abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111009538
Isabeau heeft ook nog een zachtgroen jurkje met diezelfde print erop. O+

En Trui, als hij er in mijn maat was had ik hem zelfs voor mezelf gekocht ;)
pi_111009553
Hahaha knap hoor Sorbo! :D

Poppedein heeft gelijk, die testosteron doet je goed :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kreeg de Kik Kid jumpsuit binnen vandaag OMG wat een snoepje... heb meteen nog een 4funkyflavours jumpsuit gekocht (ook met die kortingscode :+) kan alleen geen plaatje meer vinden... O+
En testosteron, you don't haz it :P
:)
pi_111009656
Hihi nee Gerberaatje moet nodig een piemel in dr buik!

Oh nou, toch niet helemaal dezelfde print.. maar wel 't zelfde sfeertje.
pi_111009666
O-)

En deze moet ik eigenlijk hebben voor het gemuppette :P

Alhoewel die het liefst in haar blote reet rondparadeert bij mooi weer, heb ik gemerkt :') (vind ik in de tuin ook prima, maar als het echt lekker wordt en we naar het strand gaan moet ze wel wat aan)
pi_111010162
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom unisex Suuzig?

--Ontzettend leuk badpakje!---
Sorbootje, omdat ik bezig ben met een cadeaupakket voor een vriendin van me die zwanger is. Maar niet weet wat het geslacht is - verrassing.
Rond haar bevaldatum heb ik weinig tijd om te shoppen, dus wilde het zo opvangen.
Maar als ik zo jouw (je dochters) badpakje zie, twijfel ik of ik zo vast moet blijven houden aan unisex!
Mooi he, alles.
pi_111010182
Leik dat pakje voor muppet!

En dat zwempakje voor isabeau ook!

Mn kikkid pakje was ook binnen O+ (zaterdag al denk ik). Zo schattig. Wel vrij dun, mja ook al is t najaar bij een kleine baby maakt dat niet zo heel erg uit (desnoods.met maillot)

Oh en ik dacht dat mn dreumes niet zoveel shirts had...tot.k alles gevouwen in de kast gelegd had...mja is veel 86 en dat gaat niet heel lang meer passen, dus zal t vast meevallen :+
pi_111010437
ik deed alles wat te dun was aan pakjes enzo inderdaad gewoon met een maillot eronder, desnoods een maillot en legging erover. En een romper met lange mouwen, of als dat niet genoeg was daar overheen nog een longsleeve. Lang leve laagjes :D *O*

Suuzig, wat mag t kosten? en welke maat ook weer?
Ik vind die met die appeltjes wel heel erg leuk, en groen of rood kan best voor allebei de geslachten. Maar je zou evengoed iets meisjes en iets jongens kunnen kopen en t er allebei indoen. Ben je misschien nog steeds goedkoper uit dan die prijs van t appelbroekje :') :D
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:21:26 #83
100412 mefke79
komt goed!
pi_111010471
suuzig, die laatste is een korte broek van badstof, dat wordt heel zwaar, daar wil je niet in zwemmen. Die hebben mijn jongens aan als gewone korte broek.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_111010669
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef mignonne het volgende:
ik deed alles wat te dun was aan pakjes enzo inderdaad gewoon met een maillot eronder, desnoods een maillot en legging erover. En een romper met lange mouwen, of als dat niet genoeg was daar overheen nog een longsleeve. Lang leve laagjes :D *O*

Suuzig, wat mag t kosten? en welke maat ook weer?
Ik vind die met die appeltjes wel heel erg leuk, en groen of rood kan best voor allebei de geslachten. Maar je zou evengoed iets meisjes en iets jongens kunnen kopen en t er allebei indoen. Ben je misschien nog steeds goedkoper uit dan die prijs van t appelbroekje :') :D
Rond de 10/15 euro, maar hoe minder - hoe beter zeg maar! En maatje 'begin'. Volgens mij willen ze snel gaan babyzwemmen. Dus dan zit je rond 62?
En die appeltjes vind ik ook erg leuk ja, maar dus iets boven budget..
En twee stuks van elk is ook nog wel een idee, ik heb genoeg leuks gezien! ;) En waarschijnlijk dan uiteindelijk net zo duur uit ja! :D (Alleen minder goed voor mijn hebben,hebben - rammel,rammel! :@ :+ )

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef mefke79 het volgende:
suuzig, die laatste is een korte broek van badstof, dat wordt heel zwaar, daar wil je niet in zwemmen. Die hebben mijn jongens aan als gewone korte broek.
Ah kijk! Goed te horen! :) Tijdens mijn zoektocht op internet stond hij wel onder het kopje 'badkleding', maar ik vond het er al zo badstofachtig uit zien! Fijn te horen dat het dus inderdaad niets is om in te zwemmen!

[ Bericht 5% gewijzigd door Suuzig op 01-05-2012 20:32:54 ]
Mooi he, alles.
pi_111013859
Suuzig, misschien kan je dan beter een pakje kleine zwemluiers kopen. Ik zou eerlijk gezegd niet graag zwemkleding cadeau krijgen want het is zo leuk om je uit te leven met je eigen smaak :@ en ik vind unisex sowieso niet zo tof :@
pi_111014318
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef octopussy het volgende:
Suuzig, misschien kan je dan beter een pakje kleine zwemluiers kopen. Ik zou eerlijk gezegd niet graag zwemkleding cadeau krijgen want het is zo leuk om je uit te leven met je eigen smaak :@ en ik vind unisex sowieso niet zo tof :@
Dat is niet om te :@ hoor!
Ik had zelf ook nog aan zwemluiertjes gedacht, dus fijn dat jij die ook nog oppert. Blijkbaar ook een goed idee!
En hoewel ik de smaak van mijn vriendin goed ken, is het misschien wel net iets 'veiliger' om het niet te doen.
Hmm.. Lastig! Maar bedankt voor het meedenken! :Y
Mooi he, alles.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:57:30 #87
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111016163
Meisjes Lindex

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111016225
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef Suuzig het volgende:

[..]

Dat is niet om te :@ hoor!
Ik had zelf ook nog aan zwemluiertjes gedacht, dus fijn dat jij die ook nog oppert. Blijkbaar ook een goed idee!
En hoewel ik de smaak van mijn vriendin goed ken, is het misschien wel net iets 'veiliger' om het niet te doen.
Hmm.. Lastig! Maar bedankt voor het meedenken! :Y
Zwemluiertjes zou ik dan inderdaad ook leuker vinden in je kadopakket, dat verwijst ook prima naar het babyzwemmen!
Er stond trouwens laatst weer ergens (Etos?) in een folder dat je gratis zwembandjes kreeg bij een pak Huggies zweluiers (die zijn wel duurder dan die van Kruidvat)
Zwemkleding is er ook gewoon eigenlijk vrijwel niet unisex, en staat denk ik toch wel het leukst als het echt voor een meisje/jongen bestemd is.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_111016267
Die bos romper O+ O+ O+
*nog harder dr best doet om baby te maken*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:03:01 #90
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_111016496
Dat jumpsuitje met die hartjes! Nooooh! O+

Suuz, misschien kun je een fijn badcapeje of iets dergelijks doen met zwemluiers ofzo?
A grand adventure has begun.
pi_111017721
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Keshet het volgende:

Suuz, misschien kun je een fijn badcapeje of iets dergelijks doen met zwemluiers ofzo?
dát is nou een tof plan! een handig/fijn badcapeje ofzo <3
pi_111018056
Ik moet Lindexen nu!! Die romper O+ O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:38:53 #93
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111018541
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:29 schreef wickie het volgende:
Ik moet Lindexen nu!! Die romper O+ O+
O-)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111018613
ooohw, ik had mezelf beloofd dat ik mocht lindexen als ik een goede echo zou hebben. Morgen maar eens een bestelling plaatsen :)
*poef* nu is het weg
pi_111019240
Ohh Sorbo dat badpakje & jurkje staan hier op de *ikwillumikwillumikwillum-maarikmagniet-lijst*
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111020046
Shit die romper is er pas in week 21... Dan ga ik dus Lindexen en wie dan mee wil doen geeft maar een gil :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_111027395
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Zwemluiertjes zou ik dan inderdaad ook leuker vinden in je kadopakket, dat verwijst ook prima naar het babyzwemmen!
Er stond trouwens laatst weer ergens (Etos?) in een folder dat je gratis zwembandjes kreeg bij een pak Huggies zweluiers (die zijn wel duurder dan die van Kruidvat)
Zwemkleding is er ook gewoon eigenlijk vrijwel niet unisex, en staat denk ik toch wel het leukst als het echt voor een meisje/jongen bestemd is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Keshet het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

dát is nou een tof plan! een handig/fijn badcapeje ofzo <3
Bedankt voor jullie meedenken! En goede ideeën! *O*
Nu maar op zoek naar een badcapeje en zwemluiers! (Zijn er in die luiers nog fijne/minder fijne?!)
Mooi he, alles.
pi_111027734
Voor het andere geluid: ik hou juist erg van unisex badkleding en absoluut niet van badpakken en bikinis bij kinderen onder de 10.
Dot heeft dus een broekje met pijpjes van de hema :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_111027862
Badpakken zijn toch ook unisex tot de peuterleeftijd?

Bikini's vind ik ook onzin, ze heeft er wel 2 overigens, want ze vindt ze zelf mooi.. maar zolang er geen buste te houden is, is t overbodig :P

elin heeft een joggingstof spijkerrokje van de H&m aan en hij staat zo leuk <3 en zakt niet eens af zonder knoopsgatelastiek.Misschien is ze eindelijk wat spek aan kweken
  woensdag 2 mei 2012 @ 09:32:34 #100
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_111028745
Joggingrokje, collectie van nu? Laatss zien O+

Ik zag laatst peuterstrings voor 3/4 euro, met beertjes en van die lelijke poesjes. Meneer vertelde dat t een rage was uit usa :o :X wtf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')