Now you've done itquote:
C is niet groot, dat is de perfecte middenmaatquote:Op zondag 29 april 2012 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
Van grote tieten houden vind ik ook raar eigenlijk. Maar goed, ieder zijn smaak.
quote:Op zondag 29 april 2012 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
Welke muziek vinden jullie tof tijdens seks?
Dekhengsten in aantochtquote:
Ik vind kleiner leuker.quote:Op zondag 29 april 2012 14:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
C is niet groot, dat is de perfecte middenmaat
Afschuwelijk. Niemand wilde met mij praten. Ze vinden mij niet lief. Gelukkig ben ik in een hoekje blijven toekijken hoe kingtoppie straw regelde en er tussen kaneel en de barman een romance ontstond. Maar zodra faxie een tafel omver gooide uit frustratie ben ik maar naar huis gegaan.quote:
Mooi verslag.quote:Op zondag 29 april 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Niemand wilde met mij praten. Ze vinden mij niet lief. Gelukkig ben ik in een hoekje blijven toekijken hoe kingtoppie straw regelde en er tussen kaneel en de barman een romance ontstond. Maar zodra faxie een tafel omver gooide uit frustratie ben ik maar naar huis gegaan.
Wat verwacht je er van?quote:Op zondag 29 april 2012 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel gezien in het echt
Zo herinner ik het mij ook ja.quote:Op zondag 29 april 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Niemand wilde met mij praten. Ze vinden mij niet lief. Gelukkig ben ik in een hoekje blijven toekijken hoe kingtoppie straw regelde en er tussen kaneel en de barman een romance ontstond. Maar zodra faxie een tafel omver gooide uit frustratie ben ik maar naar huis gegaan.
quote:motorboating
A great way to end an awkward conversation with a girl you don't want to talk to.
"This girl was in my room and I couldn't take it anymore so I motorboated her. After the motorboating she left."
Dominante vrouwen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
Straw regelde mij he.. Ik had niks in te brengen.
Zo groot is hij gelukkig niet.quote:Op zondag 29 april 2012 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jouw 30 cm hebben niet zoveel nut, dat past toch voor geen meter.
Je mag best...quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef Myraela het volgende:
Twi mag weer wel aan alle piemels zitten. Ik mag dat nooit.![]()
Heloefs broek zat te laag, ik greep alleen maar broek vast.
Aannames! Ik zeg het je!quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef Myraela het volgende:
Jij vroeg het tenminste nog netjes.quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef Myraela het volgende:
Je hebt wat gemist wel.quote:
Dat gevoel ken ikquote:
'bijna ja'quote:Op zondag 29 april 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vroeg het tenminste nog netjes.
"Kaneeltje.... mag ik aan je piemel zitten?"
Met die grote puppy ogen, zei ik bijna ja.
[..]
Je hebt wat gemist wel.
Hij ook hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef Myraela het volgende:
Volgende keer dan.quote:
Ze waren teleurgesteld dat ze geen pener voelden.quote:
Gewoon mijn human interest momentje vergeten.quote:Op zondag 29 april 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik moest lachen, maar ik ben de rest vergeten.quote:Op zondag 29 april 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon mijn human interest momentje vergeten.
Kan ik begrijpen. Maar er is een reden dat ik die broek zo laag draag. Iedereen wil er aan zitten natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze waren teleurgesteld dat ze geen pener voelden.
Kijk, nu begrijp ik de mode ineens!quote:Op zondag 29 april 2012 15:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen. Maar er is een reden dat ik die broek zo laag draag. Iedereen wil er aan zitten natuurlijk.
Jij vroeg 3x waar is Faxie terwijl hij recht voor je neus stond.quote:Op zondag 29 april 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik moest lachen, maar ik ben de rest vergeten.
Ik was niet helemaal wakker.quote:Op zondag 29 april 2012 15:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vroeg 3x waar is Faxie terwijl hij recht voor je neus stond.
Wat een baasquote:Op zondag 29 april 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk, nu begrijp ik de mode ineens!
Feli met Theo trouwens.
Arme Faxie.quote:Op zondag 29 april 2012 15:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vroeg 3x waar is Faxie terwijl hij recht voor je neus stond.
Nou, we werden er ook zowat uitgegooidquote:Op zondag 29 april 2012 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Faxie.![]()
Toen gingen we ook nog eens weg terwijl hij op de wc was.
quote:Op zondag 29 april 2012 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Faxie.![]()
Ja, jammerlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, we werden er ook zowat uitgegooid
Jij was toen al naar de Next. We besloten nog snel ergens anders heen te gaan, maar toen gingen we weg zonder Fax.quote:
Whut?quote:Op zondag 29 april 2012 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, we werden er ook zowat uitgegooid
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 29 april 2012 15:14 schreef Myraela het volgende:
Faxie is lief en tof.
Ik was sowieso telkens mensen kwijt. Dacht ook dat watertornado al naar huis was gegaan op een bepaald moment.
Wel best slecht...quote:Op zondag 29 april 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij was toen al naar de Next. We besloten nog snel ergens anders heen te gaan, maar toen gingen we weg zonder Fax.
Die kroeg ging dicht daarom moesten we weg.quote:Op zondag 29 april 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut?
Kan iemand even een echt verslag maken dan?
Omdat je het zo lief vraagt, broeken hater.quote:Op zondag 29 april 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut?
Kan iemand even een echt verslag maken dan?
Er zijn geen foto's genomen, naar ik weet.quote:Op zondag 29 april 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Nu ben ik wel benieuwd naar pics van SH.
Cool.quote:Op zondag 29 april 2012 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's genomen, naar ik weet.
Maar ze heeft roze haar, wat tof is.
Dat vraagt om verdere uitleg.quote:Op zondag 29 april 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cool.
Fuck man, ik heb ook wat beleefd vannacht.
Ik euhm. heb ergens overheen staan zeiken.Denk ik.
Nee, toch niet gegaan.quote:Op zondag 29 april 2012 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vraagt om verdere uitleg.
Je was in Roffa toch?
quote:Op zondag 29 april 2012 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, toch niet gegaan.
Ik heb het iets te bont gemaakt hier.
quote:
hehe pics?quote:Op zondag 29 april 2012 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
Godver er liggen hier nu een stuk of duizend hele kleine kralen op de grond.
Het valt niet heel erg op in een keuken van 10m2. Maar nu mag ik de hele middag kralen rapen en de kat niet binnen laten.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 16:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het valt niet heel erg op in een keuken van 10m2. Maar nu mag ik de hele middag kralen rapen en de kat niet binnen laten.
Want de kat eet ze op?quote:Op zondag 29 april 2012 16:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het valt niet heel erg op in een keuken van 10m2. Maar nu mag ik de hele middag kralen rapen en de kat niet binnen laten.
Nieuwe zak in de stofzuiger en zuigen maar?quote:Op zondag 29 april 2012 16:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want ik ben al begonnen met ze op mijn wat ooit een vleermuiskorset moet worden naaienquote:Op zondag 29 april 2012 16:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nieuwe zak in de stofzuiger en zuigen maar?
Daarom ook een nieuwe zak, dan kan je daarna die zak open maken en ze gewoon gebruikenquote:Op zondag 29 april 2012 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want ik ben al begonnen met ze op mijn wat ooit een vleermuiskorset moet worden naaien
Heldquote:Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt iets van een panty met een elastiek op de stofzuiger mond doen. Dan blijven de kralen daarop zitten.![]()
[ afbeelding ]
Tip van de weekquote:Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt iets van een panty met een elastiek op de stofzuiger mond doen. Dan blijven de kralen daarop zitten.![]()
[ afbeelding ]
Omdat Feyenoord?quote:Op zondag 29 april 2012 16:31 schreef heloef het volgende:
Mijn dag is naar de kloten, dit moet ik vanavond wegdrinken.
Dat moet sowieso de dag voor koninginnedag als je een leven hebt.quote:Op zondag 29 april 2012 16:31 schreef heloef het volgende:
Mijn dag is naar de kloten, dit moet ik vanavond wegdrinken.
We worden nu kampioen tegen de nummer 16 op een woensdagavond. Zo wens ik geen kampioen te worden.quote:
Niks hoeft en ik heb geen leven.quote:Op zondag 29 april 2012 16:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet sowieso de dag voor koninginnedag als je een leven hebt.
Verwende nozem. In mijn tijd waren we al blij als we kampioen werden.quote:Op zondag 29 april 2012 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
We worden nu kampioen tegen de nummer 16 op een woensdagavond. Zo wens ik geen kampioen te worden.
Als -hij- nou nog een toegevoegde waarde had voor het topic....quote:Op zondag 29 april 2012 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
Als het nou nog een toegevoegde waarde had voor het topic....
Kom maar langs. De wijn staat al koud.quote:Op zondag 29 april 2012 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, laten we erom huilen en ons verdriet daarna wegdrinken.
Ik kan er niet rouwig om zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, laten we erom huilen en ons verdriet daarna wegdrinken.
Zo kun je het ook nog zien inderdaadquote:Op zondag 29 april 2012 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als -hij- nou nog een toegevoegde waarde had voor het topic....
Wat nou verwend in mijn tijd waren we al blij als we de play-offs wonnen.quote:Op zondag 29 april 2012 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verwende nozem. In mijn tijd waren we al blij als we kampioen werden.
In mijn tijd werden we gewoon 6de zonder dat er play-offs waren.quote:Op zondag 29 april 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat nou verwend in mijn tijd waren we al blij als we de play-offs wonnen.
Haten op mensen die zich identificeren met een sportclub.quote:
Haten op mensen die haten op mensen die zich identificeren met een sportclubquote:Op zondag 29 april 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Haten op mensen die zich identificeren met een sportclub.
Wat is er anders dan op een zaterdag avond?quote:Op zondag 29 april 2012 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik haat mijn werk eigenlijk alleen op zaterdagavond. Het is altijd kut.
Sowieso haten.quote:Op zondag 29 april 2012 16:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haten op mensen die haten op mensen die zich identificeren met een sportclub
quote:Op zondag 29 april 2012 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Faxie.![]()
Op zaterdagavond zijn er betere alternatieven voor het door een snackbar rennen terwijl er Chinezen haten op alles wat je fout doet. Ik heb nooit tijd om wat met mijn vrienden af te spreken met het resultaat dat ik ze dit jaar al 2 keer gezien hebquote:Op zondag 29 april 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er anders dan op een zaterdag avond?
Sorry Fax.quote:
Al een bijbaantje gevonden voor nieuwe schooljaar?quote:Op zondag 29 april 2012 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zaterdagavond zijn er betere alternatieven voor het door een snackbar rennen terwijl er Chinezen haten op alles wat je fout doet. Ik heb nooit tijd om wat met mijn vrienden af te spreken met het resultaat dat ik ze dit jaar al 2 keer gezien heb
Ik blijf bij mijn ouders de eerste tijd, dus ik blijf daar twee avonden per week werken denk ik. Op vrijdag en een dag doordeweeks.quote:Op zondag 29 april 2012 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry Fax.
[..]
Al een bijbaantje gevonden voor nieuwe schooljaar?
Zitten geen krasjes op.... sowieso ga ik d'r binnenkort weer polijstenquote:Op zondag 29 april 2012 16:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je de krasjes nog weg kunnen poetsen???
Hihi, Myr wilde aan mijn piemel zitten.quote:Op zondag 29 april 2012 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk vragen of je aan zijn piemel wilde zitten, maar hij durfde niet.
Je auto maakt veel los in mensen.quote:Op zondag 29 april 2012 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zitten geen krasjes op.... sowieso ga ik d'r binnenkort weer polijsten
Daarnet wou je nog seks?quote:
Klopt.quote:Op zondag 29 april 2012 16:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je er niet aan doet krijg je er ook juist zin in toch
Very true.quote:Op zondag 29 april 2012 16:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je er niet aan doet krijg je er ook juist zin in toch
Hij is dan ook best sexy.quote:Op zondag 29 april 2012 16:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, vorige meet ging MLIG ook al los op m'n auto
quote:Op zondag 29 april 2012 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
We worden nu kampioen tegen de nummer 16 op een woensdagavond. Zo wens ik geen kampioen te worden.
quote:Op zondag 29 april 2012 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verwende nozem. In mijn tijd waren we al blij als we kampioen werden.
Als het een gelijkspel word zijn ze ook kampioen.quote:Op zondag 29 april 2012 17:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Heloef: ik lach me kapot als dat gelijkspel wordt of als ze nog verliezen ook
Maar hij was op een meet laatst heb ik begrepen?quote:Op zondag 29 april 2012 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, vroeg ik me gister ook al af
Dan als ze er het B-team neerzetten en nog verliezen ookquote:Op zondag 29 april 2012 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het een gelijkspel word zijn ze ook kampioen.
Geen idee, in elk geval niet op een meet van deze SC.quote:Op zondag 29 april 2012 17:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar hij was op een meet laatst heb ik begrepen?
Volgens mij het laatste wat ik hier zo'n beetje las was dat ie aan de anti-psychotica pillen zat (illegaal)quote:Op zondag 29 april 2012 17:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar hij was op een meet laatst heb ik begrepen?
Hoe dat zo?quote:Op zondag 29 april 2012 17:09 schreef Crutch het volgende:
Ok.
Ik maak me een beetje zorgen, eerlijk gezegd.
hmm ja ik ook.quote:Op zondag 29 april 2012 17:09 schreef Crutch het volgende:
Ok.
Ik maak me een beetje zorgen, eerlijk gezegd.
Ja, dat is wel raar.quote:Op zondag 29 april 2012 17:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Pillen dit dat, rare theorieën en vage acties.
Hoe kom je aan die info?quote:Op zondag 29 april 2012 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel raar.
Maar ik kan je vertellen dat hij nog leeft.
Volgens mij is hij al jaren zo. Maar nu had hij wel pillen voorgeschreven gekregen bij een huisarts begin van dit jaar volgens mij.quote:Op zondag 29 april 2012 17:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Pillen dit dat, rare theorieën en vage acties.
Vind het wel best, misschien dat ik donderdag even naar A'dam ga voor de huldiging.quote:Op zondag 29 april 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zelfs met 2 nederlagen zijn ze nog kampioen. Veel beter doelsaldo dan Feyenoord.
Okquote:Op zondag 29 april 2012 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel raar.
Maar ik kan je vertellen dat hij nog leeft.
Wacht DM hem zelf welquote:Op zondag 29 april 2012 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
MILG op facebook?
Doe eens een linkje via dm
Ik moet werken.quote:Op zondag 29 april 2012 17:13 schreef twi het volgende:
[..]
Vind het wel best, misschien dat ik donderdag even naar A'dam ga voor de huldiging.
Nee jong vuilak.quote:
Naja, dan leeft hij in elk geval nog welquote:Op zondag 29 april 2012 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat zoals altijd met hem, hij is nu meer actief op een peugeotforum dan hier.
Wat is dat toch met jouw verzamelwoede om iedereen op FB te hebben??quote:
Bezorgdheidquote:Op zondag 29 april 2012 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, dan leeft hij in elk geval nog wel
Ik ook hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb een heel schone ''mind'' alles keurig geordend enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het leuk is?quote:Op zondag 29 april 2012 17:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jouw verzamelwoede om iedereen op FB te hebben??
Ik voel me dan ook een beetje de topic papa. Kijken of het wel goed gaat met iedereen af en toe.quote:Op zondag 29 april 2012 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
Bezorgdheid
Het is toch nog wel een beetje een lief topicje hierzo
quote:Op zondag 29 april 2012 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Denken dat mensen daar intrappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hahaquote:Op zondag 29 april 2012 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook een beetje de topic papa. Kijken of het wel goed gaat met iedereen af en toe.
Soms wel ja.quote:Op zondag 29 april 2012 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
Bezorgdheid
Het is toch nog wel een beetje een lief topicje hierzo
quote:Op zondag 29 april 2012 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Populair dusquote:
Ik heb ook een baaldagje.quote:Op zondag 29 april 2012 17:27 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een 'heb geen leven en nergens zin in' dag, bleh...
Hajohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 29 april 2012 17:27 schreef Faxie het volgende:
Hoe komt dat?quote:Op zondag 29 april 2012 17:27 schreef Faxie het volgende:
Hahaha,quote:Op zondag 29 april 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
Ik heb een topdagje, het voelt al 3 dagen of ik een leven heb.
Niet veel, beetje uitbrakken en dan waarschijnlijk koopjesjagen met moeders.quote:
Ik ben vandaag moederziel alleenquote:Op zondag 29 april 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
Ik heb een topdagje, het voelt al 3 dagen of ik een leven heb.
Dit.quote:Op zondag 29 april 2012 17:26 schreef Myraela het volgende:
Loka, je moet af van het laagjes kapsel. Heb je het gezicht niet voor. Je moet het laten groeien en dan op 1 lengte houden.
Tot die tijd kan je met een beetje wax zorgen dat je onderin meer volume inbrengt waardoor het ook iets meer bij je gezicht past.
Oh en als je haar eenmaal lang is, van beide kanten een plukje pakken voorin en die dan achterin met een klemmetje vast zetten.
Over make-up niet teveel nadenken. Dun laagje eyeliner boven je oog en mascara, dan zie je der weer iets helderder uit.
Ik ga niet in dat topic posten.
Gezellig?quote:Op zondag 29 april 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet veel, beetje uitbrakken en dan waarschijnlijk koopjesjagen met moeders.
zijn de supermarkten dan ook open?quote:Op zondag 29 april 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet veel, beetje uitbrakken en dan waarschijnlijk koopjesjagen met moeders.
Ik weet het helemaal nog niet.quote:Op zondag 29 april 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
The same thing he does every day: Trying to take over a chick![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 17:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben vandaag moederziel alleen
Heb nog niet met iemand gepraat en alles.
O leukquote:Op zondag 29 april 2012 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het helemaal nog niet.
Afgesproken met een maat en rondje lopen in het dorp hier.
Bandje kijken blaba
Nouja wie weet wat ik nog weer tegen kom.
Had trouwens echt een leuk gesprekje met musical meid gister
aaach,maar je hebt ons toch nog?quote:Op zondag 29 april 2012 17:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons nogquote:Op zondag 29 april 2012 17:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zomerkriebels ofzo weet ik veelquote:Op zondag 29 april 2012 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O leuk
Voor jou is het wel hunting season he kree?
Wat is deze?quote:Op zondag 29 april 2012 17:34 schreef strawberry_hill het volgende:
ik ga niks doen op koninginnenacht/dag
Ik had wel zin om te hosselen gisteren eigenlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
The same thing he does every day: Trying to take over a chick![]()
want?quote:Op zondag 29 april 2012 17:34 schreef strawberry_hill het volgende:
ik ga niks doen op koninginnenacht/dag
Er waren alleen geen andere vrouwen aanwezig.quote:Op zondag 29 april 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had wel zin om te hosselen gisteren eigenlijk.
Ja, heb er maar een paar gekocht van de weekquote:Op zondag 29 april 2012 17:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu moet je haast wel bh's dragen.
ben ik geen vrouw dan?quote:Op zondag 29 april 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er waren alleen geen andere vrouwen aanwezig.
Je kwam mij niet eens een kusje geven.quote:Op zondag 29 april 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had wel zin om te hosselen gisteren eigenlijk.
ben ik te lui voorquote:Op zondag 29 april 2012 17:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je squat hoef je niet alleen te zijn
Ahhh.quote:Op zondag 29 april 2012 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, heb er maar een paar gekocht van de week
Ik vind het kut.
bezig?quote:Op zondag 29 april 2012 17:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vernam dat jij al met KT bezig was
Ja hoor.quote:
Ik weet niet, in Amsterdam wel altijd. In Zuid-Oost dan.quote:Op zondag 29 april 2012 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
zijn de supermarkten dan ook open?
Nee die zit in je onderbroekje.quote:Op zondag 29 april 2012 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, heb er maar een paar gekocht van de week
Ik vind het kut.
Jawohl, maar je had heul geen interesse in heloef en mij.quote:
wel grappig, het voelt heel sociaal zo als iedereen een beetje zit te lullen in dit topic.quote:
Nee, faxie had toch ook al 1 of enkele dates via internet?quote:Op zondag 29 april 2012 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
wel grappig, het voelt heel sociaal zo als iedereen een beetje zit te lullen in dit topic.
Maar het wordt afgedaan als "op een zolderkamertje achter de computer zitten"
Is het toch echt niet, denk dat ik niet de enige ben die zo via facebook msn etc. nog het meeste bereikt bij meiden?
Of sowieso "echte" afspraken maakt die dan eigenlijk gewoon weer voorkomen uit een chat of mailtje enzo?
hey,jij had geen intesse in mij maar dat is gewoon heetquote:Op zondag 29 april 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee die zit in je onderbroekje.
[..]
Jawohl, maar je had heul geen interesse in heloef en mij.Je had meer interesse in mij en faxie zien zoenen.
Ja via lexa als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 29 april 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, faxie had toch ook al 1 of enkele dates via internet?
Mja, ik vind het gewoon zelf niet echt een vooruitgang eigenlijkquote:Op zondag 29 april 2012 17:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ahhh.
Nouja een C valt in ieder geval nog mee, het had erger gekund.
Kijk jij ook wel eens gayporn, gewoon omdat het kan?quote:Op zondag 29 april 2012 17:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hey,jij had geen intesse in mij maar dat is gewoon heet
quote:Op zondag 29 april 2012 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik vind het gewoon zelf niet echt een vooruitgang eigenlijk
quote:
Ik was overrompeld door jouw imponerende schoonheid.quote:Op zondag 29 april 2012 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kwam mij niet eens een kusje geven.Ik moest je terwijl je al een uur binnen was bijna dwingen.
Het went vast wel, en je ziet er ook minder jong door uit denk ik.quote:Op zondag 29 april 2012 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik vind het gewoon zelf niet echt een vooruitgang eigenlijk
Haha valt mee hier hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon helemaal voor me, iedereen loopt er in boerenkleding en klompen de hele dag te kwatten
Terecht, elke keer weer.quote:Op zondag 29 april 2012 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was overrompeld door jouw imponerende schoonheid.
Had er nog bijna op gestemd maar dat is 8 jaar terug ofzo.quote:Op zondag 29 april 2012 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Inb4 drommel met z'n D66 topic steals
hoe zag faxie eruit?quote:Op zondag 29 april 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee die zit in je onderbroekje.
[..]
Jawohl, maar je had heul geen interesse in heloef en mij.Je had meer interesse in mij en faxie zien zoenen.
Ohh goed dat je het zegt, ik wou net gaan pitten maar ik blijf wel even tot de lapoquote:Op zondag 29 april 2012 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Inb4 drommel met z'n D66 topic steals
gvd je mag alleen een nieuw topic openen als je de lapo hebt.quote:Op zondag 29 april 2012 17:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh goed dat je het zegt, ik wou net gaan pitten maar ik blijf wel even tot de lapo
Ik heb er geloof ik ooit op gestemd in de tijd dat ik zelf nog student was.quote:Op zondag 29 april 2012 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
Had er nog bijna op gestemd maar dat is 8 jaar terug ofzo.
Herkenbaar wel jaquote:Op zondag 29 april 2012 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er geloof ik ooit op gestemd in de tijd dat ik zelf nog student was.
quote:Op zondag 29 april 2012 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
gvd je mag alleen een nieuw topic openen als je de lapo hebt.
oh ja ik heb zijn auto onteerd,zijn auto is zoo heetquote:Op zondag 29 april 2012 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax was de kerel met de oorbel en de pet.
quote:Op zondag 29 april 2012 17:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, Heloef is die kale blanke vent met de mooie auto
Geen idee, ik ben het met niemand eens.quote:Op zondag 29 april 2012 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart! En, op wie ga je stemmen denk je?
ach, je kunt het leuk die TT geven, maar gaat het je partij aan meer stemmen helpen?quote:Op zondag 29 april 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met het kapen?![]()
Ik maak niet eens een D66topic
Ik ook niet. Je moet gewoon stemmen (of eigenlijk -moet- je niks) met wie je het meeste eens bent of zoquote:Op zondag 29 april 2012 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben het met niemand eens.
Zolang je maar PvdA, GL, VVD of D66 stemtquote:Op zondag 29 april 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En zeker niet naar zijn stemadvies
Met de nadruk op 'had'quote:Op zondag 29 april 2012 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja via lexa als ik het me goed herinner.
Denk het welquote:Op zondag 29 april 2012 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
ach, je kunt het leuk die TT geven, maar gaat het je partij aan meer stemmen helpen?
Denk het niet
Denken dat ik socialistisch stem.quote:Op zondag 29 april 2012 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zolang je maar PvdA, GL, VVD of D66 stemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |