En testosteron, you don't haz itquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kreeg de Kik Kid jumpsuit binnen vandaag OMG wat een snoepje... heb meteen nog een 4funkyflavours jumpsuit gekocht (ook met die kortingscode) kan alleen geen plaatje meer vinden...
Sorbootje, omdat ik bezig ben met een cadeaupakket voor een vriendin van me die zwanger is. Maar niet weet wat het geslacht is - verrassing.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom unisex Suuzig?
--Ontzettend leuk badpakje!---
Rond de 10/15 euro, maar hoe minder - hoe beter zeg maar! En maatje 'begin'. Volgens mij willen ze snel gaan babyzwemmen. Dus dan zit je rond 62?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef mignonne het volgende:
ik deed alles wat te dun was aan pakjes enzo inderdaad gewoon met een maillot eronder, desnoods een maillot en legging erover. En een romper met lange mouwen, of als dat niet genoeg was daar overheen nog een longsleeve. Lang leve laagjes![]()
Suuzig, wat mag t kosten? en welke maat ook weer?
Ik vind die met die appeltjes wel heel erg leuk, en groen of rood kan best voor allebei de geslachten. Maar je zou evengoed iets meisjes en iets jongens kunnen kopen en t er allebei indoen. Ben je misschien nog steeds goedkoper uit dan die prijs van t appelbroekje![]()
Ah kijk! Goed te horen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef mefke79 het volgende:
suuzig, die laatste is een korte broek van badstof, dat wordt heel zwaar, daar wil je niet in zwemmen. Die hebben mijn jongens aan als gewone korte broek.
Dat is niet om tequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef octopussy het volgende:
Suuzig, misschien kan je dan beter een pakje kleine zwemluiers kopen. Ik zou eerlijk gezegd niet graag zwemkleding cadeau krijgen want het is zo leuk om je uit te leven met je eigen smaaken ik vind unisex sowieso niet zo tof
Zwemluiertjes zou ik dan inderdaad ook leuker vinden in je kadopakket, dat verwijst ook prima naar het babyzwemmen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef Suuzig het volgende:
[..]
Dat is niet om tehoor!
Ik had zelf ook nog aan zwemluiertjes gedacht, dus fijn dat jij die ook nog oppert. Blijkbaar ook een goed idee!
En hoewel ik de smaak van mijn vriendin goed ken, is het misschien wel net iets 'veiliger' om het niet te doen.
Hmm.. Lastig! Maar bedankt voor het meedenken!
dát is nou een tof plan! een handig/fijn badcapeje ofzo <3quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Keshet het volgende:
Dat jumpsuitje met die hartjes! Nooooh!![]()
Suuz, misschien kun je een fijn badcapeje of iets dergelijks doen met zwemluiers ofzo?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zwemluiertjes zou ik dan inderdaad ook leuker vinden in je kadopakket, dat verwijst ook prima naar het babyzwemmen!
Er stond trouwens laatst weer ergens (Etos?) in een folder dat je gratis zwembandjes kreeg bij een pak Huggies zweluiers (die zijn wel duurder dan die van Kruidvat)
Zwemkleding is er ook gewoon eigenlijk vrijwel niet unisex, en staat denk ik toch wel het leukst als het echt voor een meisje/jongen bestemd is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Keshet het volgende:
Dat jumpsuitje met die hartjes! Nooooh!![]()
Suuz, misschien kun je een fijn badcapeje of iets dergelijks doen met zwemluiers ofzo?
Bedankt voor jullie meedenken! En goede ideeën!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
dát is nou een tof plan! een handig/fijn badcapeje ofzo <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |