het leven draait niet om neuken... Hoeft dus niet zo te zijn. Zeker niet als beiden een serieuze relatie hebben.quote:Op zondag 29 april 2012 16:20 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Friendzone.
Shit bestaat anders niet.. een van de 2 wil eigenlijk alleen maar de ander keihard neuqen. Diep van binnen weet je dat ik gelijk heb.
Je faked gewoon vriendschap om via hun te kunnen scoren bij hun vriendinnen.....quote:Op zondag 29 april 2012 16:23 schreef MisterSqueaky het volgende:
Meerdere. Langste al meer dan 10 jaar, kortste nu 2 jaar. Bij de meeste (van beide kanten) ook geen behoefte aan meer dan vriendschap. Met een een paar maanden een relatie gehad, maar we besloten beiden dat dat niet werkte en zijn nu weer gewoon hechte vrienden en soms een beetje meer.
Werkt prima. En af en toe koppelen ze me nog ook aan hun vriendinnen
Wil TS meer weten ? Dan mag TS eerst even aan de "TS begint" traditie doen
Err.. Uiteindelijk draait het dus wel om voortplanting. Dat de mens daar een volledige relatie omheen heeft gebouwd, prima. Maar uiteindelijk draait het wel om neukenquote:Op zondag 29 april 2012 16:20 schreef just_agirl het volgende:
[..]
het leven draait niet om neuken... Hoeft dus niet zo te zijn. Zeker niet als beiden een serieuze relatie hebben.
Elke vrouw wil toch een GBF?quote:Op zondag 29 april 2012 16:18 schreef just_agirl het volgende:
Telt het ook mee als de jongen homo is?
Sterker nog: het leven ontstaat door neuken.quote:Op zondag 29 april 2012 16:20 schreef just_agirl het volgende:
[..]
het leven draait niet om neuken... Hoeft dus niet zo te zijn. Zeker niet als beiden een serieuze relatie hebben.
ehm niet iedereen is het daarmee eens. misschien als je in de evolutietheorie gelooft en denkt dat we van de aap afstammen.quote:Op zondag 29 april 2012 16:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Err.. Uiteindelijk draait het dus wel om voortplanting. Dat de mens daar een volledige relatie omheen heeft gebouwd, prima. Maar uiteindelijk draait het wel om neuken
Jij bent een meisje, jij denkt anders zie het filmpje in post #2quote:Op zondag 29 april 2012 16:49 schreef just_agirl het volgende:
[..]
ehm niet iedereen is het daarmee eens. misschien als je in de evolutietheorie gelooft en denkt dat we van de aap afstammen.
goedquote:Op zondag 29 april 2012 16:23 schreef MisterSqueaky het volgende:
Meerdere. Langste al meer dan 10 jaar, kortste nu 2 jaar. Bij de meeste (van beide kanten) ook geen behoefte aan meer dan vriendschap. Met een een paar maanden een relatie gehad, maar we besloten beiden dat dat niet werkte en zijn nu weer gewoon hechte vrienden en soms een beetje meer.
Werkt prima. En af en toe koppelen ze me nog ook aan hun vriendinnen
Wil TS meer weten ? Dan mag TS eerst even aan de "TS begint" traditie doen
Oh ja, want "god" maakt ons.. Ook dan moet je nog neuken voor kinderen hoorquote:Op zondag 29 april 2012 16:49 schreef just_agirl het volgende:
[..]
ehm niet iedereen is het daarmee eens. misschien als je in de evolutietheorie gelooft en denkt dat we van de aap afstammen.
Is hij ook zwaar verliefd op dat meisje (neem het aan)quote:Op zondag 29 april 2012 16:54 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
goedzal proberen het niet te lang te maken.
Nou, het zit zo: Ik heb al bijna 20 jaar zo'n vriend. Vanaf we kleuters waren dus. Hij bi, ik hetero. Al die jaren is er nooit iets geweest (we waren allebei laatbloeiers) tot nu dus.
Ik kan niet zeggen dat ik smoorverliefd ben, maar het is ook niet zo dat er helemaal geen gevoelens zijn. Daardoor ben ik dus erg in de war. Vandaar het topic. En ook omdat hij het is, je jeugdmaatje. En dat is zo ontstaan omdat je elkaar in 20 jaar ontzettend goed gaat kennen. Je weet hoe hij denkt, je kunt op hem rekenen (want zijn vriendschap/respect voor jou vermindert geen millimeter, hoeveel flaters je ook slaat) je kan hem any time contacten en als we elkaar zien is het altijd erg leuk. Op een bijzondere manier door de hechte band. We spreken dat ook uit aan elkaar.
En dat is gewoon heel fijn en door dat vertrouwde ben ik geloof ik zoveel om hem gaan geven dat ik me heb afgevraagd of ik nou verliefd ben of wat. Want seksuele aantrekkingskracht voel ik dan weer minder. Maar ik denk wel heel veel aan hem. En ik kan er niet genoeg van krijgen om hem te zien.
Deze gevoelens van mijn kant zijn er nu bijna een jaar, daarvoor totaal niet. Ons contact is altijd goed geweest, ook als 1 van ons een relatie had. En dus ook nu die gevoelens spelen. Het contact is zelfs intenser geworden omdat ik meer aandacht aan hem besteed. Hij weet van niets. Hij vermoedt wel iets omdat hij me heel goed kent, en zegt er soms iets over. Maar ik heb tot nu toe pertinent geweigerd om erover te praten met hem. Ik zeg dan meestal iets in de trant van: natuurlijk geef ik om je. Ik ken je al mijn hele leven. En dan stap ik doodgewoon over op iets anders. Het ligt te gevoelig, ik kan er niet over praten.
Dus daarover breek ik mijn hoofd, hoe ga ik hiermee om
Oh en sinds kort heeft hij (weer) een relatie
Grappig dat je dat zegt.quote:Op zondag 29 april 2012 16:20 schreef just_agirl het volgende:
[..]
het leven draait niet om neuken...
Was dat niet juist de reden waarom vrouwen geloven in een platonische relatie en mannen nietquote:
Al deze dingen zijn inderdaad ook door mijn hoofd gegaan. Ik heb tot nu toe niets gezegd omdat ik niet eens voor mezelf helder heb wat ik nu precies voel. En al had ik het wel helder, dan nog zou het nog steeds een zeer grote stap zijn om het aan hem te vertellen. Dus ik weet niet eens of ik het dan wel zou doen. Ik wil het wel graag uiten, maar het leek me door alles verstandiger om dat (voorlopig) niet te doen.quote:Op zondag 29 april 2012 17:10 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Is hij ook zwaar verliefd op dat meisje (neem het aan)
Als je hem verteld van je gevoelens voor hem, dan zijn er lijkt me een paar mogelijkheden:
of je vriendschap is geheel over en hij gaat vol voor zijn relatie
Of jullie proberen desondanks vrienden te blijven wat mogelijk een "gezellige"sfeer kan meebrengen.
Of hij stopt met zijn huidige relatie en stapt over op jou.
Zelf zou ik denk ik afstand nemen om mijn eigen gevoelens rust te geven en mezelf ook niet in een moeilijke situatie te brengen.
Maar wat me vooral belangrijk lijkt, is hij echt verliefd om haar of is het een relatie voor de leuk.
En ook of je zijn relatie zo onder spanning wil zetten
Je zou eens andere vrienden kunnen gaan zoeken.quote:Op zondag 29 april 2012 17:44 schreef _Lily_ het volgende:
Maar dan vraag ik me af.... hoe kan ik van die gevoelens afkomen zonder hem erbij te betrekken? Zodat ik me weer happy voel?
Ik heb veel vrienden hoor. Ik zie hem niet eens extreem vaak, zo eens in de 6 weken (vroeger waren we buren en zagen we elkaar dagelijks, nu wonen we al jaren in verschillende steden ver uit elkaar)quote:Op zondag 29 april 2012 17:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je zou eens andere vrienden kunnen gaan zoeken.
jawelquote:Op zondag 29 april 2012 18:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Je kunt je ei niet kwijt bij je andere vrienden?
Ik geloof wel dat het mogelijk is, maar waar die intensiteit dan vandaan mag komen is me een raadsel.quote:Op zondag 29 april 2012 17:18 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Was dat niet juist de reden waarom vrouwen geloven in een platonische relatie en mannen niet
het kan denk ik ook, maar ik weet bijna zeker dat ik de vriendschap niet als platonisch zou beschouwenquote:Op zondag 29 april 2012 18:49 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het mogelijk is, maar waar die intensiteit dan vandaan mag komen is me een raadsel.
quote:Op zondag 29 april 2012 16:17 schreef Hpzone het volgende:
Dat is toch iets waarbij vrouwen denken dat ze slechts vrienden zijn en de man nog altijd hoopt op een batsronde?
Heerlijk hypocriet van die vrouwenquote:Op zondag 29 april 2012 16:15 schreef DroogDok het volgende:
Bestaat niet:
Voor de mannen dan in elk geval.
Whutquote:fliebermenstruaties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |