef gaan spelen, die bal moet vooruit!quote:Op zondag 29 april 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah.
Zeg eens. Wat vind je van Steve McClaren? Mag hij oprotten van jou?
Ik vind niet eens dat het kampioenschap 2009/2010 het verdienste van McClaren was. Ze teerden met zijn allen op Ruíz die op het eind het slotakkoord gaf.quote:Op zondag 29 april 2012 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Behalve de doorgestreepten ben ik het met je eensTwente kan volgens mij een heel aardig middenveld krijgen met Tadic op 10, Janssen als loper en Fer als verdedigende/controlerende middenvelder. Moet die laatste dat wel kunnen en willen natuurlijk.
[..]
Hmmm, Steve moet zich eens achter de oren krabben over zijn tactiek (rustig aan, tikkie terug, tikkie breed etc). Dat voorzichtige heeft niemand wat aan, Twente moet weer met lef gaan spelen, die bal moet vooruit!
Gezien de TT kan ik me voorstellen dat je zsm door het topic heen wilt zijn..quote:Op zondag 29 april 2012 18:58 schreef Ties02 het volgende:
Normaal gesproken doen we 3 dagen over 4 pagina's ofzo, hallo allemaal
Ik denk dat Steve het een stuk beter had gedaan als het qua inzet niet geschort had bij Twentequote:Op zondag 29 april 2012 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Behalve de doorgestreepten ben ik het met je eensTwente kan volgens mij een heel aardig middenveld krijgen met Tadic op 10, Janssen als loper en Fer als verdedigende/controlerende middenvelder. Moet die laatste dat wel kunnen en willen natuurlijk.
[..]
Hmmm, Steve moet zich eens achter de oren krabben over zijn tactiek (rustig aan, tikkie terug, tikkie breed etc). Dat voorzichtige heeft niemand wat aan, Twente moet weer met lef gaan spelen, die bal moet vooruit!
Fer is natuurlijk ook vooral een loper. Mist de handelingssnelheid die je bij Clasie, Anita en Maher wel ziet.quote:Op zondag 29 april 2012 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Lutte.quote:Op zondag 29 april 2012 18:58 schreef eight het volgende:
[..]
Bij Twente zit je in de luwte, dat scheelt toch een hoop.
Je mist gewoon voetballend vermogen. Als je enige creatieve speler al tijden uit vorm is dan is t zwaar.quote:Op zondag 29 april 2012 19:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik denk dat Steve het een stuk beter had gedaan als het qua inzet niet geschort had bij Twentehet lijkt wel of ze niet wíllen, en dan is het verdomd lastig als trainer.
Na de eerste helft leek de tank wel leeg, alsof ze alles hadden gegeven. Play-offs zullen zo het niveau van de Jupiler League evenaren..quote:Op zondag 29 april 2012 19:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik denk dat Steve het een stuk beter had gedaan als het qua inzet niet geschort had bij Twentehet lijkt wel of ze niet wíllen, en dan is het verdomd lastig als trainer.
Omdat we hier vandaag een Ajaciedenplaag hebben en om aan te tonen dat trainerswissels in de voetballerij niet uitzonderlijk zijn. Want kennelijk vindt iedere non-Tukker het superasociaal dat we Co hebben ingeruild voor Steve.quote:Op zondag 29 april 2012 18:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het Twente topic was? Waarom dan toch Ajax er bij halen?
Niet asociaal, wel dom. Je wist wat je met Co binnenhaalde. (nou ja, blijkbaar niet.)quote:Op zondag 29 april 2012 19:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat we hier vandaag een Ajaciedenplaag hebben en om aan te tonen dat trainerswissels in de voetballerij niet uitzonderlijk zijn. Want kennelijk vindt iedere non-Tukker het superasociaal dat we Co hebben ingeruild voor Steve.
Joh. Bij ons gaat Frank nog lang door als hoofdtrainer.quote:Op zondag 29 april 2012 19:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat we hier vandaag een Ajaciedenplaag hebben en om aan te tonen dat trainerswissels in de voetballerij niet uitzonderlijk zijn. Want kennelijk vindt iedere non-Tukker het superasociaal dat we Co hebben ingeruild voor Steve.
Qua trainer wel ja, of het klikt met spelers is natuurlijk altijd maar afwachten.quote:Op zondag 29 april 2012 19:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet asociaal, wel dom. Je wist wat je met Co binnenhaalde. (nou ja, blijkbaar niet.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |