Foeiquote:Op zondag 29 april 2012 17:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben volkorenbrood aan het bakken.
Gevuld met chocolade...![]()
Heb er nu honderden staan dus als er 1 lui is dan valt dat niet eens opquote:Op zondag 29 april 2012 17:43 schreef Sarabi het volgende:
Oja aardbeienplantje, die staat ook nog ergens in de tuin....weinig meegedaan.
Waar staat je rode bes dan? Dat er beesten op komen ligt vaak aan de standplaats helaas.quote:Op zondag 29 april 2012 17:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wou dat ik zulke groene vingers had, MI! Hier staat één rodebessenstruikje, maar daar hebben nog nooit rode bessen aangezeten. Fail.
Aardbeien heb ik twee jaar geprobeerd, maar werden altijd razendsnel bedekt door mieren en luizen en ander gespuis. Ik houd het wel bij bakjes van de markt.
Oh en Mo, ik ben fan van je blog! Komen er gauw weer nieuwe recepten?
Lijkt me lekker, maar koekjes is koekjes en dat is ook prima, maar het blijven koekjesquote:Op zondag 29 april 2012 17:47 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.waymadi.nl/201(...)nny-oatmeal-cookies/
Iemand opmerkingen over dit recept? De suikers vervang ik door stevia (heb ik in de tuin) of oerzoet.
En er gaan rozijnen door
In een zonnig hoekje op het noordwesten naast een prunus en een vreemde, naar pepermunt stinkende plakplant. Nouja, het is een leuk struikje. En het leeft nog, dat vind ik al heel watquote:Op zondag 29 april 2012 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb er nu honderden staan dus als er 1 lui is dan valt dat niet eens op
[..]
Waar staat je rode bes dan? Dat er beesten op komen ligt vaak aan de standplaats helaas.
Ah een plakplant dat zegt genoegquote:Op zondag 29 april 2012 18:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
In een zonnig hoekje op het noordwesten naast een prunus en een vreemde, naar pepermunt stinkende plakplant. Nouja, het is een leuk struikje. En het leeft nog, dat vind ik al heel wat.
Ohquote:Op zondag 29 april 2012 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf net dit boek cadeau gedaan
Oooh lekkerquote:Op zondag 29 april 2012 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf net dit boek cadeau gedaan
Jah..quote:
Begint die al zo vroeg bij jullie? En wat vond je nu van Bonita Avenue? Overschat?quote:Op zondag 29 april 2012 19:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net zo lekker gegeten
We hadden tapas gemaakt met gegrillde vis, merguez, dadels met spek, gegrillde paprika en courgette, olijftapenade, hummus en tzatziki
Zo naar de stad voor de rommelmarkt enzo
Dat denk ik wel. Als je houdt van boeken waarin de schrijver helemaal losgaat is het een aanrader, maar dat was iets teveel van het goede na Miguel Bulnes.quote:Op zondag 29 april 2012 19:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Begint die al zo vroeg bij jullie? En wat vond je nu van Bonita Avenue? Overschat?
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 29 april 2012 19:00 schreef slacker_nl het volgende:
Met al dat gepraat over low-carb ben ik vandaag gaan high carben.
O: 2,5 toast (1,5 wit, 1 bruin) homemade eiersalade met kipfilet en casselrib, 0,5 toast pindakaas, 1,5 toast met kipfilet en casselrib, water met glutamine, paar noten, paar druiven
L: pannekoek met spek, stroop en poedersuiker, koffie
T: appeltaart en cola, paar druiven
D: varkensrollade, salade met wilde tomaat, sla, prei, mais, komkommer en aardappel
T: unknown.
Agh pizza is lekker en een wijntje op zijn tijd ook, gewoon genietenquote:Op zondag 29 april 2012 19:48 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag niet zo'n goed dagje, net zelfgemaakte pizza op en vanavond wil ik toch ook nog wel een wijntje.
Verder heb ik een heel onrustig/gestresst gevoel maar ik begrijp echt niet waarom.
Ik las Boys Avenue. Ik zie en hoor al de hele dag overal Boys Avenuequote:Op zondag 29 april 2012 19:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Begint die al zo vroeg bij jullie? En wat vond je nu van Bonita Avenue? Overschat?
Dat ken ik dan weer niet!quote:Op zondag 29 april 2012 20:04 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik las Boys Avenue. Ik zie en hoor al de hele dag overal Boys Avenue![]()
Alles is chemischquote:Op zondag 29 april 2012 20:04 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Dat klinkt ook chemisch, is baking soda toch?
Gewoon gist toch?quote:Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand een vervanger voor bakpoeder, dat spul doet zo chemisch aan brr.
/weer naar oven rent.
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 20:10 schreef Laureline het volgende:
Ja, heel interessant die tapas, maar hoe is het met de liefde?
Lachwekkend?quote:
een hapje op zich?quote:
Denk dat mijn lichaam ook niet snapt dat ik morgen vrij ben.quote:Op zondag 29 april 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Onrustig ja Sarabi? Dat gevoel heb ik heel vaak op een zondag, altijd al gehad eigenlijk. Maakt niet uit of je de dag daarna moet werken of vrij bent, heel vreemd.
Cliffhanger-reeks!quote:Op zondag 29 april 2012 20:16 schreef Laureline het volgende:
En hoe is het met co en de overgevlogen aanbidder? XM, jij hebt nog contact met haar over lijstjes, ik zit hier gewoon te snakken naar wat sappige belevenissen, zeg dat ze even een verslagje post. Potjandorie, iedereen die hier iets sappigs te vertellen heeft verdwijnt gewoon maar. En de afloop van het avontuur van minilot met het koffieloze, op blote voeten rennende 1 maaltijd-per- dag-eten-experiment weten we ook al niet
.
Wijnsteenbakpoeder vertelde een kennisje me net.quote:
Je gezondheid over 20, 30 jaar, is dat iets om over na te denken? Ik zou chocolademelk bij je taart drinken. Met slagroom. Cola gebruik je om boutjes en moertjes te ontroesten. Of remzuigers.quote:Op zondag 29 april 2012 19:33 schreef slacker_nl het volgende:
Jep, denk dat ik straks gewoon nog een glas cola neem en de appeltaart opmaak. Omdat het kan. Kreeg vrijdag een goed compliment: "Elke keer als ik je zie lijk je slanker te worden". Appeltaart en cola in het weekend horen er dus gewoon bij
^^^^^^^^^^quote:Op zondag 29 april 2012 20:16 schreef Laureline het volgende:
En hoe is het met co en de overgevlogen aanbidder? XM, jij hebt nog contact met haar over lijstjes, ik zit hier gewoon te snakken naar wat sappige belevenissen, zeg dat ze even een verslagje post. Potjandorie, iedereen die hier iets sappigs te vertellen heeft verdwijnt gewoon maar. En de afloop van het avontuur van minilot met het koffieloze, op blote voeten rennende 1 maaltijd-per- dag-eten-experiment weten we ook al niet
.
Drukinkt?quote:Op zondag 29 april 2012 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
Minilot is ook al even niet online geweest.
Sommige koekjes hebben een zwarte bipsen mijn bakpapier is op *krant pakt.
Nu blauwe bessen restje met yoghurt
quote:
Want inderdaad, door cola te drinken ga ik een jaar eerder dood. Ik leef nu, straks als ik dood ben ga ik me wel druk maken over de cola van vandaag.quote:Op zondag 29 april 2012 20:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Je gezondheid over 20, 30 jaar, is dat iets om over na te denken? Ik zou chocolademelk bij je taart drinken. Met slagroom. Cola gebruik je om boutjes en moertjes te ontroesten. Of remzuigers.
Nou, het punt is niet dat je ervan dood gaat. Je krijgt hart- en vaatziekten, diabetes. En dan krijg je etalagebenen (20 meter lopen, even blijven staan, weer 20 meter lopen, ..), of een beroerte. Dan krijg je een electrisch karretje (tof!) en een luier (minder tof).quote:Op zondag 29 april 2012 21:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Want inderdaad, door cola te drinken ga ik een jaar eerder dood. Ik leef nu, straks als ik dood ben ga ik me wel druk maken over de cola van vandaag.
Dracula tanden als je het even klotstquote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Vergeet de afbrokkelende tandjes niet!
quote:Op zondag 29 april 2012 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
En als je ermee gorgelt, word je wakker met keelkanker.
Cola icing? Best een ideequote:Op zondag 29 april 2012 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet je je voorstellen wat voor hel en verdoemenis er op je neer zou dalen als je cóla-cupcakes zou maken.
Facebook en de Efteling mis je niet veel aan. Maar skieen.... Grijp je kans!quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef Laureline het volgende:
Nee, ik doe niet aan facebook.
Ik ga ook niet naar de Efteling, en ik heb nog nooit geskied. Ik ben een uitstervend ras!
"quote:Op zondag 29 april 2012 21:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Facebook en de Efteling mis je niet veel aan. Maar skieen.... Grijp je kans!
Ik doe wel faceboek, de rest ook niet.quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef Laureline het volgende:
Nee, ik doe niet aan facebook.
Ik ga ook niet naar de Efteling, en ik heb nog nooit geskied. Ik ben een uitstervend ras!
Zeker weten?quote:Op zondag 29 april 2012 21:33 schreef MarMar het volgende:
Maar daarentegen heb ik weer geen smartfoon
Dozen inpakken, hardlopen en geen cola drinken (tis op).quote:Op zondag 29 april 2012 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, wat gaat iedereen doen morgen?Wij gaan met vrienden naar Leiden. Beetje struinen over de rommel- en antiek- en curiosamarkt, hoewel die laatste twee ook onder het eerste zullen zijn te rubriceren, vermoed ik
.
Vanillestokjes in bewaren.quote:
Eens.quote:Efteling is kut
Oneens.quote:Wintersport is koud
Sleep je vent meequote:Heb geen zin om naar bed te gaan
Pas ook op voor tuinhekjesquote:Op zondag 29 april 2012 21:35 schreef Laureline het volgende:
Bij schaatsen heb ik al hartkloppingen genoeg, als ik ècht stilsta bij de kans op ongelukken, dus skieën begin ik maar niet meer aan.
Ik heb toch mijn ledematen teveel nodig om de BV Laureline draaiende te houden, geen doorbetalende werkgevers hier als ik in het gips kom tijdens een klus. In plaats daarvan: gewoon geen opdracht meer, dus geen geld.
Ik zou gaan, helemaal als het backstage kaarten zijn (of heet het festival zo?quote:Op zondag 29 april 2012 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
Neig nog naar de backstage view van vriendin maar Amsterdam
quote:Op zondag 29 april 2012 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Koninginnedag in Amsterdam. Geen háár op mijn hoofd.
Ook geen haar op mijn hoofd.quote:
Jepquote:Op zondag 29 april 2012 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou gaan, helemaal als het backstage kaarten zijn (of heet het festival zo?![]()
)
Vind ik leuk maar dit huis "vertroept" snel.quote:Op zondag 29 april 2012 21:45 schreef Laureline het volgende:
Als student heb ik altijd wel geweldige dingen gescoord op de vrijmarkt in Amsterdam Zuid. Maar je moest wel die dronken 'stoet' van een miljoen idioten vermijden, die het vaste meuteparcours toeterend en zuipend aflegt. Oef!
Dan zou ik daar zeker voor gaan!quote:Op zondag 29 april 2012 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jepoud collegaatje/vriendin heeft ze plus een zeer goed vervoermiddel erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |