quote:Op zondag 29 april 2012 14:28 schreef belle1608 het volgende:
Merlijn plaagt ons LaPeach, nu gaan we zeker ons trucje uitproberen!
Ik zie overal een uitdaging in dussss maak je borst maar natquote:Op zondag 29 april 2012 14:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. En des te groter de uitdaging toch ?
Gna Gnaquote:Op zondag 29 april 2012 14:34 schreef LaPeach het volgende:
Yeaah belle's topic![]()
en ja zeker ons trucje gaat er komen
[..]
Ik zie overal een uitdaging in dussss maak je borst maar nat
Ik had al gedouched vanochtend...quote:Op zondag 29 april 2012 14:34 schreef LaPeach het volgende:
Yeaah belle's topic![]()
en ja zeker ons trucje gaat er komen
[..]
Ik zie overal een uitdaging in dussss maak je borst maar nat
quote:Op zondag 29 april 2012 14:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Oo maar je mag dinsdag/woensdag wel mee in bad hoor
Tuurlijk!quote:Op zondag 29 april 2012 14:40 schreef LaPeach het volgende:
[..]
kijk dat vind tie dan ineens weer wel intressant
Met mooie vrouwen wil ik altijd wel in bad hoor...quote:Op zondag 29 april 2012 14:40 schreef LaPeach het volgende:
[..]
kijk dat vind tie dan ineens weer wel intressant
Valt toch best mee!quote:Op zondag 29 april 2012 14:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Met mooie vrouwen wil ik altijd wel in bad hoor...
Maar jullie zijn me gewoon aan het omkopen![]()
Wat, het omkopen, of het mooie vrouwen gedeeltequote:
Wist dat je dat zou gaan zeggenquote:Op zondag 29 april 2012 14:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat, het omkopen, of het mooie vrouwen gedeelte![]()
* Merlijn begeeft zich op heeeeeel glad ijs nu....
Dan ken je me goed genoeg inmiddelsquote:
Ons bezighouden in dit topic?quote:Op zondag 29 april 2012 14:48 schreef Merlijn het volgende:
Wat zou ik de rest van de dag eens gaan doen.....
Is allang gebeurd.... Hoewel mijn huis dat eigenlijk altijd wel is...quote:Op zondag 29 april 2012 14:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ons bezighouden in dit topic?
Of zorgen dat je huis 2 dames en 1 heer proof is![]()
Ow ja das waar, had je al verteld!quote:Op zondag 29 april 2012 14:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is allang gebeurd.... Hoewel mijn huis dat eigenlijk altijd wel is...
Hou er rekening mee dat mijn badkamer niet afgesloten kan worden he ?quote:Op zondag 29 april 2012 14:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ow ja das waar, had je al verteld!
*moet ervoor zorgen dat ze niet teveel zooi meeneemt, kan ze ook geen rommel maken..*
* Rucky bijnaam is Macgyverquote:Op zondag 29 april 2012 14:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is allang gebeurd.... Hoewel mijn huis dat eigenlijk altijd wel is...
Macgyver dan eindelijk eens een ondervloer, dan kunnen we verderquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 14:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat mijn badkamer niet afgesloten kan worden he ?
quote:
Ow jee! *houdt de wacht terwijl LaPeach in bad ligt*quote:Op zondag 29 april 2012 15:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]Het gaat al twee jaar goed met logees, dus nu ook
Dakan nie! Jij lag er toch bij dan ? Dan hou ik wel de wacht....quote:Op zondag 29 april 2012 15:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ow jee! *houdt de wacht terwijl LaPeach in bad ligt*
Dat kan ook niet, jij zou er ook bij komenquote:Op zondag 29 april 2012 15:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dakan nie! Jij lag er toch bij dan ? Dan hou ik wel de wacht....
Ow ja, nee jij lag er ook al bijquote:Op zondag 29 april 2012 15:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dakan nie! Jij lag er toch bij dan ? Dan hou ik wel de wacht....
Het is maar een tweepersoonsbad....quote:Op zondag 29 april 2012 15:09 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ow ja, nee jij lag er ook al bijDan moet JK de wacht maar houden
Arme JK!, kom er dan maar bij!
quote:Op zondag 29 april 2012 15:09 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ow ja, nee jij lag er ook al bijDan moet JK de wacht maar houden
Arme JK!, kom er dan maar bij!
Of passen er ook 2 in de douche?quote:Op zondag 29 april 2012 15:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dan wordt het voor 2 mensen een voetenbaden later omwisselen
Heerlijk!quote:Op zondag 29 april 2012 15:16 schreef LaPeach het volgende:
Als de heren nou gewoon achter ons gaan zitten en onze rug soppen en massage geven?? lijkt me best een leuk plan zo
Niet??
Natuurlijk kan dat....quote:Op zondag 29 april 2012 15:16 schreef LaPeach het volgende:
Als de heren nou gewoon achter ons gaan zitten en onze rug soppen en massage geven?? lijkt me best een leuk plan zo
Niet??
Dat pastquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 15:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat....
[..]
Dat past
Ik krijg het er gewoon warm van
Bouwkundige beperking, helaas. Dan maar het beste alternatief....quote:
Als jullie het goed doen kunnen we evt ook nog omwisselen..quote:Op zondag 29 april 2012 15:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bouwkundige beperking, helaas. Dan maar het beste alternatief....
Dit plan bedoel ikquote:Op zondag 29 april 2012 15:16 schreef LaPeach het volgende:
Niet??
Merlijn is z'n bad aan het boenen denk ikquote:
Of hij zoekt vrouwen badschuimquote:Op zondag 29 april 2012 15:29 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Merlijn is z'n bad aan het boenen denk ik
Of hij zit te verzinnen hoe er onderuit kan
Mijn bad is altijd schoonquote:Op zondag 29 april 2012 15:29 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Merlijn is z'n bad aan het boenen denk ik
Of hij zit te verzinnen hoe er onderuit kan
Dat moet je zelf inderdaad meenemen dan, mijn dochter heeft e.e.a. opgemaakt...quote:
* zorgt voor uitgeruste handen voor een rug en schoudermassagequote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef LaPeach het volgende:
*Ik ga op vakantie en neem mee... badschuim, fleecedeken, tandenborstel
Heey Rucky! Hoe is het nu?quote:Op zondag 29 april 2012 15:45 schreef Rucky het volgende:
Muziek van Cat Stevens.Even lekker genieten.
Ik heb het een beetje moelijk maar ik red het wel.quote:
Mijn pm en dm staan open mocht je daar belang bij hebben!quote:Op zondag 29 april 2012 15:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje moelijk maar ik red het wel.
Is toch het minste wat ik kan doen voor onze FHF engel;)quote:
Er zijn weinig mensen die mij stil krijgen maar jou is het gelukt.quote:Op zondag 29 april 2012 16:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Is toch het minste wat ik kan doen voor onze FHF engel;)
Nog meer dat we mee moeten nemen? (denkt aan kussen/deken)quote:Op zondag 29 april 2012 15:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn bad is altijd schoonen ik hoef nergens onderuit
[..]
Dat moet je zelf inderdaad meenemen dan, mijn dochter heeft e.e.a. opgemaakt...
quote:Op zondag 29 april 2012 17:54 schreef belle1608 het volgende:
Hmm lekker hoor patatjes, frikandelletje en een kroketje
En ik heb my name is nobody in de dvd speler gedouwd.quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 29 april 2012 18:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik heb my name is nobody in de dvd speler gedouwd.
Zit me net af te vragen wat ik vanavond ga doen. Ben eigenlijk best moe, maar heb geen zin om thuis te zitten....quote:Op zondag 29 april 2012 18:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord*gaat op google kijken*
Gekeken, zegt me nog steeds niets haha, maar een score van 7.4 is niet slecht
Terence Hill, Sergio leone en Ennio Moricone in een film.quote:Op zondag 29 april 2012 18:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord*gaat op google kijken*
Gekeken, zegt me nog steeds niets haha, maar een score van 7.4 is niet slecht
Is er iets leuks te doen in je omgeving? Mijn broertje is nu naar Utrecht = rommelmarkt en een heleboel mensen gaan naar Den Haag voor de koninginnenach. Ik heb straks repetitie van koor en daarna ga ik denk ik gewoon weer naar huisquote:Op zondag 29 april 2012 18:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zit me net af te vragen wat ik vanavond ga doen. Ben eigenlijk best moe, maar heb geen zin om thuis te zitten....
Ik denk dat ik me niet tussen de mensenmassa's begeef.... Misschien kan ik wel gaan shooten op een leeg strand !quote:Op zondag 29 april 2012 18:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is er iets leuks te doen in je omgeving? Mijn broertje is nu naar Utrecht = rommelmarkt en een heleboel mensen gaan naar Den Haag voor de koninginnenach. Ik heb straks repetitie van koor en daarna ga ik denk ik gewoon weer naar huis
Morgen rond 9 uur bij mijn ouders zijn, gaan we over de rommelmarkt. Gaan jullie ook nog en zijn jullie nog op zoek naar iets?
Schijnt mooi weer te wordenquote:Op zondag 29 april 2012 18:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me niet tussen de mensenmassa's begeef.... Misschien kan ik wel gaan shooten op een leeg strand !
quote:Op zondag 29 april 2012 18:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Schijnt mooi weer te wordennu is het ook mooi weer!
Zit btw weer alleen vanavond..
quote:Op zondag 29 april 2012 18:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Schijnt mooi weer te wordennu is het ook mooi weer!
Zit btw weer alleen vanavond..
Zin wel, helaas geen tijdquote:Op zondag 29 april 2012 18:34 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn kijkt naar buiten en pakt camera in....
Iemand zin om mee te gaan ?
Als niemand meegaat blijf ik lekker in de buurt denk ik. Laatste restjes zon meepakken.quote:Op zondag 29 april 2012 18:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Veel plezier, ben benieuwd wat voor moois je tegen gaat komen! Waar ga je heen?
kan ook gezellig zijnquote:Op zondag 29 april 2012 18:58 schreef LaPeach het volgende:
Ik zou wel willen maar krijg straks bezoek
Nahh nee niet dit bezoek, binnen een ben ik blij als ze weer weg zijnquote:Op zondag 29 april 2012 18:59 schreef belle1608 het volgende:
[..]
kan ook gezellig zijnmijn repetitie wordt ook wel gezellig
Jij bent meer van de donkere ruimtes begrijp ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Mwah.... Maar thnx.quote:
Ik zie teveel foutjes denk ik...quote:
Maar dat wil niet zeggen dat ze niet mooi zijn.quote:
Preciesquote:Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat ze niet mooi zijn.
Hebben jullie dan ook weer gelijk inquote:
Dat vind ik ook vaak de mooiste foto's.quote:Op zondag 29 april 2012 21:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook weer gelijk in
Als ik zo eens door de portfolio blader, vind ik de naturel portretten nog steeds het leukst om te doen...
Ja dan moet je niet van die mooie foto's posten. Laat me toch even genieten.quote:
Sorry... * rustig in een hoekje gaat wachten *quote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja dan moet je niet van die mooie foto's posten. Laat me toch even genieten.
Nou zo spraakzaam ben jij ook niet hoorquote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry... * rustig in een hoekje gaat wachten *
Ik mag Rucky niet storen...quote:Op zondag 29 april 2012 22:07 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nou zo spraakzaam ben jij ook niet hoor
We moeten dan wel zachtjes doen...quote:
Waarom denk je dat ik om asperines vroegquote:Op zondag 29 april 2012 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We moeten dan wel zachtjes doen...
Hoe was je visite?
* chill playlist opzet op laag volume *quote:Op zondag 29 april 2012 22:13 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik om asperines vroeg![]()
Gezellig maar druk
*onderuitzakt met ogen dicht.. genietend van de chill muziekquote:Op zondag 29 april 2012 22:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* chill playlist opzet op laag volume *
Wist je trouwens dat wij de helft van Abba zijn ?quote:Op zondag 29 april 2012 22:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]
*onderuitzakt met ogen dicht.. genietend van de chill muziek
Ja leuk he, ik zei het gelijk, mijn neef heet ook zo, alleen dan met de puntjes op de oquote:Op zondag 29 april 2012 22:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat wij de helft van Abba zijn ?
Ik ben de cheap-ass version.... geen puntjes, geen streepjes. En het erge: officieel heet ik geeneens zoquote:Op zondag 29 april 2012 22:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja leuk he, ik zei het gelijk, mijn neef heet ook zo, alleen dan met de puntjes op de odus echt op zn zweeds
in de familie hebben we ook een bijna abba.. alleen de andere dame ontbreekt
quote:Op zondag 29 april 2012 22:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben de cheap-ass version.... geen puntjes, geen streepjes. En het erge: officieel heet ik geeneens zo
Ik ook.quote:Op zondag 29 april 2012 22:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk wel nieuwschierig hoe je dan wel heet officieel![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 22:32 schreef Merlijn het volgende:
Hele trauma's bij elke officiele uitreiking of instantie
Jij weet hoe ik heet.quote:
Nou, als je 5 jaar havo hebt gedaan als "Bjorn" en iedereen kent je niet anders dan dat, en bij de diplomauitreiking roepen ze opeens een andere naam.... dan snap je het wel...quote:Op zondag 29 april 2012 22:34 schreef LaPeach het volgende:
[..]dat mag je me van de week toch eens uit gaan leggen
Merlijn.quote:
ahhh nouja alles is goed gekomen toch??quote:Op zondag 29 april 2012 22:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij weet hoe ik heet.
[..]
Nou, als je 5 jaar havo hebt gedaan als "Bjorn" en iedereen kent je niet anders dan dat, en bij de diplomauitreiking roepen ze opeens een andere naam.... dan snap je het wel...
korte termijn geheugen zeker.....quote:
daar kan hij niets aan doen, hij is net een jaartje ouder gewordenquote:
Oh ja, da's waar ook.... * wandelstok gaat pakken voor Rucky *quote:Op zondag 29 april 2012 22:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
daar kan hij niets aan doen, hij is net een jaartje ouder geworden
quote:Op zondag 29 april 2012 22:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
daar kan hij niets aan doen, hij is net een jaartje ouder geworden
Hoi Jaleesa hoe is het?quote:
Hi Moppie! Hoe is het ?quote:
dat WIL ik geeneens.... Ik heb nog 9-en-een-beetje jaar....quote:Op zondag 29 april 2012 22:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik mag nu in het 40+ topic posten en jullie niet.![]()
Top van je zoontje! even nog duimen voor tante dus...quote:Op zondag 29 april 2012 22:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goed hoor! Mn kind is al aardig opgeknapt en ligt hier nu op de bank te slapen.
Tante is nog afwachten of ze hersenbeschadiging heeft of alleen een hersenschudding.. Dit zouden we morgen/ uiterlijk dinsdag moeten weten.
ja idd.. dit... fijn dat je zoontje aardig aan het opknappen is, dat is toch ff schrikken.quote:Op zondag 29 april 2012 22:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Top van je zoontje! even nog duimen voor tante dus...
zuig je niet te hardquote:Op zondag 29 april 2012 22:50 schreef Rucky het volgende:
* Rucky duim in zijn mond steekt. Hopelijk valt het mee.
* geeft Rucky tik tegen zijn hand....quote:Op zondag 29 april 2012 22:50 schreef Rucky het volgende:
* Rucky duim in zijn mond steekt. Hopelijk valt het mee.
Alsof een tik tegen mijn handen geven niet ongezond is.quote:Op zondag 29 april 2012 22:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* geeft Rucky tik tegen zijn hand....
slecht voor je tanden
Oh ja, vergeten, je bent alweer wat ouder....quote:Op zondag 29 april 2012 23:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alsof een tik tegen mijn handen niet ongezond is.
Ik ga spijkerpoepenquote:Op zondag 29 april 2012 23:08 schreef Rucky het volgende:
Gaan jullie morgen ook zaklopen en koekhappen?
Ik ga een bad schrobbenquote:
quote:
Just to be sure.....quote:Op zondag 29 april 2012 23:10 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
*bedenkt me ineens iets![]()
was die niet al schoon?? wat heb jij uitgespookt?
Hoop drukte waarscheinlijk.. lees teveel druktequote:Op zondag 29 april 2012 23:11 schreef Rucky het volgende:
Wat valt er eigenlijk te beleven hier op koninginnedag?
Ik heb ook weinig trek om over rommelmarkten/braderieen te schuifelenquote:Op zondag 29 april 2012 23:12 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hoop drukte waarscheinlijk.. lees teveel drukte
nee die rommelmarkten vind ik ook niks.. verder weet ik niet wat er echt te doen is in rotterdamquote:Op zondag 29 april 2012 23:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig trek om over rommelmarkten/braderieen te schuifelen
Ik had mezelf voorgenomen om om tijd naar bed te gaanquote:Op zondag 29 april 2012 23:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]
nee die rommelmarkten vind ik ook niks.. verder weet ik niet wat er echt te doen is in rotterdam
Sappie doet het wel goed hoorquote:Op zondag 29 april 2012 23:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik had mezelf voorgenomen om om tijd naar bed te gaan![]()
Maar ik zit nog steeds met gezellige mensen op Fok! en de foute 500 op spotify....
* Merlijn Rucky een pot bier voorzet.
Lapeach, waar kan ik jou gelukkig mee maken?
Het is weekend en men wil op tijd naar bed en door de week....quote:Op zondag 29 april 2012 23:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik had mezelf voorgenomen om om tijd naar bed te gaan![]()
Maar ik zit nog steeds met gezellige mensen op Fok! en de foute 500 op spotify....
* Merlijn Rucky een pot bier voorzet.
Lapeach, waar kan ik jou gelukkig mee maken?
Nee, ik ben vanaf vrijdag niet voor 3u gaan slapen.... en dan vroeg weer op. dat sloopt....quote:Op zondag 29 april 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is weekend en men wil op tijd naar bed en door de week....
Ik zou willen dat me dat lukte, weekend of doordeweeksquote:Op zondag 29 april 2012 23:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is weekend en men wil op tijd naar bed en door de week....
quote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanaf vrijdag niet voor 3u gaan slapen.... en dan vroeg weer op. dat sloopt....
* Merlijn laPeach een mooie kleurige cocktail mixt.
quote:
Geen garanties, mijn dansmoves gelijken een hark.... maar dat ik het al doe, verdient een pluspuntquote:
Gomi ! Hoe is het leven bij U ?quote:
lekker hier, beetje ziek geweest afgelopen dagen, maar mooi op tijd hersteld om morgen koninginnedag goed te vierenquote:Op zondag 29 april 2012 23:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geen garanties, mijn dansmoves gelijken een hark.... maar dat ik het al doe, verdient een pluspunt
[..]
Gomi ! Hoe is het leven bij U ?
quote:Op zondag 29 april 2012 23:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geen garanties, mijn dansmoves gelijken een hark.... maar dat ik het al doe, verdient een pluspunt
Koniginnendag wordt lekker rustig... Druk weekend gehadquote:Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker hier, beetje ziek geweest afgelopen dagen, maar mooi op tijd hersteld om morgen koninginnedag goed te vieren
en bij u?
ah ff beetje rust inbouwen is dan geen verkeerd idee idd. bij mij net andersom. rustig weekend, dus ik mag morgen druk doenquote:Op zondag 29 april 2012 23:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Koniginnendag wordt lekker rustig... Druk weekend gehad
Ik ga morgen boodschappen doen en ik zie het wel of ik wat tegenkom.quote:Op zondag 29 april 2012 23:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Koniginnendag wordt lekker rustig... Druk weekend gehad
Puur hobby.... Probeer me een beetje te ontwikkelen daarin...quote:Op zondag 29 april 2012 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ff beetje rust inbouwen is dan geen verkeerd idee idd. bij mij net andersom. rustig weekend, dus ik mag morgen druk doen
ik zie btw weleens foto's van je langskomen in de topics hier en lees weleens over een fotoshoot. ben je daar ook beroepsmatig mee bezig of mee bezig geweest?
of is t gewoon puur een hobby?
Karmaquote:Op zondag 29 april 2012 23:29 schreef Merlijn het volgende:
Kreeg vanmiddag overigens smsje van model waar ik die shoot mee zou hebben: Het is hier helemaal niet leuk...
* zucht *
reply: If it seems to good to be true.....
ah k. vind dat je hele mooie foto's maakt. vooral die portretten van die kinderen. of niet echt portretten maar die je weet wel wat ik bedoelquote:Op zondag 29 april 2012 23:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Puur hobby.... Probeer me een beetje te ontwikkelen daarin...
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wie komt even bij ons kleedje langs morgen?
Dank jequote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. vind dat je hele mooie foto's maakt. vooral die portretten van die kinderen. of niet echt portretten maar die je weet wel wat ik bedoel
zijn mooi en puur vind ik.
je hebt een goed oog
als je in t vondelpark zit ofzo kom ik wel langs, maar wss zit je ergens in rotterdam hequote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zolang die maar niet opstijgt.quote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ze heeft wel iets weg van een arabische prinses of niet?quote:
Dat is juist leuk, dan wil ik ook wel een ritje op het kleedjequote:
yeah als hij wel opstijgt kun je juist gouden zaken doenquote:Op zondag 29 april 2012 23:35 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat is juist leuk, dan wil ik ook wel een ritje op het kleedje
Meer waar ligt je kleedje dan?quote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Onwijs veel boeken/dvds/sieraden/kleding..quote:Op zondag 29 april 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding?
[..]
Dank jeErg gewaardeerd
![]()
Welke kleur heeft je kleedje?quote:
Jaaaaaaa!!!!quote:Op zondag 29 april 2012 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm nee net ver uit de buurt
spaar jij btw die ah mini-dingen nog?
Een witte en een blauwequote:
k, heb er 10 dubbel van mijn neefje en krijg van de week nog een stapeltje. als je ze wil, leg ikz e wel voor je apartquote:
Ik heb page en ariel voor je.quote:
Aaan de rivierweg?quote:
haaaiquote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haaai allemaal! Het is fucking koninginnenacht en wat moet ik doen; het huis opruimen en schoonmaken. Ba
hehehe, t moet natuurlijk niet hequote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haaai allemaal! Het is fucking koninginnenacht en wat moet ik doen; het huis opruimen en schoonmaken. Ba
Waarom moet dat?quote:Op zondag 29 april 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dank je.quote:Op maandag 30 april 2012 00:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Visite visite wat zullen we genietennaja als ik het nu niet doe dan moet het morgen nog daar heb ik al helemaal geen zin in.
Dat is Yska's schuld.quote:Op maandag 30 april 2012 00:03 schreef Martijntj het volgende:
Jij bedankt Rucky, nu zit 'ie echt in m'n hoofd.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:03 schreef Martijntj het volgende:
Jij bedankt Rucky, nu zit 'ie echt in m'n hoofd.
Ik ga niet heel Rotterdam aflopen om een wit blauw kleedje te vinden.quote:
Je weet toch hoe ze er uit ziet?quote:Op maandag 30 april 2012 00:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ga niet heel Rotterdam aflopen om een wit blauw kleedje te vinden.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ga een bad schrobben
Lekker niks doen...
Ik weet ook hoe het kleedje eruitziet maar daarvoor hoef ik niet de hele stad af te lopen.quote:
Haha, ja was het topic aan het teruglezen en kwam deze tegen waar ik toch wel heel hard om moest lachenquote:
Capelle is niet heel de stad brombeerquote:Op maandag 30 april 2012 00:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe het kleedje eruitziet maar daarvoor hoef ik niet de hele stad af te lopen.
Ja Merlijn is er 1quote:Op maandag 30 april 2012 00:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha, ja was het topic aan het teruglezen en kwam deze tegen waar ik toch wel heel hard om moest lachen
Maar... Hallo!! hoe is het hier?
Stel je voor dat er twee van mij warenquote:Op maandag 30 april 2012 00:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja Merlijn is er 1![]()
hier goed, en daar?? lekkere repetitie gehad?
Ja, lekker gerepeteerd! was gezellig, ging best wel goed dus ja, erg leuk!quote:Op maandag 30 april 2012 00:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja Merlijn is er 1![]()
hier goed, en daar?? lekkere repetitie gehad?
dan hadden we je niet hoeven delenquote:Op maandag 30 april 2012 00:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Stel je voor dat er twee van mij waren![]()
Dan hoeven we je niet te delen iigquote:Op maandag 30 april 2012 00:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Stel je voor dat er twee van mij waren![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 00:16 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dan hadden we je niet hoeven delen
GMTAquote:
quote:
OMGquote:Op maandag 30 april 2012 00:16 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dan hadden we je niet hoeven delen
hahaha nee echt? sorry!quote:Op maandag 30 april 2012 00:17 schreef LaPeach het volgende:
Uhh belle zou je mijn woorden eens een keer niet willen pikken??![]()
![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 00:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
OMG![]()
Ik ga hier rood aanlopen hoor
De hoeveelste keer is dit nu deze weekquote:
Ik vind het wel schattigquote:Op maandag 30 april 2012 00:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]
De hoeveelste keer is dit nu deze week![]()
![]()
dit wordt echt te freaky nu hoor
en ook gewoon op het exact zelfde moment hoe is het mogelijk hahahaquote:Op maandag 30 april 2012 00:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
OMG![]()
Ik ga hier rood aanlopen hoor
ja voor de zoveelste keer hetzelfde zeggen op hetzelfde tijdstipquote:
quote:
Moet ik me zorgen gaan maken ?quote:
Mijn mental picture... wat doe je....quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 00:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn mental picture... wat doe je....
belle waar is dat nette meisje gebleven?quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 00:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
belle waar is dat nette meisje gebleven?
Die is met vakantiequote:Op maandag 30 april 2012 00:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
belle waar is dat nette meisje gebleven?
Goed excuus.quote:
Mooi, de aflossing is er! Welterusten allemaal!quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 00:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mooi, de aflossing is er! Welterusten allemaal!
quote:Op maandag 30 april 2012 00:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mooi, de aflossing is er! Welterusten allemaal!
Hartstikke.. maar ik ben heel saai hoor, dus zie me maar niet als aflossingquote:Op maandag 30 april 2012 00:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Merlijn heeft de hele dag op ons gepast lief he
Jij mag dat vanacht doenquote:Op maandag 30 april 2012 00:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Merlijn heeft de hele dag op ons gepast lief he
quote:Op maandag 30 april 2012 00:36 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jij mag dat vanacht doen![]()
Merlijn was zo lief om ons gisteren in bed te nemen, mogen wij nu bij jou liggen??
Ja hoor dat is goed, kom er gezellig bij! Vriendlief kruipt maar bij z'n broertje in bedquote:Op maandag 30 april 2012 00:36 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jij mag dat vanacht doen![]()
Merlijn was zo lief om ons gisteren in bed te nemen, mogen wij nu bij jou liggen??
Ook niet bij mij.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 00:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]
mannen![]()
dan kruipen wij wel bij elkaar in bed belle
quote:FOK! is over enkele minuten onbereikbaar voor klein onderhoud. Sla een eventuele post op voordat je hem verstuurt, en kom over een half nog eens kijken.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:44 schreef Rucky het volgende:
Ik heb fok al laten weten om dit topic daar buiten te houden.
Dan al?quote:Op maandag 30 april 2012 00:45 schreef belle1608 het volgende:
Dan slaap ik hoor denk ik?
We hebben wel FB
Oh, zo..quote:Op maandag 30 april 2012 00:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
een poging wagen bij je in bed te kruipen..
quote:Op maandag 30 april 2012 00:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
een poging wagen bij je in bed te kruipen..
quote:De verwachte downtime is vanwege problemen uitgesteld.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]doe eens niet zo lelijk
![]()
Ik zeg toch sorry![]()
Nee, ik ga niet over de kniequote:Op maandag 30 april 2012 00:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]doe eens niet zo lelijk
![]()
Ik zeg toch sorry![]()
doeii!! fijne Koninginnedagquote:Op maandag 30 april 2012 00:54 schreef LaPeach het volgende:
Ik ga me bedje opzoeken schatten![]()
slaap lekker alvast voor iedereen
Zal wel lukkenquote:Op maandag 30 april 2012 00:56 schreef LaPeach het volgende:
Dank je Rucky!
en jij ook fijne dag morgen belle
en mij hier alleen laten met Ruckyquote:Op maandag 30 april 2012 00:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat ook ik mijn bedje maar ga opzoeken...
Ik blijf hier juist voor jou.quote:Op maandag 30 april 2012 00:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
en mij hier alleen laten met Rucky
Jij gaat ook zo weg toch?quote:Op maandag 30 april 2012 01:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Maar vind het wel jammer als je weg gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |