quote:Op zondag 29 april 2012 07:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
Die smileys van jou die dansen niet. Miss even fixen
En als we het WK erbij pakken zo'n 75% van alle Nederlanders.quote:Op zondag 29 april 2012 08:33 schreef GeenstijlGeengeil het volgende:
[..]
Ik gok zo'n 30% van alle nederlanders.
Amen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:09 schreef J2T het volgende:
Wen er maar aan jongens. Met Frankie gaan we het ieder jaar worden.
quote:Op zondag 29 april 2012 11:09 schreef J2T het volgende:
Wen er maar aan jongens. Met Frankie gaan we het ieder jaar worden.
De afgunst druipt er vanafquote:Op zondag 29 april 2012 12:42 schreef Bendoe het volgende:
Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!1!!111
Arrogante kutsupporters die meegaan met de grote massa, en die kutsupporters zeggen 'ja wel heel raar dat ajax nu meer fans heeft nu ze steeds winnen' jullie zijn zelf geneens fan homo's jullie zijn zelf arrogante kut nepsupporters stoere meelopers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja en ajax
Hoi, ik vind jou een debiel.quote:Op zondag 29 april 2012 12:42 schreef Bendoe het volgende:
Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!1!!111
Arrogante kutsupporters die meegaan met de grote massa, en die kutsupporters zeggen 'ja wel heel raar dat ajax nu meer fans heeft nu ze steeds winnen' jullie zijn zelf geneens fan homo's jullie zijn zelf arrogante kut nepsupporters stoere meelopers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja en ajax
Erg veel successupporters inderdaad, maar dat is bij elke club als het goed gaat.quote:Op zondag 29 april 2012 12:42 schreef Bendoe het volgende:
Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!1!!111
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja en ajax
Deze manquote:Op zondag 29 april 2012 12:42 schreef Bendoe het volgende:
Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!1!!111
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja en ajax
Gewoon lekker degraderen naar de jupiler league. Heb je ook geen last meer van Ajax.quote:Op zondag 29 april 2012 13:06 schreef Paul het volgende:
IK NEGEER ALLE AJACIEDEN ALS ZE KAMPIOEN WORDEN HAHAHAHAH
quote:Op zondag 29 april 2012 12:42 schreef Bendoe het volgende:
Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!1!!111
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja en ajax
quote:Op zondag 29 april 2012 15:14 schreef jeroen25 het volgende:
De zwartste dag van het jaar is toch wereldnegerdag?
Nu AZ nog in de 90ste minuut scorenquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 16:25 schreef Pharkus het volgende:
Helaas TS woensdag kan je weer de zwartste dag vieren.
Ze zijn dit seizoen ook al op zo'n manier uit de champions league geknikkerdquote:Op zondag 29 april 2012 16:32 schreef Arcee het volgende:
Als Ajax twee keer met 7-0 verliest en Feyenoord twee keer met 7-0 wint wordt Feyenoord nog kampioen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 07:18 schreef iamredleader het volgende:
Besteed er dan ook zoveel aandacht aan![]()
fixedquote:Op zondag 29 april 2012 13:06 schreef Paul het volgende:
IK NEGERLULNEUK ALLE AJACIEDEN ALS ZE KAMPIOEN WORDEN HAHAHAHAH
NOU NOU KIJK EERST MAAR OF HET LUKTquote:Op woensdag 2 mei 2012 07:42 schreef Pharkus het volgende:
Trekt alvast een biertje open! cheers Paul
Kijkt een stuk beter met een paar biertjes achter de kiezen, niet dan?quote:
neeeeeeeeeeee dat winnen van VVV ja stommerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 07:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kijkt een stuk beter met een paar biertjes achter de kiezen, niet dan?
Ik f5de....quote:Op zondag 29 april 2012 07:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
Die smileys van jou die dansen niet. Miss even fixen
Gelijkspelletje mag ook hoor lieverd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 07:44 schreef Paul het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee dat winnen van VVV ja stommerd
Hey, liever Ajax dan dat stink PSVquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ik had dat uit mijn geheugen gebloktquote:Op zondag 29 april 2012 16:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ze zijn dit seizoen ook al op zo'n manier uit de champions league geknikkerd
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:20 schreef minkuukel het volgende:
Het interessert me helegaar geen fuck
Mijn hart, het brak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik heb zo'n raar geheugen dat ik de meest stomme dingen onthoud.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had dat uit mijn geheugen geblokt
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat boeit het of Ajax wint. Iedereen weet toch wel dat het een kutclub is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |