quote:Op zondag 29 april 2012 19:49 schreef d1ce het volgende:
[..]
Posts zonder inhoud, probeer het eens in ONZ. Achterlijk mannetje.
8 punten achterstand.quote:Op zondag 29 april 2012 20:14 schreef blistah het volgende:
Moest je al die Ajax supporters pakweg 3-4 maanden geleden eens horen, en nu weer zo'n grote bek
Volgens mij is dat in de groepsfoto de Johan Cruijff-schaalquote:Op zondag 29 april 2012 20:16 schreef Devv het volgende:
Ze gaan toch zeker volgend seizoen niet meer met de schaal op de foto? Het is alweer twee jaar geleden hoor.
Ah, oké.quote:Op zondag 29 april 2012 20:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in de groepsfoto de Johan Cruijff-schaal
Maakt niet uit, zolang je maar TROTS bent als tukker zijnde. TROTS op je clubje die 6e wordt in de Mickey Mouse competitie. TROTS.quote:Op zondag 29 april 2012 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Beter de beste in een Mickey Mouse competitie dan zesde of vijfde in dezelfde Mickey Mouse ompetitie.
zo lang je dat maar vaak genoeg roept ga je misschien ook denken dat het alleen daar om draait.quote:Op zondag 29 april 2012 20:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang je maar TROTS bent als tukker zijnde. TROTS op je clubje die 6e wordt in de Mickey Mouse competitie. TROTS.
TROTSquote:Op zondag 29 april 2012 20:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
zo lang je dat maar vaak genoeg roept ga je misschien ook denken dat het alleen daar om draait.
Leuk voor zo'n jonge speler, in de media afgemaakt worden door een medespeler.quote:FC Twente-aanvoerder Peter Wisgerhof reageerde ontstemd op de momenten van onachtzaamheid van het jonge talent. ,,Een kans missen kan gebeuren, maar iedereen kan meelopen met zijn tegenstander. Dat is iets wat normaal moet zijn. Natuurlijk ben je daar pissig over als dat niet gebeurt”, aldus Wisgerhof.
,,We verliezen deze wedstrijd door twee momenten. Als het niveau zo dicht bij elkaar ligt, dan moet je op de beslissende momenten goed meeverdedigen. Dat zijn gewoon de basisprincipes
quote:Op maandag 30 april 2012 16:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Raar volk inderdaad, Ajacieden echter
Ik zou zeggen kop een muntje van die appie, en rot op naar je eigen topicquote:Op maandag 30 april 2012 16:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Raar volk inderdaad, Ajacieden echter
Dat maken we zelf wel uit dictatortjequote:Op maandag 30 april 2012 16:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kop een muntje van die appie, en rot op naar je eigen topic
Zolang Peter tegen Ola hetzelfde heeft gezegd als hier in de media is het echt geen issue. Of denk je nou heus dat dit niet in de kleedkamer besproken isquote:Op maandag 30 april 2012 13:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk voor zo'n jonge speler, in de media afgemaakt worden door een medespeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |