SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik een gevoelige snaar geraakt?quote:Op zondag 29 april 2012 01:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen domme accordeon-speler?
Verkeerde accordeon-noot zul je bedoelen?quote:
Zelfinzicht.quote:Ik speel geen accordeon btw. Interpreteer maar hoe jij het wil. Ik ben blijkbaar te dom om het uit te leggen
Schattig hoor. Ga maar eerst je broek zoeken. En probeer die en dat uit elkaar te halen. Zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 29 april 2012 01:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Verkeerde accordeon-noot zul je bedoelen?
[..]
Zelfinzicht.
Sorry Arcadia. Maar hij vraagt erom.quote:Op zondag 29 april 2012 01:42 schreef Arcadia het volgende:
De sarcastische knipoog.
Jullie hebben echt een hele emoticon verwoest.
Roemenen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:42 schreef AliceWonder het volgende:
Schattig hoor. Ga maar eerst je broek zoeken. En probeer die en dat uit elkaar te halen. Zo moeilijk is het niet.
Vay sirinquote:Op zondag 29 april 2012 01:43 schreef Arcadia het volgende:
Tijd voor wat leuke en positieve dingen, hier een foto van mijn kat die nu slaapt op mijn bed.
[ afbeelding ]
Lief! Heb je al foto's van je kittens?quote:Op zondag 29 april 2012 01:43 schreef Arcadia het volgende:
Tijd voor wat leuke en positieve dingen, hier een foto van mijn kat die nu slaapt op mijn bed.
[ afbeelding ]
Kan je iig vanavond nog vertellen dat je een verse pussy het bed in hebt gekregen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:43 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Dag schatteboutquote:
Speciaal voor jouquote:Op zondag 29 april 2012 01:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sta je er maandagmiddag weer voor de supermarkt?
Is mijn keffiyeh, maakt het wel extra schattig zoquote:
Nog niet, mama kat wordt anders boos als ik ze eruit haal. Moment dat ik ze aanraak gaan ze piepen en dan wordt ze boos, ze moeten nog weekje of 2 groeien.quote:Op zondag 29 april 2012 01:43 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Lief! Heb je al foto's van je kittens?
Struikel niet over je harde tissuesquote:Op zondag 29 april 2012 01:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan is het goed. Kan ik met een gerust hart gaan aankleden.
Deze kende ik nog nietquote:Op zondag 29 april 2012 01:47 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Struikel niet over je harde tissues
Nee, maak je daar maar niet druk. Hoop alleen dat ik niet over al die Roemeense hoeren in de stad struikel.quote:
Snap ik ja. Vriendin had ook kittens en de moeder is heel beschermend. Wel posten als het kan ok?quote:Op zondag 29 april 2012 01:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is mijn keffiyeh, maakt het wel extra schattig zo
[..]
Nog niet, mama kat wordt anders boos als ik ze eruit haal. Moment dat ik ze aanraak gaan ze piepen en dan wordt ze boos, ze moeten nog weekje of 2 groeien.
quote:Op zondag 29 april 2012 01:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben trots op je, meen ik uit de bodem van mijn hart.
Seksuele frustraties. Al een week niet geneukt en ook geen Roemeense bij de hand.quote:Op zondag 29 april 2012 01:48 schreef Arcadia het volgende:
Zal ik doen Alice.
Waarom ben je zo geagiteerd Arya?
Moet je ze me maar niet opzoeken.quote:Op zondag 29 april 2012 01:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, maak je daar maar niet druk. Hoop alleen dat ik niet over al die Roemeense hoeren in de stad struikel.
Jij krijgt na een week al seksuele frustraties? Mijn leven zal dan hel zijn voor jouquote:Op zondag 29 april 2012 01:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Seksuele frustraties. Al een week niet geneukt en ook geen Roemeense bij de hand.
Je viel niet op Roemenen weet je nog?quote:Op zondag 29 april 2012 01:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Seksuele frustraties. Al een week niet geneukt en ook geen Roemeense bij de hand.
Ben je nog maagd? Mashallahquote:Op zondag 29 april 2012 01:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij krijgt na een week al seksuele frustraties? Mijn leven zal dan hel zijn voor jou.
Life is hard. En nu ga ik echt weg. Behandel je die vrouwen niet al te hard vanavond? Ik wil morgen tenminste één herkeerde zien.quote:Op zondag 29 april 2012 01:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij krijgt na een week al seksuele frustraties? Mijn leven zal dan hel zijn voor jou.
Lief!quote:Op zondag 29 april 2012 01:43 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien Alice, wie weet. Ze begint de termen al te lerenquote:Op zondag 29 april 2012 01:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Life is hard. En nu ga ik echt weg. Behandel je die vrouwen niet al te hard vanavond? Ik wil morgen tenminste één herkeerde zien trouwens.
Ik heb 4 jaar mee gedaan aan de Ramazan schatquote:Op zondag 29 april 2012 01:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien Alice, wie weet. Ze begint de termen al te leren
Met haar zal je geen moeite hebben denk ik. Toch geen noemenswaardige Roemeense cultuur geweest, dus dat obstakel zal je niet tegenkomen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien Alice, wie weet. Ze begint de termen al te leren
Hadi, Allah gözlerini acsin.quote:Op zondag 29 april 2012 01:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Met haar zal je geen moeite hebben denk ik. Toch geen noemenswaardige Roemeense cultuur geweest, dus dat obstakel zal je niet tegenkomen.
Hadi ciao!
Larevedere curva mea.quote:Op zondag 29 april 2012 01:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Met haar zal je geen moeite hebben denk ik. Toch geen noemenswaardige Roemeense cultuur geweest, dus dat obstakel zal je niet tegenkomen.
Hadi ciao!
Nu niet meer? Jammer, ik ondervind altijd positieve invloeden van de ramadan.quote:Op zondag 29 april 2012 01:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar mee gedaan aan de Ramazan schat.Ik weet meer van Islam dan jij denkt
Nee. Even geen religie voor mij. Heb nu andere dingen aan mijn hoofd. Wie weet ooit misschien.quote:Op zondag 29 april 2012 01:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nu niet meer? Jammer, ik ondervind altijd positieve invloeden van de ramadan.
Oké, Insha'Allah.quote:Op zondag 29 april 2012 01:56 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee. Even geen religie voor mij. Heb nu andere dingen aan mijn hoofd. Wie weet ooit misschien.
Morgen bekeren dus!quote:Op zondag 29 april 2012 01:56 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee. Even geen religie voor mij. Heb nu andere dingen aan mijn hoofd. Wie weet ooit misschien.
Bonne nuit!quote:Op zondag 29 april 2012 01:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oké, Insha'Allah.
Maar goed, je vais dormir donc je souhaite beaux rêves pour tout le monde (Ayca, msnk en Alice).
Iyi geceler.
Nooit!quote:
Ik vind je UI zo lief hequote:
Op je knieën jij!quote:
Lief hoor askimquote:Op zondag 29 april 2012 02:25 schreef msnk het volgende:
[ [url=http://cdn-www.dailypuppy.com/media/(...)ping-.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat jij wil baby, wat jij wilquote:Op zondag 29 april 2012 02:29 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Lief hoor askimNemen wij er ook zo een
Ok.quote:
Neequote:
Grote broek heb jij dan!quote:Op zondag 29 april 2012 03:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soms rolt er ook wel eens 50 cent er uit, nee bedoel niet een munt, maar de neger
Zoals?quote:Op zondag 29 april 2012 03:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moet wel met alles wat er in moet.
Weet niet waar jij zit met je gedachtes maarrreeee....quote:Op zondag 29 april 2012 03:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was toch geen plaats meer, smeerlap.
Het is zaterdagnacht zondachtochtend en zit alleen in mijn verlaten zolderkamer, wat denk jezelf?quote:Op zondag 29 april 2012 03:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Weet niet waar jij zit met je gedachtes maarrreeee....
Ik heb geen idee. Care to elaborate?quote:Op zondag 29 april 2012 03:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is zaterdagnacht zondachtochtend en zit alleen in mijn verlaten zolderkamer, wat denk jezelf?
Oude homo's dan.quote:Op zondag 29 april 2012 03:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze noemt ons oude wijven, dan wel lijken als.
Mja, ze heeft haar eigen wil en is zo koppig als wat. Lost cause.quote:Op zondag 29 april 2012 03:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze noemt ons oude wijven, dan wel lijken als.
Geef hem een trap in z'n ballen.quote:Op zondag 29 april 2012 03:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Mja, ze heeft haar eigen wil en is zo koppig als wat. Lost cause.
Heb geen ballen. Ik trap je in je flamoes.quote:
Picsquote:Op zondag 29 april 2012 03:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb geen ballen. Ik trap je in je flamoes.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:
Van mijn ballen? Knap gedaan danquote:
Jouw ballen zijn er niks bij hequote:
Wat?quote:Op zondag 29 april 2012 03:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet doen, wees een allochtoon, roep gewoon 3x 'wat'.
Pot verwijt de ketel of zo.quote:Op zondag 29 april 2012 03:48 schreef Triggershot het volgende:
Morgen gaan mensen wakker worden, jullie idiote posts lezen en echt 'wtf' denken.
Mijn hart, wat doe jequote:
Dus?quote:Ja man, tis al 4 uur enzo fyi
Als ik jouw hart maar ook veroverd hebquote:Op zondag 29 april 2012 03:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn hart, wat doe je
Je hebt haar allang veroverd man.
Good pointquote:Dus?
Mijn hart bloedt nuquote:Op zondag 29 april 2012 03:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik jouw hart maar ook veroverd heb
Nou dan.quote:[..]
Good point
Je hebt er niets meer aan. Liefdesverdriet heeft het opgemaakt.quote:Op zondag 29 april 2012 03:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil je je hart dan aan mij doneren
Niks
Ik heb genoeg liefde overquote:Op zondag 29 april 2012 03:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Je hebt er niets meer aan. Liefdesverdriet heeft het opgemaakt.
Oké.
quote:Op zondag 29 april 2012 09:23 schreef AryaMehr het volgende:
Snorren.![]()
[ afbeelding ]
Mannen zonder snorren
Eens.quote:Op zondag 29 april 2012 10:59 schreef Levolution het volgende:
Naar beneden wijzende snorren zijn baas.
Horizontale snorren zijn gay.
Ja. Doet me denken aan Istanbul door de drukte. Ook leuk om echt allerlei soorten mensen (touristen) te zien.quote:
De drukte vind ik nou net minderquote:Op zondag 29 april 2012 12:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Doet me denken aan Istanbul door de drukte. Ook leuk om echt allerlei soorten mensen (touristen) te zien.
Tja, als je Amsterdammer bent, ben je het gewend en wil je wat anders. Als Delftenaar is drukte niet iets wat je vaak meemaakt.quote:
Als ik zie hoe lekker rustig de binnenstad van Den Haag is denk ik wel eens "hm, tijd om te verhuizen"quote:Op zondag 29 april 2012 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, als je Amsterdammer bent, ben je het gewend en wil je wat anders. Als Delftenaar is drukte niet iets wat je vaak meemaakt.
Sowiesoquote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Wat dacht je van Frankie?
Wie is 'we '?quote:Op zondag 29 april 2012 12:07 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Slm. Zometeen naar de stad. We worden kampioen vandaag namelijk.
De beste club van Nederland.quote:Op zondag 29 april 2012 12:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie is 'we '?
Dacht aan de Süper Final en zag dat TS - GS 2-4 is afgelopen. Hehe, mag wel. Vanavond support ik BJK..
Overal borden met 'Koninginnedag - nog X uren'.quote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Als ik zie hoe lekker rustig de binnenstad van Den Haag is denk ik wel eens "hm, tijd om te verhuizen"
Maar dat zou ook maar een tijdelijke oplossing zijn denk ik inderdaad.
quote:
Breek me de bek niet open. Koninginnedagquote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Overal borden met 'Koninginnedag - nog X uren'.. Was er vorig jaar, daaamn. Zo druk had ik het nooit meegemaakt.
Ik gun Feyenoord wel de tweede plek. Heeft altijd zo gehoord namelijk.quote:
Ik ook maar heb weinig (lees: geen) vertrouwen in BJKquote:Op zondag 29 april 2012 12:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie is 'we '?
Dacht aan de Süper Final en zag dat TS - GS 2-4 is afgelopen. Hehe, mag wel. Vanavond support ik BJK..
Alleen Wikwakka2.quote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef xaban06 het volgende:
zG ken je nog polen ofzo die beetje bijklussen?
Er zijn toevallig bij ons polen bezig met de badkamerquote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef xaban06 het volgende:
zG ken je nog polen ofzo die beetje bijklussen?
Waar is bij ons? Regio?quote:Op zondag 29 april 2012 13:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Er zijn toevallig bij ons polen bezig met de badkamerkan wel t nummer voor je zoeken als je wil?
Den Haag is wel lekker dichtbijquote:Op zondag 29 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Alkmaar, maar ze komen uit den haag![]()
Oh ik denk niet dat ze dat doen, anders gewoon op marktplaats kijken, daar hebben wij ze ook gevonden
Bloemetjesjurk?quote:Op zondag 29 april 2012 15:29 schreef AliceWonder het volgende:
Superleuke jurk gekochtook nog in de uitverkoop.
Nee. Gewoon blauw. Strak zeg maar tot de knie.quote:
Blauwquote:Op zondag 29 april 2012 15:41 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee. Gewoon blauw. Strak zeg maar tot de knie.
Ik dm je zoquote:
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 29 april 2012 15:43 schreef Julis het volgende:
Oh, ik wilde net zeggen dat ik op Trigger begin te lijken.
Eerste x dat ik om pics vraag hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 15:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat ik overal om pics vraag, weet je. Maar ik krijg ze makkelijker dan jij.
Hoest jij ook al? Klote hequote:
quote:Op zondag 29 april 2012 15:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerste x dat ik om pics vraag hoor.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus binnenkort ook pics van jou en J?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 03:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
msnk heeft me [quote]Op zondag 29 april 2012 03:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pics
Niet de eerste keer in ieder geval.quote:
quote:
fotoshop?quote:Op zondag 29 april 2012 15:52 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet de eerste keer in ieder geval.
quote:Op zondag 29 april 2012 15:52 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet de eerste keer in ieder geval.
Staat haar echt goed jaquote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef Julis het volgende:
Ik heb dat jurkje in het wit, volgens mij. Mooi
. Is het van de H&M?
Picsquote:Op zondag 29 april 2012 15:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Staat haar echt goed jaEn volgens mij is het wel H&M ja?
Mijn echte liefde gaat hier straks pics posten, dus heb jou niet nodig.quote:Op zondag 29 april 2012 16:01 schreef AliceWonder het volgende:
En Trigger deed gemeen gisteren dus dit is payback.
Leuk!quote:Op zondag 29 april 2012 16:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh toch.
. Dan heb ik hetzelfde jurkje.
K. Jij bent mijn broer toch niet meer.quote:Op zondag 29 april 2012 16:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn echte liefde gaat hier straks pics posten, dus heb jou niet nodig.
Nooit geweest.quote:Op zondag 29 april 2012 16:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
K. Jij bent mijn broer toch niet meer.
Ik kom zo even langsquote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef yvonne het volgende:
Eten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fancy fair
Ayasofia cami-Dordrecht
Ga!, nog tot 20 uur.
Ik heb hem alleen nooit echt aangedaan. Ik vond het altijd iets te sexyquote:Op zondag 29 april 2012 16:02 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Leuk!Laten we het samen aandoen op de meet
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 16:04 schreef yvonne het volgende:
Eten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fancy fair
Ayasofia cami-Dordrecht
Ga!, nog tot 20 uur.
Picsquote:Op zondag 29 april 2012 16:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb nieuwe sokken gekocht. Ze staan echt leuk.
PICSquote:Op zondag 29 april 2012 16:09 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2012 16:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Beetje wel. Maar ik ga het aandoen met een lange jas en een donkere panty. Dan valt het mee vind ik.quote:Op zondag 29 april 2012 16:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen nooit echt aangedaan. Ik vond het altijd iets te sexy![]()
. Yavuz had hem gekocht toen voor mij
.
Tamam, sorryquote:Op zondag 29 april 2012 16:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee (:, ik zei het eerder in mijn hoofd dan jij.
Leuk.quote:Op zondag 29 april 2012 16:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, kloptquote:Op zondag 29 april 2012 16:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Beetje wel. Maar ik ga het aandoen met een lange jas en een donkere panty. Dan valt het mee vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayip yaa.quote:Op zondag 29 april 2012 16:15 schreef Triggershot het volgende:
Wat is dat toch hele dag om pics vragen enzo, zijn jullie pic-geil ofzo?
Dit is niet echt hèquote:Op zondag 29 april 2012 16:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat wil hij gaan doen dan, whatsapp smileys sturen?quote:Op zondag 29 april 2012 16:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Let op je woorden, anders stuur ik zarGon op je af.
Ban die julis even aub, ze bedreigt mij.quote:Op zondag 29 april 2012 16:20 schreef yvonne het volgende:
Aardbeien met pistachenootjes eroverheen, tering
Hij weet waar je huis woont.quote:Op zondag 29 april 2012 16:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat wil hij gaan doen dan, whatsapp smileys sturen?
Je weet waar regenboog voor staat internationaal hè?quote:Op zondag 29 april 2012 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoezo? Vind je ze niet leuk dan? De verkoper zei dat chicks regenboogsokken wel diggen.
Ik ben wel wat kuiser dan TM.quote:Op zondag 29 april 2012 16:26 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Pics van je sokken. TM durft ten minste wel.
Ach, ik draag ze toch onder m'n broek en schoenen.quote:Op zondag 29 april 2012 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet waar regenboog voor staat internationaal hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |