Ik vond het ook al een tegenvaller.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Die teaser/trailer van Forza Horizon
Dit dus. Oh en gooi er wat Dirt bij.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een tegenvaller.
Need For Speed + Test Drive Unlimited = deze rotzooi.
Ik krijg er een Need For Speed Hot Pursuit 2 gevoel bij.. dat spel uit 2002..quote:Op maandag 4 juni 2012 23:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zit eerder te kijken naar rFactor 2 maar ik heb geen computer die dat fatsoenlijk kan draaien.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Punten voor Great wrecking en gardening
Nou Desunoto volgens mij kan je beter over gaan stappen op iRacing ofzo
Niet zo vreemd dat t tzelfde plaatje is.. overigens stond ie hier eerderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:12 schreef Desunoto het volgende:
Ik zie die afbeelding op het Forza forum en nog geen minuut later zie ik hem hier.![]()
Dat was toen NFS nog een redelijke serie was...
Kloptquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:12 schreef Desunoto het volgende:
Ik zie die afbeelding op het Forza forum en nog geen minuut later zie ik hem hier.![]()
Dat was toen NFS nog een redelijke serie was...
[..]
Ik zit eerder te kijken naar rFactor 2 maar ik heb geen computer die dat fatsoenlijk kan draaien.![]()
Die oude Formule 2 bolides die ze gemaakt hebben + de oude lay-outs van Spa en Monaco + dag/nacht cyclus + realistische bandenslijtage + nog veel meer is gewoon... tja, veel beter dan dat wordt het niet!
Alles verpestenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef Desunoto het volgende:
En Turn 10 doet het weer. Het lijkt erop dat de nieuwe juni DLC ook geen gratis auto bevat. Dus ook voor deze DLC geldt: als je hem niet koopt, zie je anderen ook niet met deze auto's rijden.![]()
Van de korting die VIPs zouden krijgen lijkt ook geen sprake te zijn..
Waar zijn ze mee bezig?
De community gokt een complete fout in de season pass. Waardoor mensen met season pass bij het downloaden van de gratis auto de rest ook gewoon krijgt. En de season pass kun je niet afnemen oid.. Dus daar moet eerst een oplossing voor komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef Desunoto het volgende:
En Turn 10 doet het weer. Het lijkt erop dat de nieuwe juni DLC ook geen gratis auto bevat. Dus ook voor deze DLC geldt: als je hem niet koopt, zie je anderen ook niet met deze auto's rijden.![]()
Van de korting die VIPs zouden krijgen lijkt ook geen sprake te zijn..
Waar zijn ze mee bezig?
de seasonpass voor SaintsRow3 deed het volgens mij beter.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
De community gokt een complete fout in de season pass. Waardoor mensen met season pass bij het downloaden van de gratis auto de rest ook gewoon krijgt. En de season pass kun je niet afnemen oid.. Dus daar moet eerst een oplossing voor komen.
Hier word ik niet blij vanquote:Op maandag 4 juni 2012 23:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Inmiddels nu ook via de in-game marketplace. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
De Aston Martin Cygnet is de gratis auto.
Moet je m wel hier downloaden:
http://marketplace.xbox.c(...)a665a0324b?cid=SLink
Je bent niet de enige die het Tag speeltquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:15 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Woaaa , een forza topic. Hallo daar, grote fan hier. Zo te lezen ben ik een van de weinigen die Virus (tag) speelt?
Ik vind een open wereld racer ook veel leuker maar heb je de beelden gezien?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
Forza Horizon lijkt me juist ontzettend tof. Racen op straat, in de stad en door mooi landschap is soms veel leuker dan die saaie circuits
Maar hopelijk gaan ze niet helemaal arcade
Ik kan nooit games vinden en die soccer games zijn helemaal lamequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:15 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Woaaa , een forza topic. Hallo daar, grote fan hier. Zo te lezen ben ik een van de weinigen die Virus (tag) speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |