Foeiquote:Op zondag 29 april 2012 17:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben volkorenbrood aan het bakken.
Gevuld met chocolade...![]()
Heb er nu honderden staan dus als er 1 lui is dan valt dat niet eens opquote:Op zondag 29 april 2012 17:43 schreef Sarabi het volgende:
Oja aardbeienplantje, die staat ook nog ergens in de tuin....weinig meegedaan.
Waar staat je rode bes dan? Dat er beesten op komen ligt vaak aan de standplaats helaas.quote:Op zondag 29 april 2012 17:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wou dat ik zulke groene vingers had, MI! Hier staat één rodebessenstruikje, maar daar hebben nog nooit rode bessen aangezeten. Fail.
Aardbeien heb ik twee jaar geprobeerd, maar werden altijd razendsnel bedekt door mieren en luizen en ander gespuis. Ik houd het wel bij bakjes van de markt.
Oh en Mo, ik ben fan van je blog! Komen er gauw weer nieuwe recepten?
Lijkt me lekker, maar koekjes is koekjes en dat is ook prima, maar het blijven koekjesquote:Op zondag 29 april 2012 17:47 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.waymadi.nl/201(...)nny-oatmeal-cookies/
Iemand opmerkingen over dit recept? De suikers vervang ik door stevia (heb ik in de tuin) of oerzoet.
En er gaan rozijnen door
In een zonnig hoekje op het noordwesten naast een prunus en een vreemde, naar pepermunt stinkende plakplant. Nouja, het is een leuk struikje. En het leeft nog, dat vind ik al heel watquote:Op zondag 29 april 2012 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb er nu honderden staan dus als er 1 lui is dan valt dat niet eens op
[..]
Waar staat je rode bes dan? Dat er beesten op komen ligt vaak aan de standplaats helaas.
Ah een plakplant dat zegt genoegquote:Op zondag 29 april 2012 18:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
In een zonnig hoekje op het noordwesten naast een prunus en een vreemde, naar pepermunt stinkende plakplant. Nouja, het is een leuk struikje. En het leeft nog, dat vind ik al heel wat.
Ohquote:Op zondag 29 april 2012 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf net dit boek cadeau gedaan
Oooh lekkerquote:Op zondag 29 april 2012 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf net dit boek cadeau gedaan
Jah..quote:
Begint die al zo vroeg bij jullie? En wat vond je nu van Bonita Avenue? Overschat?quote:Op zondag 29 april 2012 19:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net zo lekker gegeten
We hadden tapas gemaakt met gegrillde vis, merguez, dadels met spek, gegrillde paprika en courgette, olijftapenade, hummus en tzatziki
Zo naar de stad voor de rommelmarkt enzo
Dat denk ik wel. Als je houdt van boeken waarin de schrijver helemaal losgaat is het een aanrader, maar dat was iets teveel van het goede na Miguel Bulnes.quote:Op zondag 29 april 2012 19:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Begint die al zo vroeg bij jullie? En wat vond je nu van Bonita Avenue? Overschat?
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 29 april 2012 19:00 schreef slacker_nl het volgende:
Met al dat gepraat over low-carb ben ik vandaag gaan high carben.
O: 2,5 toast (1,5 wit, 1 bruin) homemade eiersalade met kipfilet en casselrib, 0,5 toast pindakaas, 1,5 toast met kipfilet en casselrib, water met glutamine, paar noten, paar druiven
L: pannekoek met spek, stroop en poedersuiker, koffie
T: appeltaart en cola, paar druiven
D: varkensrollade, salade met wilde tomaat, sla, prei, mais, komkommer en aardappel
T: unknown.
Agh pizza is lekker en een wijntje op zijn tijd ook, gewoon genietenquote:Op zondag 29 april 2012 19:48 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag niet zo'n goed dagje, net zelfgemaakte pizza op en vanavond wil ik toch ook nog wel een wijntje.
Verder heb ik een heel onrustig/gestresst gevoel maar ik begrijp echt niet waarom.
Ik las Boys Avenue. Ik zie en hoor al de hele dag overal Boys Avenuequote:Op zondag 29 april 2012 19:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Begint die al zo vroeg bij jullie? En wat vond je nu van Bonita Avenue? Overschat?
Dat ken ik dan weer niet!quote:Op zondag 29 april 2012 20:04 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik las Boys Avenue. Ik zie en hoor al de hele dag overal Boys Avenue![]()
Alles is chemischquote:Op zondag 29 april 2012 20:04 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Dat klinkt ook chemisch, is baking soda toch?
Gewoon gist toch?quote:Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand een vervanger voor bakpoeder, dat spul doet zo chemisch aan brr.
/weer naar oven rent.
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef Laureline het volgende:
Ja, heel interessant die tapas, maar hoe is het met de liefde?
Lachwekkend?quote:
een hapje op zich?quote:
Denk dat mijn lichaam ook niet snapt dat ik morgen vrij ben.quote:Op zondag 29 april 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Onrustig ja Sarabi? Dat gevoel heb ik heel vaak op een zondag, altijd al gehad eigenlijk. Maakt niet uit of je de dag daarna moet werken of vrij bent, heel vreemd.
Cliffhanger-reeks!quote:Op zondag 29 april 2012 20:16 schreef Laureline het volgende:
En hoe is het met co en de overgevlogen aanbidder? XM, jij hebt nog contact met haar over lijstjes, ik zit hier gewoon te snakken naar wat sappige belevenissen, zeg dat ze even een verslagje post. Potjandorie, iedereen die hier iets sappigs te vertellen heeft verdwijnt gewoon maar. En de afloop van het avontuur van minilot met het koffieloze, op blote voeten rennende 1 maaltijd-per- dag-eten-experiment weten we ook al niet
.
Wijnsteenbakpoeder vertelde een kennisje me net.quote:
Je gezondheid over 20, 30 jaar, is dat iets om over na te denken? Ik zou chocolademelk bij je taart drinken. Met slagroom. Cola gebruik je om boutjes en moertjes te ontroesten. Of remzuigers.quote:Op zondag 29 april 2012 19:33 schreef slacker_nl het volgende:
Jep, denk dat ik straks gewoon nog een glas cola neem en de appeltaart opmaak. Omdat het kan. Kreeg vrijdag een goed compliment: "Elke keer als ik je zie lijk je slanker te worden". Appeltaart en cola in het weekend horen er dus gewoon bij
^^^^^^^^^^quote:Op zondag 29 april 2012 20:16 schreef Laureline het volgende:
En hoe is het met co en de overgevlogen aanbidder? XM, jij hebt nog contact met haar over lijstjes, ik zit hier gewoon te snakken naar wat sappige belevenissen, zeg dat ze even een verslagje post. Potjandorie, iedereen die hier iets sappigs te vertellen heeft verdwijnt gewoon maar. En de afloop van het avontuur van minilot met het koffieloze, op blote voeten rennende 1 maaltijd-per- dag-eten-experiment weten we ook al niet
.
Drukinkt?quote:Op zondag 29 april 2012 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
Minilot is ook al even niet online geweest.
Sommige koekjes hebben een zwarte bipsen mijn bakpapier is op *krant pakt.
Nu blauwe bessen restje met yoghurt
quote:
Want inderdaad, door cola te drinken ga ik een jaar eerder dood. Ik leef nu, straks als ik dood ben ga ik me wel druk maken over de cola van vandaag.quote:Op zondag 29 april 2012 20:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Je gezondheid over 20, 30 jaar, is dat iets om over na te denken? Ik zou chocolademelk bij je taart drinken. Met slagroom. Cola gebruik je om boutjes en moertjes te ontroesten. Of remzuigers.
Nou, het punt is niet dat je ervan dood gaat. Je krijgt hart- en vaatziekten, diabetes. En dan krijg je etalagebenen (20 meter lopen, even blijven staan, weer 20 meter lopen, ..), of een beroerte. Dan krijg je een electrisch karretje (tof!) en een luier (minder tof).quote:Op zondag 29 april 2012 21:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Want inderdaad, door cola te drinken ga ik een jaar eerder dood. Ik leef nu, straks als ik dood ben ga ik me wel druk maken over de cola van vandaag.
Dracula tanden als je het even klotstquote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Vergeet de afbrokkelende tandjes niet!
quote:Op zondag 29 april 2012 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
En als je ermee gorgelt, word je wakker met keelkanker.
Cola icing? Best een ideequote:Op zondag 29 april 2012 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet je je voorstellen wat voor hel en verdoemenis er op je neer zou dalen als je cóla-cupcakes zou maken.
Facebook en de Efteling mis je niet veel aan. Maar skieen.... Grijp je kans!quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef Laureline het volgende:
Nee, ik doe niet aan facebook.
Ik ga ook niet naar de Efteling, en ik heb nog nooit geskied. Ik ben een uitstervend ras!
"quote:Op zondag 29 april 2012 21:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Facebook en de Efteling mis je niet veel aan. Maar skieen.... Grijp je kans!
Ik doe wel faceboek, de rest ook niet.quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef Laureline het volgende:
Nee, ik doe niet aan facebook.
Ik ga ook niet naar de Efteling, en ik heb nog nooit geskied. Ik ben een uitstervend ras!
Zeker weten?quote:Op zondag 29 april 2012 21:33 schreef MarMar het volgende:
Maar daarentegen heb ik weer geen smartfoon
Dozen inpakken, hardlopen en geen cola drinken (tis op).quote:Op zondag 29 april 2012 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, wat gaat iedereen doen morgen?Wij gaan met vrienden naar Leiden. Beetje struinen over de rommel- en antiek- en curiosamarkt, hoewel die laatste twee ook onder het eerste zullen zijn te rubriceren, vermoed ik
.
Vanillestokjes in bewaren.quote:
Eens.quote:Efteling is kut
Oneens.quote:Wintersport is koud
Sleep je vent meequote:Heb geen zin om naar bed te gaan
Pas ook op voor tuinhekjesquote:Op zondag 29 april 2012 21:35 schreef Laureline het volgende:
Bij schaatsen heb ik al hartkloppingen genoeg, als ik ècht stilsta bij de kans op ongelukken, dus skieën begin ik maar niet meer aan.
Ik heb toch mijn ledematen teveel nodig om de BV Laureline draaiende te houden, geen doorbetalende werkgevers hier als ik in het gips kom tijdens een klus. In plaats daarvan: gewoon geen opdracht meer, dus geen geld.
Ik zou gaan, helemaal als het backstage kaarten zijn (of heet het festival zo?quote:Op zondag 29 april 2012 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
Neig nog naar de backstage view van vriendin maar Amsterdam
quote:Op zondag 29 april 2012 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Koninginnedag in Amsterdam. Geen háár op mijn hoofd.
Ook geen haar op mijn hoofd.quote:
Jepquote:Op zondag 29 april 2012 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou gaan, helemaal als het backstage kaarten zijn (of heet het festival zo?![]()
)
Vind ik leuk maar dit huis "vertroept" snel.quote:Op zondag 29 april 2012 21:45 schreef Laureline het volgende:
Als student heb ik altijd wel geweldige dingen gescoord op de vrijmarkt in Amsterdam Zuid. Maar je moest wel die dronken 'stoet' van een miljoen idioten vermijden, die het vaste meuteparcours toeterend en zuipend aflegt. Oef!
Dan zou ik daar zeker voor gaan!quote:Op zondag 29 april 2012 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jepoud collegaatje/vriendin heeft ze plus een zeer goed vervoermiddel erbij
Ja ik neig ookquote:
Moet ik op je lolligheid in dit topic in gaan of is dat niet noodzakelijk?quote:Op zondag 29 april 2012 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat gebeurt er als je Afrojack aan elkaar typt dan MI? Ontploft je pc dan?
Oh, dan zeker gaan!quote:Op zondag 29 april 2012 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ik neig ook
Ze wil proberen zo ook weer kaartjes te krijgen voor A fro J ack (even uit elkaar vanwege google), is nogal hot en happening
Nou, ik vat gewoon ff niet waarom je dat niet aan elkaar kan typen.quote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet ik op je lolligheid in dit topic in gaan of is dat niet noodzakelijk?
Omdat ik wel enigzins anoniem wil blijvenquote:Op zondag 29 april 2012 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik vat gewoon ff niet waarom je dat niet aan elkaar kan typen.
quote:Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat ik wel enigzins anoniem wil blijven
Kwestie van de fotomap leeggooien, over het algemeen zijn het hoofdloze foto's.quote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef Perruche het volgende:
[..]sorry, maar dan wel foto's posten van je nieuwe jurkjes (met jou erin) en K&W topics openen over jouw huis?
uuuuh.
Google vind dat echt nog wel hoor... Maar goed, wat jij wil! Ik heb allang niet meer de illusie anoniem te zijn hier. Ik probeer alleen niet zoveel prijs te geven dat als mensen meelezen, ze weten wie ik ben, ofzo. Mochten ze me toevallig IRL kennen,quote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kwestie van de fotomap leeggooien, over het algemeen zijn het hoofdloze foto's.
Ik google mezelf ook met enige (on)regelmaat. Heb welgeteld 2 3 hits die te herleiden zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
Die illusie heb ik weliedere naaste collega doet de google truck net als opdrachtgevers.
Niks te vindenalthans niet op het 1e gezicht.
Maar als iemand jou kent en hier meeleest, ben je wel heel herenbaar, denk ikquote:Op zondag 29 april 2012 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
Die illusie heb ik weliedere naaste collega doet de google truck net als opdrachtgevers.
Niks te vindenalthans niet op het 1e gezicht.
Echte naam. Als ik ooit nog een forumnaam moet keizen, wordt het een gebruiksvoorwerp.quote:Op zondag 29 april 2012 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op je fok!-naam of echte naam? Mijn achternaam vervuilt de zoekresultaten behoorlijk. Maar zijn wel veel hits bijgekomen door m'n werk, maar daar kan ik niet mee zitten.
quote:Op zondag 29 april 2012 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
BeideOp mijn echte vindt je alleen linkedin en FB.
Ten tijde vh klustopic wel jaquote:Op zondag 29 april 2012 22:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar als iemand jou kent en hier meeleest, ben je wel heel herenbaar, denk ik
"tarzan"quote:Op zondag 29 april 2012 22:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Echte naam. Als ik ooit nog een forumnaam moet keizen, wordt het een gebruiksvoorwerp.
You sure? Ik vind wel wat hoorquote:Op zondag 29 april 2012 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
*rondje google klaar, niks te vinden zelfs geen vacatureteksten
Doe maar eens een dm danquote:Op zondag 29 april 2012 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
You sure? Ik vind wel wat hoor. Geen schokkende dingen, dat niet.
Neuh nooit van gehouden, mij te warmquote:Op zondag 29 april 2012 23:03 schreef An24 het volgende:
Nee, voor jou niet misschien. Voor mijn lijf is het heerlijkEn lekker slapen straks!
Hier een magere koninginnedag. Lekker wandelen, kijken welke zooi mensen verkocht krijgen en buiten de deur lunchen.
Warm is goed. Warmer is nog beterquote:Op zondag 29 april 2012 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neuh nooit van gehouden, mij te warmwel geprobeerd overigens.
Mijn buuf is er ook dol op en heeft er baat bij.
Klinkt als een relaxte dag
Ws vanwege de blote lijven parade?quote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net zo aanlokkelijk als koninginnedag in Amsterdam.
Niet zozeer die van anderen als wel het zelf bloot moeten rondhupsen. Afschuwelijk idee.quote:
Ja ok maar dat maakt het concept sauna of het concept Amsterdam dan nog niet vreselijkquote:Op zondag 29 april 2012 23:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet zozeer die van anderen als wel het zelf bloot moeten rondhupsen. Afschuwelijk idee.
Pass, tenzij appetijtelijkquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo tegen cola ben?
Behalve als je een collega tegen het (obese) lijf loopt. (gaat me nooit overkomen.)quote:
XM?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Wordt weer eens tijd voor zo'n meet!
Speciaal voor anna ga ik depromooten de komende dagen
Huu, brrrr.quote:Op zondag 29 april 2012 23:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Behalve als je een collega tegen het (obese) lijf loopt. (gaat me nooit overkomen.)
quote:Op zondag 29 april 2012 23:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Behalve als je een collega tegen het (obese) lijf loopt. (gaat me nooit overkomen.)
Serieus?quote:Op zondag 29 april 2012 23:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb wel eens iemand gehad die kwam uithuilen daarom
quote:
Kan als ik haar zie nu mijn lachen nog steeds inhoudenquote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef loveli het volgende:
In zo'n geval zou ik overplaasing overwegen. als ik herkend was
Typo quote voor het nageslacht.quote:Op zondag 29 april 2012 23:53 schreef loveli het volgende:
In zo'n geval zou ik overplaatsing overwegen. als ik herkend was
Omdat ik het liefst contact heb met mijn collega's terwijl ik overcompleet aangekleed ben.quote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Typo quote voor het nageslacht.
Waarom zo een drama over herkend worden in de sauna?
Nee, ik ga niet meeten in de saunaquote:
1 voordeel ik takel heel snel af door de sauna dus ik laat het welquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat zal wel een verschil tussen mannen en vrouwen zijn dan.
Ghehe, vrouwen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]de mannelijke collega had er tooootaaaaal geen problemen mee
Die zie je in de sauna beter dan op werkquote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 00:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Die zie je in de sauna beter dan op werk
Half wat?quote:FOK! is over enkele minuten onbereikbaar voor klein onderhoud. Sla een eventuele post op voordat je hem verstuurt, en kom over een half nog eens kijken.
quote:
Communicatieproblemenquote:De verwachte downtime is vanwege problemen uitgesteld.
Het is zalig weer voor zo'n wandeling!quote:Op maandag 30 april 2012 07:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen,
Zon schijnt, oranje t-shirt aan, ontbijten met 2 boterhammen kaas en een banaan, wandelschoenen aan en 30km wandelen
Feestgedruis? Ook koninginnedag daar?quote:Op maandag 30 april 2012 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen!
De duutser over een kwartiertje wakker schoppen, en dan gaan we een rondje lopen. En dan ons langzaam eens in het feestgedruis storten hier.
Nee, de 30ste is hier Valborg. Vooral voor studenten, maar traditioneel om te vieren dat de zomer eraan komt. Is alleen in de studentensteden in Zweden een groot feest, maar ik woon in een van de grootste studentensteden.quote:Op maandag 30 april 2012 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Feestgedruis? Ook koninginnedag daar?
Ik snap het drama ook niet zo hoor, voor de andere partij toch precies dezelfde situatie?quote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Jammer dat ze geen squats heeft gedaan. Had der goed gedaan, en ook der knieënen.quote:Op maandag 30 april 2012 09:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor de Jillianers:
http://www.healthytipping(...)he-30-day-shred.html
Liever je oude formaat terug?quote:Op maandag 30 april 2012 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Ugh, niet alleen m'n overhemden zijn te klein geworden. Het is proppen om in m'n wetsuit te komen.
Zijn squats dan juist goed voor je knieën? Ik doe nu een week Jillian maar voel m'n knieën wel flink na zo'n work-out. Niet pijnlijk, maar ik heb altijd last gehad met heupen en knieën en maakte me er wel een beetje zorgen over.quote:Op maandag 30 april 2012 10:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen squats heeft gedaan. Had der goed gedaan, en ook der knieënen.
Maar mooi resultaat, op de foto's zie je het niet echt, maar is logisch (te kort tijdsbestek). Stats spreken voor zich.
Nee, maar die dingen zijn zo duur.quote:
Ik heb er niet zo'n last van. Ik zou wel even opkijken, zeker als ik een relatie van het werk zou tegenkomen, maar ik kan me daar wel overheen zetten. Saunaquote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom las ik hier iets heel andersquote:Op maandag 30 april 2012 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, week 3 is begonnen. Dacht van het weekend ff dat er eindelijk wat ging gebeuren, maar if it did, dan is het alweer gestagneerd. Achja.
quote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Poeh chagrijnig in 1 keer.Ik ga maar eens een strandtent opzoeken.
Awww! Have fun, strandtent is helemaal niet vervelend met dit weer!quote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Vanwege schoenen? Kun je die niet daar ergens scoren?quote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Sterktequote:Op maandag 30 april 2012 10:41 schreef Ml-etje het volgende:
mogge ik ga mezelf maar eens onder de douche zetten.
5 uur en half 8 gewekt door brommers en tractorenboeruhh
Vanaf 12 uur Amsterdam, ik ben benieuwd!
Ben net al langs de surfwinkels gelopen op weg naar het strand. Allemaal gesloten. Volgende keer beter.quote:Op maandag 30 april 2012 10:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Vanwege schoenen? Kun je die niet daar ergens scoren?
Marktplaats binnen een straal van 10 km ook al geprobeerd?quote:Op maandag 30 april 2012 10:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben net al langs de surfwinkels gelopen op weg naar het strand. Allemaal gesloten. Volgende keer beter.
Jep, een squat zorgt er juist voor dat de spieren rondom de knie sterker worden en dus problemen met de knie verminderen:quote:Op maandag 30 april 2012 10:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zijn squats dan juist goed voor je knieën? Ik doe nu een week Jillian maar voel m'n knieën wel flink na zo'n work-out. Niet pijnlijk, maar ik heb altijd last gehad met heupen en knieën en maakte me er wel een beetje zorgen over.
Ik denk wel dat je daar voorzichtig mee moet zijn met de wat chronischere problemen.. knieschijven die uit de kom vliegen bijvoorbeeld, dan is dit niet handig.quote:Op maandag 30 april 2012 11:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jep, een squat zorgt er juist voor dat de spieren rondom de knie sterker worden en dus problemen met de knie verminderen:
http://www.mckinley.illin(...)rusekneeinjuries.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/drsquat12.htm
http://stronglifts.com/squats-knee-pain/
http://www.projectswole.c(...)-to-avoid-bad-knees/
http://stronglifts.com/squat-clinic-how-to-keep-knees-out/
http://www.lookgreatnaked(...)d_for_your_knees.htm
http://www.topendsports.com/fitness/technique-squat.htm
http://startingstrength.wikia.com/wiki/FAQ:The_Lifts
Niet altijd dus.. bij knieproblemen niet zelf gaan pielen, maar altijd begeleiding vragen is mijn advies. Voor je het weet werk je dingen nog meer naar de klote.quote:Op maandag 30 april 2012 11:08 schreef slacker_nl het volgende:
Voorzichtig zijn is wat anders dan geen squat uitvoeren. Als je het rustig opbouwt kan je denk ik wel een end komen.
Woo, strandtentpersoneel had nog een paar liggen.quote:Op maandag 30 april 2012 10:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben net al langs de surfwinkels gelopen op weg naar het strand. Allemaal gesloten. Volgende keer beter.
Dan hoor je hoe dan ook geen Jillian te doen, of zie ik dat verkeerd? Overigens denk ik dat je je eigen lichaam altijd beter kent dan een dokter. En dan doe je lekker onder begeleiding squats, niks mis meequote:Op maandag 30 april 2012 11:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Niet altijd dus.. bij knieproblemen niet zelf gaan pielen, maar altijd begeleiding vragen is mijn advies. Voor je het weet werk je dingen nog meer naar de klote.
Have funquote:Op maandag 30 april 2012 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Woo, strandtentpersoneel had nog een paar liggen.Snel omkleden.
ja nee amenquote:Op maandag 30 april 2012 11:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan hoor je hoe dan ook geen Jillian te doen, of zie ik dat verkeerd? Overigens denk ik dat je je eigen lichaam altijd beter kent dan een dokter. En dan doe je lekker onder begeleiding squats, niks mis mee
Dat werkt bij motorbloempje, niet bij mij.quote:
quote:
?quote:Op maandag 30 april 2012 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Wil trouwens nog wel 's een keer quadden!
Ik zou gaan voor quadderenquote:Op maandag 30 april 2012 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
Zo'n ding heet toch een quad? En officieel is het 'quadrijden', maar ik vind 'quadden' dan leuker in deze context!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 30 april 2012 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Referentiekaders zijn soms a bitch. Dat jij daar zo over denkt, hoeft niet te betekenen dat het voor anderen zo ook werkt. Er zijn voldoende mensen die hun lijf slecht kennen, en dan zijn artsten, fysio en dergelijke reuze handig.quote:Op maandag 30 april 2012 11:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan hoor je hoe dan ook geen Jillian te doen, of zie ik dat verkeerd? Overigens denk ik dat je je eigen lichaam altijd beter kent dan een dokter. En dan doe je lekker onder begeleiding squats, niks mis mee
Niet zeiken, squatten!quote:Op maandag 30 april 2012 15:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Referentiekaders zijn soms a bitch. Dat jij daar zo over denkt, hoeft niet te betekenen dat het voor anderen zo ook werkt. Er zijn voldoende mensen die hun lijf slecht kennen, en dan zijn artsten, fysio en dergelijke reuze handig.
Ohwquote:Op maandag 30 april 2012 15:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij zijn ook even nar de stad geslentered. Elk jaar kom ik er weer achter dat ik niet tegen grote mensenmassas kan. Wel nieuwe gordijnen gekocht, en vanavond gaan we barbecuen!![]()
Lijstje:
T: stukje volkorenchocoladebrood
S: 5 km hardlopen
O/L: bakje yoghurt, havle appel, paar aardbeien, volkorenbroodje met roerei en gerookte ham, 2 plakken volkorenchocoladebrood
B: 6 km. wandelen.
T: ? iig een wijntje
D: ik denk een worstje, wat champignons, paprika, aubergine en haloumni van de bbq.
B: 5 km. wandelen.
precies daar waar de kortste ophoud zit een kleine vensterbank, trowuens. Net te zien in het midden..quote:Op maandag 30 april 2012 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
M'n nieuwe gordijnen, heb ze nu even afgespeld, maar moet ze nog inkorten. Zit te twijfelen over de lengte, wat denken julie?
Nouja, afvallen doe ik evenmin, dus wat dat betreft..quote:Op maandag 30 april 2012 15:44 schreef loveli het volgende:
Motivatie: toen m'n ma "smokkelde" met low-carb, kwam ze +/- 10 cm aan om haar middel. Pannekoekenfeestje.
De korte, en dan zorgen dat hij een cm ofzo onder de vensterbank zit. Tenminste, dat zou ik doenquote:Op maandag 30 april 2012 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
M'n nieuwe gordijnen, heb ze nu even afgespeld, maar moet ze nog inkorten. Zit te twijfelen over de lengte, wat denken julie?
Was het te doen qua drukte?quote:Op maandag 30 april 2012 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
Thuiswas leuk
Steekt die vensterbank uit Jägar?
Neequote:
Eens. Echter begon de discussie met een Jillianer die squats en lunges uit het programma heeft gehaald vanwege zgn. "slechte knieen". Als die onder begeleiding zou moeten squaten had ze ook onder begeleiding moeten Jillianen denk ik dan.quote:Op maandag 30 april 2012 15:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Referentiekaders zijn soms a bitch. Dat jij daar zo over denkt, hoeft niet te betekenen dat het voor anderen zo ook werkt. Er zijn voldoende mensen die hun lijf slecht kennen, en dan zijn artsten, fysio en dergelijke reuze handig.
Kan ik me goed voorstellen hoor. Zou er ook kriegel van worden als ik niet weg zou kunnen.quote:Op maandag 30 april 2012 16:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neemaar wel als je de weg wist en dat wist ze gelukkig prima.
Had niet graag in het publiek gestaanals je naar het toilet moest of drinken wilde was het een ramp.Java eiland was ook vol en afgesloten voor publiek op een gegeven moment.
Brug dus dicht en dat vind ik (zeur) eng.
[ afbeelding ]
Welnee dat is zat, iedereen snaait toch tussendoor van alles.quote:Op maandag 30 april 2012 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, lekker (!) naar de braderie geweest. Toen ik er liep realiseerde ik me weer waarom ik de afgelopen acht jaar ofzo niet meer ben geweest. Wat heb ik een hekel aal AL die mensen en dat geslenter
Straks gourmetten met schoonmoeder & vriend. GezelligheidIk heb zo'n 300 gram vlees per persoon, daarnaast nog wat aardappeltjes, stokbrood met kaasjes/kruidenboter, salade met yoghurtdressing, tomaatjes, champignons, paprika, uitjes en geraspte kaas voor over shizzle heen. Dat is toch wel genoeg he? Of zou ik meer moeten hebben?
Uniekquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak hoe gaat het met je? En hoe zit het met je lijstjes?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, vraagje, als ik 'Ron Jeremy' zeg, dan weten jullie toch wel wie dat is he?jaaaaaaaa het briefjesspel! ik ben daar zó goed in, met één vriend van me samen dan he... ik schreef een keer "billy bob thornton" en "leen van frisia"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die werkten ook niet zo goed...
ik reageer al een hele poos niet meer op lijstjes, en post ze ook niet meer, eigenlijk om deze reden. maar goed ik denk dat het wel normaal is als in zo'n topic toch één bepaalde manier van eten/reageren na een poosje overgenomen wordt, en dat dat na verloop van tijd weer verandert. ik heb alleen geen zin in elke dag horen "teveel carbs", etc.quote:Op zondag 29 april 2012 00:49 schreef anna82 het volgende:
Ik bedoel het meer conceptueel.
Los van XM: dat het eerst salonfähig is dat 'we' allemaal vinden dat iemand te weinig eet, en dat 'we' het kort daarna met z'n allen goed vinden dat iemand nog steeds weinig eet (los van alle hierboven genoemde aspecten)
verder:
veel knuffels voor Marmar en syrena
Kwak
Nee, het is écht zo.quote:Op maandag 30 april 2012 20:23 schreef MarMar het volgende:
Dat is iig helemaal niet zichtbaar op de foto's die je post Mo, is het echt zo drastisch of is het je zelfbeeld die je voor de gek houdt?
ik denk een tijdelijke mwah. dit weekje vakantie zal me wel goed doen, tijd om op te ruimen en dingen uit te zoeken enzo, en een beetje met t vriendje knuffelenquote:Op maandag 30 april 2012 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Met kleding aan zie je een dergelijke buik iig helemaal niet, Mo. Wat zegt meneer Wolf?
Go Parkiet, met Evy 13!![]()
Kwak, is het een tijdelijke mwah die vanzelf over gaat of een die actie vereist? Hopelijk snel beter iig!
Misschien vaker naar andere mensen in bikini/saunapak kijken, er zijn verbazingwekkend weinig echt strakke buiken. Ik droeg op mn zwaarst ook gewoon een bikini en ookal ziet het er nu echt wel mooier uit, ik had er destijds wel schijt aan. Geen witte buik voor mij als het lekker zonnig is, nowai. Oh en ik heb ook HEEL VEEL zwangerschapsstriemen, mijn onderbuik lijkt op een teigertijgervel.duidelijk teveel winnie de pooh gehaltequote:Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, het is écht zo.
Kleding verbloemt een hoop, maar ik doe dus gewoon geen bikini aan. Het liefst ook geen badpakal is het met een goed sportbadpak ook nog wel enigszins te verbergen als ik de buik goed strak inhoud zodra ik uit 't water ben.
En ik baal. Want het zag er dus ook nog ongeveer zo uit 10kg minder. Taille was toen strakker en zulks, maar de buik gáát maar niet weg en ik houd hem dus ook ALTIJD in, zelfs nu terwijl ik dit tik. En ja, met kleding aan is het prima te pruimen en zit er echt nog wel verbetering in, maar echt vol zelfvertrouwen naakt zijn of in bikini/badpak zwemmen...![]()
Quality time! Klinkt goedquote:Op maandag 30 april 2012 20:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk een tijdelijke mwah. dit weekje vakantie zal me wel goed doen, tijd om op te ruimen en dingen uit te zoeken enzo, en een beetje met t vriendje knuffelen
Ik heb geen zin om naar anderen te kijken om me dan beter over mezelf te voelen omdat ik 'minder dik' ben. Ik wil naar mezelf kijken en tevreden zijn met een lichaam dat bij me past.quote:Op maandag 30 april 2012 20:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien vaker naar andere mensen in bikini/saunapak kijken, er zijn verbazingwekkend weinig echt strakke buiken. Ik droeg op mn zwaarst ook gewoon een bikini en ookal ziet het er nu echt wel mooier uit, ik had er destijds wel schijt aan. Geen witte buik voor mij als het lekker zonnig is, nowai. Oh en ik heb ook HEEL VEEL zwangerschapsstriemen, mijn onderbuik lijkt op een teigertijgervel.duidelijk teveel winnie de pooh gehalte
Je zou me natuurlijk ook gewoon kunnen geloven dat de foto van die dame ernstig overeenkomt met mijn werkelijkheid.quote:Op maandag 30 april 2012 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
Zonder foto wordt het erg lastig beoordelen Mo.
Daar gaat het niet om, of je dikker of minder dik bent, maar het geeft imho wel een realitycheck tegenover bijvoorbeeld foto's van een Jillian en soortgelijke lijven waar we mee doodgegooid worden.quote:Op maandag 30 april 2012 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar anderen te kijken om me dan beter over mezelf te voelen omdat ik 'minder dik' ben. Ik wil naar mezelf kijken en tevreden zijn met een lichaam dat bij me past.
Iemand's zelfbeeld matcht niet altijd met de werkelijkheid.quote:Op maandag 30 april 2012 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zou me natuurlijk ook gewoon kunnen geloven dat de foto van die dame ernstig overeenkomt met mijn werkelijkheid.
Een foto van mezelf zo maak ik niet en post ik al helemaal niet.
Ja hequote:
Nou, vergeet dan de hele voorgaande discussie hier maar. Als men niet kan geloven dat ik een plaatje heb gezocht dat vergelijkbaar is met mijn situatie dan houdt het daarmee op.quote:Op maandag 30 april 2012 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iemand's zelfbeeld matcht niet altijd met de werkelijkheid.
Redenen voor het overschatten van eigen gewichtquote:Op maandag 30 april 2012 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iemand's zelfbeeld matcht niet altijd met de werkelijkheid.
Dat laatste vind ik best zorgelijk. Bij je man zou je na jaren toch wel helemaal jezelf mogen zijn? Hij is niet voor niets op je gevallen. Ik kan me verder wel voorstellen dat je ervan baalt. Buik is gewoon een lastig gebied, zeker als er ook extra huid zitquote:Op maandag 30 april 2012 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar anderen te kijken om me dan beter over mezelf te voelen omdat ik 'minder dik' ben. Ik wil naar mezelf kijken en tevreden zijn met een lichaam dat bij me past.
@Maria: alsof Mr.Mo me ooit gezien heeft zonder de buik in wordt gehouden![]()
ik kan me heel goed voorstellen dat je er vna baalt, Mootje. En zeker als het er met minder gewicht nog blijft zitten. Ik heb ook, ik ben over het algemeen helemaal niet ontevreden over m'n lijf, maar m'n buik is en blijft altijd prominent aanwezig. En het wil mar niet weg.quote:Op maandag 30 april 2012 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, vergeet dan de hele voorgaande discussie hier maar. Als men niet kan geloven dat ik een plaatje heb gezocht dat vergelijkbaar is met mijn situatie dan houdt het daarmee op.
Als de slankere mensen zeggen 'oh, ik zie er ongeveer zo uit als dit' <insert plaatje van mooie slanke sportdeerne> dan wordt er gereageerd met 'ah, ja, leuk, goed!', maar als iemand met een wat minder strak lichaam dan iets soortgelijks doet wordt dat op de 'overdreven/slecht zelfbeeldtoer' gegooid.
Dit is vergelijkbaar, anders had ik 't plaatje niet opgezocht. Alleen dát posten is al een aardige drempel geweest, omdat ik alleen foto's post waar ik een beetje voordelig opsta en met kleding aan/buik ingehouden. Ben net nog weer eens teruggelopen naar de spiegel, gekeken, foto gekeken, en helaas: het komt grofweg overeen.
Nu maak je hopelijk toch wel een grapje?quote:Op maandag 30 april 2012 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
@Maria: alsof Mr.Mo me ooit gezien heeft zonder de buik in wordt gehouden![]()
Was was druk zeker? Ben ook een beetje roze geworden op mn borst.quote:Op maandag 30 april 2012 21:09 schreef Siral het volgende:
Jullie fijne koninginnedag gehad?
Ik ben naar de Efteling geweest, was super lekker weer, zelfs een licht kleurtje opgevangen haha!! Wel druk helaas, tot drie keer toe een uur in de rij gestaan
O: yoghurt met muesli
T: appel
L: 2 boterhammen kipfilet, 1 boterham pindakaas
T: banaan, halve komkommer
D: varkenshaas met pepersaus, frietjes, rauwkost/salade
S: 5 km hardlopen
T: whey
Spannendquote:Op maandag 30 april 2012 21:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Was was druk zeker? Ben ook een beetje roze geworden op mn borst.
Nu nog wat lezen, morgen nieuwe baan
Het viel opzich best mee, alleen alle andere koninginnedagen die we zijn geweest was het juist absoluut niet druk, vandaar dat we altijd met koninginnedag gaanquote:Op maandag 30 april 2012 21:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Was was druk zeker? Ben ook een beetje roze geworden op mn borst.
Nu nog wat lezen, morgen nieuwe baan
Nope. Maar het is dan ook echt een tweede natuur geworden: buik in houden doe ik. Punt. Dat zit er gewoon standaard in! Triest misschien, maar ik ga 't ook niet ontkennenquote:Op maandag 30 april 2012 21:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nu maak je hopelijk toch wel een grapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |