Now you've done itquote:
C is niet groot, dat is de perfecte middenmaatquote:Op zondag 29 april 2012 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
Van grote tieten houden vind ik ook raar eigenlijk. Maar goed, ieder zijn smaak.
quote:Op zondag 29 april 2012 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
Welke muziek vinden jullie tof tijdens seks?
Dekhengsten in aantochtquote:
Ik vind kleiner leuker.quote:Op zondag 29 april 2012 14:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
C is niet groot, dat is de perfecte middenmaat
Afschuwelijk. Niemand wilde met mij praten. Ze vinden mij niet lief. Gelukkig ben ik in een hoekje blijven toekijken hoe kingtoppie straw regelde en er tussen kaneel en de barman een romance ontstond. Maar zodra faxie een tafel omver gooide uit frustratie ben ik maar naar huis gegaan.quote:
Mooi verslag.quote:Op zondag 29 april 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Niemand wilde met mij praten. Ze vinden mij niet lief. Gelukkig ben ik in een hoekje blijven toekijken hoe kingtoppie straw regelde en er tussen kaneel en de barman een romance ontstond. Maar zodra faxie een tafel omver gooide uit frustratie ben ik maar naar huis gegaan.
Wat verwacht je er van?quote:Op zondag 29 april 2012 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel gezien in het echt
Zo herinner ik het mij ook ja.quote:Op zondag 29 april 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Niemand wilde met mij praten. Ze vinden mij niet lief. Gelukkig ben ik in een hoekje blijven toekijken hoe kingtoppie straw regelde en er tussen kaneel en de barman een romance ontstond. Maar zodra faxie een tafel omver gooide uit frustratie ben ik maar naar huis gegaan.
quote:motorboating
A great way to end an awkward conversation with a girl you don't want to talk to.
"This girl was in my room and I couldn't take it anymore so I motorboated her. After the motorboating she left."
Dominante vrouwen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
Straw regelde mij he.. Ik had niks in te brengen.
Zo groot is hij gelukkig niet.quote:Op zondag 29 april 2012 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jouw 30 cm hebben niet zoveel nut, dat past toch voor geen meter.
Je mag best...quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef Myraela het volgende:
Twi mag weer wel aan alle piemels zitten. Ik mag dat nooit.![]()
Heloefs broek zat te laag, ik greep alleen maar broek vast.
Aannames! Ik zeg het je!quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef Myraela het volgende:
Jij vroeg het tenminste nog netjes.quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef Myraela het volgende:
Je hebt wat gemist wel.quote:
Dat gevoel ken ikquote:
'bijna ja'quote:Op zondag 29 april 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vroeg het tenminste nog netjes.
"Kaneeltje.... mag ik aan je piemel zitten?"
Met die grote puppy ogen, zei ik bijna ja.
[..]
Je hebt wat gemist wel.
Hij ook hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef Myraela het volgende:
Volgende keer dan.quote:
Ze waren teleurgesteld dat ze geen pener voelden.quote:
Gewoon mijn human interest momentje vergeten.quote:Op zondag 29 april 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik moest lachen, maar ik ben de rest vergeten.quote:Op zondag 29 april 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon mijn human interest momentje vergeten.
Kan ik begrijpen. Maar er is een reden dat ik die broek zo laag draag. Iedereen wil er aan zitten natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze waren teleurgesteld dat ze geen pener voelden.
Kijk, nu begrijp ik de mode ineens!quote:Op zondag 29 april 2012 15:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen. Maar er is een reden dat ik die broek zo laag draag. Iedereen wil er aan zitten natuurlijk.
Jij vroeg 3x waar is Faxie terwijl hij recht voor je neus stond.quote:Op zondag 29 april 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik moest lachen, maar ik ben de rest vergeten.
Ik was niet helemaal wakker.quote:Op zondag 29 april 2012 15:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vroeg 3x waar is Faxie terwijl hij recht voor je neus stond.
Wat een baasquote:Op zondag 29 april 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk, nu begrijp ik de mode ineens!
Feli met Theo trouwens.
Arme Faxie.quote:Op zondag 29 april 2012 15:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vroeg 3x waar is Faxie terwijl hij recht voor je neus stond.
Nou, we werden er ook zowat uitgegooidquote:Op zondag 29 april 2012 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Faxie.![]()
Toen gingen we ook nog eens weg terwijl hij op de wc was.
quote:Op zondag 29 april 2012 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Faxie.![]()
Toen gingen we ook nog eens weg terwijl hij op de wc was.
Ja, jammerlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, we werden er ook zowat uitgegooid
Jij was toen al naar de Next. We besloten nog snel ergens anders heen te gaan, maar toen gingen we weg zonder Fax.quote:
Whut?quote:Op zondag 29 april 2012 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, we werden er ook zowat uitgegooid
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 29 april 2012 15:14 schreef Myraela het volgende:
Faxie is lief en tof.
Ik was sowieso telkens mensen kwijt. Dacht ook dat watertornado al naar huis was gegaan op een bepaald moment.
Wel best slecht...quote:Op zondag 29 april 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij was toen al naar de Next. We besloten nog snel ergens anders heen te gaan, maar toen gingen we weg zonder Fax.
Die kroeg ging dicht daarom moesten we weg.quote:Op zondag 29 april 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut?
Kan iemand even een echt verslag maken dan?
Omdat je het zo lief vraagt, broeken hater.quote:Op zondag 29 april 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut?
Kan iemand even een echt verslag maken dan?
Er zijn geen foto's genomen, naar ik weet.quote:Op zondag 29 april 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Nu ben ik wel benieuwd naar pics van SH.
Cool.quote:Op zondag 29 april 2012 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's genomen, naar ik weet.
Maar ze heeft roze haar, wat tof is.
Dat vraagt om verdere uitleg.quote:Op zondag 29 april 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cool.
Fuck man, ik heb ook wat beleefd vannacht.
Ik euhm. heb ergens overheen staan zeiken.Denk ik.
Nee, toch niet gegaan.quote:Op zondag 29 april 2012 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vraagt om verdere uitleg.
Je was in Roffa toch?
quote:Op zondag 29 april 2012 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, toch niet gegaan.
Ik heb het iets te bont gemaakt hier.
quote:
hehe pics?quote:Op zondag 29 april 2012 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
Godver er liggen hier nu een stuk of duizend hele kleine kralen op de grond.
Het valt niet heel erg op in een keuken van 10m2. Maar nu mag ik de hele middag kralen rapen en de kat niet binnen laten.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 16:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het valt niet heel erg op in een keuken van 10m2. Maar nu mag ik de hele middag kralen rapen en de kat niet binnen laten.
Want de kat eet ze op?quote:Op zondag 29 april 2012 16:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het valt niet heel erg op in een keuken van 10m2. Maar nu mag ik de hele middag kralen rapen en de kat niet binnen laten.
Nieuwe zak in de stofzuiger en zuigen maar?quote:Op zondag 29 april 2012 16:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want ik ben al begonnen met ze op mijn wat ooit een vleermuiskorset moet worden naaienquote:Op zondag 29 april 2012 16:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nieuwe zak in de stofzuiger en zuigen maar?
Daarom ook een nieuwe zak, dan kan je daarna die zak open maken en ze gewoon gebruikenquote:Op zondag 29 april 2012 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want ik ben al begonnen met ze op mijn wat ooit een vleermuiskorset moet worden naaien
Heldquote:Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt iets van een panty met een elastiek op de stofzuiger mond doen. Dan blijven de kralen daarop zitten.![]()
[ afbeelding ]
Tip van de weekquote:Op zondag 29 april 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt iets van een panty met een elastiek op de stofzuiger mond doen. Dan blijven de kralen daarop zitten.![]()
[ afbeelding ]
Omdat Feyenoord?quote:Op zondag 29 april 2012 16:31 schreef heloef het volgende:
Mijn dag is naar de kloten, dit moet ik vanavond wegdrinken.
Dat moet sowieso de dag voor koninginnedag als je een leven hebt.quote:Op zondag 29 april 2012 16:31 schreef heloef het volgende:
Mijn dag is naar de kloten, dit moet ik vanavond wegdrinken.
We worden nu kampioen tegen de nummer 16 op een woensdagavond. Zo wens ik geen kampioen te worden.quote:
Niks hoeft en ik heb geen leven.quote:Op zondag 29 april 2012 16:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet sowieso de dag voor koninginnedag als je een leven hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |